Keurig geleverd zoals afgesproken!

Vorige week onze schitterende X5 opgehaald. Geleverd zoals afgesproken. Ook het kopen gaat op een gezellige manier en voelt vertrouwd aan!

super goede service

Ik heb net een Volkswagen passaat gekocht. Is echt in de alle punten super goed afgeleverd. Er word tijd voor je genomen en een super goede service. Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Vriendelijke groeten Aart Oosterveen

Uitstekend!!

We hebben een hele fijne 330d touring f31 gekocht bij Marnix, echt super geholpen nam rustig de tijd voor een praatje onder het genot van een bakje koffie. Uitstraling van het bedrijf was echt top! Na een proefrit en inruil van onze oude bmw zijn we naar huis gegaan met onze nieuwe auto. Echt een aanrader!!! Nogmaals super bedankt voor jullie goede service,top!!!

De perfecte garage!

Mijn zoon kocht enkele maanden geleden een auto bij Marnix van Essen. Bij de verkoop zijn we perfect geholpen! Aangeboden Bovag-garantie en beurt hebben we erbij genomen. Bij die beurt bleek toch een en ander te moeten worden vervangen. Dit is allemaal perfect uitgevoerd destijds. Afgelopen week gaf de auto een probleempje... ondanks dat we 150 km van Nunspeet af wonen, is vanochtend de auto van mijn zoon opgehaald en een leenauto gebracht! Kortom: Topgarage, prima bedrijf!

Top bedrijf

Als u van plan bent hier een auto te kopen, ik zeg doen! top bedrijf en ze bieden een goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, echt een aanrader als je een goede garage nodig hebt! Zelf heb ik hier een auto aangeschaft die nog een olielek had. Het was geen probleem om de auto terug te brengen onder garantie en binnen notime had ik een belletje dat ie al weer klaar was om mee te nemen! Ze doen veel extra\'s wat andere garages niet doen en de meest geweldige toppers staan daar klaar voor iedereens wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf goede service \r\nVrolijk personeel ik mag er graag komen 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat mijn oude garage het turboprobleem in mijn Mini niet kon oplossen, heb ik bij de mannen van Van Essen aangeklopt. Zij hebben mijn Mini weer als nieuw gemaakt! Superblij! Bedankt mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig onderhoud\r\nMensen met verstand van auto’s \r\nBeter dan de officiële dealer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW 530I 2008. Remschijven vernieuwd, algehele beurt (incl.APK) voor- en achterbumpers gespoten, nieuwe voor-lichtunits (meesturende koplampen). Auto ziet er weer als nieuw uit. Belangrijk: afspraak = afspraak. Keurig!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze oude 2e hands Volvo van 25 jaar oud worden wij altijd uiterst vriendelijk en zeer goed geholpen.\r\nHet \'je bent welkom\' en het plezier om je te helpen, straalt er vanaf. Zelfs voor zo\'n oude auto doen ze hun uiterste best. Fantastische service voor een uitstekende prijs!\r\nKleine reparaties worden vaak meteen gedaan en moet de auto in de garage blijven dan word je zelfs even thuis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is: een unieke service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superblij met mijn auto gekocht bij Van Essen auto\'s. Super service. Er was een storing in de line assist Laten repareren bij een Seat dealer in de buurt, en viel onder de garantie bij Van essen auto\'s. Super tevereden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom weer goede service en kwaliteit! En niet geheel onbelangrijk, wat een aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het lampje van motormanagement ging branden en ik kon gelijk terecht om uit te laten lezen en verhelpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf! Onlangs onze tweede auto hier gekocht. Zeer persoonlijk en professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang bij een officiële Bmw dealer auto’s hebben gekocht, zijn we nu terecht gekomen bij van Essen auto’s zeer mooie auto gekocht met veel opties ( Bmw 320 d station) goed behandeld en zeer goede service!! Zelfs na de garantie.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 1,5 jaar geleden een Opel Mokka bij van Essen gekocht. De auto had toen ca. 19000 km gelopen. Nu hoorde ik na er 55000 km zelf mee gereden te hebben een rare rammel rechts voor. Dit bleek een stabilisatorstang met speling te zijn. Werd onder garantie vervangen. Prima geregeld. Super service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en service-gericht autobedrijf met oog voor detail! Deskundig advies over het onderhoud van onze BMW 5-serie touring. De auto werd tot op detail nagekeken en onderhouden. Kregen een prettige leenauto mee gedurende het onderhoud. Een aanrader voor eenieder met onderhoud aan een mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en betrouwbare garage. Er is altijd even tijd “tussendoor”. Er word meegedacht. Zulke service is zeldzaam onder autobedrijven tegenwoordig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, afspraak is afspraak is bij van Essen vanzelfsprekend. Wat een top bedrijf! Gr, Jeroen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb op 15-11-201 een Quashqai gekocht van februari 2015\r\nNatuurlijk waren er wat kleine zaken, maar die zijn allemaal op een bijzonder prettige manier opgelost.\r\nReden om me geheel aan te sluiten bij de bijzondere positieve beleving van de overige koper.\r\nHet is voor mij dan ook een raadsel hoe mevrouw Nathalie uit Elburg tot een zeer negatieve beoordeling komt. Wil de reden ook niet weten want er zijn altijd twee partijen in het spel en ik kan me niet voorstellen dat het alleen maar bij Van Essen zou liggen. De waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen.\r\nAls laatste wil ik wel zeggen dat ongetekende absoluut geen door van Essen geselecteerde referentie is. \r\nConclusie na 8 maanden rijden in een auto van Van-essen: Als ze weer een voor mij geschikte auto zouden hebben zal de keuze weer op dit bedrijf vallen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf.