Erg tevreden over de rijschool, goede kwaliteit!

De lessen van Hans van Ran waren erg leerzaam. Hij was erg geduldig, geruststellend, gaf goede aanwijzingen en demo's en ik voelde mij altijd veilig tijdens de lessen (ook wanneer andere verkeersdeelnemers ons soms het leven probeerden zuur te maken). Tussendoor was er altijd tijd voor een praatje waarin we wat lol konden trappen. Zijn leuke verhalen blijven mij ook bij! We hebben veel gelachen :-) Hij kan af en toe wel streng zijn, maar dat komt de veiligheid op de motor alleen maar ten goede! Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu veilig en met plezier motor kan gaan rijden!

Top dag en in 1x geslaagd!!

Super leerzame scooter praktijkdag gehad. Alles werd duidelijk en op een fijne manier verteld waardoor ik binnen 4 uur helemaal klaar was voor het examen! Uiteraard geslaagd. ­čÄë

Na een aantal gezellige en leerzame lessen van Robin in 1 keer geslaagd voor mijn autorijbewijs.

Heel goed

Ik kwam zelf van een andere instreucteur af, Robin heeft enorm zen best gedaan om mij verder te helpen wat soms moeilijk was omdat ik naar hem toe kwam met niet al te beste technieken dus moest ik die afleren, maar dit is super goed gelukt. In mijn ogen heb ik enorm gestructureerde lessen gehad en merkte ik elke les dat ik echt wat leerde wat heel fijn was. Ook vond ik Robin een fijn persoon om mee in de auto te zitte super aardig en gezellig maar toch op een heel positieve manier streng en oplettent. Dus super goed! Ik had mijn lessen van Robin.

Hele goede rijschool!

Ik heb bij meerdere rijscholen gelest, en afgeredenmethet resultaat dat ik daar elke keer wad gezakt voor mijn praktijk examen. Toen ben ik bij van Bemmel begonnen. Deze lessen waren veel leerzamer en waarbij ik in 1 keer me rijbewijs haalde

Goede begeleiding naar mijn rijbewijs

In 1 keer geslaagd na goede & overzichtelijke rijlessen van robin!

zowel mijn auto als motorrijbewijs gehaald bij van Bemmel. Beide keren les gehad van Hans van Ran echt een top instructeur

Super.

Aanhang rijbewijs en motor rijbewijs bij van bemmel gehaald. Alle praktijk examens in 1x geslaagd. Hans heeft echt passie voor het motor rijden en weet dat goed over te brengen.

Degelijk, leuk en zeer nuttig

Om het E achter B te halen heb ik een aantal lessen van Edwin gehad. Deze waren niet alleen leuk maar ook zeer nuttig. Met veel geduld heeft Edwin mij er doorheen geloodst. Ik ben blij dat ik met het BE rijbewijs de volgende stap heb gezet naar een rondreis vakantie met een eigen caravan.

Uitstekend begeleid om mijn motorrijbewijs te halen

Na een eerdere negatieve ervaring bij een andere rijschool super begeleid door Hans van Ran. Hij heeft mij van mijn onzekerheid afgeholpen en ervoor gezorgd dat ik mijn motorrijbewijs heb gehaald. Hans is een topinstructeur die je op je gemak stelt en zich voor de volle 100% inzet om je te laten slagen voor je rijbewijs!

Top begeleiding

Ik werd top begeleid om te leren auto rijden door Edwin. Heel rustig en niet te gehaast, als deed ie wat fout werd hij niet boos maar vroeg gelijk hoe het anders had gemoeten en wat ik de volgende keer beter kon doen.

Goede lessen gekregen van Hans van Ran

Zowel mijn auto als motorrijbewijs gehaald met de hulp van Hans. Streng maar rechtvaardig!

Heel fijn geholpen met het behalen van mijn rijbewijs!!!

