Fijne ervaring

Goede ervaring

Het was een goede ervaring. er werd goed uitgelegd en heb er veel van geleerd.

• Afspraken nakomen

Top geregeld en in één keer geslaagd

Dankzij de theorielessen heb ik mijn theorie-examen gehaald met 0 fout. Ook mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald. Vier uurtjes lessen door Rosendaal en direct daarna afrijden, prima!

• Afspraken nakomen

Het is een gezellige rijschool die weet wat ze doen.

De lessen waren gezellig wat natuurlijk al fijn is. Ook geven ze goede tips over het rijden waarbij de een meer als de ander.

• Afspraken nakomen

Fijne lesgever en je leert alles goed voordat je het examen doet

Ik kreeg ongeveer 3 uur les en kon eigenlijk gemakkelijk het examen doen. Wel je concentratie erbij houden.

• Afspraken nakomen

Voor theorie en praktijk in 1x geslaagd! (Scooter)

Ze doen heel erg hun best om je te laten slagen. Toen de andere op examen waren ben ik nog alleen met verolme gaan rijden in roosendaal. Heel relaxed en gezellig.

goede rijschool!

hele fijne rijschool, waar je goed word geholpen

Fijne rijles

Rustige fijne eerste rijles theorie wordt besproken en toegepast tijdens de rijles. Zo leer je deze ook nog een keertje extra.

Prettige ervaring

Goeie en lachwekkende gesprekken gehad onderweg en leuke ritjes gereden. Instructeurs zijn erg vriendelijk en proberen je echt op je gemak te laten voelen.

Uitstekende begeleiding

Kundig rij onderricht van ervaren instructeur.

Een super rijschool!

Een super rijschool waar ik al mijn angsten te baas werd. Mijn super relaxte rijinstructeur had daar zeker een grote rol in! Het was altijd gezellig en ik kon altijd lachen en kletsen met hem, waardoor de sfeer niet zo beladen en gespannen was. Toen ik begon was ik best angstig, ook door mijn ervaring vanuit een andere rijschool. Maar na de eerste les was die angst al een stuk minder en keek ik uit naar de volgende lessen. Kortom, een top ervaring! Geen spijt van de keuze om bij Verolme te lessen!

Fijne begeleiding

In 2020 begonnen met lessen, maar doordat mijn theorie een jaar heeft geduurd om te behalen, hebben mijn rijlessen even een jaar stil gelegen. Na een jaar weer contact opgenomen en ik heb het rijden weer opgepakt. Je krijgt fijne begeleiding en alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Ook het stukje theorie wordt herhaald, waardoor je ook begrijpt waarom je iets doet of gebeurd. Kortom, een hele fijne ervaring.

• Afspraken nakomen

Geslaagd met mijn eerste examen

Geslaagd met mijn eerste examen. Geen bullshit mentaliteit zoals het hoort. Ze bouwen langzaam kritiek op en betreffende fouten zeggen ze het ook meteen. Zeer ervaren chauffeurs. Als ik nog andere delen van mijn rijbewijs nodig heb dan weet ik zeker dat ik Verolme weer zal kiezen over elke andere rijschool.

Alles goed geregeld, kortom perfect!

In 1 keer BE rijbewijs gehaald met dank aan Jaap en Henk. Bij deze nogmaals bedankt mannen.

Een gezellige rijschool met super leerzame autorij- en levenslessen!

Met een goed gevoel kijk ik terug naar mijn rijlessen. Ik heb het meest gelest bij Henk van der Linden. Met zijn vermogen mensen te ‘doorgronden’ wist hij snel wat mijn leerpunten waren (zowel binnen als buiten de auto). Hij vertelde duidelijk, direct en rechtdoorzee waar ik aan moest werken en liet me goed zelf nadenken, in plaats van alles voor te zeggen. Ook maakte hij uitzonderingen om mijn examen zoveel mogelijk naar mijn voorkeuren te laten verlopen. Naast dat ik hier mijn rijkunsten én zelfvertrouwen heb ontwikkeld, heb ik het erg naar mijn zin gehad bij rijschool Verolme. Met hele aardige en goede rij-instructeurs, die altijd wel in waren voor een gezellig praatje. Bedankt!

Fijne rijschool, bedankt Henk en Jaap!

Ik heb veel geleerd en werd goed op mijn fouten gewezen.

Ik ben zeer tevreden over deze rijschool omdat ik hier veel heb kunnen leren. Er werd duidelijk verteld wat wel en niet goed ging en dit kon ik dan weer gaan verbeteren. Ik heb veel geoefend met de dingen die ik lastig vond en werd hier goed bij begeleid.

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool, Henk weet het goed uit te leggen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geregeld en goede lessen. Helemaal top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede brommerlessen gehad, wat goed aansloot op examens.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede uitleg, duidelijk en direct

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed