Super snel

Voor mijn BE rijbewijs in 1 dag klaar. Makkelijker en beter kan het niet, super personeel

Top school. Top instructeur!

TOP rijschool! Top instructief die Hans den Haan! Veel gelachen maar zeker ook veel en geleerd! 🚘🚘

Zeer gezellig en leerzaam

Lessen waren altijd gezellig en elke les was zeer leerzaam. Hierdoor heb ik mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald. Zeker aan te raden om hier te lessen!

Leuke en leerzame rijlessen!

Leuke lessen gehad van Hans den Haan.

Over het algemeen goed

Het duurde wat lang maar dat kwam ook wel door mezelf

Leerzame en vooral leuke lessen van Hans

Leuk les gehad van Hans den haan

Fijne relaxte ervaring

Super leuke en goede tijd met Sjoerd gehad het 1op1 lessen en napraten ideaal geen tijds druk duurt het 10 min langer geen probleem hij stelt je gerust en laat jezelf inzien wat beter kan heb het allemaal als zeer fijn ervaren top ook de anderen werknemers allemaal aardig Bedankt Sjoerd en rijschool van bemmel

Super ervaring gehad, veel geleerd, in één keer geslaagd.

Alles was goed geregeld met de app, overzichtelijk en netjes. Ik had zelf Edwin als rij-instructeur. Zijn manier van lesgeven was super goed en ik zou de rijschool en in het bijzonder Edwin als instructeur zeker aanbevelen. Super bedankt voor alle lessen!

Super goed

Was zeker prima

Fijne rijlessen bij Gerard!

Pluspunten: Er wordt duidelijk uitgelegd. En er wordt altijd vaak gevraagd of je nog vragen of opmerkingen hebt en waarmee de instructeur je nog kan helpen.

BE rijbewijs gehaald bij van Bemmel. Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Super fijne en leerzame rijlessen!

Ik heb met veel plezier gereden en daarom ben ik zeer tevreden.

Hans is een geweldige instructeur

Mijn ervaring met Rijschool van Bemmel is zéér goed. Hans is een echte vakman en weet je precies klaar te stomen voor het examen. Door de juiste expertise, een goede dosis humor en praktische tips ben je hier aan het juiste adres!

Uitstekende rijschool

Goede begeleiding, duidelijke uitleg voelt je erg op je gemak bij de instructeur.

Hele goede rijschool en topinstructeur!

Vandaag heb ik in één keer mijn motorrijbewijs gehaald! Ik heb in korte tijd ontzettend veel geleerd dankzij de goede en fijne lessen van Hans van Ran. Hij heeft me geleerd om veilig en met plezier motor te rijden:) Tijdens de lessen was ik soms onzeker op de motor, maar dankzij het geduld en het vertrouwen dat Hans me gaf werd dit snel beter. Hans geeft duidelijke uitleg en instructies en ook de demo's op de motor waren heel erg nuttig. Dankjewel Hans!

Succesvol!!

Bedankt voor de leuke lessen hans den haan. Hierdoor snel me rijbewijs behaald!

opgelucht !

Ik heb bij van Bemmel heel erg prettig les gehad, en dit is dan ook beloont met een rijbewijs E achter B! Ik had zelf enigszins last van examenstress, maar Hans heeft mij hier heel fijn bij geholpen, door rustig te blijven. Rijschool van Bemmel bedankt!

Flexibel, professioneel en betrouwbaar met Gerard Vermeulen als instructeur

Ik heb mijn rijlessen bij van Bemmel gevolgd omdat ik goede aanbevelingen ontving over de rijschool vanuit mijn vriendenkring. Ik kreeg Gerard Vermeulen als rij instructeur en daar ben ik erg tevreden over geweest. Hij weet als geen ander in te spelen op de verbeterpunten van zijn leerlingen en creëert daarbij ook een aangename sfeer. Zijn professionele manier van lessen geven maakt het voor iedere leerling (aanleg of zonder aanleg) een prettig proces om op de juiste manier auto te leren rijden. Gedurende mijn rij opleiding heeft Gerard altijd voor me klaar gestaan en aangepast waar nodig. Ik raad hem dan ook zeker aan als rij instructeur.

Erg duidelijk, goede sfeer, 100% tevreden.

Ik heb met veel plezier rijles gehad van robin. Hij legt alles duidelijk uit en maakte daarbij desnoods gebruik van tekeningen of foto's om iets extra duidelijk te maken, hij had ook goede tips om de zwakke punten die ik nog had goed te verbeteren en luisterde ook goed naar wat ik wilde oefenen. Ook was er altijd een goede sfeer tijdens de lessen en kwam hij altijd op tijd.

Zeer goede rijschool en een top instructeur

Mijn rij instructeur was Edwin de Kuijer. De uitleg die Edwin gaf was ontzettend goed en hij was altijd in voor een leuk praatje. De sfeer was altijd super goed en we hebben veel gelachen. Top ervaring gehad!

Top stedentrip!

Erg leerzame stedentrip gehad. Ook de oefening in de parkeergarage was een leerzame en uitdagende oefening. Zeker aan te raden!

Super begeleiding en erg leerzaam

Erg leerzame lessen, ook de stedentrip is een aanrader!! Je gaat naar een andere stad om daar te rijden, zo leer je ook in drukke steden te rijden.

Heb een top rijles gehad van Hans den Haan

Ik heb van Hans aanhangwagen lessen gehad. Super duidelijk goede tips raad echt iedereen aan ongeacht categorie

Hele fijne en betrokken rijschool!

Deze rijschool is zeker aan te raden. De instructeurs zijn betrokken en geduldig en regelen goede vervanging als dat nodig is. Ook de communicatie met de rijschool is top! Daarnaast veel leuke en leerzame extraatjes zoals een stedentrip en een slipcursus.

Leerzaam

Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs! Door de flexibele mensen binnen de rijschool ben ik binnen 5 maanden geslaagd! Ik heb heel veel geleerd van mijn rij instructeur Gerard! Samen veel kilometers gemaakt om zo veel mogelijk ervaring op te doen! Samen gelachen tijdens het rijden! Van Bemmel zeker een aanrader, en dan zeker bij de enige echte Gerard rijden 👍🏼