Laat je op je gemak leren zodat je rustig aan kan zien wat de grote fouten zijn die je maakt

Lekker vloeiend niet gehaast gevoel Raad het zeker aan !!

Fijne sfeer tijdens het rijden en goede feedback.

Kwam van een vorige rijschool waar er veel druk was van de rijinstructeur bij het maken van fouten. Bij Duc was de sfeer veel fijner. Feedback op fouten kwam kalm over en hij weet een fijne sfeer te brengen in de auto wat helpt bij het rijden.

Fantastische ervaring, betere rijschool is er niet!

Nadat ik eerst bij een andere rijschool erg slecht was behandeld en ik ook 2 keer was gezakt, heb ik bij Duc na 12 lessen het in een keer gehaald. Duc is een fijne man die de kneepjes van het vak excellent beheerst. Deze kneepjes hebben mij geholpen om te beheersen wat ik nog niet beheerste. Ik wil Duc en zijn expertise bedanken!

Goede instructeur

Hij is gezellig en een goede instructeur

Uitmuntende rijinstructeur

Duc is een uitstekende rij instructeur. Hij legt alles kalm uit en weet je ten alle tijd gerust te stellen. Zelfs als je meerdere keren zakt voor het examen weet hij je je zelfvertrouwen terug te vinden.

geweldig

ik kwam bij duc lessen en ik kan niks anders zeggen dan dat het top was! alles was super goed geregeld, de lessen waren super duidelijk en het was altijd gezellig met duc in de auto. hij maakt je helemaal klaar voor het examen en je leert echt hoe je zelfverzekerd de weg op gaat. kan niks anders zeggen dan dat ik duc zeker aan zou raden als rij instructeur

Top rijschool!

Hele goede rijschool! Altijd gezellig in de auto en als het moet streng, wat natuurlijk goed is. Heel flexibel en houd altijd rekening met je.

Het was een fijne ervaring om bij Le Duc rijlessen te volgen.

Duc heeft veel ervaring en zorgt voor erg leerzame rijlessen en een fijne omgeving.

Goede rijlessen en top geregeld.

Rijles met Duc was altijd leuk, ook al maakte je de domste fouten. Veel ervaring en legt alles goed uit. Voor je examen regelt hij altijd plek voor extra lessen.

Geweldige rijschool! Duc is echt een topper!!

Duc is echt een goede gozer, goede instructeur en die helpt jou tot de max! Heel flexibel en helpt jou goed op weg naar je rijbewijs! Ik raadt hem aan iedereen aan. En ik kom van een heel eind puur om zijn lessen te volgen!!

Topper van een rijinstructeur!

Hij weet hoe alles werkt, en heb het altijd leuk gehad tijdens de lessen.

Heel goed.

Heb mijn rijbewijs in 2 maanden gehaald.

Fijne rijlessen.

Ik heb de rijlessen als zeer positief ervaren. Duc legde alles goed en duidelijk uit en kon al mijn vragen goed beantwoorden. Hij nam altijd de tijd voor de lessen en dankzij Duc kon ik uiteindelijk met veel vertrouwen afrijden en slaagde ik in één keer.

Top rijlessen gehad

Goede instructie

Goede ervaren rijinstructeur

Bij rijschool Le Duc krijg je het gevoel dat je naast een bekende een vriend van je zit die er hoe dan ook gaat voor zorgen dat je goede chauffeur wordt

zeer goed geregeld

Hele gezellige tijd gehad samen met Duc. vond het altijd gezellig en rijles geven kan hij zeker. Het beste van Duc vind ik toch zeker wel dat hij alles goed geregeld heeft wat super fijn is als je rijlessen hebt.

Prettig en zeer leerzaam

Duc heeft me erg prettig begeleidt. Hij was direct en rustig, wat perfect aan sloot bij wat ik nodig had voor behalen van mijn rijbewijs. Hij gaf goede tips en ging met een goede snelheid door alle praktijk stof heen. Ook was hij flexibel en doet hij zijn best om je tevreden te stellen qua beschikbaarheid. Ik ben zeer tevreden en zou Duc zeker aanraden!

Fijne rijlessen en goede instructeur.

Erg fijne rijlessen gehad en ook nog eens snel mijn rijbewijs behaald. Goede instructeur met wie het ook nog eens gezellig was.

Aardige relaxte instructeur waar je altijd mee kan lachen

de lessen waren altijd leuk, Duc deed altijd zijn uiterste best om de lessen te verplaatsen waar nodig, en maakte altijd tijd voor je.

hele fijne rijlessen beleefd met duc

Duc is een top rijlesinstructeur. Heb fijne rijlessen met hem beleefd. Legt goed dingen uit en helpt je waar nodig. Eén lieve en rustige man.

Leuk

Altijd goede, fijne en gezellige lessen gehad. Bedankt!

Fantastische leermeester Duc

Ik was toen ik begon met rijlessen heel angstig op snelweg. Dit had ik ook als ik naast iemand in de auto zat. Na jaren wikken en wegen toch besloten om te starten met rijlessen. Vanaf de 1e dag voelde ik me op mijn gemak bij Duc. Duc heeft ervoor gezorgd dat ik eigenlijk na een paar rijlessen mijn angst had overwonnen! Iedere week stapte ik met veel plezier en vertrouwen de auto in. Ik raad iedereen een rij instructeur als Duc aan! Super geduldig , gezellig en echt super relax !

Goede instructies en leuke manier van les geven.

Het was een leuke manier van les krijgen. Er werden goede instructies gegeven en je kon gewoon met elkaar praten. Er werd gezegd waar je de volgende keer op moest letten zodat je daarop kon verbeteren. Ik ben in 1x geslaagd door de rijlessen van Le duc

Top ervaring!

Duc is een hele lieve maar vooral goeie rij-instructeur. Hiernaast heb ik ook erg veel van hem kunnen leren. Alle belangrijke dingen legt hij op een fijne manier uit en hierbij laat hij duidelijk merken dat er natuurlijk altijd ruimte is voor verbetering. Ik ging altijd met een fijn gevoel naar mijn rijlessen en ook kwam ik met een erg fijn gevoel weer thuis aan. Hiermee gezegd zou ik rijschool Le Duc zeker aanraden bij anderen!

Fijne sfeer in auto tijdens de lessen, goede instructeur

Het was een fijne en goede sfeer tijdens de lessen. Duc is een goede en gezellige instructeur waar je gezellig mee kan praten en tegelijkertijd ook nog eens heel veel leert.