• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en klantvriendelijk prettig om mee te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke mensen en proberen je goed te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad met altijd wel een gezellig praatje! Er wordt goed en duidelijk besproken waar aan gewerkt moet worden, waardoor je goed voorbereid bent op je examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en erg fijne instructie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, fijne lessen, ruimte voor vragen en goede service, ook ‘s avonds lessen en zaterdag mogelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Willem is een zeer ervaren en erg ontspannen rijinstructeur en ik kan hem zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!\r\nZeer goede begeleiding bij het behalen van mijn rijbewijs. Duidelijke uitleg, gezelligheid in de auto, maar vooral leerzame lessen zijn de basis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een duidelijke lesstructuur waarbij echt de tijd wordt genomen om de kandidaat te ontwikkelen tot een zelfverzekerde bestuurder. Er wordt tijd besteed aan de nodige aandachtspunten en er wordt geluisterd naar de wensen van de kandidaat. Rob was soms streng, maar ik ben van mening dat dit nodig is om de kandidaat tot een bepaald besef te brengen dat sommige handelingen bij situaties van cruciaal belang zijn. Wanneer dit niet goed wordt benadrukt komt het ook niet binnen. Ik ben niet in 1x geslaagd, en mijn zelfvertrouwen was daardoor flink gekelderd, maar Rob heeft mij tijdens de lessen er doorheen gesleept waar ik hem heel dankbaar voor ben. Al met al waren de lessen heel leerzaam, maar ook erg gezellig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. In eerste instantie vrijwel alles via de app. Dat kan men als prettig ervaren. Zelf vond ik het fijn om ook even telefonisch contact te hebben. Altijd op tijd. Komt afspraken na

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf leggen alles super goed uit en zijn zeer relaxt en rustig,een echte aanrader dus👌

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed bedrijf en alles top uitgelegd met een goed resultaat in 1x me BE behaald bedankt rijschool wilan voor de top lessen en gezelligheid .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met Wilan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele leuke tijd gehad! Willem bleef postitief over de fouten die ik maakte. Af en toe grapjes tussendoor, maar wel serieus met het rijden. Ik heb een fijne tijd gehad en daarom wil ik Willem bedanken voor alles!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De autorijschool is erg professioneel, hebben veel ervaring en leren je alles wat je nodig hebt en moet weten om jezelf veilig door het verkeer heen te bewegen. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken en hebben respect voor degene die bij hen in de auto zit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed en professioneel begeleid. Altijd optijd en binnen 2 maanden mijn rijbewijs gehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd heel beleefd en vriendelijk, netjes op tijd met lessen en maakt duidelijke afspraken, fijne auto om in te lessen en instructeur was leuk om van te leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over rijschool Wilan. \r\nAlrijd de zelfde instructeur, alrijd optijd, duidelijke afspraken en gewoon in een keer geslaagd top rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne en leuke rijlessen gehad! Heel soepel met inplannen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool Wilan wordt op een zeer prettige wijze rijles gegeven. Ik ben in september begonnen met lessen en had in februari mijn rijbewijs al. De afspraken worden duidelijk ingepland en opschreven op een kaartje die mee naar huis gegeven worden. Ook worden er meerdere e-mail verstuurd met de toekomstige afspraken en de te betalen facturen. De lessen kunnen over verdeelde termijnen betaald worden.\r\nHet was een zeer fijne ervaring en ik voelde me op mijn gemak tijdens de rijlessen. De rijinstructeurs van Wilan willen, net zoals jij, dat je zo snel mogelijk slaagt en ze verliezen de kwaliteit van jouw rijgedrag niet uit het oog.

Over Rijschool Wilan