Heel klantgericht.

Na dik 380.000 km op de teller en 17,5 jaar verder ons oudje ingeruild voor een nieuwere versie van de C5. We wilden weer gaan voor het vertrouwde veersysteem en al speurend bij Van Schie uitgekomen. Een mooie occasion gevonden waar we heel blij mee zijn. Er is goed met ons meegedacht, alle gemaakte afspraken klopten. We hadden en hebben er graag een rit van zo’n 280 km heen en terug voor over om hier onze auto voor onderhoud te brengen. Het voelt hier “ouderwets” klantgericht aan. Niets dan lof!

Geweldige garage

Super in alles goed geholpen. Groetjes Ada en Jan Schaap. Nog een vraagje is het sleuteltje van de afneembare trekhaak nog te achterhalen was niet in de auto aanwezig. B.V.D. Jan.

Positief

Prettige ontvangst en begeleiding bij vervanging van mijn auto

Er werd rustig de tijd genomen geen gepush vriendelijk personeel.

Fijn autobedrijf/garage

Prima autobedrijf, vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Na jaren vw golf te hebben gereden overgestapt naar Citroen C3. Ik heb erg gewaardeerd dat bij de proefrit al werd uitgelegd hoe de bediening in elkaar zat. En dat de verkoper niet probeerde te pushen om een beslissing te nemen tot aanschaffen

relaxed rijden

relaxed rijden

Goed prijs kwaliteit verhouding

De auto voldoet aan alle verwachtingen, helaas is er door de vorige eigenaar in de auto gerookt. Deze lucht wordt ik niet vrolijk van. Ik heb nu een natuurlijke lucht absorberende product in de auto gelegd, maar kijken hoe dat uitpakt.

Fijn garaga bedrijf... ben uitstekend geholpen!

Voor herhaling vatbaar

Prima alles geregeld

Heel klantvriendelijk en zeer tevreden!

Zeer tevreden over het verloop van de aanschaf van onze nieuwe occasion Citroën C 3 Van de proefrit tot de aankoop zeer klantvriendelijk geholpen en na een keurige aflevering,ons een vertrouwd gevoel gegeven. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto, complimenten voor Auto Bedrijf van Schie B.V.

Helemaal top

Superfijn geholpen en vond het ook heel fijn dat er nog gebeld werd of ik nog vragen had

Zoals gebruikelijk prima geregeld

I.v.m. mijn lichamelijke handicap ben ik verplicht met een handrembedieningsaanpassing te rijden. Ook daar heeft van Schie mij weer prima bij ondersteund. Let op het lukt me niet mijn emailadres aan te passen, vandaar dat ik het hier weergeef [email protected]

Heldere communicatie

Heldere en open communicatie, een goed bod op de vorige wagen (Citroen). Zitten op loopafstand. In de werkplaats en aan de balie staan vakmensen die klantvriendelijk en klantgericht werken. Dit was mede de reden om weer voor Citroen van Schie te kiezen.

Zeer bekwame mensen die weten waarover ze praten.

Je wordt met respect behandeld en alles wordt goed en duidelijk doorgenomen met je.

We zijn prettig, vriendelijke en deskundig geholpen

In tegenstelling tot onze ervaring bij andere garages, waren de mensen van deze garage benaderbaar en vriendelijk. Een verademing!

uitstekend

Ben al klant vanaf 1972. Inmiddels de tweede generatie aan het roer, maar nog steeds de zeer positieve ervaring.

Uitstekend geholpen

Heel erg prettig geholpen

Dit is nog een echte Dealer

Bij van Schie kom je nog bij een echte dealer met hart voor het autovak en hun klanten

Top service!

Klantvriendelijk

Vriendelijk en informatief

We zijn zeer vriendelijk geholpen. Kregen alle info die we wilden.alles mooi op tijd en goed.

Uitstekende als altijd gekregen service...een echt wereld bedrijf....ben zeer tevreden....

Zeer prettig en deskundig

Zeer prettig en deskundig

Fijne gozer die Ernst en topmonteur die Leon

Goed gesprek, kan altijd wat meer van de prijs af haha. Zonder dollen. Geen klachten.

Steengoede service

Ben al veel jaren klant Service is HEEL goed Nooit te beroerd om te helpen Staan direct voor je klaar Voor elk probleem Werkelijk een fijn bedrijf Rob Kemme

Sand Ambachtstraat 119 2690 AB ?s-gravenzande