Hele fijne en leerzame lessen dat leidde tot het behalen van mijn rijbewijs

Ik heb hele fijne en leerzame lessen gehad van Edwin, waarvan ik veel geleerd heb. Er hing altijd een prettige sfeer in de auto waardoor het een fijne leeromgeving was. Al deze dingen leidde uiteindelijk tot het behalen van mijn rijbewijs.

Super goed!

Mijn ervaring met julian was super! Ik heb goed en zelfstandig leren rijden. Julian liet mij vaak zelf lastige verkeerssituaties oplossen, hierdoor leerde ik zelfstandig keuzes maken in het verkeer. Hij vertelde mij dan achteraf wat ik in het vervolg beter had kunnen doen of hoe ik het beter had kunnen aanpakken. Ik ben ontzettend blij dat ik Julian als rijinstructeur had!

Het was een goede ervaring

Ik leerde best snel en ik had als leraar edwin de kuijer die er rustig en geduldig les gaf waar ik heel blij mee was .

Super goede rijschool

Een fijne rijschool. Leuke en leerzame rijlessen. Ik reed bij rij instructeur Edwin, die me heel goed begeleid heeft en duidelijk uitlegt.

Gezellige en leerzame zweer

Ik heb les gehad van Robin van merode. Top instructeur altijd gezellig en het was een zeer leerzame periode. Dankjewel Robin en rijschool van bemmel

Leuke lessen ik beveel dit aan

Leuke lessen van den haan

Hele goede rijschool!

Ik heb leuke les gehad van hans de haan, hij sprak me goed aan op fouten en leerde goed hoe ik scooter moest rijden en daardoor ben ik geslaagd, dus dat was top!

Goede rijschool

In één keer geslaagd voor mijn scooter rijbewijs. Dank je wel Sjoerd!

Een goede leerzame ervaring

We begonnen met een klein stukje theorie en al snel gingen we van IJsselstein naar Utrecht rijden, en vervolgens steeds 1 iemand van het groepje voorop om zo te oefenen. Eenmaal in Utrecht deden we test rondjes door Utrecht en bij de dingen die je verkeerd of beter kon doen werd het tegen je gezegd zodat je met je examen het in één keer goed doet en dus slaagd. Zeker een aanrader!

fijne rijschool

goede rij instructeur sjoerd. in korte tijd me op goed niveau gebracht dat ik in een keer slaagde voor me examen!

Leuke en leerzame rijlessen

Ik heb lessen gevolgd bij Hans den Haan en de lessen waren enorm leuk en leerzaam! Bedankt Hans voor de leuke en leerzame lessen! :)

Top rijschool

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn examen. Dit heb ik te danken aan mezelf, maar ook aan mijn geweldige instructeur. Heel erg Bedankt van Bemmel!

Fantastisch

Het was echt een top instructeur, Hans. Hij legt duidelijk uit en helpt je heel goed! Ik ben geslaagd !!! Zeker een aanrader.

Aanrader

Erg prettige rijschool, zeker aan te raden!

Leerzame maar ook enorm leuke ervaring

Allereerst wil ik Robin van Merode ontzettend erg bedanken voor deze uitstekend goed uitgelegde rijlessen. Ik heb naast dat het een rijles was altijd leuke gesprekken met hem gehad en gelachen (kan ik de bonuspunten nog halen?). Deze 5 sterren gaan daarom ook voornamelijk naar Robin want de manier waarop hij les geeft is super goed en er is geen een negatief iets wat ik erover kan vertellen. Hij is oplettend, goed in uitleggen, kan je fouten goed zien en vertellen wat er valt te verbeteren en in het algemeen een vriendelijk en spontane gast. Ik zou het zo weer doen.

Super motor lessen gehad

Super goed, gezellige en leuke lessen gehad met Hans van Ran. Ik 1 keer geslaagd voor mijn examen.

Fijne rijschool die de tijd neemt voor je.

Mijn instructeur Gerard heeft mij helemaal omgeschoold. Nadat ik vanaf een andere rijschool kwam, had ik helemaal geen inzicht. Hij heeft het erin gestampt!

Echt top! (Rij-instructeur Robin van Merode)

Ik heb mijn rijlessen als super leerzaam, maar vooral super gezellig ervaren! Mijn rij-instructeur (Robin van Merode) had super veel geduld, goede tips en handige trucjes om te onthouden! Zeker een aanrader als je op een gezellige manier een goede bestuurder wil worden! :)

Super fijne rijschool

Zojuist heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald mede dankzij mijn top instructeur Robin van Merode! Ik heb ontzettend veel geleerd van hem en ik wil hem enorm bedanken voor de gezellige, leuke maar ook erg leerzame lessen! Ik raad de rijschool zeker aan, ze nemen je serieus en de rijlessen worden met veel geduld gegeven.

Super relaxte rijschool

Super les gehad van hans den haan. En in 1 keer geslaagd

In een keer geslaagd en ondanks de corona maatregelen een super leuke tijd gehad met Hans van Ran

Ik heb tijdens mijn rijlessen een goede band met Hans opgebouwd wat het lessen voor mij erg prettig maakten. Hans is een ervaren instructeur die je de ins en outs van het autorijden zal leren.

Super rijschool!

Mijn ervaring is erg goed met deze rijschool. Ik ben voor mijn scooter rijbewijs gegaan, helaas ben ik de eerste twee keer gezakt. Dit kwam door spanning van mijzelf. Maar Hans heeft mij super les gegeven en vertrouwen gegeven zodat ik de 3e keer geslaagd was. Dankjewel Hans!!!

Super rijlessen

Ik heb 4 uur rijles gehad op de scooter en in het begin bakte ik er niet heel veel van. Na een tijdje goed hameren kreeg ik het eindelijk onder de knie! In 1 keer geslaagd en complimenten van de examinator gekregen, ook dus complimenten naar de rijschool! Bedankt Hans!

Ik heb het heel erg positief ervaren, mijn rijles bij van Bemmel.

Hele fijne rij instructeur, geeft goede tips en aanwijzingen en in een keer geslaagd!

Fantastische lessen gehad

Voor zowel AVB als AVD heb ik alle lessen gevolgd bij Hans van Ran. Onwijs tevreden ben ik over zijn manier van les geven. Hans weet je goed scherp te houden en wijst je duidelijk op de punten die je moet verbeteren. Recht door zee en op zijn tijd in voor een geintje. Nogmaals erg tevreden over Hans van Ran!!