Fijne rijlessen!

Ik heb leuke leerzame lessen gehad. ik vond het fijne lessen bij edwin die alles duidelijk en rustig heeft uitgelegd. En ik ging met veel plezier rijden.

Top rijschool!

Leuke les gehad! Aardige leraar.

Goede rijschool, leerzame rijlessen gehad!

Goede tijd gehad bij van Bemmel met hele leerzame en gezellige lessen van Martijn Claus. Rijbewijs gehaald in 1 keer! Altijd goed te overleggen qua afspraken en goede rijlessen, bedankt!

Motorijles gehad van Hans van Ran

Vandaag ben ik in 1x geslaagd voor me rijbewijs Dit alles dankzij Hans. Onwijs leuke leerzame lessen gehad. Ergens ga ik het missen om met Hans op pad te gaan het was nooit saai je werd altijd wel weer opnieuw uitgedaagd. Ik vergeet ook nooit meer mijn avb examen. Waarbij ik veel te hard op de uitwijk opdracht af reed en ik zag Hans kijken van, wat doe je nu. Uiteindelijk complimenten gehad van de examinator hoe tros Hans toen was onvergetelijk wat hebben we toen gelachen. Ik heb onwijs er van genoten dankje wel hans

Top rijschool met goede instructeurs!

Goede rijschool met flexibele instructeurs die kennis hebben van het rijden. Vooral de toppers hans en paul!

Mede dankzij Hans van Ran in 1x geslaagd

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn auto rijbewijs, mede dankzij Hans van Ran. Hans zegt duidelijk waar het op staat, persoonlijk vind ik dat erg fijn! In iets meer dan 5 maanden heb ik mijn rijbewijs gehaald, omdat ik erg gemotiveerd was het te behalen. Met Hans maakte ik een planning en zo heb ik 5 maanden later mijn rijbewijs gehaald :) Ik raad Van Bemmel en Hans van Ran zeker aan!

Hele fijne begeleiding

Ik heb m'n E achter B bij Van Bemmel gehaald. De rijtest vooraf was een fijne kennismaking met zo'n grote aanhanger. Mijn instructeur Edwin gaf duidelijke tips en trics zodat je vol vertrouwen het examen in gaat.

Een rijschool met een goede organisatie en een rustige instructeur

Vandaag ben ik in 1 keer voor mijn auto rijbewijs geslaagd. Ik heb met Bas de Kuijer bijna 1 jaar samen in zijn Clio gelest (incl verplichte pauze door corona). Hij is heel rustig, geeft duidelijk uitleg en bespreekt heel goed met de leerling over de gemaakte fouten zo dat ze niet meer gebeuren. We hebben goede communicatie gehad en hij kan het ook gezellig houden in de auto.

Kwaliteit rijschool, Hans van Ran is een topper!

Ik wil rijschool van Bemmel bedanken en in het bijzonder Instructeur Hans van Ran. Hans is een gepassioneerde instructeur en een echte liefhebber! Door hem waren de lessen leuk om uit te voeren en Hans brengt je zeer snel naar een hoog niveau! Bedankt!!

Snelle service en top instructies.

Ivm met een overlijden in de familie moest er snel een E achter B gehaald worden. Van Bemmel dacht snel mee en wist binnen een maand een rijles en examen in te plannen. Na een goede eerst les om te kijken hoe ik het oppakte werd het plan opgesteld. Een paar lessen voor het examen was genoeg en zorgde ervoor dat ik slaagde in 1 keer. Heel erg bedankt voor de flexibiliteit!

Top rijschool, met goede en duidelijke uitleg

Super fijne lessen gehad van edwin. Goede en duidelijke uitleg

Super les en super service!

Vanaf de eerste les heb ik het naar mijn zin gehad in de auto bij mijn instructeur Edwin! Elke week kon ik in de auto stappen met de zekerheid dat ik weer iets nieuws zou gaan leren; tegelijkertijd was er ook nog een gezellige sfeer aanwezig. Ook kon ik bij de rijschool goed terecht voor telefonische vragen of reserveringen via de mail. Altijd werd ik heel fijn te woord gestaan :) Bedankt voor alle leuke lessen, de deeltoets en de stedentrip!

Top rijschool, aanhanger rijbewijs gehaald in een keer!

Super ervaring gehad. Proefles gedaan en vervolgens persoonlijk gekeken welk pakket het beste uitkwam. Super ervaring gehad en zou het zeker aanraden!! 10/10.

Genieten en veiligheid voorop.

