Snelle en vriendelijke service

Wij hadden onverwacht met redelijk spoed tijdelijk een auto nodig met trekhaak. Otto kwam snel met een goed aanbod en twee dagen later namen we de auto in ontvangst.

Slecht

Na offerte te hebben gevraagd voor specifieke auto kreeg ik een offerte van een hele andere auto. Nadat ik had terug gemaild dat ik die niet wilde heb ik er niks meer van gehoord. Nog na gemaild en gebeld of hij wilde reageren maar tevergeefs. Super onprofessioneel!

Klantvriendelijk, snel en goed bereikbaar!

Ik heb al eerder via Shortlease Nederland een auto gereden en ook nu weer heeft Otto mij goed geholpen.

Er werd snel geschakeld en binnen 1 dag opgelost.

Ik krijg geen contact, nul.

Ik wil contact met het bedrijf omdat ze drie jaar geleden zelf vergeten zijn een schadevrij formulier te versturen. Dit probeer ik alsnog te regelen, gewoon op een vriendelijk en beschaafd manier. Ondanks telefonische toezeggingen lukt het niet. Bellen, mailen, zelf via contactformulier van de site geprobeerd. Heel raar dat, zoiets simpels, niet lukt (überhaupt om er niet op te reageren). Erg teleurgesteld in de mensen die zo zaken kunnen doen. Ik wens ze er veel plezier mee, ik hoop dat ze er erg van genieten.

Slecht

Vragen de hoofdprijs voor een shortlease constructie wat eigenlijk geen shortlease is, schuilen achter de kleine lettertjes. In het begin heel aardig en behulpzaam, daarna tegenovergestelde. Reageren niet meer. kortom met een grote boog omheen gaan. er zijn veel betere bedrijven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een shortlease optie. Ik ben snel en goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker informeel maar allles onder controle

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en heldere afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf en zeer betrokken bij hun klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, nette auto en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgerichte bedrijf en luisteren goed naar wensen van klant en komen gemaakt afspraken na. Aflevering keurig volgens afspraak.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ervaren. Kort maar krachtig. Je moet wel zelf achter veel dingen aan bellen en daar zou meer verbetering in mogen komen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lang wachten op de offerte en antwoord. Personeel staat niet netjes te woord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service.\r\nAuto werd geleverd iets later dan de afgesproken tijd maar daar had ik bericht van gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, goede uitleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De contacten zijn uitstekend verlopen. De geleverde lease auto is in perfect staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede en snelle levering op locatie van een top auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk en nauwkeurig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima prijzen, snelle service!

voldoende, een redelijke ervaring