Hele fijne rijschool, met een goede opleiding!

Fijne lessen, prima opbouw, goede feedback. Ik heb erg veel geleerd. Door de goede opleiding ben ik in één keer geslaagd! Autorijschool de Toekomst, heel erg bedankt voor alles!

Top rijschool, absolute aanrader

Hele leuke instructeur die goed weet hoe je mensen dingen moet leren. Alles was altijd heel goed geregeld wat erg fijn is. Prettige rijschool om bij te lessen.

Fijne rijschool!

Begeleiden je goed in de rij-opleiding!

Super goede en leuke lessen gevolgd!

Ik heb veel geleerd en de rijlessen waren heel gezellig. Iedere keer stond ik met veel zin klaar om weer te gaan lessen. Duidelijke aanwijzingen en uitdagende routes, heel leerzaam dus.

Super goed

De lessen zijn leerzaam en er wordt goed voorbereid voor het toekomstig autorijden.

Heel goed

Gezellige mensen en goede begeleiding. Rijles is leuk en leerzaam.

Hele fijne rijschool

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij auto rijschool de toekomst. De instructeurs zijn erg aardig, gezellig, rechtvaardig en kundig. Je wordt erg goed en persoonlijk begeleid tot een prima chauffeur. Er wordt gezorgd dat je met zelfvertrouwen de weg op kan. Kortom ik raad het iedereen zeker aan om je rijbewijs bij de toekomst te halen.

Fijne instructeurs met een goeie babbel en veel kennis

Leuke rijlessen, goeie uitleg met opbouwende kritiek. Instructeur laat jezelf nadenken over situaties en neemt de tijd.

Een goede en leuke rijschool

Ik vond de toekomst een fijne rijschool en ik had een leuke instructeur. De uitleg was altijd erg duidelijk en met het plannen van lessen werd er goed meegedacht en rekening gehouden met mijn eigen agenda.

Hele fijne rijschool! Leuke en goede rij-instructeurs.

De rijlessen waren op fijne tijden en er werd met je mee geplant wanneer je wel en niet kan. De rijlessen duren niet te lang maar ook niet te kort en er worden goede tips gegeven die het veel makkelijker maken. Ik persoonlijk heb er veel aan gehad en wil jullie daarom bedanken voor de goede zorgen.

goede rijschool

komt afspraken netjes na, als instructeur verhinderd is word het netjes opgevangen door andere instructeur, erg flexibele planning en altijd gezellig!

Fijne rijschool die zijn afspraken zeker nakomen

ik heb een super fijne en leuke rij opleiding gehad. ik heb me altijd op me gemak gevoeld in de lesauto. en lessen worden goed afgesproken en je kunt ze altijd na kijken in de mail en rijbewijs app. al met al een top rijschool!!

De toekoms is een hele fijne rijschool

Rijschool de toekomst is een rijschool die je op je eigen tempo auto leert rijden. Je krijgt fijne en duidelijke uitleg, is het na de 1e keer niet duidelijk leggen ze het gewoon nogmaals aan je uit. Ook voel je je erg op je gemak!

Goede begeleiding van begin tot einde!

Alle aspecten van het autorijden komen aan de orde.. duidelijk ook gemotiveerd om het de leerlingen te leren... ze houden van hun vak.

Fijne en duidelijke uitleg die je in de praktijk ook tegen gaat komen

Ik vond lessen tot dusver fijn en goed verlopen, in de eerste paar weken ging het nog een beetje moeizaam, maar nu gaat het steeds beter.

Super goede service en een opleiding met een glimlach

Een rijschool die snel kan schakelen!

Heel fijne en aardige mense die je begeleiden met de rijlessen.

Top ervaring!

Fijne en leuke lessen met goede informatie.

Afspraken mail beetje onduidelijk, verder TOPPIE!

Ivm Corona heb ik niet een duidelijk beeld vd lessen van Boy. We missen overleg met instructeur.

Goede begeleiding

Aardige instructeurs en goede lessen.

Top rijschool!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in de lesauto bij Hugo, hij geeft je de ruimte om fouten te maken en hier van te leren. Aan het einde van de rijopleiding in één keer geslaagd! Ik raad iedereen deze rijschool aan. Bedankt!

Eerst was ik een beetje sceptisch over het autorijden. Maar met behulp van autorijschool de Toekomst heb ik meer vertrouwen in autorijden gekregen. De rijinstructeur was duidelijk in zijn uitleg en respectvol. Dit is een aanrader.

Fijne en leerzame rijlessen

Super fijne rijlessen, veel geleerd en tussendoor ook gezelligheid.

goed leer proces , pakken ze goed aan