Een rijschool die staat voor kwaliteit maar ook zeker gezelligheid!

Ik heb mijn motor rijbewijs mogen halen bij rijschool van Bemmel. De lessen kreeg ik van Hans van Ran. Hans van Ran is een instructeur met veel kennis en ervaring die hij op een leuke en leerzame manier over kan brengen op de leerlingen. Op sommige momenten waar het nodig is kan Hans je heel goed op de feiten drukken waar het bij motorrijden omdraait dit is alleen maar goed en maakt je meer bewust met waar mee je bezig bent. Tijdens alle twee de praktijk examens gaf Hans mij het gevoel dat je er echt klaar voor bent en gaf hij kleine sitenotes waar je op moet letten bij het examen. Die echt helpen bij het behalen van de examens. Ik ben zeer tevreden met de basis die ik van Hans van Ran heb mogen leren. Dit zal ik zeker meenemen in de toekomst. Via deze weg wil ik ook heel rijschool van Bemmel bedanken. Bij rijschool van Bemmel zijn ze zeer klantvriendelijk en als het nodig is flexibel. Zo heb ik ook een extra les kunnen krijgen van Sjoerd in afwezigheid van Hans van Ran. Ook deze les was zeer leerzaam en waardevol waar ik Sjoerd ook zeker voor wil bedanken!

Gezellige rijlessen, met mooi resultaat!

Fijne resultaat gerichte rijlessen. Maar bovendien altijd gezellig! Ik zou de rijschool zeker aanbevelen, zeker met Bas als instructeur!

Uistekende rijschool

Mijn ervaring bij van bemmel ( instructeur gerard) is top , goede lessen , instructie. En ook tijdens de corona tijden het beste van gemaakt , bedankt hiervoor.

Fijn begeleiding gekregen.

Van Sjoerd heb ik les gekregen, fijne en duidelijke communicatie. Serieus goed les gehad maar ook erg gelachen wat ik ook belangrijk vind. Soms kon Sjoerd behoorlijk streng zijn wat voor mij werkte, op die manier kreeg ik het snel onder de knie. Kortom rijschool van Bemmel in IJsselstein bedankt! In het bijzonder Sjoerd natuurlijk!

TOP! geweldige rij instructeur!

Ik vond autorijden een heel spannend idee! René stelde me snel op mijn gemak. Nam alle tijd en gaf me alle rust. Bedankt voor alle fijne en leerzame gesprekken! Ik heb veel van je geleerd. Ik ga je missen naast me in de auto! Haha Twijfel je over een rijschool? Niet doen! Van Bemmel daar zit je echt goed.. In 1x geslaagd! Echt enorm Bedankt René!!

Altijd gezellig en eerlijk

Gerard was fijn omdat hij de stof altijd rustig uit heeft kunnen leggen. Samen met hem zijn we in veel verschillende situaties beland waar ik een hoop van heb geleerd.

Top rijschool super leuke lessen

Super rijlessen gehad bij Hans. Hierdoor heb ik nu mijn rijbewijs gehaald! Ik ben super blij dat ik geslaagd ben maar ga wel de gezelligheid in de auto missen! Als je opzoek bent naar een goeie rijschool zoek niet verder!

Super veel geleerd

Hele fijne lessen bij Edwin. Gelukkig ook in 1 keer geslaagd. Heel erg bedankt voor alles!!!

Een bedrijf waar de leerling centraals staat

Bij rijschool van Bemmel heb ik mijn motorrijbewijs mogen halen. Vanaf moment één zeer nauw contact gehad met mijn rijinstructeur Hans van Ran. Het maakte niet uit wanneer ik contact zocht, er werd snel gereageerd. Tijdens de praktijklessen kreeg ik echt het gevoel dat Hans mij in de gaten hield en direct insprong als ik een foutje maakte. Dit is fijn want dan laat de instructeur je niet door rommelen. De feedback was altijd opbouwend. Daarbij maakte ik veel de zelfde fouten maar nooit werd Hans chagrijnig. Hans is een persoon die de gehele rit terug weet te halen en bij vragen of onduidelijkheden zo'n antwoord geeft dat het direct helder is. Tijdens de rijles is Hans serieus en levert hij echt super goed werk. Naast de rijles kun je echt met Hans lachen en relaxen. Voor mijn mijn AVD examen wilde ik één extra les om zeker te zijn van slagen. Hans zei dat het eigenlijk niet nodig was maar gaf de ruimte om een les in te plannen. Toevallig werd ik door andere Hans geholpen (ook echt een fijne rijinstructeur) en hij vertelde mij dat de les overbodig was. Ik kon met een zeker gevoel het examen doen. Tijdens beide examens (AVD en AVB) gaf Hans mij het gevoel dat ik er klaar voor was. Omdat er toch enige spanning komt kijken voor een examen is vertrouwen precies wat een leerling nodig heeft. Daarnaast is Hans ook heel eerlijk. Als een leerling een extra les nodig heeft zegt hij dit. Hans wilt dat je slaagt en dat is aan alles te merken. Kortom kan ik niet anders dan vertellen dat ik een zeer goede ervaring heb met rijschool van Bemmel en in feiten met Hans van Ran.

