• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, echt een aanrader als je een goede garage nodig hebt! Zelf heb ik hier een auto aangeschaft die nog een olielek had. Het was geen probleem om de auto terug te brengen onder garantie en binnen notime had ik een belletje dat ie al weer klaar was om mee te nemen! Ze doen veel extra\'s wat andere garages niet doen en de meest geweldige toppers staan daar klaar voor iedereens wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf goede service \r\nVrolijk personeel ik mag er graag komen 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat mijn oude garage het turboprobleem in mijn Mini niet kon oplossen, heb ik bij de mannen van Van Essen aangeklopt. Zij hebben mijn Mini weer als nieuw gemaakt! Superblij! Bedankt mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig onderhoud\r\nMensen met verstand van auto’s \r\nBeter dan de officiële dealer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW 530I 2008. Remschijven vernieuwd, algehele beurt (incl.APK) voor- en achterbumpers gespoten, nieuwe voor-lichtunits (meesturende koplampen). Auto ziet er weer als nieuw uit. Belangrijk: afspraak = afspraak. Keurig!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze oude 2e hands Volvo van 25 jaar oud worden wij altijd uiterst vriendelijk en zeer goed geholpen.\r\nHet \'je bent welkom\' en het plezier om je te helpen, straalt er vanaf. Zelfs voor zo\'n oude auto doen ze hun uiterste best. Fantastische service voor een uitstekende prijs!\r\nKleine reparaties worden vaak meteen gedaan en moet de auto in de garage blijven dan word je zelfs even thuis gebracht en weer opgehaald als de auto klaar is: een unieke service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superblij met mijn auto gekocht bij Van Essen auto\'s. Super service. Er was een storing in de line assist Laten repareren bij een Seat dealer in de buurt, en viel onder de garantie bij Van essen auto\'s. Super tevereden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom weer goede service en kwaliteit! En niet geheel onbelangrijk, wat een aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het lampje van motormanagement ging branden en ik kon gelijk terecht om uit te laten lezen en verhelpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf! Onlangs onze tweede auto hier gekocht. Zeer persoonlijk en professioneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang bij een officiële Bmw dealer auto’s hebben gekocht, zijn we nu terecht gekomen bij van Essen auto’s zeer mooie auto gekocht met veel opties ( Bmw 320 d station) goed behandeld en zeer goede service!! Zelfs na de garantie.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 1,5 jaar geleden een Opel Mokka bij van Essen gekocht. De auto had toen ca. 19000 km gelopen. Nu hoorde ik na er 55000 km zelf mee gereden te hebben een rare rammel rechts voor. Dit bleek een stabilisatorstang met speling te zijn. Werd onder garantie vervangen. Prima geregeld. Super service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en service-gericht autobedrijf met oog voor detail! Deskundig advies over het onderhoud van onze BMW 5-serie touring. De auto werd tot op detail nagekeken en onderhouden. Kregen een prettige leenauto mee gedurende het onderhoud. Een aanrader voor eenieder met onderhoud aan een mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en betrouwbare garage. Er is altijd even tijd “tussendoor”. Er word meegedacht. Zulke service is zeldzaam onder autobedrijven tegenwoordig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, afspraak is afspraak is bij van Essen vanzelfsprekend. Wat een top bedrijf! Gr, Jeroen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb op 15-11-201 een Quashqai gekocht van februari 2015\r\nNatuurlijk waren er wat kleine zaken, maar die zijn allemaal op een bijzonder prettige manier opgelost.\r\nReden om me geheel aan te sluiten bij de bijzondere positieve beleving van de overige koper.\r\nHet is voor mij dan ook een raadsel hoe mevrouw Nathalie uit Elburg tot een zeer negatieve beoordeling komt. Wil de reden ook niet weten want er zijn altijd twee partijen in het spel en ik kan me niet voorstellen dat het alleen maar bij Van Essen zou liggen. De waarheid zal ongetwijfeld in het midden liggen.\r\nAls laatste wil ik wel zeggen dat ongetekende absoluut geen door van Essen geselecteerde referentie is. \r\nConclusie na 8 maanden rijden in een auto van Van-essen: Als ze weer een voor mij geschikte auto zouden hebben zal de keuze weer op dit bedrijf vallen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag 16 maart 2017\r\n\r\nWij hebben een BMW 320d xdrive M performance gekocht.. de auto is helemaal af. (Zie site staat als verkocht)\r\nDe service en klantvriendelijkheid was TOP! \r\n\r\nDe auto was 4cm verlaagd, dus ik belde van Essen op om de auto 2cm te verhogen. Dit was helemaal geen probleem en dit werd gedaan onder service.. het kostte ons geen Euro.\r\nNogmaals zo\'n service heb ik nog nooit gehad.\r\nIk heb de auto dinsdag gebracht en vandaag weer opgehaald.\r\n\r\nDaarnaast heeft van Essen de volgende extra\'s als service verricht...\r\n\r\n- nieuwe ruitenwissers (service)\r\n- uitlijnen (service)\r\n- auto gewassen (service)\r\n- audto gepoetst (service)\r\n- beschadegingen bijgewerkt (service)\r\n(een fietser heeft tegen mn auto gezeten)\r\n\r\nNogmaals al deze punten heeft van Essen voor mij / ons geregeld als service.\r\n\r\nMeneer van Essen.. de volgende auto zal ik zeker bij je kopen, want ik heb er nog een nodig.\r\n\r\nNogmaals dank voor je service en succes nog met de zwamgerschap.. gr aan de kids.\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nDiego uit Utrecht\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een TOP bedrijf die bijzondere service biedt, Eerlijk, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.\r\nDoen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.\r\nEen bedrijf uit duizenden die ik iedereen aanbeveel.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoper is enthousiast en meedenkend. We zijn zeer goed ontvangen, na een verre reis uit Zeeland. De service was dan ook uitstekend, er werd duidelijk rekening gehouden met onze wensen. En wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder positief!\r\nEind 2014 een gebruikte BMW X3 bij Van Essen gekocht. Vóór aflevering is toen het achterdifferentieel gereviseerd door een externe partij, onder verantwoordelijkheid van Van Essen. Na 50.000 km (ruim 2 jaar na aanschaf) begon het differentieel lawaai te maken. Van Essen bood gelijk aan om het differentieel geheel kosteloos te demonteren en na revisie opnieuw te monteren! De revisie op zich is keurig uitgevoerd tegen coulance (minder dan de helft van de normale prijs!).\r\nMeerdere relaties van mij bevestigen dat dit een uitzonderlijk goede service is van dit bedrijf.\r\nVerder ben ik altijd heel persoonlijk en vriendelijk behandeld. Niets dan lof. Ga zo door, Marnix!