Geweldige opleiding gevolgd met Peter!

Na de lessen met Peter mijn examen in 1 keer gehaald! Ik ben twee keer gezakt voordat ik bij Rijschool Pompert kwam. Peter heeft me op alle zwakke punten geholpen, mijn vaardigheden aangescherpt en mij vertrouwen gegeven om veilig en vlot te kunnen rijden!

Aanrader!!

Ik raad deze rijschool ontzettend aan als je last heb van faalangst of behoefte hebt aan een duidelijk zicht op wat je nodig hebt. Ik heb les gehad van Peter zelf. Peter heeft me ontzettend veel geleerd, niet alleen over het autorijden zelf, maar ook over het loslaten van bepaalde angsten en stappen durven en kunnen zetten! Ik heb me altijd erg op mijn gemak gevoeld en stapte daarom elke keer weer (ook al had ik mijn dag niet) met een vertrouwd gevoel de auto in, ondanks een lange weg afgelegd te hebben, heb ik recent mijn rijbewijs behaald! Daarvoor wil ik vooral Peter erg bedanken voor de zijn rust, geduld en vertrouwen! Nogmaals Peter erg bedankt!

Kleinschalige, unieke toprijschool

Hele fijne rijlessen gehad bij rijschool Pompert. Kleinschalig en persoonlijk wat ik zelf super fijn vond. Ze hebben me zeer goed naar mijn examens beleid en gekeken naar wat ik persoonlijk nodig had. Heel erg bedankt!

Goede rijschool met een hoog slagingspercentage

Vanaf begin krijg je in rustige stappen alle onderdelen van het rijden in verkeer. Verder krijg je eerst simulator les zodat je al een beetje weet hoe je moet reageren.

Superfijne rijschool, in 1x geslaagd!

Na 2 andere rijscholen geprobeerd te hebben was ik vastgelopen en was ik het vertrouwen in die rijscholen en in mezelf een beetje kwijt. Na wat zoeken kwam ik uit op autorijschool Pompert, mede door het goede slagingspercentage en door de ervaring met de wat minder makkelijke leerlingen. We zijn helemaal opnieuw begonnen met de basis, omdat de goede basis niet was gelegd bij de andere rijscholen. Ik kreeg het vertrouwen in de rijschool en in mezelf terug, met als resultaat dat ik in 1x ben geslaagd! Ik ben heel tevreden en ben autorijschool Pompert erg dankbaar voor de goede lessen, de tijd en het geduld.

Heel fijn

Ik vond het heel fijn bij deze rijschool. Er was altijd een fijne sfeer binnen en buiten de auto. Met goede duidelijke aanwijzingen en tips leer je goed rijden en word je zelfverzekerd op de weg. Ik heb een leuke tijd gehad in de auto en dat is heel belangrijk.

Super fijne leraren met veel mensenkennis en inzicht hoe iemand het beste leert rijden

Na slechte ervaringen met andere leraren vond ik bij Peter eindelijk mensen die niet alleen hun geld wilden verdienen maar er echt waren om mij te leren rijden. Ondanks drukke periodes met afstuderen, werk, alle coronabeperkingen in een keer geslaagd! Leren rijden met ADD bracht uitdagingen met zich mee maar Maxime wist heel goed hoe ze me moest begeleiden om goed te kunnen leren rijden. Nogmaals dank voor alles Maxime, Aart, Peter en Ravi!

Heel goede rijschool met fijne mensen

Ik zat eerst bij een andere rijschool maar ik ben overstapt naar Rijschool Peter Pompert nadat ik gezakt was voor mijn examen. Wat een wereld van verschil! Bij Peter heb ik leren rijden! Autorijden is niet iets wat mij gemakkelijk afging maar dankzij de lessen van Peter, waarbij je stap voor stap dingen eigen maakt, voel ik me nu zelfverzekerd achter het stuur. De lessen waren fijn en gezellig. Ik keek er steeds naar uit. Peter is een warm, meedenkend mens met veel humor. Dankjewel voor alles, Peter. Ik zal je missen!

great experience

What I know is that all instructors are really professional. I mainly learned from Ravi, he is so patient and friendly, after courses I really dare to drive.

• Would you recommend us? Yes

Professioneel, vriendelijk en leerzaam

Ik had een goede ervaring met Rijschool Pompert. Ravi is professioneel, geduldig en vriendelijke. Onze lessen waren erg leerzaam. We hebben hard gewerkt om een goede balans tussen veiligheid en doorstroming te vinden en het resultaat is prachtig, het moeite waard dus :-) . Ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. Jullie zijn helemaal top!

Beste rijschool ooit

Maxime is echt een geweldige instructeur, speelt goed op je in en neemt gewoon de tijd als je die nodig hebt

De allerbeste ervaring

Bij rijschool Pompert kom je écht terecht in een warm bad. Ik had nare ervaringen met vorige rijscholen en besloot naar Pompert te gaan vanwege het slagingspercentage, maar vooral ook vanwege hun aanpak met faalangst en je algehele mindset tijdens het rijden. Ik weet dat alle instructeurs fantastisch zijn bij Pompert, maar wat ben ik blij dat ik dit samen met Maxime mocht doen! We hadden een fantastische klik. Een jaar lang begeleidde ze me op praktisch niveau, maar vooral ook met mijn mindset. Samen met haar kon ik niet alleen goed rijden, maar ook met genoeg zelfvertrouwen. Daarnaast was het ook ontzettend gezellig, elke week weer. Alles zorgde ervoor dat ik in één keer slaagde en ik had een jaar geleden niet gedacht dat ik dat kon. Dus voor iedereen die twijfelt: rijschool Pompert was voor mij de allerbeste ervaring die ik had kunnen wensen. Ik vind het bijna jammer dat ik nu niet meer naar rijles hoef ☺️. Dankjewel Maxime!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fijne persoonlijke manier van lessen!

