• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne instructeur, speelt mooi in op de persoonlijkheid van de leerling. Hij heeft mij in een aantal lessen klaargestoomd voor een overstap van A2 rijbewijs naar onbeperkt vermogen. Voor mij een absolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool!!! Heb altijd met plezier gelest!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, ik heb van elke les/rit genoten.\r\nMaykel is een hele toffe gast! Oprecht en eerlijk, je weet precies waar je staat en waar je aan toe bent. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijke instructeur. Veel plezier maar serieus wanneer het nodig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke , leerzame en gezellige ritjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur, prettige communicatie.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was gewoon goed jonge Maykel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met leuke lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! In een keer geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de leerzame en gezellige lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maykel is een super fijne instructeur. Flexibel, heel geduldig en altijd met een lach. Dankzij hem vlogen mijn angsten al snel het raam uit en verliepen mijn lessen niet alleen succesvol, maar genóót ik er zelfs van! Bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette en goede instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maykel is een enorm fijne en kundige instructeur die goed de tijd voor je neemt en dingen nog een keer uitlegt indien nodig. Naast dat de lessen erg leerzaam zijn, zijn ze zeker ook erg gezellig! Ben zelf in een keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de lessen leerzaam en gezellig. Was erg op mijn gemak en heb samen met Maykel steeds goed te tijd genomen alles te leren. Planning altijd wel rond weten te krijgen. En een fijne lesauto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring, goede inschatting op welke manier er geinstrueerd moet worden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij dat ik bij Blij Dat Ik Les mijn motorrijbewijs heb mogen halen! Goede instructeur waar je veel van leert en goed mee kunt lachen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leerzaam en goede uitleg , een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel positief: goede persoonlijke begeleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede instructeur. Blijft rustig en legt alles goed uit. Buiten dat is hij ook nog eens gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed. Als ik wilde plannen of soms zelfs op het laatste moment afzeggen. Kon me overal ophalen in Tilburg. Flexibel dus. Goede uitleg en vaak gezellig in de auto. Leert je goed rijden en zelfstandig rijden.