Ik heb les gehad van Hans van Ran. Een hele relaxte instructeur die je echt leert motorrijden op een veilige manier. Heeft tonnen geduld maar weet ook het juiste tijdstip te vinden om je goed te corrigeren. Iedere les is gewoon genieten. Lekker touren met Hans over de examenroutes en zal je zo nu en dan trakteren met een extra mooie route. Langs de Vecht, het mooie Slot Zuylen, Groenekan noem maar op. Zo leer je echt motorrijden. Les krijgen en mooie routes rijden. Zo ga je je heerlijk op je gemak voelen. Hij laat je alle routes zien zodat je echt volledig bent voorbereid. Als de dag komt dat je examen gaat doen. Ik zelf kies ervoor om na de winterstop weer even een opfris cursus te gaan volgen bij Rijschool van Bemmel. En zal die afspraak zeker inplannen bij Hans. Bedankt voor je geduld aandacht. En nog meer voor je kennis en ervaring die je met mij deelde.

Rijlessen met plezier!

Tijdens mijn rij opleiding bij rijschool van Bemmel heb ik het erg naar me zin gehad. Ik heb veel geleerd bij Hans en hij stelde mij altijd op mijn gemak!

Super les, gelijk geslaagd!

BE combinatie, binnen 1 dag. Goede duidelijke les van Hans! Zeker een grote aanrader.

dankzij Hans van Ran in 1 keer het A rijbewijs gehaald

Mede door het geduld en een berg aan ervaring, heb ik het A rijbewijs in 1 keer gehaald. Hans neemt altijd de tijd voor je en als iets niet lukt, dan krijg je gewoon weer een nieuwe poging. Als je in lastige situaties komt, zoals het rijden in de regen, dan gaat hij gewoon voor je rijden en mede met uitleg wat je moet doen, laat hij zien dat je je vaak geen zorgen hoeft te maken. Ik zou zeker aanraden om te gaan lessen bij Hans van Ran, hij is een geweldige mentor om te hebben en leert je hoe je motor moet rijden, door te dansen met de motor en altijd goed op te letten op andere weggebruikers. Hans, ik wil je nog van harte bedanken voor het geduld wat je toonde tijdens de lessen. niet elke les ging soepel, maar je hebt het niet opgegeven en nu heb ik het in 1 keer gehaald.

Geweldige tijd gehad met Hans van Ran

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald! Mede dankzij aan Hans heb ik alles in één keer mogen behalen :-) Hans neemt alle tijd voor je, stelt je gerust en ziet in één ogenblik wie en hoe je bent. Ik vond dit erg fijn want hierdoor was er gelijk een klik en vertrouwen. Een aantal steekwoorden van Hans zal ik niet meer vergeten, ik citeer: lekker dansen op de motor, goed kijken, K3, altijd blijven lachen en als laatste eentje die me het meest bij blijft, MERCI!!! Vooral bij MERCI wist je dat je het goed deed. Voor degene die twijfelen of ze zich bij van Bemmel B.V. moeten aanmelden, kan ik alleen maar zeggen DOEN! Hans, ik wil je middels deze weg nogmaals hartelijk danken voor alles, jouw goede hulp en adviezen maar ook de leuke tijd die we samen hebben gehad vergeet ik niet meer. Binnenkort kom ik graag weer een bak koffie doen!

Super rijles gehad!

Super fijne lessen gehad Allemaal heel duidelijk uitgelegd Leuke instructeur en in 1 keer geslaagd! Zeker aan te raden hier jou lessen te volgen

Erg leuke en leerzame lessen met Robin !

Naast de gezelligheid in de auto was de manier van lesgeven erg prettig. Hij was altijd geduldig, geeft duidelijke, gestructureerde uitleg en leert alles aan in kleine stapjes. Hierdoor was t examen n makkie!

Hele leuke leerzame lessen!

Ondanks Corona toch met leuke en leerzame lessen mijn rijbewijs behaald!

Leuke rijles

Ik heb een leuke les gahad en ben in een keer geslaagd door hans den haan. Helemaal top!

Top instructeur die Gerard!!!

Na 1.5 jaar gedoe en corona, in 1x geslaagd. Ik bedank mijn instructeur die echt enorm goed is.

Top lessen!

E achter B rijbewijs gehaald met dank aan van Bemmel! Goede begeleiding en gezellige ritten gehad.

Top instructeur met bakken ervaring

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij Hans van Ran. Wat een topper is hij. Hij is super ervaren en geeft je vanaf dag 1 een goed gevoel tijdens het rijden. Elke les met hem volop genoten en zo veel geleerd. Hij heeft mij niet alleen geleerd om een motor te besturen maar hoe je motor moet rijden, en daartussen zit wel degelijk verschil. Dankzij Hans kan ik zonder twijfels de weg op. Ook ben je bij Hans geen nummer maar een leerling die hij met hart en ziel iets wil leren. Ik zou hem zonder twijfel aanraden aan iedereen! Geweldige tijd bij hem gehad.