• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een jonge gebruikte auto gekocht, super netjes afgeleverd, heerlijke ontspannen, vertrouwde sfeer.\r\nZe hebben echt de mooiere auto,s en anders maken ze hem zo, gaan niet voor het \"snelle\"geld, maar hebben liefde voor het vak. Aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden bij Van Essen auto\'s, naar volle tevredenheid, als particulier een bestelbus gekocht. De bestelbus is prima afgeleverd. Eigenlijk valt er niks op of aan te merken op deze garage. Aardige mensen, goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service. Een garage om aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zagen in onze zoektocht DE auto staan op internet bij van Essen tegen een scherpe prijs. Na telefonisch vriendelijk en behulpzaam informatie gekregen te hebben zijn we gaan kijken en een proefrit afgesproken.\r\nDe auto stond netjes klaar en was wekelijk een plaatje , met de gehele historie aanwezig zoals toegezegd. Ontvangst zeer open, vriendelijk en kennis van hetgeen wordt aangeboden. Hier heeft men nog de tijd voor de klant. In een zeer ontspannen sfeer. \r\nOnze auto ingeruild tegen een eerlijke prijs.\r\nDe gewenste extra\'s van ons zijn we zeer schappelijk overeen gekomen.\r\nWe hebben daarom de auto met zeer goed en vertrouwd gevoel gekocht. We raden daarom zeker van Essen auto\'s aan !!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service en eerlijk, betrouwbaar adres voor onderhoud of aankoop-verkoop van je auto.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke mensen, goede afstemming over werkzaamheden, leuke leenauto en auto keurig netjes schoon terug gebracht. Kortom super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, ontspannen sfeer, eerlijk advies, nette service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop van de Peugeot 3008 werd door de verkoper van Van Essen autos aangegeven, dat volgens hem de distributie prima werkte. Na mijn aankoop werd de automotor door een erkende Peugeot-dealer gediagnostiseerd en geanalyseerd, waarbij vervuiling en een pingelende motor werd gedetecteerd. Verhelpen van de storing zou ruim EUR 1500,- gaan kosten. De Peugeot coulanceregeling was van toepassing. Peugeot Nederland nam 33%, de Peugeot dealer nam 33% en Van Essen autos nam na overleg 34% van de reparatiekosten voor haar rekening met als argument, dat bij koop van de auto een goed werkende distributie gegarandeerd was. Dit betekende voor Van Essen autos een te vergoeden bedrag van ruim EUR 500,-. Hier werd door Van Essen autos niet moeilijk over gedaan. Het bedrag werd direct aan mij overgemaakt. Compliment voor de klantgerichtheid en superservice van dit mooie bedrijf Van Essen autos.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed en betrouwbaar bedrijf. Eerlijk en deskundig. Een goede service en hulpvaardig. Betrokken bij zijn/haar klanten.\r\nEen bedrijf waar je gezien wordt en waar nog aandacht is voor je als mens. Je voelt je thuis en het is er altijd netjes en overzichtelijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \'k Was op hele korte termijn opzoek naar een andere auto. Marnix van Essen heeft eerlijk advies/antwoorden gegeven over verschillende auto\'s die ik had zien staan bij bedrijven. \r\n\r\nNa (vele) tips ben ik gewezen op een auto die ik zocht. Auto stond bij collega-garagebedrijf en heeft geregeld dat die zelfde avond bij hem stond voor een testrit. De distributieriem moest vervangen worden en bij (later) navraag blijkt ook de waterpomp automatisch mee te worden genomen voor dezelfde prijs!\r\n\r\nHet motto: Vanzelfsprekend! Mag Van Essen Auto\'s ook zeker dragen in alles wat ze doen en zeggen!\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service voor een normale prijs. Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!!! Occasion bij ze gekocht. Drie weken later in Italië motorpech. Auto (met behulp van Van Essen) via ANWB teruggehaald. Complete gereviseerde motor erin! Heb auto gekocht met 216.000 km op teller, kreeg \"nieuwe\"motor met 86000 km op de teller!!! OOk de leenauto helemaal geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. Flexibel, snel schakelen met oog voor de klant.\r\n\r\nWas elk bedrijf maar zo klantvriendelijk.\r\n\r\nEnige aandachtspunt is arbeidsloon a € 60,- per uur incl. btw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, betrouwbaar en (bijna) fulltime bereikbaar!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwamen met onze auto stil te staan tijdens onze vakantie in Frankrijk. Hebben van garage van Essen een leenauto gehad totdat de auto door de ANWB weer in Nederland was( bijna 3 weken), euvel snel en vakkundig gerepareerd en onder de BOVAG garantie. Firma van Essen was zeer behulpzaam en meedenkend.Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij mijn zoektocht naar een andere auto contact opgenomen. Verkoper Marnix verzekerde me dat de auto in perfecte staat was en daar was geen woord aan gelogen. \r\n\r\nHeb de auto aangeschaft, ben er uitstekend voorgelicht en de gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Er wordt enorm meegedacht. Zou er zo weer een auto aanschaffen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf waar wij gelijk een goed gevoel over hadden. Netjes en verzorgd. Ook fijn om zaken mee te doen. Ze staan voor de kwaliteit van hun auto\'s. Auto netjes afgeleverd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een aantal jaren vaste klant en hier diverse auto\'s gekocht en ook in onderhoud. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, snelle service en betrouwbaarheid. Ik ben zeer tevreden over Van Essen auto\'s.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vertrouwd adres voor topoccassions, zeer servicegericht.\r\nWij hebben vanuit Zuid-Holland de moeite genomen om langs te gaan voor een proefrit. Geen seconde spijt gehad. Een mooie auto gekocht tegen een zeer scherpe prijs en super afgeleverd. Dit bedrijf staat voor kwaliteit, eerlijk en betrouwbaar. Het gevoel is zo goed dat wij overwegen, ondanks de afstand(100 km) het onderhoud hier willen laten uitvoeren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede samenwerking en staat altijd gelijk klaar om te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijke en betrouwbare garage, zowel voor verkoop als onderhoud. Gedegen vakkennis van alle automerken. Heel goede service voor een scherpe prijs. Afspraak is afspraak. Er wordt echt met je meegedacht voor een passende oplossing. No nonsense. Kortom, een uiterst tevreden klant!