Hans van Ran is een top rij instructeur!

Ik heb les gehad van verschillende rij instructeurs. Eerst had ik het niet zo goed getroffen met mijn tweede rij instructeur. Maar later kreeg ik les van Hans van Ran. Hij is echt een top rij instructeur! Hij geeft heel erg goed les, blijft rustig en is ook geïnteresseerd in jou! Super bedankt voor de goede lessen Hans van Ran!

een geslaagde stedentrip!

ik heb vandaag een stedentrip gedaan bij rijinstructeur hans. dit houdt in dat ik en een andere student naar Amersfoort en Amsterdam zijn geweest en daar hebben rondgereden en leuke leerzame opdrachten hebben uitgevoerd. ik vond dit erg leuk en leerzaam zeker een aanrader!

Geslaagd

Hele leuke en leerzame les gehad.

Top instructeur, goede en duidelijke uitleg. ^ Julian

Uitstekende lessen, top instructeur Edwin de Kuijer

Erg fijne lessen gehad. Wordt duidelijk uitgelegd en theorie en praktijk in één keer gehaald.

Super leuk en leerzaam

Ik vond de rijopleiding super leuk en leerzaam. Gerard heeft mij goed geholpen om mijn rijbewijs te halen en ik raad hem zeker aan als rij instructeur

Kwaliteit en top instructeurs

Heb in één keer mijn aanhanger rijbewijs gehaald dankzij het geduld en duidelijke instructies van rij-instructeur Hans. Dank voor de prettige lessen.

Eerlijk en duidelijk!

Bij mijn eerste motorrijles gaf Hans van Ran aan dat hij in zijn carrière als instructeur vrij weinig mensen had gezien die het zo snel oppikt.. Doel was dan ook om zsm het papiertje te halen, maar wel zodanig dat vertrouwen, veiligheid en bewustwording van kwetsbaarheid in zeer sterke mate aanwezig is. Na 3 lessen AVB behaald en na 2 maanden rijbewijs behaald. In de tussentijd ook 1 les gehad van de andere Hans, ook heel prettig, duidelijk in uitleg. Dankbaar voor de uitleg, bewustwording en plezier in de lessen (en examens).

Prettige communicatie en fijne instructeurs!

Rijschool van Bemmel is een goede school met zeer capabele instructeurs. De communicatie en de voortgang van je presteren zijn goed te volgen via de app en daardoor voor jezelf inzichtelijk. Ze helpen je in 1 keer te slagen!

Een hele prettige en veilige rijervaring.

Met Gerard in de auto voelde ik me veilig. Hij gaf op de juiste manier tips en greep in zodra dit nodig was. Hij stelde mij altijd op mijn gemak en het was bovendien ook gezellig. Al met al een zeer prettige ervaring.

Echt een aanrader. Ik ben zéér tevreden .

Omdat ik mijn instructeurs bewijs E achter B wilde halen, moest ik een rijproef doen met de aanhangwagen op instructeurs niveau. Ik kreeg Hans den Haan als instructeur toegewezen. Een schot in de roos. Hij is al net zo'n vakidioot als ik, en leerde mij op hele plezierige wijze, met de nodige positieve feedback , de fijne kneepjes van het vooruit rijden en achteruit manoeuvreren met de aanhangwagen. Ik heb Hans leren kennen als een gedreven collega die echt hart heeft voor ons mooie vak, en als iemand die echt met passie het beste uit de leerling wil halen. Hier ben je echt aan het goede adres voor een gedegen en prettige rijopleiding. Bedankt Hans voor de fijne uren die we samen hebben doorgebracht. We keep in touch...

Ik heb ervaren hoe ik een auto moet besturen

Mijn rij-instructeur had een positieve houding. Dit was erg fijn bij mijn leerproces.

Goeie, rijschool en vriendelijke instructeurs!

Er is veel individuele aandacht en goeie duidelijke instructie, ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Goede complete opleiding waardoor ik in één keer geslaagd ben.

Robin heeft mij in een paar maanden tijd alles geleerd wat ik moest weten. Dit gebeurde op een duidelijke en gestructureerde manier wat mij rust gaf. Mede hierdoor voelde ik mij tijdens het examen rustig en wist ik dat ik ook op nieuwe situaties goed en op tijd kon anticiperen. Ook was Robin altijd een paar minuten voor de rijles begon al op locatie waardoor ik alles uit mijn les kon halen. Al in al een transparante en goede opleiding waardoor ik in één keer geslaagd ben voor mijn examen.

Nergens op aan te merken. Goede begeleiding.

Gezellige en leerzame lessen

Door de goede lessen van Robin heb ik in 1× mijn rijbewijs gehaald!

Erg goed

Mijn ervaring met Rijschool van Bemmel is erg goed. De pakketten die ze aanbieden zijn goed en bieden ook veel extra aan, zoals een slipcursus en een stedentrip. De instructeurs zijn ook aardig. Zelf had ik les van Robin van Merode, een hele leuke instructeur. Hij is altijd in voor een praatje maar kan tegelijkertijd ook streng zijn, wat voor een mooie balans zorgt. Hij geeft goed les en daagt zijn leerlingen genoeg uit zodat ze niet alleen goed maar ook zelfstandig leren rijden. Hierdoor ben ik dan ook in 1 keer geslaagd. Ik zou hem dan ook zeker aanraden aan anderen.

Goede rijopleiding met een goede rijinstructeur

Erg leuke en leerzame rijopleiding. Rijinstructeur Gerard heeft mij goed begeleid in het uit eindelijk halen van mijn rijexamen.

Leuke en leerzame lessen.

De lessen worden aangepast op je eigen niveau en wat je zelf prettig vindt. Leuke rijinstructeur die zorgt voor leuke en gezellige rijlessen. Ook heeft die geduld voor als je dingen minder snel oppakt.

Top ervaring!

Inmiddels mijn scooter en auto rijbewijs gehaald bij deze rijschool, beide met instructeur Hans van Ran. Hij geeft altijd leuke, leerzame lessen en leert je precies de vaardigheden die belangrijk zijn om goed en vooral veilig te rijden. Zijn manier van les geven zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt achter het stuur en helemaal klaar bent voor het examen! Dankzij zijn goede lessen ben ik in één keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Echt een top instructeur!

Hele leerzame rijlessen gehad en ook nog een altijd gezellig.

Ik heb altijd hele leerzame en gezellige rijlessen gehad, alles wordt helemaal duidelijk uitgelegd en zo wordt je helemaal perfect klaar gemaakt om je praktijkexamen in 1x te halen.

Goede rijschool

Hele fijne rijschool, met goede volledige pakketen! Leuke instructeurs, en alles wordt je goed aangeleerd, ook is de ristoets heel fijn, want dan weet je zeker of je klaar bent voor je examen.

Super goed

Ging goed 1 X gehaald bij Robin van Merode je legde alles goed uit en wist veel belangrijke dingen voor het afrijden dat heeft zeker geholpen

Goed onderbouwde rijlessen

Hier mijn rijbewijs gehaald met behulp van goeie en leerzame rijlessen. Je word goed door het gehele proces geholpen vanaf de eerste rijles tot het afrijden.

Super ervaren mensen, Top!

Gewoon één woord Geweldig.