super goed

goede lessen gehad! Werd de week van te voren ingepland dus je kon makkelijk aangeven wanneer het jou uitkwam. In 1 keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets en praktijk examen.

Prettige, gezellige lessen en duidelijke instructies. In één keer geslaagd!

In de lesauto was er altijd een fijne leersfeer. Fouten maken mag en je wordt er duidelijk op gewezen, zodat je je kunt verbeteren.

Goede begeleiding

Ik heb de rijlessen altijd leuk en leerzaam gevonden. Is echt een rijschool die met je meedenkt.

Zeer fijn gevoel van veiligheid en gewoon algemeen heeel fijn

Katinka speelt goed in op wat jij nodig hebt en hoe ze met je om moet gaan. Ik ben nou niet de makkelijkste maar heb me nooit vervelend gevoeld in de auto er was altijd positieve feedback!

Goede verkeersschool

Mijn dochter heeft in 1x haar rijexamen gehaald, mede door de fijne begeleiding en prettige omgang. Wat rust en vertrouwen geeft. Bedankt!

Gewelgige begeleiding

Ik werd heel goed begeleid en geholpen met het verbeteren van mijn rijvaardigheid. Ik had een goed aantal lessen nodig om uiteindelijk te slagen maar ik werd nooit gekleineerd omdat ik dus een aantal slechte dagen had. Verder was mijn instructeur altijd aardig en behulpzaam. Net geen 10 omdat het redelijk dure lessen waren, verder heb ik niks te klagen en ben ik Hans heel dankbaar dat hij mij zo ver heeft gekregen.

Mijn zoon heeft graag gelest bij jullie. En de 1e x geslaagd.

Héél erg goed.

Mijn ervaring met rijschool van Dongen kan ik alleen maar omschrijven als top!

Gemoedelijke mensen met passie voor hun werk

Goede rijschool met perfect motoren

Kennis en ervaring zorgen voor een perfecte leeromgeving!

Nadat ik mijn scooter- en autorijbewijs in een keer heb gehaald bij Verkeersschool van Dongen, heb ik nu ook mijn motorrijbewijs weer in een keer gehaald. John geeft goede uitleg, zegt wanneer er wat verbeterd kan worden en ook wanneer iets goed gaat. De motivatie blijft en het leren is leuk!

Aangepast voertuig ivm mijn handicap. Lessen be en leraar waren top!

Goede rijschool!

Katinka, bedankt voor de rijlessen. Heel fijn dat ik de 1e keer geslaagd ben!

Goede rijschool

Goede rijschool fijne rijinstructeurs

Vriendelijke instructeur, goede uitleg, goed onderhouden materieel

Voor het behalen van zowel mij C als CE rijbewijs ben ik bij Verkeersschool van Dongen uitgekomen. Na een intest van 2 uur (welke direct telt als een eerste les), kon ik direct starten met lessen. Omdat er geen spoed achter het behalen van mijn rijbewijs zat, heb ik, al met al een half jaar gelest en in die tijd alle benodigde praktijkexamens gehaald. De instructeur was duidelijk, en gaf ook goede voorbeelden wanneer benodigd. Ook was hij altijd in voor een leuk praatje en goede discussies over de praktijk. Extra voordeel; Verkeersschool van Dongen beschikt over een eigen praktijk-terrein waar tevens de (praktijk-)examens voor Code95 afgenomen worden.

Fijne lessen gehad

Heb duidelijke Instructies gehad met fijne rij instructeurs.

Goede en duidelijke lessen, fijne lesauto

ik ben hier goed voorbereid op het verkeer. alleen zonde dat de coronamaatregelen soms roet in het eten gooide.

Top , goede rijschool

Fijne rijschool, hele fijne rijinstructeur, nette auto, gewoon goed.

Leuke lessen

In een keer geslaagd Iedere les was leuk!!!

Altijd goed begeleid en altijd de tips gekregen die nodig waren. Uiteindelijk na 1 examen geslaagd.

Fijne, betrouwbare autorijschool.

Naast onze zoon, hebben mijn man en ik , beide jaren geleden, bij autorijschool van Dongen, onze praktijk en theorielessen gevolgd. Alle lof, voor hun. Buitengewone goede instructeurs, en als je vragen hebt, staan ze ook op hun kantoor, je altijd prima van dienst. Met vriendelijke groetjes,

Mijn zoon heeft het rijbewijs snel gehaald en is erg tevreden

Mijn zoon heeft zijn rijbewijs de 1e x gehaald en is ook zeer tevreden over zijn rijinstructeur.

Altijd gezellig tijdens de lessen.

Maak er maar één woord van TOP

Hele fijne rijschool met goede uitleg, en je weet waar je aan toe bent.

Super goede ervaring met rijschool van Dongen

In een keer m’n rijbewijs gehaald, dat allemaal gelukt door de goede en duidelijke lessen.

Zeer fijne rijschool alles word voor je geregeld.

Het is een fijne ervaring geweest. De instructeurs zijn zeer duidelijk en geven aan wat beter kan.