goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en betrouwbare garage. Er is altijd even tijd “tussendoor”. Er word meegedacht. Zulke service is zeldzaam onder autobedrijven tegenwoordig!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, afspraak is afspraak is bij van Essen vanzelfsprekend. Wat een top bedrijf! Gr, Jeroen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb op 15-11-201 een Quashqai gekocht van februari 2015\r\nNatuurlijk waren er wat kleine zaken, maar die zijn allemaal op een bijzonder prettige manier opgelost.\r\nReden om me geheel aan te sluiten bij de bijzondere positieve beleving van de overige koper.\r\nHet is voor mij dan ook een raadsel hoe mevrouw Nathalie uit Elburg tot een zeer negatieve beoordeling komt. Wil de reden ook niet weten want er zijn altijd twee partijen in het spel en ik kan me niet voorstellen dat het alleen maar bij Van Essen zou liggen. De waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen.\r\nAls laatste wil ik wel zeggen dat ongetekende absoluut geen door van Essen geselecteerde referentie is. \r\nConclusie na 8 maanden rijden in een auto van Van-essen: Als ze weer een voor mij geschikte auto zouden hebben zal de keuze weer op dit bedrijf vallen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag 16 maart 2017\r\n\r\nWij hebben een BMW 320d xdrive M performance gekocht.. de auto is helemaal af. (Zie site staat als verkocht)\r\nDe service en klantvriendelijkheid was TOP! \r\n\r\nDe auto was 4cm verlaagd, dus ik belde van Essen op om de auto 2cm te verhogen. Dit was helemaal geen probleem en dit werd gedaan onder service.. het kostte ons geen Euro.\r\nNogmaals zo\'n service heb ik nog nooit gehad.\r\nIk heb de auto dinsdag gebracht en vandaag weer opgehaald.\r\n\r\nDaarnaast heeft van Essen de volgende extra\'s als service verricht...\r\n\r\n- nieuwe ruitenwissers (service)\r\n- uitlijnen (service)\r\n- auto gewassen (service)\r\n- audto gepoetst (service)\r\n- beschadegingen bijgewerkt (service)\r\n(een fietser heeft tegen mn auto gezeten)\r\n\r\nNogmaals al deze punten heeft van Essen voor mij / ons geregeld als service.\r\n\r\nMeneer van Essen.. de volgende auto zal ik zeker bij je kopen, want ik heb er nog een nodig.\r\n\r\nNogmaals dank voor je service en succes nog met de zwamgerschap.. gr aan de kids.\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nDiego uit Utrecht\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een TOP bedrijf die bijzondere service biedt, Eerlijk, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.\r\nDoen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.\r\nEen bedrijf uit duizenden die ik iedereen aanbeveel.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper is enthousiast en meedenkend. We zijn zeer goed ontvangen, na een verre reis uit Zeeland. De service was dan ook uitstekend, er werd duidelijk rekening gehouden met onze wensen. En wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder positief!\r\nEind 2014 een gebruikte BMW X3 bij Van Essen gekocht. Vóór aflevering is toen het achterdifferentieel gereviseerd door een externe partij, onder verantwoordelijkheid van Van Essen. Na 50.000 km (ruim 2 jaar na aanschaf) begon het differentieel lawaai te maken. Van Essen bood gelijk aan om het differentieel geheel kosteloos te demonteren en na revisie opnieuw te monteren! De revisie op zich is keurig uitgevoerd tegen coulance (minder dan de helft van de normale prijs!).\r\nMeerdere relaties van mij bevestigen dat dit een uitzonderlijk goede service is van dit bedrijf.\r\nVerder ben ik altijd heel persoonlijk en vriendelijk behandeld. Niets dan lof. Ga zo door, Marnix!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een jonge gebruikte auto gekocht, super netjes afgeleverd, heerlijke ontspannen, vertrouwde sfeer.