Hans van ran is een gedreven en enthousiast instructeur die mij de fijne kneepjes van het motorrijden heeft bijgebracht. Ik zou 10/10 deze rijschool aanbevelen.

Goede service en vriendelijk

Hele vriendelijke instructeurs, duidelijke uitleg

Super fijne en persoonsgebonden rijlessen gehad. En in 1x geslaagd met Bas!

Goede leerzame motorrijlessen

Ik heb een mooie tijd bij Hans gehad met de motor , een hoop geleerd en in een keer geslaagd zowel voor avb als avd

Een hele reis

Na een tijdje overgestapt van rij instructeur mijn eerste indruk van Paul Floor was druk maar wel professioneel en weet waar hij het over heeft.altijd met plezier de rijlessen gevolgd soms serieuse gesprekken maar ook grappige gesprekken.

Fijne rijschool met fijne instructeurs

Ik had rijles van Ellie, ze kon heel duidelijk uitleggen en bleef heel rustig en als je iets niet snapte dan herhaalde ze het to je het wel snapte. Ellie was ook heel flexibel met tijden en dat vond ik ook heel fijn!

Volgens afspraak en goed

Super rijschool!

Fijne kwalitatief hoogstaande lessen gehad bij van Bemmel! Zeer goede rijschool, absolute aanrader! Vriendelijk personeel die je graag willen helpen.

Persoonlijke begeleiding/ opbouwende kritiek

Vaak heb je met rij instructeurs dat ze ongeduldig zijn en ‘het boekje’ maar volgen. Hier heb je gewoon écht persoonlijke begeleiding en denken ze graag met je mee!

Met ups en downs

Het ging een beetje moeilijk van start maar toen ik bij Veronica kwam viel alles op zijn plekkie.

Leuke goede rijschool!

In 1x mijn E achter B gehaald met Hans. Rijschool Van Bemmel super bedankt!!

Zeer leerzame lessen gevolgd bij Paul Floor, in 1 keer geslaagd! Altijd met veel zin elke les in gegaan! Ik zou iedereen van Bemmel aanraden! Bedankt voor de leerzame lessen! Groetjes Sharél.

Volledig op mijn gemak

Bij rijschool van bemmel kan je met een fijn gevoel het auto rijden leren er wordt duidelijk gecommuniceerd en via de app kan je alle informatie vinden die je nodig hebt.

Hele goede en gezellige rijlessen gehad met Ellie

Afgelopen maanden goede rijlessen gehad en een gezellige tijd gehad. Ellie is heel aardig en behulpzaam, en een hele goede docent!

Top rijschool

Goed coaching tijdens de cursus en in een keer geslaagd voor mijn E achter B

Goede duidelijke instructies gekregen tijdens de rijlessen en zo mijn praktijk goed gehaald!

Veel lessen gehad, maar dan heb je ook wat. Goede instructies gekregen en edwin heeft altijd goede tips gegeven en was duidelijk wanneer het moest.

Fijn

Erg leuke rijlessen gehad met paul, ook erg leerzaam!

Een uitstekende rijschool.

Rijschool Van Bemmel is een super goede rijschool. René is een fantastische instructeur. Hij is een hele fijne, rustige man die duidelijke instructies geeft. De service is overigens ook top wanneer je het nummer van de rijschool belt. Je wordt goed geholpen.

Helemaal top. Zeer goed voorbereid naar examen.

Instructeur Edwin heeft alles duidelijk en rustig uitgelegd. Zeer ontspannen en geduldig. Aanhanger rijbewijs daardoor in 1 keer gehaald. Echt een aanrader!

Mijn scooterrijbewijs in 1x gehaald dankzij de goede begeleiding van Bas!

Bas stelde me erg gerust en ik voelde mij op mijn gemak!

Een uitstekende rijschool/instructeur die je goed helpt om gelijk te slagen!

Mijn ervaring bij Rijschool van Bemmel was in een woord top. De lessen waren precies lang genoeg en ook krijg je goede feedback waar je aan kan werken voor de volgende keer. Dit alles om ervoor te zorgen dat jij zo goed mogelijk je examen in gaat. Kortom, een uitstekende rijschool.

Top rijschool!

Veronika heeft mijn dochter fantastisch geholpen om haar rijbewijs te halen.

Top rijschool!

In 1 dag mijn BE rijbewijs behaald. Hans bedankt voor de goeie les, een hoop mogen leren!

Fantastische lessen gehad van Edwin!

Enorm fijne ervaring gehad met de rijlessen van Edwin! De lessen waren gezellig en boven al super leerzaam. Ik was heel erg zenuwachtig voor de tussentijdse toets en het examen, en Edwin heeft dat kunnen verminderen. Vrijstelling gehaald en nu in 1 keer geslaagd! Meer dan tevreden!

Super goeie lessen gehad van Monique!

Waren duidelijke en goeie lessen!

Jan David Zocherstraat 26

3404 AS Ijsselstein