Ik vond het gewedlig goede rijschool

Ik heb veel geleerd op de rijschool. Altijd reed ik andere routes waardoor ik altijd in nieuwe situaties kwam waardoor ik beter werd met rijden en beter ging leren en hoe ik ermee omging. Stelde ook na elke situatie vragen of ik het begreep en dat vond ik goed van ze. Dus ik vond het een goede rijschool en heb veek geleerd van ze.

Fantastisch

Ik heb motor rijlessen gevolgd bij Hans van Ran. 1 woord geweldig hij legt alles goed uit. Als je iets fout doet vertelt hij je precies hoe het moet en stuurt desnoods gopro filmpjes door hoe hij het zelf rijd. Echte aanrader!

Super fijne rijschool!

Ik heb deze rijschool als een super fijne rijschool ervaren. Omdat ik een fijne en goede instructeur had! En contact met instructeur en rijschool is ook goed. Snelle reactie en goede uitleg.

Ik heb het bij deze rijschool erg naar mijn zin gehad. De sweer tijdens de lessen met Julian was altijd erg prettig en relaxt.

Goede begeleiding

Dankzij de fijne begeleiding van Edwin ben ik geslaagd voor mijn E-rijbewijs.

Een absoluut fijne ervaring!

Ik heb meerdere instructeurs gehad maar Robin was toch wel echt de beste van het drietal. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad naast hem in de auto. Altijd leuke lessen gevolgd en goede gesprekken gehad. Geen enkele rijles was saai. Ik ga hem ontzettend missen en zal altijd terugkijken naar deze fantastische tijden. Bedankt!!

Een leerzame ervaring

Gerard was mijn rij instructeur en hij heeft alles goed en rustig uitgelegde wat er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat ik me rijbewijs heb gehaald

Top!!!

Gerard is een topper! Mega goede en leuke rijlessen gehad, heel erg blij mee geweest!

leuke rijschool, leuke leerzame lessen!

ik heb hele leuke en goede lessen met Hans den Haan gehad, waardoor ik in 1x m’n rijbewijs heb gehaald!

Motor rijden geeft je vrijheid.

Bij het kennismaken met de rijschool en hans van Ran voelde ik me meteen op mijn gemak. Ik vertrouwde hans van Ran volledig om mij op een verantwoordelijke en goede manier op een motor te zetten en er mee van door te gaan. De lessen heb ik erg fijn ervaren en je leert echt op een verantwoordelijke en goede manier om te gaan met zoveel PK's. Zelf in de storm en hagel.

Professionele top lessen!

Ik ben bij verschillende rijscholen geweest, maar bij Rijschool van Bemmel ben ik helemaal tevreden. Ik had erg veel moeite met rijden, maar door met Hans den Haan samen te lessen is het gelukt! RIS heeft mij goed geholpen. Dit samen met de persoonlijke aandacht van Hans heeft mijn rijbewijs gegarandeerd.

Leerzame, fijne en gezellig rijschool!

Ik heb met veel plezier rijlessen gehad bij van Bemmel. De rijlessen waren gezellig maar ze zijn ook duidelijk wat er verwacht word van je. Ze nemen de tijd voor je en leggen het zovaak uit als je wilt. De stedentrip die ze aanbieden, is ook zeker een leuke en leerzame toevoeging! Ik heb met veel plezier, leerzame lessen gehad bij van Bemmel!

Hartstikke leuke rijlessen en in 1x geslaagd!

Gerard Vermeulen heeft mij heel goed begeleid tijdens mijn rijlessen, ik had niemand anders gewild. Na ruim 2 maanden geen rijlessen vanwege de lockdown, tóch gelijk in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen! Super fijn, bedankt!

Overal goed met gewenste uitkomst

Vriendelijke begeleider die mij goed genoeg begeleid heeft om uiteindelijk te slagen.

Ik heb een leerzame dag gehad.

Het was een leuke dag. Ik ben dankzij de juiste instructies in 1 keer geslaagd.

Super rijschool om je rijbewijs bij te halen!

Na veel bloed, zweet en tranen toch eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald! Hoewel ik zeker geen natuurtalent voor motorrijden bleek te bezitten is het toch gelukt. Dit met vooral heel veel leuke rijlessen en een flinke dosis geduld van rijleraar Sjoerd en ook een beetje Hans en Hans. Door hun vertrouwen en motiverende woorden toch doorgezet en heb ik nu mijn motorrijbewijs binnen. Voor een volgend rijbewijs zou ik zeker weer naar Rijschool van Bemmel gaan.