Succesvol!!

Bedankt voor de leuke lessen hans den haan. Hierdoor snel me rijbewijs behaald!

opgelucht !

Ik heb bij van Bemmel heel erg prettig les gehad, en dit is dan ook beloont met een rijbewijs E achter B! Ik had zelf enigszins last van examenstress, maar Hans heeft mij hier heel fijn bij geholpen, door rustig te blijven. Rijschool van Bemmel bedankt!

Flexibel, professioneel en betrouwbaar met Gerard Vermeulen als instructeur

Ik heb mijn rijlessen bij van Bemmel gevolgd omdat ik goede aanbevelingen ontving over de rijschool vanuit mijn vriendenkring. Ik kreeg Gerard Vermeulen als rij instructeur en daar ben ik erg tevreden over geweest. Hij weet als geen ander in te spelen op de verbeterpunten van zijn leerlingen en creëert daarbij ook een aangename sfeer. Zijn professionele manier van lessen geven maakt het voor iedere leerling (aanleg of zonder aanleg) een prettig proces om op de juiste manier auto te leren rijden. Gedurende mijn rij opleiding heeft Gerard altijd voor me klaar gestaan en aangepast waar nodig. Ik raad hem dan ook zeker aan als rij instructeur.

Erg duidelijk, goede sfeer, 100% tevreden.

Ik heb met veel plezier rijles gehad van robin. Hij legt alles duidelijk uit en maakte daarbij desnoods gebruik van tekeningen of foto's om iets extra duidelijk te maken, hij had ook goede tips om de zwakke punten die ik nog had goed te verbeteren en luisterde ook goed naar wat ik wilde oefenen. Ook was er altijd een goede sfeer tijdens de lessen en kwam hij altijd op tijd.

Zeer goede rijschool en een top instructeur

Mijn rij instructeur was Edwin de Kuijer. De uitleg die Edwin gaf was ontzettend goed en hij was altijd in voor een leuk praatje. De sfeer was altijd super goed en we hebben veel gelachen. Top ervaring gehad!

Top stedentrip!

Erg leerzame stedentrip gehad. Ook de oefening in de parkeergarage was een leerzame en uitdagende oefening. Zeker aan te raden!

Super begeleiding en erg leerzaam

Erg leerzame lessen, ook de stedentrip is een aanrader!! Je gaat naar een andere stad om daar te rijden, zo leer je ook in drukke steden te rijden.

Heb een top rijles gehad van Hans den Haan

Ik heb van Hans aanhangwagen lessen gehad. Super duidelijk goede tips raad echt iedereen aan ongeacht categorie

Hele fijne en betrokken rijschool!

Deze rijschool is zeker aan te raden. De instructeurs zijn betrokken en geduldig en regelen goede vervanging als dat nodig is. Ook de communicatie met de rijschool is top! Daarnaast veel leuke en leerzame extraatjes zoals een stedentrip en een slipcursus.

Leerzaam

Gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs! Door de flexibele mensen binnen de rijschool ben ik binnen 5 maanden geslaagd! Ik heb heel veel geleerd van mijn rij instructeur Gerard! Samen veel kilometers gemaakt om zo veel mogelijk ervaring op te doen! Samen gelachen tijdens het rijden! Van Bemmel zeker een aanrader, en dan zeker bij de enige echte Gerard rijden 👍🏼

Leuke lessen

Erg gezellig en hulpzaam

Uitstekend Ervaren

Uitstekend les gehad van Edwin. Alles duidelijk en goed door genomen en geoefend en vol goeie moet het examen in gegaan met een goed resultaat. Alles klasse geregeld

Top rijschool

Top Rijlessen ! Leuke en goede leerzame lessen van Hans den Haan , gelachen en leerzame lessen gehad !

Leerzame rijlessen en fijne instructeur

Mijn ervaring bij van Bemmel is erg goed. De lessen bij Edwin waren altijd heel leerzaam. Daarnaast is hij erg kalm en bereid om dingen verder uit te leggen waar nodig. Een absolute aanrader!

Goede rijlessen met persoonlijke aandacht

Na ongeveer 40 uur geslaagd! Met behulp van gerard waren de lessen altijd gezellig en uitdagend. Hij heeft veel verstand van zaken.

Top les gehad en geslaagd!

Vandaag me aanhangerrijbewijs gehaald na eerst een aantal lesuren gehad te hebben van Hans den Haan. Hans legt alles heel netjes en duidelijk uit en stelt je gerust en geeft je hele handige tips en trucs! Ik wil nu alleen nog graag mijn motorrijbewijs halen en kom dan zeker terug bij Rijschool van Bemmel! Echt een aanrader! Mvg Hugo

Aanrader !

Een echte aanrader ! Je krijgt duidelijk uitleg ! De les uren worden goed benut ! Geen vraag is te veel ! De les auto/aanhangwagen zijn zo goed als nieuw en rijdt top ! Kortom een aanrader Bedankt Hans den haan !!

Goede rijschool

Netjes optijd met de lessen word sirieus genomen en fijne instructeurs

Super, fijne instructeur flexibel

Na eerst ergens anders gelest te hebben wat niet naar mijn zin was, bij rijschool van bemmel terecht gekomen. Instructeur Hans v r heeft me erg goed geholpen, had al snel door wat ik nodig had. Was altijd bereid om te helpen, en zo nodig herhaalde hij het 10x zonder probleem. Leukste moment was,de keer dat Hans aan het begin van de les zij geen gehoor is rechtdoor . Niet wetende dat onderweg zijn communicatie apparatuur er mee stopte. En ik dus geen gehoor rechtdoor ging. Ook al zag ik hem seinen. Ik dacht het zal wel. Hans bedankt.

Goede uitleg, fijne school.

Goede instructeur die alles stap voor stap uitlegde, tijdens de rit ook wat theorie dingen besprak en waar je vragen aan kon stellen. De theoriecursus helpt enorm met voorbereiding op het theorie examen, heb hierdoor het examen in een keer gehaald. Heb mijn vrijstelling gehaald en heb het rijexamen ook ik een keer gehaald. Ik raad de school zeker aan. Leuke stedentrip, de vragen mogen ze wel is updaten :)

Hans van Ran is een top rij instructeur!

Ik heb les gehad van verschillende rij instructeurs. Eerst had ik het niet zo goed getroffen met mijn tweede rij instructeur. Maar later kreeg ik les van Hans van Ran. Hij is echt een top rij instructeur! Hij geeft heel erg goed les, blijft rustig en is ook geïnteresseerd in jou! Super bedankt voor de goede lessen Hans van Ran!

een geslaagde stedentrip!

ik heb vandaag een stedentrip gedaan bij rijinstructeur hans. dit houdt in dat ik en een andere student naar Amersfoort en Amsterdam zijn geweest en daar hebben rondgereden en leuke leerzame opdrachten hebben uitgevoerd. ik vond dit erg leuk en leerzaam zeker een aanrader!

Geslaagd

Hele leuke en leerzame les gehad.

Top instructeur, goede en duidelijke uitleg. ^ Julian

Uitstekende lessen, top instructeur Edwin de Kuijer

Erg fijne lessen gehad. Wordt duidelijk uitgelegd en theorie en praktijk in één keer gehaald.