In 1x geslaagd dankzij goede lessen!!

Ik ben in 1x geslaagd voor het rijbewijs E achter B. Tijdens de proefles werden mijn zwakke punten al gauw duidelijk en in de daarop volgende lessen zijn deze vakkundig en erg prettig verbetert! Tijdens de praktijk examen heb ik 1 inschattingsfout gemaakt, maar dankzij de lessen heb ik deze direct en op de juiste manier kunnen corrigeren, waardoor ik alsnog ben geslaagd. Instructeur Hans is een topper, die weet hoe die jou maximaal moet voorbereiden voor het examen.

Een hele goede rijschool

Het is een hele fijne en goede rijschool. Alles word goed uitgelegd en je word goed begeleid.

grandioos

Gerard Vermeulen is een goede instructeur, zeer vaardig en respectvol.

Fijne instructeurs en vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring met Julian was erg goed. Naast de gezellige gesprekken had hij ook goede tips. Ik was erg tevreden.

Gezellige leerzame lessen!

Ik heb bij Robin altijd super toffe en leerzame lessen gehad waar ook hier en daar de ruimte was voor een foutje! Een erg fijne rij instructeur die ervoor heeft gezorgd dat ik in 1x ben geslaagd!

Een top ervaring

Goede hulp veel aandacht en een gezellige sfeer

Fijne rijschool

Les gehad van Robin en alles in één keer gehaald! De lessen waren leuk en leerzaam.

In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb les gehad van Robin. Hij heeft heel veel geduld, is duidelijk en ook nog is gezellig. De rijschool zelf is ook top!

Top rijles, zowel leuk als leerzaam, bedankt Gerard!

Door Gerard zijn flexibele agenda en leerzame rijlessen was ik binnen 3.5 maand klaar gestoomt voor mijn praktijkexamen, helemaal top! Nogmaals wil ik Gerard bedanken voor de leuke en leerzame tijd, zeker aan te raden!

Leerzaam en gezellige lessen!

Mijn rijlessen volgde ik bij Vijay. In het begin was ik erg bang in de auto. Vijay had het geduld en hielp mij hier van af. Leerzame en gezellige lessen gehad. Bij vragen of onduidelijkheden kan je altijd bij hem terecht. Een flexibele instructeur die veel over heeft voor de leerling! Top!!

Goeie lessen, duidelijke uitleg.

De lessen waren helder en duidelijk. De instructeur weet goed wat het CBR van de leerling verwacht en geeft aan de hand hiervan uitleg. Als je voor een examen gezakt bent neemt de instructeur de feedback die hierbij gegeven is mee in toekomstige lessen.

Leuk!

Vijay is een leuke en gezellige rij-instructeur. De lessen zijn goed. Ook als ik iets niet goed deed werd het gezegd, maar voelde het dan niet alsof ik werd afgekraakt. De rijschool regelt alles goed. Alleen de openingstijden is beetje kort, dus heb je maar beperkte tijd om te bellen. Verder prima!

Top bedrijf!

Na een hele leuke les, in 1 keer mijn E achter B. Hans den Haan, bedankt!

Door goede begeleiding heb ik mijn bevoegdheden voor het lesgeven E achter B kunnen halen!

Ik heb drie dagen met Hans mogen doorbrengen waar hij mij de juiste instructies en begeleiding heeft geven zodat ik in een keer mocht slagen voor mijn bevoegdheden E achter B. Hans den Haan, bedankt voor de leuke en leerzame dagen en de gezellig praatjes die wij hebben gehad. Ga zo door! Groet, Stefan van der Weg

Hele goede rijschool

Mede door Robin van Merode in 1x geslaagd. Hele leuke en leerzame lessen. Het was altijd gezellig in de auto. Bedankt Robin voor de lessen en tot op de weg!

Helemaal top!

Van Bemmel is een top rijschool, heb zojuist mijn rijbewijs gehaald en ben helemaal tevreden, en ik raad zeker de rij instructeur rene balk aan, hij is onwijs goed in zijn werk en heeft me altijd geholpen, had geen betere rij instructeur kunnen hebben :)

Super leuk en leerzaam

Julian heeft mij super veel geleerd tijdens mijn rijlessen. En er was altijd een gezellige sfeer aanwezig!

Super leuk en leerzaam

Aardige instructeurs met veel ervaring.

Gezellig lessen

Ik heb het tijdens de lessen altijd gezellig gehad met sjoerd maar het was ook altijd leerzaam

Goede ervaring

Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen en met een goed resultaat. Goede instructeur, waarbij alles duidelijk werd uitgelegd!

Fijne, rustige lessen

Super fijne lessen gehad bij Julian. Ik voelde me heel er op m’n gemak en heb in een korte tijd veel geleerd.

Alles perfect geregeld

Vandaag enkele uren op pad geweest met Edwin om te lessen voor mijn aanhanger rijbewijs. Hij gaf een goede duidelijke en rustige uitleg,ook tijdens het rijden. Ondanks alle Corona maatregelen een zeer goede ervaring gehad. Top geregeld.

Uitdagend, Leerzaam en positief

Leuke en vooral leerzame lessen gehad bij Hans van Ran. Je leert niet motorrijden voor de zomer maar motorrijden voor je hele leven.

Mijn Instructeur was Vijay, Vanaf les 1 had ik een goede band met hem. Hij is flexibel, relaxed en steekt moeite in je. Waar nodig gooit hij zijn programma om, om jou die laatste les voor je examen toch nog eventjes de laatste dingen duidelijk te maken. Vijay Bedankt man!

Veel geleerd!

Dankzij Edwin de Kuijer ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn B examen. Het was erg leerzaam en gezellig.