\r\nZe hebben echt de mooiere auto,s en anders maken ze hem zo, gaan niet voor het \"snelle\"geld, maar hebben liefde voor het vak. Aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden bij Van Essen auto\'s, naar volle tevredenheid, als particulier een bestelbus gekocht. De bestelbus is prima afgeleverd. Eigenlijk valt er niks op of aan te merken op deze garage. Aardige mensen, goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service. Een garage om aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zagen in onze zoektocht DE auto staan op internet bij van Essen tegen een scherpe prijs. Na telefonisch vriendelijk en behulpzaam informatie gekregen te hebben zijn we gaan kijken en een proefrit afgesproken.\r\nDe auto stond netjes klaar en was wekelijk een plaatje , met de gehele historie aanwezig zoals toegezegd. Ontvangst zeer open, vriendelijk en kennis van hetgeen wordt aangeboden. Hier heeft men nog de tijd voor de klant. In een zeer ontspannen sfeer. \r\nOnze auto ingeruild tegen een eerlijke prijs.\r\nDe gewenste extra\'s van ons zijn we zeer schappelijk overeen gekomen.\r\nWe hebben daarom de auto met zeer goed en vertrouwd gevoel gekocht. We raden daarom zeker van Essen auto\'s aan !!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service en eerlijk, betrouwbaar adres voor onderhoud of aankoop-verkoop van je auto.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke mensen, goede afstemming over werkzaamheden, leuke leenauto en auto keurig netjes schoon terug gebracht. Kortom super.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, ontspannen sfeer, eerlijk advies, nette service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop van de Peugeot 3008 werd door de verkoper van Van Essen autos aangegeven, dat volgens hem de distributie prima werkte. Na mijn aankoop werd de automotor door een erkende Peugeot-dealer gediagnostiseerd en geanalyseerd, waarbij vervuiling en een pingelende motor werd gedetecteerd. Verhelpen van de storing zou ruim EUR 1500,- gaan kosten. De Peugeot coulanceregeling was van toepassing. Peugeot Nederland nam 33%, de Peugeot dealer nam 33% en Van Essen autos nam na overleg 34% van de reparatiekosten voor haar rekening met als argument, dat bij koop van de auto een goed werkende distributie gegarandeerd was. Dit betekende voor Van Essen autos een te vergoeden bedrag van ruim EUR 500,-. Hier werd door Van Essen autos niet moeilijk over gedaan. Het bedrag werd direct aan mij overgemaakt. Compliment voor de klantgerichtheid en superservice van dit mooie bedrijf Van Essen autos.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed en betrouwbaar bedrijf. Eerlijk en deskundig. Een goede service en hulpvaardig. Betrokken bij zijn/haar klanten.\r\nEen bedrijf waar je gezien wordt en waar nog aandacht is voor je als mens. Je voelt je thuis en het is er altijd netjes en overzichtelijk.\r\n

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \'k Was op hele korte termijn opzoek naar een andere auto. Marnix van Essen heeft eerlijk advies/antwoorden gegeven over verschillende auto\'s die ik had zien staan bij bedrijven. \r\n\r\nNa (vele) tips ben ik gewezen op een auto die ik zocht. Auto stond bij collega-garagebedrijf en heeft geregeld dat die zelfde avond bij hem stond voor een testrit. De distributieriem moest vervangen worden en bij (later) navraag blijkt ook de waterpomp automatisch mee te worden genomen voor dezelfde prijs!\r\n\r\nHet motto: Vanzelfsprekend! Mag Van Essen Auto\'s ook zeker dragen in alles wat ze doen en zeggen!\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service voor een normale prijs. Helemaal top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!!! Occasion bij ze gekocht. Drie weken later in Italië motorpech. Auto (met behulp van Van Essen) via ANWB teruggehaald. Complete gereviseerde motor erin! Heb auto gekocht met 216.000 km op teller, kreeg \"nieuwe\"motor met 86000 km op de teller!!! OOk de leenauto helemaal geregeld!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. Flexibel, snel schakelen met oog voor de klant.\r\n\r\nWas elk bedrijf maar zo klantvriendelijk.\r\n\r\nEnige aandachtspunt is arbeidsloon a € 60,- per uur incl. btw.