Super rijschool om je rijbewijs bij te halen!

Na veel bloed, zweet en tranen toch eindelijk mijn motorrijbewijs gehaald! Hoewel ik zeker geen natuurtalent voor motorrijden bleek te bezitten is het toch gelukt. Dit met vooral heel veel leuke rijlessen en een flinke dosis geduld van rijleraar Sjoerd en ook een beetje Hans en Hans. Door hun vertrouwen en motiverende woorden toch doorgezet en heb ik nu mijn motorrijbewijs binnen. Voor een volgend rijbewijs zou ik zeker weer naar Rijschool van Bemmel gaan.

Goede duidelijke lessen.

Betrouwbare rijschool en in 1x geslaagd dankzij de goede lessen van Edwin de Kuijer. Bedankt!

Leuke lessen gehad

De lessen zijn leuk en ze helpen je waar je moeite mee hebt zoals bij mij

Het was erg leuk!!!

Heb erg genoten en geleerd van mijn rijlessen van Gerard Vermeulen die het je heel goed uitlegt en als je gewoon goed luistert haal je het wel! Al met al een leuke ervaring!

Voor gezellige, maar toch leerzame rijlessen, moet je bij Robin zijn.

Robin bereidt zijn leerlingen goed voor op het praktijkexamen, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Het is altijd gezellig tijdens de rijlessen, maar op de momenten dat het nodig is, kan Robin ook streng voor je zijn. Robin weet hier een goede balans in te vinden. Door de kritische blik van Robin op mijn kijk- en rijgedrag, ben ik in 1x geslaagd voor het praktijkexamen. Robin heeft in 2020 niet voor niets een slagingspercentage behaald van 100%. Pas als hij zeker weet dat jij er klaar voor bent, dan stuurt hij je op examen.

1x Geslaagd

Aardige rijinstructeur Goed geholpen met alles Prima scooter

Goede ervaring met zeer goede boorbereiding.

We werden goed voorbereid voor het bromfiets praktijk. Goede voorbeelden gegeven en situaties uitgelegd. Geslaagd met een goed voorbereid gevoel om de weg op te gaan.

Een top rijschool!

Ik heb bij Rene leuke en zeer leerzame lessen gereden!

Goede rijschool en sjoerd een super instructeur

Vanaf les 1 heel op mijn gemak gesteld en genoten van de lessen zeker door sjoerd die mij het vertrouwen gaf en rustig alles uitlegde en met avb rustig en op tijd instructie's gaf waardoor je alle tijd had om de handelingen te doen. Zou zeker v.bemmel aanbevelen. Gr. Erik de boer

Zeer professioneel en leuk.

De rijlessen met Julian waren onwijs informatief, maar ik denk dat hetgene dat ik het meeste ga missen is zijn de momenten dat we gelachen hebben. Van memes op de telefoon, tot rare radioberichten, tot gekke verkeerssituaties. Lessen bij Julian is lachend je diploma halen.

Super team dat je altijd wilt helpen!

Ik had Edwin de Kuijer als docent en Ed is echt een geweldige instructeur. Gezellig in de auto en altijd ruimte voor feedback en verbetering. Leuke sfeer. Ook de service van de rijschool zelf is top. Bellen jou als er wat is en als je zelf vragen heb kan je altijd bij ze terrecht.

Super leuke en leerzame lessen! Fijne en prettige rijschool

Vandaag heb ik in een keer mijn rijbewijs gehaald. Zonder de hulp van Robin van Merode was dit niet gelukt. Ik wil dan ook Robin heel erg bedanken voor de fijne lessen en tijd. Robin is een hele fijne rijinstructeur die echt de tijd voor je neemt. De manier waarop Robin les geeft is onwijs fijn, omdat alles in stapjes wordt gedaan. Hij leert je echt de basis goed aan waardoor je veel zekerder achter het stuur bent. Hierdoor ben ik in een keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets en praktijk examen! Of ik Robin van Merode zou aanbevelen? Ja zeker! Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad met Robin in de auto. Altijd gezellig en eerlijk. Robin is een Topper!

Hele leerzame rijlessen met persoonlijk aandacht

Door de leerzame lessen van Hans heb ik mijn rijbewijs gehaald! Ik vond het daarbij fijn dat je bij de rijschool geen nummer bent, maar echt persoonlijk met je wordt omgegaan. Tijdens de lessen ben ik op de juiste wijze begeleid, waardoor ik helemaal klaar was voor mijn praktijkexamen!

Leuke rijschool

Altijd fijne en leerzame lessen gehad van Hans den Haan waardoor ik in 1 keer geslaagd ben!

Met veel vertrouwen de weg op dankzij het goede fundament dat ik mee heb gekregen van Sjoerd!

Na een leuke intensieve lesperiode, die ondanks de ‘gekke’ periode, perfect voorbereid aan beide examens kunnen beginnen. Door het vertrouwen en de rust die het me gaf allebei op een fijne manier kunnen ingaan en in 1x mogen halen. Heel fijn. De lessen zelf waren leerzaam, leuk en met de juiste dosis kritiek. Zeker een aanrader.

Fantastisch

Mijn ervaring bij rijschool van bemmel is echt ongelofelijk. Ik heb enorm veel geleerd en in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. Dankjewel bas de kuijer en hans de haan. Jullie waren fantastisch!!!

Begeleiding op de goeie manier

Ik ben begeleid op de goede manier en Sjoerd ging goed om met bepaalde situaties. Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoelt bij Sjoerd in de auto

Fantastisch

Goede en ook aardige rijinstructeur. In 1 keer geslaagd!

Hans was geweldig. Hij nam veel tijd voor mij en mijn faalangst. Dat was erg prettig.

Edwin is heel rustig en gaf mij een goed gevoel. Het duurde eventjes om te slagen, door zenuwen, maar uiteindelijk was het gelukt!

Fijne rijschool

Fijne lessen, leerzaam en ook in coronatijd alles goed geregeld

Onvergetelijk

Julian is de tofste rijinstructeur waar ik mee heb mogen rijden! Geeft je zelfvertrouwen, is geïnteresseerd in jou en stel je op je gemak! Door zijn fijne lessen heb ik mijn examen in 1x gehaald! Dankjewel Julian!

Prettige rijschool, persoonlijke aandacht

Bedankt Hans van Ran voor de prettige rijlessen en het geduld. De motorrijlessen van Hans waren persoonlijk, hij gaf duidelijke uitleg en er was ook ruimte voor een grapje. Dankzij Hans in één keer geslaagd voor AVB en AVD.

Heel prettig gereden bij rene

Na een iets minder prettige instructeur toch geslaagd bij een fijne instructeur

heel fijn

fijne lessen gehad bij Edwin, als er iets was werd het altijd meteen geregeld via de rijschool, alles in 1x gehaald door de goede voorbereiding die ik kreeg