Fijne instructeur en goede lessen!

Gezakt voor mijn eerste rijbewijs bij een andere rijschool, daarna naar Wilan gegaan en ik ben hier meteen goed geholpen! Had nog maar een paar lesjes nodig en nu wel geslaagd! Bedankt Willem!

Top rijschool

Top rijles gehad van Willem bij Wilan, niks op aan te merken.

Flexibel, fijne manier van lessen. Duidelijke feedback en goede sfeer.

Prettige sfeer en goede lessen

De sfeer in de auto is zeer prettig, en elke les wordt je steeds beter in het autorijden en wordt je goed voorbereid op het examen

Chill

Erg fijn

goed,duidelijk en leerzaam

ik vond de lessen erg prettig gezellig en kwaliteit

Goede rijschool

Veel geduld en flexibiliteit

Top rijschool!

Goeie begeleiding en uitstekende service

Veel geleerd is de lesauto met Rob. Altijd leuk en wijze lessen gehad. En ook nog in een keer geslaagd!!

Top ervaring!

Super goede uitleg gekregen. Relaxte man met geduld en kennis. Ik raad deze rijschool 100% aan!

Fijne rijschool!

Fijne rijlessen. Van begin af word alles rustig verteld en is er ruimte voor fouten. Je word goed voorbereid op je toetsen en exames.

super goed

Super goede dag cursus gehad voor mijn BE rijbewijs van rob en natuurlijk geslaagd bedankt voor deze leuke leerzame dag

Veel geleerd en gelachen!!

De lessen waren altijd leerzaam en leuk. Ze zijn flexibel met de tijden en geven positieve feedback!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en klantvriendelijk prettig om mee te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leuke mensen en proberen je goed te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad met altijd wel een gezellig praatje! Er wordt goed en duidelijk besproken waar aan gewerkt moet worden, waardoor je goed voorbereid bent op je examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en erg fijne instructie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, fijne lessen, ruimte voor vragen en goede service, ook ‘s avonds lessen en zaterdag mogelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Willem is een zeer ervaren en erg ontspannen rijinstructeur en ik kan hem zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!\r\nZeer goede begeleiding bij het behalen van mijn rijbewijs. Duidelijke uitleg, gezelligheid in de auto, maar vooral leerzame lessen zijn de basis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een duidelijke lesstructuur waarbij echt de tijd wordt genomen om de kandidaat te ontwikkelen tot een zelfverzekerde bestuurder. Er wordt tijd besteed aan de nodige aandachtspunten en er wordt geluisterd naar de wensen van de kandidaat. Rob was soms streng, maar ik ben van mening dat dit nodig is om de kandidaat tot een bepaald besef te brengen dat sommige handelingen bij situaties van cruciaal belang zijn. Wanneer dit niet goed wordt benadrukt komt het ook niet binnen. Ik ben niet in 1x geslaagd, en mijn zelfvertrouwen was daardoor flink gekelderd, maar Rob heeft mij tijdens de lessen er doorheen gesleept waar ik hem heel dankbaar voor ben. Al met al waren de lessen heel leerzaam, maar ook erg gezellig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. In eerste instantie vrijwel alles via de app. Dat kan men als prettig ervaren. Zelf vond ik het fijn om ook even telefonisch contact te hebben. Altijd op tijd. Komt afspraken na