Top rijschool voor je Toekomst

Goede rijlessen met duidelijke feedback, er wordt op een positieve manier lesgegeven. Dankzij Simone Hendrikx waren het ook leerzame en gezellige lessen! Bedankt.

Fijne rijschool en goede communicatie!

Ik heb een fijne tijd gehad tijdens mijn rijlessen. Er was een goede communicatie tussen mijn instructeur en mij. Naast de goede communicatie dachten ze ook goed mee en heb ik een gezellige en leerzame tijd gehad! Bedankt!

Leerzaam

Altijd leuke en leerzame lessen gehad

Zeker een aanrader!!

Super fijne en gezellige lessen gehad waarbij ik heel veel heb geleerd!

Fijne rijschool

Goede uitleg altijd gehad en daardoor geslaagd voor me praktijk examen

Fijne rijschool

Ik heb met veel plezier gelest bij rijschool De Toekomst. Ben goed begeleid door Hugo.

Zeker een aanrader!

Ik heb altijd hele fijne rijlessen gehad met Hugo en voelde mij altijd heel erg om mijn gemak met de manier van lesgeven.

Super rijschool

Het was n hele fijne rijschool veel werd die meteen geregeld. Simone mijn rij instructiese was super fijn. Had meteen n vertrouwd gevoel bij haar in de auto en gaf me goede uitleg en tips. Het is n top rijschool

Super rijschool

Ik heb altijd met veel plezier gelest en heb altijd op een fijne en goede manier uitleg gekregen! De routes die we reden hebben mij goed voorbereid op mijn examen.

Super fijn en leuk!

Ik heb op een hele leuke en fijne manier les gekregen. De gezelligheid was zeker aanwezig in de auto en de instructeur kiest bewuste routes uit om je goed voor te bereiden op het examen. Bedankt voor de leuke lessen!

Heel erg fijn

Had een super fijne rij instructrice(Simone) ze was heel erg duidelijk en rustig. Heb erg te noten van alle rijlessen

super fijne rijschool

Fijne en leerzame lessen gehad. Super goede rijschool. Zeker een aanrader!

Fijne ervaring!

Ik heb fijne lessen mogen ervaren waarin ik veel leerde, goede instructies heb gehad en er duidelijke en fijne afspraken werden gemaakt! Het waren hele leerzame ritten maar vooral ook gezellige ritten ! :)

Top rijschool, zeker een aanrader.

Fijne en leerzame lessen, goede feedback. In een keer mijn rijbewijs kunnen halen! Goed georganiseerd en geregeld.

Een leuke rijschool

Ik heb in een korte tijd erg veel geleerd en onder de knie gekregen. De lesse waren erg leerzaam maar heb het vooral ook zeker leuk gehad in de auto. Veel dank aan mijn instructeur en de rijschool.

Toptijd en veel geleerd

Als oude jongere (55) begon ik mijn rijlessen bij Hugo, veel geleerd en met het vertrouwen dat ik kreeg van Hugo en Esther heb ik mijn rijbewijs gehaald. Topinstructeurs!

De toekomst heeft ervoor gezorgd dat ik op een fijne en veilige manier zelfstandig de weg op kan. De manier hoe jullie met ons omgingen was super fijn! Alles werd eraan gedaan om je comfortabel in de auto te laten zitten. Al met al was het een super rijschool die je persoonlijk begeleid naar het behalen van je rijbewijs!

Fijne en gezellige lessen

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad. Ze denken goed met je mee en luisteren naar je. Verder houden ze goed contact en afspraken worden op tijd ingepland. Ook wil ik Esther bedanken. Ik heb zelf last van faalangst en Esther heeft me goed kunnen helpen om steeds meer op mijn gemak in de auto te zitten. Al met al beveel ik deze rijschool aan!

Top rijschool

Fijne rijschool, flexibel met plannen en in 1x geslaagd!

Top rijlessen gehad van Simone en ik 1x geslaagd!

Fijne ervaringen met deze rijschool.

Fijne, gezellige en leerzame rijlessen

Ik heb erg leerzame lessen gehad. Ik werd goed begeleid en bij vragen kon ik altijd terecht bij mijn instructrise. Simone bedankt voor de gezelligheid en de leermomenten! Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Snelle, leerzame, gezellige en super leuke opleiding

Ik heb mega leuke lessen gehad, ze zijn heel flexibel en denken goed met je mee. Ze geven je vertrouwen en leren je rijden hoe het overal zou moeten. Complimenten!!! Wil in het special Hugo bedanken voor de enorme gezellige maar vooral leerzame lessen! Bedankt Hugo.

top

Ik werd goed geïnformeerd bij het intake gesprek en er werd naar mijn wensen geluisterd ! Tijdens de rijlessen was er een fijne sfeer en een goede uitleg. Als ik vragen had kon ik altijd bij mijn instructrice en de rijschool terecht. Mede hierdoor ben ik voor de eerste keer geslaagd voor mijn rijbewijs !

Goede rijlessen met een fijne sfeer

Goede communicatie, lessen en sfeer in de auto.

Super goede ervaring!

Ik heb mijn lessen super goed ervaren, de instructrice was erg behulpzaam en gaf een duidelijk uitleg. De toekomst heeft mij altijd erg goed behandeld en de afspraken waren erg duidelijk! Dus ik raad 'Autorijschool de Toekomst' zeker aan!

Zeegstraat 7

5541 EW Reusel