Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald en werd goed begeleid. Ook waren de rijlessen altijd heel leerzaam en leuk.

Hele fijne lessen mee gehad

Ik vond het fijne rijlessen, en het werd mij allemaal goed uitgelegd!

Rustige, geduldige instructeur die goed les geeft

Tijdens de lessen had Frank altijd erg veel geduld en legde alles rustig en duidelijk uit waardoor de lessen erg fijn waren.

Zeer goed!

Frank is een zeer goede rij instructeur! Hij is erg relaxt in de auto en geeft op een goede manier feedback als er iets fout gaat

Goede sfeer duidelijke uitleg veel ervaring

Zeer ervaren rij-instructeur, rijles op maat

Frank is een professionele, opgewekte, begripvolle rijinstructeur. Ik heb helaas met eerdere rijinstructeurs/ rijscholen ook veel negativiteit meegemaakt. Instructeurs die opmerkingen maakten als "weet je dit nu nog niet" of "dit moet je nu echt wel weten!" etc. Frank zou je echt never nooit zulke opmerkingen horen malen. Hij heeft tonnen geduld en altijd positief. Daarnaast doet hij geen "standaard" lessen; hij voelt aan/weet wat bij jou persoonlijk werkt en past dit toe.

Leerzaam

Meteen toen ik de eerste (proef)rit achter de rug had, was er rust. De automaat is mij uitstekend bevallen en Frank heeft mij de dingen goed uitgelegd. Frank heeft heel veel geduld. Soms zette we de auto even aan de kant zodat Frank me nogmaals uitleg heeft gegeven over hoe je kunt kijken en welke volgorde wenselijk is. Frank is meegereden met het examen en dat heb ik als erg prettig ervaren. Er was rust. Frank zei: je moet gewoon gaan rijden, dan zie je het wel. Frank, heel erg bedankt voor alle fijne lessen. Wij hebben veel lol gehad. Groetjes, Jantine

Top begeleiding!

Heel duidelijke instructies tijdens de lessen. De instructeur is heel rustig en neemt alle tijd voor je. Dat heb ik als zeer prettig ervaren. Ik ging goed voorbereid het rijexamen in!

Geweldig rustige leraar

Ik vond rijden nogal eng, maar de leraar wist me iedere keer weer gerust te stellen. Hij neemt echt de tijd voor je.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, erg goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als oudere beginnend bestuurder (50+) heb ik les gehad van Frank Bloemberg. Frank is didactisch zeer goed onderlegd, is prettig in de omgang en heeft veel geduld. Daardoor heb ik met erg veel plezier autorijlessen bij hem gevolgd en ben ik na een lange weg (tsja, de leeftijd) in een keer geslaagd!\r\nIk beveel hem voor jong en oud van harte aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur, geeft je vaak de dingen aan die je af moet leren. neem tijd en moeite.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en prettig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het een fijne manier van lesgeven. Het waren hele leuke lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf -

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had grote angst voor het autorijden. Ik voelde me vertrouwd en heb mijn angst overwonnen en ben in 1 keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind Frank een correct en professionele instructeur met nieuw, mooi en goed lesmateriaal. Top !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze zoon heeft AM rijbewijs gehaald!\r\nGoede afspraken en begeleiding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Profesioneel, goede begeleiding, ontspannend sfeertje in de auto. Met een lach leren rijden. Heel erg bedankt Frank!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange pauze het rijlessen weer opgepakt. En in 4 maanden mijn rijbewijs gehaald! \r\n\r\nDe lessen van Frank zijn duidelijk en leerzaam. Natuurlijk is er ook ruimte voor een grapje en een klein babbeltje. Want ja, het auto rijden moet ook leuk zijn!\r\n\r\nZeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Goed ingespeeld op mensen met bijv. faalangst. Prettige manier van lesgeven, het sloot goed aan op mijn manier van leren en bij mijn persoonlijkheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb lessen gehad voor bromfiets en dit is heel erg goed bevallen. Het waren leuke lessen en ik kreeg goede instructies. Aanrader!:-)