Top geregeld.

Veel tijd genomen in uitleg van alle mogelijkheden van de auto.

Zoals al jaren weer zeer goed en snel geholpen.

Deskundig, klantvriendelijk, gastvrij, niet opdringerig

Wat als een informatief gesprek startte eindigde in een sluitende puzzel wat ons wensenlijstje was. Wat een aankoopbeslissing niets meer in de weg stond. En zijn tevreden met de nieuwe DS4.

Fijn autobedrijf!!!

Leuke verkopers niet opdringend alles goed en snel geregeld,

Echt super geholpen altijd klantvriendelijk open voor een praatje. Wat ik belangrijk vind. Tien jaar geleden mijn Citroen DS gekocht en nu een mooie "nieuwe" Citroen Cactus C4 gescoord. Dat zegt toch iets, gewoon bij dezelfde dealer. Wij gaan ervan genieten.

Top dealer

Occasion aangeschaf en de koop was zo gesloten wat een vriendelijk bedrijf. Doen er werkelijk alles je een goed en fijn gevoel tegeven, houden zich aan afspraken en gaan tot het gaatje. Toen ik de auto kwam afhalen stond deze in nieuw staat in de showroom kreeg dus echt het gevoel dat ik een nieuwe auto gekocht had.

geweldig!

Dit is nu mijn 3e C1, maar deze rijdt nog beter! ik ben absoluut fan.

Erg vriendelijk en klantgericht.

Prima service!

Aardige vakkundige mensen bij Van Schie

Goede duidelijke uitleg! En een fantastische auto

Goede afhandeling van zaken, leuk detail om alvast het huis adres in de navigatie te zetten!

Fijn bedrijf, goede service, mooie auto!

Fijn bedrijf, goede service, mooie auto!

top

top

Zeer aangenaam!

Heel prettig en zodoende kwamen we snel tot een akkoord. Fijne auto!

Prima service en goed contact met het hele bedrijf

Zijn al meer dan 40 jaar klant dus hieruit blijkt dat wij zeer tevreden zijn.

Vriendelijke verkopers

Auto goed afgeleverd en aandachtspunten netjes verholpen. Eerst KM met auto rijdt zoals verwacht.

Top service en een prima aflevering

Een prettige zaak kunnen doen met René. Erg blij met de prima service en probleemloze oplevering van mijn Berlingo.

Mijn ervaring was goed. De auto zag er goed uit en werd goed geholpen door de verkoper.

Betrouwbaarheid en goede service

Zeer fijn geholpen alle afsraken worden keurig na gekomen

Zeer prettig aankoop

De deal was snel gesloten en de afhandeling van de verschillende zaken werd zeer netjes begeleid. Vragen die gesteld werden via de mail werden snel beantwoord en onduidelijkheden netjes uitgelegd. Wij hadden ook nog een zeer korte periode om de nieuwe auto te mogen ontvangen omdat wij op vakantie wilde gaan met deze nieuwe wagen Bas heeft hierin zeer snel gehandeld waarvoor dank! Wij zijn tot nu toe een zeer dankbare klant.

Vriendelijk geholpen

Ik ben vriendelijk geholpen en er was genoeg ruimte voor het stellen van vragen. Bij het afhalen van mijn gekochte auto waren ze vergeten het kenteken op mijn naam te zetten. Beetje slordig. Daardoor kon ik de auto niet meekrijgen.

Tot nu toen, alles naar tevredenheid

goed geholpen, nette auto gekocht, prima service

Prettig

Vriendelijk en deskundig advies gekregen bij de aankoop van onze auto. Prima garantie en service plan bij aankoop. Kreeg daardoor het vertrouwde gevoel dat van Schie garage achter haar producten staat.

nog te kort ervaren om een eerlijk oordeel te geven.

Het is nog wennen aan het bedieningspaneel. Comfort is uitstekend. De nieuwe snufjes die je in de juiste baan houden worden positief gezien, hoewel het in eerste instantie even wennen is dat je door de belemmering heen moet sturen, als je toch van baan verwisseld. De bediening van het pookje in het middenconsole is minder fijn dan de bediening in de C4Citroen Picasso exclusieve, die wij hiervoor reden. De pook zit wat hoog. Ook is het voor de bestuurder lastiger om de gordel in te klikken, door het middenconsole. Voor de rest ervaren wij de auto als zeer comfortabel met veel rijgenot en zullen wij zeker ook snel wennen aan de vernieuwingen/aanpassingen ten opzichte van onze oude auto en onze score van nu nog 8, naar boven aanpassen.

Prettige ervaring bij aanschaf C3

Ik ken de Firma reeds 40 jaar en mij is altijd de goede service bijgebleven.

Is zeer goed

Prettig open en duidelijk