Heel chill

Ontzettende chille rijinstructeur. Alles wordt duidelijk uitgelegd, duidelijke aanwijzigingen, je wordt goed geholpen. Ik raad Richting Rijbewijs absoluut aan! In één keer geslaagd!

Gezellige & leerzame rijlessen

Tijdens de rijlessen was het altijd gezellig en leerzaam. Dankzij Peter zijn hulp heb ik mijn rijbewijs gehaald :)

Goed en duidelijk advies

Snel mijn rijbewijs gehaald doormiddel van een goede en duidelijke instructeur.

Snel leren rijden met een gezellige sfeer

Altijd gezellige en leerzame lessen. Duidelijke uitleg!

Gezellig en goed leren autorijden.

Op een fijne manier leren autorijden. Gezellig een praatje maken als je daar zin in hebt en hele handige tips voor het autorijden gekregen. Al met al een hele fijne ervaring.

Goede persoonlijke begeleiding.

Ik was al een aantal keer gezakt bij een andere rijschool. Hij heeft mij in 1 keer laten slagen en mijn zelfvertrouwen terug gegeven.

Top rijschool

Leuk! Top instructeur!

Na 23 leuke lessen mijn rijbewijs gehaald, Altijd leuke lessen en vooral erg leerzaam. Ik raad het zeker aan om je rijbewijs te halen bij Richting Rijbewijs

Hele fijne rijschool met hoog slagingspercentage

Ik heb een hele fijne tijd gehad tijdens alle lessen. Dingen werden goed uitgelegd en ik voelde mij altijd op mijn gemak. Ik had een 30 lessen pakket met tussentijdse toets erin. Dat is ook zeker aan te raden. Dan heb je namelijk al een beeld van hoe het examen er uit ziet.

Veilig en betrouwbaar

Ik heb Peter als een fijne rij instructeur ervaren. Hij is erg geduldig, geeft complimenten maar geeft ook de tips die nodig zijn en dat op een respectvolle manier. Ga zo door! Bedankt

Goed ervaring, altijd erg leuk gevonden!

Fijne rijschool en goede uitleg!

Fijne lessen en snel geleerd

Dankzij de goede lessen in één keer geslaagd voor mijn rijexamen!

Altijd goede, plezierige lessen gehad. Erg duidelijke en geduldige rij-instructeur wat erg fijn is tijdens de lessen. Zeker een aanrader!

Hele goede en gezellige lessen!

Rijles bij Richting Rijbewijs was top! Niks op aan te merken. Peter kan uitstekend uitleggen en ik keek uit naar elke les.

Fijne ervaring

Fijne en rustige begeleiding. Neemt echt de tijd voor je. Zeker aan te raden!

Leuke rijlessen

In 30 lessen mijn rijbewijs gehaald bij Richting Rijbewijs. De lessen waren altijd gezellig en de planning was prima. In overleg was alles mogelijk.

Uitstekende rijschool!

Peter legt alles goed uit en is een erg goede rij-instructeur. Bij de eerste kans was ik geslaagd!

heb genoten van het rijden

fijne instructeur en leerzame lessen

Fantastische evaring

Goeie tips

Erg prettig.

De lessen waren prettig en leerzaam. Ook voelde ik me op mijn gemak tijdens de lessen wat ik wel een must vond.

Leuke leeraar die er veel verstand van heeft

Peter weet waar hij het over heeft. Duidelijke instructies en toelichting. Ook heel gezellig om met hem in de auto te zitten. Heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd.

Goede rijschool! Fijne en leerzame lessen.

Peter is een zeer vriendelijke instructeur, die je heldere uitleg en goede feedback geeft. Super begeleiding en altijd een gezellige sfeer in de auto. Top!

Fijn tempo en volgorde

Ik vond de tussentijdse toets erg veel toevoegende waarde hebben en ik vind dat Peter een fijne volgorde aanhoudt waardoor het niet voelt alsof je opeens heel veel nieuwe dingen doet. Peter is erg flexibel en ook gezellig om mee in de auto te zitten.

Echt een topschool!

Hele aardige en betrokke intructeur. Zorgt ervoor dat je slaagt en kalm blijft in de auto. Voor een particulier goedkope prijzen en laat je niet onnodig extra lessen nemen