Leuke rijinstructeurs die er alles aan doen om jou te laten slagen

Ik vond het een leuke rijschool die echt met je meedenken. Ook bevielen de lessen goed leuke mensen en had er een goed gevoel bij.

Geweldige rijschool

Ik heb een hele prettige ervaring gehad met de Toekomst. Leuke instructeurs, leuke en ook informatieve rijlessen. Al om al een hele prettige rijschool en zeker een aanrader.

Een super goede rijschool!!

Instructeurs hebben veel geduld, kunt er mee lache en veel van leren. Laat alles tot in de puntjes zien. Zeker een aanrader!!

Ik heb mijn rijlessen bij simone altijd ervaren als gezzelig en zeker ook leerzaam. Daarom heb ik er nooit tegen op gekeken om weer te lessen omdat ik altijd weer bij leerde maar ook altijd heb kunnen lachen. Ik wil dus de toekomst en vooral speciaal simone bedanken voor alle rijlessen.

Uitstekende, gezellige instructeurs!

Ik heb erg genoten van de fijne lessen. Ik heb mijn rijlessen bij Esther van begin tot eind positief ervaren. De manier van lesgeven sloot erg goed aan bij wat ik fijn vond. Ze nam rust tijdens de uitleg en ze speelde in op wat ik nodig had. De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook gezellig. Top combinatie! Ook heb ik een paar lessen met Hugo en Paul gehad. Deze heb ik ook erg positief ervaren! Ik wil de Toekomst erg bedanken voor alle goede zorgen en gezellige lessen!

Uitstekende, gezellige instructeurs!

Ik heb erg genoten van de fijne lessen. Ik heb mijn rijlessen bij Esther van begin tot het eind positief ervaren. De manier van lesgeven sloot erg goed aan bij wat ik fijn vond. Ze dacht echt met me mee, ze paste het lesprogramma aan op wat ik nodig had en zorgde ervoor dat ik vertrouwen in mezelf kreeg, zodat ik veilig de weg op kan. De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook nog eens gezellig. Top combinatie! Ook heb ik een paar lessen met Hugo en Paul gehad. Deze heb ik ook erg positief ervaren! Ik wil de Toekomst erg bedanken voor alle goede zorgen en gezellige lessen!

Uitstekende, gezellige instructeurs!

Goed en gezellig leren auto rijden

Super fijn leren auto rijden hier. Altijd gezellig in de auto maar wanneer het serieus moet is het ook serieus. Veel aandacht besteed aan de leerlingen. Kortom een super fijne rijschool

Op een gezellige manier leren autorijden.

Ik heb de rijlessen als een leuk tijdverdrijf ervaren. Daarnaast heb ik ook goed leren autorijden.

Top rijlessen!

De lessen van Ester waren altijd leuk en leerzaam! Altijd fijne feedback en zo in een keer geslaagd.

Leuke en leerzame lessen gevolgd

Ik heb mijn rijlessen bij Simone positief ervaren van het begin tot het eind. Ik heb veel dingen geleerd door de goede uitleg die mij gegeven werd. De lessen waren dus erg leerzaam en vond deze ook altijd gezellig. Bedankt! Tuur Hoskens

Gezellige en leerzame lessen

Ik wil Simone bedanken voor de leuke maar ook leerzame lessen! Ik heb een leuke tijd gehad met de rijlessen. Ook erg goede uitleg. Thanks!

Gezellige en leerzame rijlessen

Naast de gezelligheid wordt er supergoed uitgelegd en je leert er ook erg veel van. Ik wil Simone bedanken voor de super fijne rijlessen en de gezellige tijd.

Betrouwbaar en super goed.

Vandaag is ons zoontje ook geslaagd voor zijn Rijbewijs. Zowel ons dochter als ons zoon zijn de 1e keer geslaagd voor hun Rijbewijs bij de Toekomst. Van te voren een gesprek gevoerd met Simone en Hugo. Ze hebben ons duidelijk uitgelegd hoe het traject zou gaan lopen. Voor de beide kinderen heb ik een pakket gekocht en ik werd tussentijds ook op de hoogte gehouden van de vorderingen van de kids. Het voelde heel vertrouwd en duidelijk. Kinderen varen beide super tevreden over Hugo als instructeur en ik was blij dat ik als vader op de hoogte werd gehouden van hun vorderingen. Wij zijn super blij met rijschool De Toekomst.

geweldige en gezellige rijschool!

Altijd leuke lessen gehad!

heel fijne ervaring, erg vertrouwd

Ik heb een heel fijne tijd gehad bij deze rijschool. Instructeur Rob van Gompel heeft me erg goed geholpen en alles uitstekend aan me geleerd! Altijd gezellig kunnen babbelen maar ook zeker serieus kunnen zijn tijdens het lessen. Ik raad dit zeker aan voor anderen!

Uitstekende instructeurs

Toffe rijschool! Veel geleerd en het examen in één keer gehaald.

Goede en gezellige rijlessen

Fijne rijschool met goede en gezellige rijinstructeurs. Mijn ervaring was top met deze rijschool ook word alles goed geregeld met examens en het plannen van lessen.

Prima rijschool dat naar oplossingen zoekt wanneer het lastig is.

Doordat ik met meerdere rij instructeurs heb gelest, kon ik op verschillende manieren wat leren over het autorijden. Allenmaal goede tips gehad en ze benaderen het positief

Top rijschool voor je Toekomst

Goede rijlessen met duidelijke feedback, er wordt op een positieve manier lesgegeven. Dankzij Simone Hendrikx waren het ook leerzame en gezellige lessen! Bedankt.