Duidelijke uitleg, flexibel en altijd gezellig. Bedankt

Prima rijschool!

Afgelopen maanden heb ik met veel plezier gelest bij Rijschool Blij dat ik les. De instructeur geeft duidelijke instructies. Prima rijschool!

Rijles op maat

Rijlessen als zeer prettig ervaren. Veel geduld en goede uitleg van Maykel, waardoor ik heb leren motor rijden zoals het zou moeten.

Lessen bij Blijdatikles is super!

De lessen van Maykel zijn professioneel, leuk, uitdagend en persoonsgericht. Ook is er altijd ruimte voor een grapje tijdens de rijlessen. Ik heb mijn motor rijlessen altijd met veel plezier gevolgd! Een toffe instructeur die streeft om het maximale uit jezelf te halen! Door te lessen bij Maykel zal je na het behalen van je rijbewijs altijd veilig en verantwoord de weg op gaan! Ik raad daarom ook iedereen aan om te kiezen voor Blij Dat Ik Les

Als student van een geweldige rij-instructeur kan ik zeggen dat mijn ervaring als een van de beste lessen dat ik heb gehad. Niet om te slijmen maar als een eerlijke belevenis. Ik hoor nog steeds de instructies wat gedaan moet worden met de juiste en beste bedoelingen om een geweldige motorrijder te worden en zijn. Om zo veilig en vol met passie aan het verkeer deel te nemen. Ik ben heel erg blij met resultaten en het zal niet anders kunnen zijn als je de juiste manier aangeleerd word. Om af te sluiten zeg ik '' BLIJ DAT IK LES ''... Mvg Alex

Super rijschool maykel is duidelijk en zegt waar het op staat.

Heel fijn gelest bij maykel en in 1 keer geslaagd!

op maat met een klik

ik heb een hele fijne ervaring bij Maykel gehad, vanaf rijles een begin je gewoon zelf met rijden, ik weet nog dat ik in mijn proefles gewoon zelfstandig al aan het schakelen was waar ik hoor dat andere rijscholen je dat pas laten doen na een x aantal lessen. Verder is Maykel naar mijn gevoel heel goed in het aanpassen op je karakter wat voor mij werkte wist hij heel goed te vinden en hij was tegen mij niet bang om te zeggen wat er fout ging iets dat ik wel kan hebben. Over het algemeen als je een klik hebt met maykel zou ik er vooral voor gaan want hij is een hele goede instructeur.

Top instructeur

Maykel is een top instructeur die per individu kijkt en ziet wat de leerling nodig heeft. Dankzij zijn geduld en goede tips ben ik zowel in de auto als op de motor een betere chauffeur geworden!

Goede rijschool!

Ik heb een goede ervaring opgedaan met de rijlessen van Maykel. Hij kan dingen op een fijne manier uitleggen en neemt hier ook te tijd voor.

In een woord: Uitstekend!

Het afgelopen jaar heb ik dankzij Maykel mijn motorrijbewijs gehaald. De rijlessen waren relaxt en ook serieus tegelijkertijd door deze combinatie vlogen de lessen voorbij. Ik zou iedereen aanraden om bij Blij Dat Ik Les te gaan lessen! Maykel bedankt!!

Fantastische rijschool

Maykel is een enorm fijne rijinstructeur. Eerder heb ik lessen gevolgd bij een andere rijschool (gespecialiseerd in faalangst) en ik voelde mij daar veel minder op mij gemak dan bij Maykel. Maykel neemt de tijd om je goed te leren kennen en kan hierdoor echt maatwerk leveren als het gaat om rijlessen. Niet iedereen leert even snel of voelt zich even snel op zijn gemak in een auto. Maykel is enorm geduldig en focust zich echt op zelfvertrouwen opbouwen in de auto. In het begin had ik het gevoel in het diepe gegooid te worden, Maykel laat je namelijk al vrij snel gewoon rijden en grijpt alleen in als dit écht nodig is. Ik heb echter wel ervaren dat dit de allerbeste manier is om te leren: door fouten te maken en deze zelf - natuurlijk met een beetje hulp - op te lossen. Maykel wordt nooit boos en schiet nooit uit zijn slof en dat maakte dat ik ook fouten durfde te maken. Uiteindelijk ben ik in één keer geslaagd voor mij praktijk examen. Ik zou iedereen aanraden bij Blij Dat Ik Les te leren autorijden. Maykel bedankt voor de fijne lessen!

