Veilig en vertrouwd!

Ik heb de rijlessen als prettig ervaren. Duidelijke uitleg en Duc nam alle tijd voor je. Ik had niet het gevoel een nummer te zijn.

Fijne rijlessen gehad.

De rijlessen bij deze rijschool waren erg leuk en duidelijk. Bij rijschool Le Duc wordt er ook echt tijd voor je gemaakt, waardoor je je goed voorbereid voelt voor het examen.

Top rijschool

Alles wordt goed uitgelegd hij leert je stap voor stap rijden. grapjes en praatjes worden altijd gemaakt. Hij komt op tijd komt zn afspraken na en hij is altijd vrolijk.

You are the Best

Là 1 người thầy cực kỳ tốt , đẹp trai, hoạt bát , vui tính , dễ gần . Thầy có chuyên môn và kinh nghiệm lái rất giỏi , cách thầy truyền tải kinh nghiệm cho học viên rất dễ hiểu để học viên có thể thực hành. Thầy dạy rất chi tiết , từ những tình huống nhỏ nhất , cách nhìn tình huống , cách xử lý tình huống , phân tích tình huống và phán đoán tình huống và đưa ra cách xử lý an toàn nhất. Nói chung là tất cả mọi thứ đều rất hoàn hảo từ chất lượng đến chuyên môn , kinh nghiệm và một điều không thể thiếu đó là sự an toàn được đảm bảo tuyệt đối. Tôi thật may mắn khi gặp được 1 người thầy giỏi như thế . You are the Best Rijschool Le Duc .

Tuyệt vời

Trường dạy lái có tâm, giảng dạy dễ hiểu,nhanh lấy bằng,tôi đánh giá cao,tôi sẽ giới thiệu cho nhiều người biết đến

Goed!

Le Duc is een fijne rijschool, die de tijd en geduld heeft om de leerling goed te begeleiden tijdens de rijlessen. Na het switchen van een andere rijschool heeft Duc mij erg goed geholpen waardoor ik uiteindelijk door veel moeilijkheden en tegenslagen mijn rijbewijs mogen behalen. Ik raad de rijschool zeker aan!

Fijn en leerzaam

Ik vond het een prettige ervaring om met rijschool le duc te rijden. Heb veel geleerd en voel me veilig in het verkeer

Hele fijne ervaring gehad bij Le Duc. Goede instructeur, en ook altijd gezellig. In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

ervaren rijleraar met veel kennis.

duc heeft heel veel ervaring op de weg. hij kan deze ervaring ook goed aan zijn leerlingen overbrengen

Ik begon bij duc en alles verliep echt goed ik kon niet hij plande er om heen en maakte plaats voor je. Voordat ik moest afrijden had ik kamp en hij deed er alles aan om mij te laten rijden daardoor ben ik in 1 keer geslaagd. Ik ben blij dat ik bij duc heb gereden.

Leerzaam, gezellig en altijd lachen.

Ik ben super blij dat ik heb gekozen voor rijschool Le Duc. De sfeer in de auto was altijd heel fijn, altijd lachen en ik voelde mij echt op mn gemak in de auto.

We covered a lot of driving scenarios

I enjoyed my time with Le Duc. We covered a lot of driving scenarios (city, Highway, complex traffic situations) and I feel like I a got a lot of experience in my time with Le Duc. He communicates well and gives good advice for you to be prepared for your exam. I’m forever grateful. I was driving an automatic and learning in English.

Zeer goede rij instructeur, goede uitleg over hoe of wat, altijd gezellig in de auto

De ervaring was super leuk, gezellig en ook goed uitgelegd. het is altijd leuk om een praatje te maken en ook nog goed onder de knie krijgen van hoe je moet autorijden.

Hij is heel duidelijk en je weet waar je aan toe bent.

Ik voelde mij erg comfortabel bij alle lessen die ik had. Ik ben erg tevreden met hoe alles is gegaan. Ook hele goede service!!

Uitstekende rijschool!

Duc blijft altijd rustig en is erg professioneel. Als je jezelf het best wilt voorbereiden om te slagen dan is rijschool Le Duc de plek!

Mijn ervaring was erg goed en soepel gegaan.

De lessen gingen niet allemaal even goed, maar met elke les leerde ik weer iets nieuws. Dit vond ik erg soepel gaan.

perfect!

super goed, legt alles goed en nauwkeurig uit.

Goeie rij instructeur

Le Duc geeft goeie rijlessen, altijd leuk, echt een top rij instructeur.

Topper duc

Je kan met hem lachen en tegelijkertijd geeft die goed les ben zeer tevreden en heb nu ook mijn rijbewijs!

Deze rijschool heeft me uitstekend geholpen met het halen van mijn rijbewijs.

Ik was eigenlijk een beetje laat met het aanmelden voor een rijschool maar ik kon wel meteen terecht bij Le Duc. Het waren gezellige lessen waarin hij rustig alles aan je uitlegt met af en toe een leuk gepast grapje. Heel erg bedankt Duc!!

Goede rijschool met fantastische instructeur

Fijne sfeer in de auto en duidelijke lessen. De instructeur is zeer relaxed en helpt je zelfvertrouwen krijgen in het autorijden. Dankzij hem ben ik in één keer geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Altijd duidelijk hoe alles te werk gaat.

Naar mijn ervaring krijg je een duidelijk plan hoe we de aankomende periode te werk gaan. Alles word optijd en zuiver gepland.

Fijn

Ik vond het een fijne ervaring, hij kan het je goed leren auto rijden en natuurlijk een leuke persoonlijkheid, erg aan te raden.

Goede en gezellige lessen

De lessen waren erg goed en heel leerzaam. Duc legt alles fijn en rustig uit en is ook een gezellige gemotiveerde man