Leuke en leerzame rijlessen

Ik heb door de lessen heen veel gezelligheid gehad, veel geleerd en verbeterd

Super leerzame en leuke lessen van Edwin.

Bedankt voor de fijne lessen!

Lekker ontspannen iets nieuws leren!

Heb hier een opleiding E achter B gevolgd. Rijinstructeur Edwin heeft me na een rijtest geadviseerd en we hebben een aantal uurtjes gelest. Super verlopen en alle belangrijke zaken zijn goed doorgenomen voor het examen. Tijdens het examen werd ik niet verrast met dingen die we nog niet hadden doorgenomen. Lekker ontspannen hebben we samen alles gedaan. Top verlopen! Tip: neem de Rijinstructeur mee tijdens het examen. Goed voor de sfeer in de auto. Af en toe een beetje kletsen. Maakt het voor jezelf alleen maar makkelijker. Veel succes!

Met veel plezier en geduld is het gelukt!

Mijn rijopleiding bij Robin was een uitdagende maar gezellige ervaring. Door zijn geduld en kennis heb ik in één keer mijn rijbewijs kunnen halen!

Rustig goede uitleg en vriendelijk

Aanhanger rijbewijs gehaald. Goede uitleg. Nemen de tijd.

Geweldig!

super goede lessen, op een fijne manier van Edwin de kuijer. hij zorgt ervoor dat je comfortabel bent en toen ik slaagde was hij ook enorm trots en ik voelde mij echt geweldig, want door hem ben ik in 1 keer geslaagd!

Ik heb een leuke tijd gehad bij de rijschool en had een leuke klik met bas Hij geef rustig en duidelijk uitleg en hij is altijd vrolijk Ons doel was dat ik in 1 keer zal slagen en dat is gelukt! Kortom een leuke en gezellig rijschool met goeie uitleg

Leerzaam

Hele leerzame lessen gehad die ook gezellig waren. Rijopleiding in stappen werkt fijn.

Top instructeur en in 1x geslaagd

Ik ben voor mijn scooter en later mijn auto praktijkexamen in 1x geslaagd bij van Bemmel. De lessen kreeg ik van Hans van Ran. De lessen van Hans waren zeer leerzaam en hij heeft mij perfect klaargemaakt voor het examen. Door hem ben ik wederom weer in 1x geslaagd. Dankjewel Hans!

Goede rijlessen van een fijne instructeur

Ik heb hele prettige lessen gehad van Edwin de Kuijer. Het was fijn dat hij alles duidelijk en rustig uitlegde. Ik begon onzeker maar hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu zelfverzekerd de weg op kan.

Top lessen gehad!

Hartstikke goede ervaring bij instructeur Rene! Fijne en duidelijke lessen. Bedankt!

Erg goede lessen en goede service.

Ik kreeg lessen van Bas de Kuijer en alle lessen waren duidelijke en waren erg leerzaam. De basics werden goed één voor één aangeleerd en in de latere lessen werden de slordigheid’s foutjes er goed uitgewerkt.

Top! Geen klachten

Heb een erg prettige ervaring gehad met deze rijschool. Les gehad van René. Relaxt en legt duidelijk uit wat je moet doen. Verder erg gezellig en sympathiek. Ik zou het zeker aanraden!

Super fijn!

Heel fijn gereden en aardige instructeurs!

Perfect rijschool!

goede rijschool! zeer goede rij-instructeur Yerme legt alles goed uit en hielp bij het updaten voor het examen. Hartelijk bedankt

Ik ben vandaag in 1x geslaagd! Bedankt Monique!

Top rijschool

Leuke lessen gehad van Hans. Ik ben in 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader!!

Top rijschool!!!

Leuke en goede rijlessen! Ik heb het erg naar mijn zijn gehad en was altijd op mijn gemak tijdens het lessen. Net als mijn zus ook in 1x geslaagd!

Echt heel fijn!

Ik heb leuke lessen gehad, en stapte elke week de auto in met een fijn gevoel

Leuke rijschool!!

In een keer geslaagd bij Hans den Haan.

Top ervaring met Paul!

Erg gezellige en leerzame rijlessen. Met Paul leer je pas echt rijden.

Super goed

Hele goeie lessen gehad van hans van ran, alles duidelijk uitgelegd en vertelt je precies wat je beter moet doen of moet verranderen. Helemaal super!

Super leuke en leerzame tijd gehad!!

Ik heb een top tijd gehad met Hans van Ran als mijn instructeur. Ik vind het erg gezellig en leerzaam bij hem in de auto. Hij zorgt er echt voor dat je zelfverzekerd achter het stuur zit!

Top rijschool

Ik ben in een keer geslaagd door de fijne instructies van de gezellige instructeur. Ze zijn erg positief en helpen je over je zenuwen heen. Zeker een aanrader om in een keer te slagen.

Altijd met een lach naar de rijles gegaan!

Ik wil rijschool van Bemmel en in het bijzonder rijinstructrice Monique Tuinstra bedanken voor de altijd leerzame en gezellige rijlessen! Ik heb enorm veel van Monique geleerd en kijk op een fijne periode terug.