Fijne,leuke tijd gehad.

Was altijd heel gezellig tijdens de rijlessen, Maykel legt alles op een duidelijke manier uit.Dus hierbij bedankt dat ik hier kon lessen!!!

De rijleraar die je MOET hebben

Wie dit ook leest, Twijfel vooral niet. Maykel is namelijk de leraar die je zoekt. Lange lessen (90min) waarbij hij duidelijk en effectief les geeft. Het is voor hem meer dan belangrijk dat je uiteindelijk veilig de weg op gaat. Hoe hij er voor zorgt dat je slaagt? Maykel zegt duidelijk wat er mis gaat in de eerste lessen, steeds meer wordt dit zelfreflectie en kijk je kritisch naar je eigen rijgedrag. Dit zodat je uiteindelijk wanneer je het roze pasje binnen hebt nog steeds kritisch bent en elke rit zelf kritisch bent en steeds beter rijd. Zijn laatste woorden na het slagen waren ook. Denk maar aan mijn stem als je een bocht neemt. Niet twijfelen, gelijk inplannen

Top rijschool!

Zeer goede ervaring gehad! Duidelijke en rustige lessen, echte aanrader!

Een positieve ervaring!

Kundige lessen met een vleugje humor. Ik heb plezier gehad in het rijlessen. Dank je wel!

Fijne sfeer en communicatie.

De lessen waren altijd goed en duidelijk, blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen. Maykel is zeer kundig en een fijne instructeur die weet waar die het over heeft. De communicatie was ook zeer duidelijk en ik wist ook ruim van te voren wanneer de volgende les op het programma stond. Al met al een super ervaring en nu kan ik zelf op pad.

Relaxte sfeer, uitstekende begeleiding

Maykel geeft les met gepaste feedback en veel humor. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Door hem kreeg ik weer zin om te lessen! Ik ben na 15 lessen van 1,5 uur in één keer geslaagd!

Top van A tot Z !!!

Ik heb me vanaf dag 1 erg relax gevoeld bij blijdatikles. Maykel stelt me erg op mijn gemak. Hij heeft alle tijd voor mij genomen en dat was erg prettig. Hij heeft mij meer dan alleen motor rijden of voertuigbeheersing geleerd. Kleine tips die ik met het autorijden ook nu toepas. Maykel is erg professioneel en weet heel goed waar hij het over heeft. Ook kan hij het op een hele rustige manier uitleggen en heeft super veel geduld. Alle examen in 1 keer gehaald en dat was zonder hem nooit gelukt Maykel mega bedankt voor alles en tot snel.

Duidelijk lesgevend

Mijn ervaring was zeer prettig. Fijne lessen en duidelijkheid.

Leuke tijd gehad

Het was jammer dat ik niet de eerste keer geslaagd was, maar alsnog heb ik vrij veel plezier gehad met de rijlessen en het examen. Aangezien ik al een tijdje reed, leek het vaak tijdens de lessen er ook meer op dat een rondje aan het toeren was, dan dat het echt een les was. Dus hierbij bedankt dat ik hier kon lessen!

Heel goede kwaliteit les, en een gepaste omgang met klant

Mijn ervaring was helemaal prima, ik werd begripvol en met respect behandeld. En het gaat lekker op je eigen tempo

Gepersonaliseerde lessen voor kwalitatief motorrijden.

Zonder enige ervaring ben ik begonnen met mijn motorrijlessen bij 'Blij Dat Ik Les'. Dankzij de kundige begeleiding, het geduld, de humor en de bruikbare tips, kan ik nu zeggen dat ik goed voorbereid het verkeer in mag. Naast het slagen voor mijn examens stond het kwalitatief rijden voorop tijdens mijn lessen.

Super tevreden

Maykel is rustig, vriendelijk en vol geduld. Daarnaast ook flexibel met plannen van de lessen. Heb me altijd erg veilig gevoeld tijdens de lessen. Bedankt!

Leerzame en gezellige lessen!

Er wordt altijd optijd gecommuniceerd en Maykel legt alles op een duidelijke manier uit. Kortom een super toffe tijd gehad!

top

Was altijd heel gezellig tijdens de rijlessen en goede uitleg en begeleiding gehad