Goede rijschool hele mooie ervaring

De rijschool is professioneel en de rijlessen zijn goed gestructureerd. De instructeur weet wanneer je klaar bent voor je eindexamen en is gezellig!

Edwin is een aantal jaar geleden ook mijn instructeur geweest bij het halen van mijn auto rijbewijs. Hierdoor was het halen van mijn aanhanger rijbewijs een fluitje van een cent.

Super gezellig in de auto altijd

Altijd op mijn gemak gesteld en super gezellig. Duidelijk verteld wanneer ik iets goed of fout deed.

Top rijschool

In 1x geslaagd voor mijn examen.

Nou geslaagd, dus helemaal top!

Erwin was relaxed en legde alles goed uit tussen een gezellig praatje door. Examen gehaald, dus wat wil je nog meer

Perfect!

Hele fijne ervaring. Overgestapt naar Eric, super fijne ervaring en hele fijne les techniek. Ik zou van Bemmel aan iedereen aanraden!

Goede rijschool en fijne instructeurs

Ik heb gelest bij Robin van merode. Een erg fijne instructeur en niet iemand die bang is om je oren ervan af te lullen als je van een praatje houd. Ik heb mijn examen de 2de keer gehaald met behulp van zijn lessen en ik zal hem zeker aanraden aan mensen als je snel en soepel je rijbewijs wilt halen. En erg vriendelijk en fijne instructeur die altijd precies op tijd is en zijn afspraken en beloftes na komt. 10/10

Goed geholpen en fijne mensen

Fijne rijschool. Ik heb veel gezeur gehad bij het CBR maar ze helpen je goed.

Uiteindelijk gelaagd

Na maanden elke week in de auto hebben gestapt bij Eric is het dan eindelijk gelukt. We hebben een leuke tijd gehad en ik heb veel geleerd. Eric was altijd duidelijk, maar nooit streng.

top rijschool

goede lessen gehad en veel geleerd!!

Rustige en leuke rijlessen

De RIS leer module is een erg fijne manier om je rustig kennis te laten maken met alle aspecten van het autorijden. Mijn instructeur Arnold zorgde er altijd voor dat je je als leerling begrepen voelde en ook de aandacht kreeg die je nodig heb. Ik zou Rijschool van Bemmel zeker aanraden en heb dat ook al gedaan, simpelweg omdat ik iedereen deze ervaring gun!

Perfecte rijschool

Vandaag mijn rijbewijs gehaald met dank aan ellie. Ik ben altijd met veel plezier naar me rijlessen gegaan.

Leerzaam en duidelijk

BE gehaald via van Bemmel. Goed en duidelijke les gehad met een positief resultaat!

Super fijne rijschool, ze hebben aandacht voor je. Passen zich aan aan jou, de instructeurs hartstikke aardig en leggen duidelijk en stap voor stap uit. Als je onderdeel niet begrijp leggen ze dat nog is uit. En met eindresultaat in 1x geslaagd! Dank jullie wel!

SUPER rijschool

Van mijn top instructrice Ellie fijne rijlessen gekregen! Goede ervaring en erg blij dat ik geslaagd ben.

Top ervaring met Hans van Ran!

Hans van Ran is altijd erg vrolijk! Wanneer mogelijk maakt hij een grapje, maar kan ook zeker serieus zijn. Hans wil je leren motor rijden, hij wil niet allleen naar denken aan het papiertje. Al met al een top ervaring.

Uitstekende rijschool en instructeur

Mijn ervaring met rijschool van Bemmel is uitstekend, de communicatie was perfect alles duidelijk zijn er om je te helpen met het regelen van examens en er word naar je geluisterd, mijn rijinstructeur was Bas en daar heb ik een geweldig traject mee gevolgd en alles duidelijk uitgelegd gekregen en na besproken. Echt een top rijschool!

Waar voor je geld

Na ontevredenheid bij andere rijschool overgestapt naar van bemmel. Hier alles goed verlopen. Na aantal lessen bij Bas heb ik daarna in 1 keer examen gehaald. Helemaal prima

TOP rijschool

Goede begeleiding. Juiste uitleg, ruimte voor vragen en nadere uitleg. In één keer geslaagd voor E achter B. Absolute aanrader om hier les te nemen.

Super fijn!!

Mijn lessen bij Hans van Ran & Bas heb ik als zeer fijn ervaren, leerzaam en vooral met heel veel plezier. Het geduld & passie waar deze mannen hun werk mee doen motiveerde mij enorm met de rij lessen. Kortom, Super fijne ervaring beleefd!! Bedankt Mannen :)

Goed les gegeven

Meneer den haan legde alles goed uit en verbeterde mij goed wanneer nodig. Ben in een keer geslaagd.

Prima en fijne begeleiding

Hans van Ran is een vriendelijke instructeur die heldere aanwijzingen geeft. Niet praten om te praten maar to the point. Deze instructeur gun je iedere cursist helemaal top. Helaas past een pakket niet helemaal in planning tot een examen en brengt in mijn mening onnodige kosten met zich mee. Bij een herexamen verwacht ik van een rijschool een meer op maat pakket danwel een voorstel. Helaas mis ik een pakket of voorstel richting een 2e examen. Uurtje factuurtje. Pakket koste 1850 euro Herexamen met aantal lessen bijna 900 euro. Ik kan absoluut aanbevelen.

Leuke rijschool

Ik heb leuke rijlessen gehad

Super goede rijlessen gehad met Hans van Ran

Na een try the bike les van Hans doorgegaan met lessen. Na het avb examen en een avd examen rit die bij het cbr de geschiedenisboeken ingaat mijn motorrijbewijs gehaald. Bedankt Hans voor de lessen.

Top rijschool

Ik raad iedereen rijschool van Bemmel aan, zelf kreeg ik les van Emre. Emre is een top rij-instructeur. Vanaf het moment dat ik instapte, voelde ik mij meteen op mijn gemak. Zijn lessen zijn onwijs gezellig, leuk en hij geeft heldere instructies. Het was geen enkel moment saai en ik keek steeds weer uit naar de volgende les. Met zijn rustige aanpak en duidelijke uitleg (die hij zelf ook steeds voor deed) ben ik in no-time geslaagd. Zonder twijfel raad ik rijschool van Bemmel en Emre iedereen aan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.