Door ons goed voor te bereiden ben ik uiteindelijk na veel lesuren en hard werken geslaagd! De persoonlijke manier van lesgeven en fijne instructeuren helpen je om zelfstandig auto te rijden!

Fijn en gezellig

Fijne rijschool, gezellige docenten en passen zich echt aan op de leerling.

Een goede rijschool met persoonlijke aandacht voor de leerling. Er wordt goed gekeken tijdens de rijles wat je goed kan en wat niet en daarop wordt een plan gemaakt voor de volgende rijles. Iedereen binnen de rijschool is erg vriendelijk.

Geduldige rijschool met veel kennis

Toen ik begon met rijlessen, bleek dat ik er totaal geen aanleg voor heb maar ook dat ik voor zo'n beetje alle situaties bang was. Deze rijschool is super goed voor sufferds zoals ik die veel geduld nodig hebben. Ze weten precies wat ze doen en hebben allerlei manieren van lessen voor allerlei mensen. Uiteindelijk heb ik mijn examen in één keer gehaald.

Ik heb afgelopen maand mijn rijbewijs gehaald na veel fijne lessen! Ik heb met de rij instructeur Ravi gelest. Ik heb alleen maar fijne ervaringen gehad en veel gezellige uren in de auto!

Perfectie

Na vele nare ervaringen met verschillende rijscholen had ik geen hoop, zekerheid en zelfvertrouwen meer in de auto totdat ik bij Rijschool Peter Pompert uitkwam. Na een duidelijke en fijne intake met Peter had ik eindelijk weer hoop en vertrouwen dat ook ik ooit mijn rijbewijs zou halen en gelijk had ik! Na de geweldige lessen met Peter heb ik niet alleen de kennis en het zelfvertrouwen in de auto. Ook heb ik na een keer mijn rijbewijs behaald! Daarom zou ik iedereen dan ook Rijschool Peter Pompert meer dan aanbevelen. Nogmaals enorm bedankt Peter!

Ideale combinatie van kennis & persoonlijke begeleiding

Ik heb een geweldige ervaring gehad bij deze rijschool. Het voelt echt alsof je in de familie opgenomen wordt. Er is veel aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling in het rijden en je wordt ook begeleid op een manier die het beste bij je naar boven brengt. Jouw eigen doel (om goed te leren rijden en natuurlijk ook te slagen) wordt een gezamelijk doel waar iedereen zich voor inzet! Ik ben ontzettend blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en ben ook de eerste keer geslaagd. Heel erg bedankt allemaal voor de prettige ervaring en samenwerking. Ik kan met een heel fijn gevoel de weg op!

Slow and Steady wins the race

Een professionele en plezierige rijschool met hun eigen persoonlijke aanpak welke, aan het einde van de rit ruimschoots zijn vruchten afwerpt. Laat je niet te veel afleiden door cijfertjes op het internet, deze rijschool weet wat ze doet. Door veel te lessen zal je zelfverzekerd op het examen arriveren. Er bestaan goedkopere opties om je rijbewijs te halen, alleen geen enkele zal de zekerheid van Pompert overtreffen. Ravi, nog bedankt!

Geen andere rijschool willen hebben

Ik heb zelf enorm te kampen met over analyseren van al mijn gedachten en fouten. Enorme faalangst speelt bij mij een rol. Ondanks dat ik onnodige fouten bleef maken (omdat ik zo in mijn hoofd zat), werd ik altijd gemotiveerd en gerustgesteld. Er werd een speciaal plan gemaakt om mij veilig de weg op te krijgen en ben rijschool Pompert ook enorm bedankt voor al het geduld, de hulp, steun & vertrouwen. In 1 keer geslaagd voor mijn examen!

Goede ervaring, ravi was heel geduldig met me wat ik echt wel nodig had.

Super leuk en fijne rijschool!!

Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Er wordt echt naar de leerling gekeken en wat de leerling nodig heeft. Super rijschool! Dankjulliewel!!

Een rijschool met het hart op de goede plek

Een fantastische rijschool waarbij je echt goed leert rijden. Ze kijken naar jou als persoon en werken daarom echt persoonsgericht. Ze zijn eerlijk en dat werkt goed. Ze geven je het vertrouwen dat je het kan en ze zijn trots op wat ze doen. Een mooiere rijschool kan je niet hebben.

Unieke en ontzettend succesvolle leermethode!

Dankzij het geduld, de vriendelijkheid en de ontzettend efficiente leermethode van Peter en Maxime ben ik in één keer geslaagd. Ondanks mijn hogere leeftijd en weinig verkeerservaring ben ik bij Pompert heel goed geholpen. Peter en Maxime wisten altijd waar ik sterk ben en waaraan ik moest werken. Na een heel efficiënt leerproces, ben ik dankzij hen niet alleen geslaagd maar ben ik ook vol vertrouwen dat ik zelfstandig en veilig kan rijden. Ik zou Rijschool Pompert aan iedereen aanraden ook als je weinig zelfvertrouwen hebt of nieuw bent in het Nederlandse verkeer!