Ik heb samen met Rob een leuke, gezellige, leerzame tijd doorgebracht. Heb veel geleerd en daarnaast ook nog eens in 1 keer geslaagd. Top !!!

Gezellig en leerzaam

Ik heb het naar mijn zin gehad, maar vooral ook veel geleerd. Het was altijd gezellig in de auto maar ook serieus waar nodig. Fijne manier van les geven en goede communicatie en planning.

Ik ging altijd met plezier naar de rijles

Ik had een beetje een slechte start, maar Hugo heeft dit goed opgepakt. Ik heb op een duidelijke manier les gekregen en vond het plezierig om te lessen. Hugo geeft je vertrouwen om goed auto te rijden.

Heel goede begeleiding tijdens rijlessen, echt top!

Hugo en zijn team hebben onze zoon heel goed begeleid tijdens zijn rijlessen door hun rustige uitleg en nimmer aflatende inzet. Ze verzorgen de lessen bekwaam zodat hij goed voorbereid is op alle verkeerssituaties en reageren alert op de behoeften van de leerling. Als nodig betrekt team De Toekomst de ouders / begeleiders om tot het beste resultaat voor de leerling te komen. Dit geeft ons allen veel vertrouwen! Veel dank daarvoor.

Super rijschool

Heel goede begeleiding, geduld en eerlijk! Als je op zoek bent naar een goede rijschool, kies dan voor de Toekomst!

Een goede rijschool en een top instructeur

Altijd met goede zin in de auto gezeten en gezellige en goede rijlessen gehad met veel plezier!

Hele fijne en duidelijke rijlessen.

Tijdens mijn rijopleiding bij de Toekomst heb ik met Hugo fijne lessen gehad. Hugo is erg duidelijk en laat ook blijken wanneer je iets goed doet. De lessen waren ontspannen, waardoor ik steeds zelfverzekerder werd ik het verkeer. Hierdoor heb ik ook in een keer mijn rijbewijs kunnen halen.

Leuke rijlessen en goeie uitleg

Hele fijne lessen gehad bij deze rijschool!

Ik heb fijne lessen gehad bij de toekomst en ben in een keer geslaagd!

Een goede begeleiding naar het examen toe.

Goede uitleg gekregen. Als er iets fout ging werd het meteen opgelost. Bedankt voor de fijne lessen!

Ik heb het super fijn gehad

Het is super duidelijk hoe alles uitgelecht wordt. En er wordt goed geholpen ik heb veel geleerd en heb daardoor ook binnen 1 keer mijn examen kunnen halen.

De uitleg is duidelijk. Zo leggen zij in een chronologische volgorde de kneepjes van het autorijden. De Toekomst wil niet anders dan het laten slagen van een leerling. Soms is dit in wat meer lessen en soms in wat minder lessen als andere. Ik heb een goede ervaring met de Toekomst. Dit komt ook mede door mijn rijinstructeur Hugo. Bedankt voor het in een keer laten slagen!

Een prettige ervaring waar ik veel van geleerd heb.

Goede sfeer in de auto met een duidelijke rustige uitleg. Ook als iets niet lukt wordt het op een andere manier uitgelegd tot het wel lukt.

Fijne ervaring

Ik heb gelest bij rijschool de Toekomst en ik heb er een goede ervaring mee. De eerste keer ben ik gezakt voor mijn praktijkexamen maar de rij-instructeurs hebben er met z’n allen voor gezorgd dat ik zo snel mogelijk weer op kon voor de tweede keer wat heel fijn was en waar ik uiteindelijk voor geslaagd ben. Al met al dus een hele goede ervaring!

Leuke rijschool!

Ik vond het een prettige tijd met mijn instructeur en kon er goed mee overweg. Hij heeft me de juiste dingen geleerd op de juiste manier. Ook vond ik dat alles goed werd geregeld voor mij onder welke omstandigheden dan ook.

Ik fijn en met een goed gevoel gelest

Fijn om met Rob te lessen, kunt er goed mee praten en hij geeft een veilig gevoel in de auto.

Erg prettig

Ik heb de samenwerking en lessen erg prettig ervaren, er werd altijd in oplossingen mee gedacht en tot de laatste minuut is er hulp geweest, met privé problemen werd ook altijd mee Gedacht hoe op te lossen met en tijdens de lessen. Enorme dank hiervoor

In ongeveer een halfjaar mijn rijbewijs gehaald. En altijd hele fijne lessen gehad met een goede instructeur en een fijne auto! Ik zou de toekomst aan iedereen aanbevelen!

Uitstekend!!

Goede instructeurs, onze 2 kinderen in 1 keer geslaagd! Durf ze veilig de weg op te sturen! Komen afspraken na!! Een dikke 10!!

Esther is een begripvolle instructrice die het beste voor heeft met je.

Ik heb met Esther heel wat uurtjes in de lesauto doorgebracht. Esther heeft begrip voor de situatie en heeft het beste voor met haar leerlingen.

Leerzaam, gezellig en fijn!

De lessen met Esther waren super leerzaam, gezellig en fijn. Super fijn leren auto rijden en alles is op een rustige en duidelijke manier uitgelegd.

Gezellige en leerzame lessen

Gezellige en leerzame lessen gehad van esther ze denkt goed met je mee.

Een nette en betrokken rijschool, waarmee ik vol vertrouwen het verkeer in kan

Op een duidelijke, fijne en leerzame manier mijn lessen ervaren. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbevoegdheid wil halen.

Leerzame en gezellige lessen!

De lessen met Esther waren super fijn, ik voelde me erg op mijn gemak. De lessen waren niet alleen leerzaam, maar ook nog gezellig!

Leuke rijinstructeurs die er alles aan doen om jou te laten slagen

Ik vond het een leuke rijschool die echt met je meedenken. Ook bevielen de lessen goed leuke mensen en had er een goed gevoel bij.