Leuke en leerzame lessen.

Leuke en leerzame lessen gehad. Instructeur is altijd in voor een grapje, waardoor de lessen nooit saai zijn!!

Gewoon goed!

In December begonnen met motorrijlessen bij instructeur Hans van Ran. Door Corona heeft het een tijdje stil gelegen maar toen we weer mochten hebben we de lessen en examens snel ingepland! Hierna alles in 1x gehaald en dit komt zeker door de duidelijke communicatie en ervaring van Hans. Bedankt hiervoor en als de motor binnen is komt ik zeker nog een keer een bakkie koffie drinken!

Super fijne rijles-tijd gehad bij Hans van Ran!

Hans is een hele fijne en rustige instructeur. Hij neemt de tijd voor je, ook al gaat het een keer wat minder. Maar hij is ook duidelijk in wat je moet doen. De eerste keer heb ik m’n examen niet gehaald, Hans heeft me toen goed geadviseerd hoe het nu verder moest. Uiteindelijk weer rijlessen gepland, en de tweede keer m’n examen gehaald! Kortom, ik heb een super fijne en gezellige tijd gehad met Hans als instructeur!

Eindeloos geduld

Ik heb 1,5 jaar rijles gehad voor de motor van Hans van Ran. Eerst AVB en daarna AVD. Hans heeft eindeloos geduld met mij gehad, ik heb alles 100x keer kunnen vragen en elke keer weer een rustige volledige uitleg gehad. Ik heb in alle weertypes leren rijden en heb dankzij Hans het vertrouwen elke situatie aan te kunnen. Ik zal wel de rest van mijn leven Hans horen zeggen "merci Anne, ik ben trots op jou" als ik een turbo rotonde goed pak. :)

Fijne en gezellige lessen.

Vandaag ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen voor de auto. Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij Robin en ik zou hem iedereen aanraden. Robin legt heel duidelijk uit wat we gaan doen en gaat pas met het volgende onderdeel verder als je eraan toe bent, wat ik erg fijn vond. Naast dat ik heel veel in de lessen heb geleerd, waren het ook erg gezellige lessen en voelde ik me erg op mijn gemak. Ik wil hierbij van Bemmel bedanken voor de goede communicatie en hulp. Daarnaast wil ik Robin heel erg bedanken voor alles!

Top rijlessen van een Top instructeur.

Mijn ervaring bij rijschool van Bemmel en bij Gerard in het bijzonder zijn heel goed. Altijd een andere leuke, creatieve route. Als ik een fout maakte werd ik op een rustige manier aangesproken en dat gaf een relaxte sfeer. Ik kan Gerard en Rijschool Van Bemmel aan iedereen aanbevelen.

Rijles scooter

Ik ben erg goed geholpen door de eigenaar zelf hij nam de tijd en was erg vriendelijk echt een aanrader!!

Hele fijne ervaring bij van Bemmel!

Ik heb hele goede rijlessen gehad, erg fijn hoe dingen werden uitgelegd. De communicatie tussen van Bemmel en mij was ook altijd erg prettig. Er werd steeds snel gereageerd en dingen werden snel geregeld voor mij! Kortom heb een hele fijne ervaring gehad bij van Bemmel!!!

Super rijschool

Na een aantal keren gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik bij van Bemmel gelijk geslaagd. Jullian super bedankt!!!

Een hele fijne ervaring!

In 1x mijn rijbewijs gehaald door de gezellige maar ook zeker uitdagende lessen van Robin van Merode. Door de leerzame lessen heb ik mijn praktijkexamen met vertrouwen kunnen maken. Een hele goeie ervaring! Heel erg bedankt en tot op de weg :)

Geweldig!

Altijd fijne en gezellige ritten gereden met gerard!! Goeie begeleiding en helpt je echt om veilig en zelfstandig te kunnen rijden! Perfecte ervaring!!

Geweldig!!

Rijbewijs in 1 keer gehaald dankzij de gezellige, maar ook zeker leerzame lessen. Ik ben altijd met een groot plezier naar de lessen gegaan, en het resultaat van de lessen was top! Bedankt Hans van Ran voor de leuke en leerzame lessen!

In één keer slagen met de beste begeleiding

Ik ben altijd met plezier naar de rijlessen gegaan. Met de juiste begeleiding wist ik mezelf elke keer te verbeteren en verder ontwikkelen. Super goede begeleiding gehad van Edwin, het was altijd gezellig in de auto.

Fijne sfeer en goede lessen!

Bij Bas in de auto veel geleerd en altijd een fijne sfeer. Goede voorbereiding voor het examen gehad! Heel erg bedankt en tot op de weg! :)

1 x geslaagd

Met Robin van Merode en hele hoop gezellige en nuttige lessen gehad. Soms met bloed zweet en tranen maar met mooi resultaat in 1 keer geslaagd. Juiste begeleiding op je eigen tempo en altijd samen op zoek naar en goede manier van begeleiden die bij jou past!

Hélémaaaaal top!

Een dikke pluim voor Hans, Vijay en Monique die mij met alle geduld naar mijn rijbewijs hebben geholpen. Hartstikke bedankt!

Heel erg tevreden

Ik heb heel veel geleerd en super leuke lessen gehad met Julian en Hans! En nu lekker genieten van mijn rijbewijs!

Uitstekende begeleiding voor het behalen van mijn BE rijbewijs

Ik ben rustig en goed voorbereid om op te gaan voor mijn BE rijbewijs. Met oefeningen en herhaling van de oefeningen heeft bij mij goed gewerkt om het rijbewijs in 1 keer te halen! Bedankt Edwin Vriendelijke groet Martin de Goeij

Top rijschool!

Ondanks Corona hele fijne lessen gehad van Robin en in 1x mijn rijbewijs gehaald. Lessen waren heel erg leerzaam en gezellig! Ga je toch wel missen naast mij in de auto. Heel erg bedankt!

Fantastische rijschool

Fijne rijlessen gehad bij Edwin de Kuijer. Was erg leerzaam en gezellig. Top rijschool. Bedankt Edwin!

In één keer geslaagd!

Rijbewijs in één keer in de pocket dankzij de leuke en goede lessen van mijn rij-instructeur! Ik zou van Bemmel zeker aanraden!

Waanzinig!! Motorrijbewijs Geslaagd!!

Met al dat corona gedoe, was het moeizaam met afspraken bij cbr. maar dat heeft mij niet stilgezeten, Mijn motorrijbewijs heb ik in 1 keer behaald. Natuurlijk door mijn Meester Rijinstructeur Hans van Ran. Die heeft mij uitstekend goed getraind. Hij was Geduldig en kalm maar ook meteen zeggen want niet goed was heel leerzaam. Ik vergeet zijn mooie woorden niet die ik af en toe hoor in me oortje (Waanzig goed gedaan:)) super blij met hem.

Helemaal top!

Prettige rijlessen met Edwin als instructeur, zeer geduldig :). Uiteindelijk in 1 keer geslaagd en ik beveel deze rijschool zeker aan.

De rijlessen waren leuk, gezellig en leerzaam.

Mijn rijinstructeur Edwin heeft mij op een goede en fijne manier naar mijn praktijkexamen toe laten werken. Elke les was leerzaam. De duidelijke uitleg zorgde ervoor dat ik snel stappen kon maken. Er was altijd een goede sfeer in de auto, waardoor ik gewoon ‘lekker’ kon rijden.

Top ervaring!

Ik heb goede en gezellige rijlessen gehad. Ik zal de rijschool zeker aanbevelen.