Ik ben zeer tevreden over de rijlessen die ik van Edwin heb gehad! Ik raad van Bemmel zeker aan bij mensen die nog een goede rijschool zoeken. De stedentrip vond ik erg leuk en leerzaam. Bedankt voor de goede ervaring!

In een keer geslaagd

Door de goeie lessen ben ik in een keer geslaagd voor mijn rijbewijs B top!

Super!

Leuke tijd gehad bij van Bemmel. Alle lessen naar mijn zin gehad. Stedentrip was een super leuke en leerzame ervaring :) In 1 keer mijn rijbewijs gehaald, rijschool is echt een aanrader!

Goede rijschool!

Gezellige en leerzame rijschool met vaardige instructeurs. Heb het goed naar mijn zin gehad hier met lessen en alles in een keer behaald!

Erg leuke rijschool ik had les van Gerard een instructeur met erg veel ervaring waar je veel van kan leren.

Erg genoten van alle rijlessen samen met Edwin.

Ik heb 30 ontzettend leuke rijlessen gehad met Edwin. Hij nam de tijd die ik nodig had en gaf goede instructies. Super bedankt voor de gezellige lessen!

Mooie lessen met veel plezier

Ik heb rijlessen gevolgd bij Hans van Ran voor rijbewijs A. De lessen waren uitdagend en heb ik met veel plezier gevolgd. Aan het begin kan Hans soms een beetje "streng" overkomen maar dit is natuurlijk vereist om verwarring te voorkomen en de veiligheid van beide partijen te waarborgen. Al met al ben ik erg blij met mijn keuze om bij deze Rijschool te lessen!

Me rijbewijs op een leerzame en erg leuke manier behaald dankzij Hans van Ran en rijschool van Bemme

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald. Dit komt door mijn rijsintructeur Hans van Ran die mij vanaf het begin leuke en leerzame lessen gaf. Het was altijd gezellig met Hans in de auto en serieus op de moment dat het moest. De lessen verliepen lekker en Hans gaf mij veel zelfvertrouwen over het behalen van mijn rijbewijs. Ik wil Hans bedanken voor de leuke rijlessen en het helpen van het behalen van mijn rijbewijs. Succes Hans nog met je al je andere en nieuwe leerlingen!

Fijne rijschool met gezellige lessen

Ik heb hele fijne lessen gehad bij van Bemmel! Ik wil vooral mijn rijinstructeur Vijay bedanken voor de gezellige lessen en voor het vertrouwen in mij!

Top ervaring en zeer goede begeleiding!

Ik heb enorm goed les gekregen van Gerard. De lessen waren duidelijk en erg leerzaam. Dingen die ik lastig vond, hebben we extra goed geoefend. Het was altijd gezellig tijdens de lessen. Ik heb superveel geleerd! Ik ben ook in 1x geslaagd. Erg fijn! De communicatie tussen de leerling en de rijschool verliep ook voorspoedig. Top ervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Hans van Ran mijn motorrijbewijs A gehaald. De rijlessen waren super; de instructies waren duidelijk, de oorzaak van mijn problemen waren bij hem sneller helder dan bij mij waarna hij me er goed mee kon helpen, en hij heeft veel geduld. Ik rij nu heerlijk en zonder enige onzekerheid op de weg met mijn eigen motor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb lessen gevolgd bij Sjoerd en heb dit als erg goed ervaren. Goede begeleiding en hij wijst je op een goede manier op je zwakke punten. Al is dit een gemiddeld duurdere rijschool, vond ik het wel waard en ben ik blij met mijn keuze geweest. Nooit is er een rijles afgezegd of verplaatst wat ik vooral erg fijn vond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn motor instructeur was Hans van Ran. Hij toont heel veel geduld, veel ervaring en geeft niet op, dat waardeer ik heel erg tijdens het lessen. De manier van lesgeven vind ik ook heel goed, op de motor en niet vanuit een auto. Ik kijk uit om ook mijn A rijbewijs bij van Bemmel te halen