Een fijne ervaring

Maykel legt alles goed uit! En is heel duidelijk!

Perfect!

Maykel is een hele fijne en leuke instructeur. Hij kan je goed aanvoelen en daar op inspelen tijdens de lessen. Hij communiceert duidelijk en zegt waar het op staat. Absoluut een rijschool voor mensen die opzoek zijn naar een persoonlijke touch!

Zeer veel geleerd

- Blijft zeer rustig en professioneel in situatie - Geeft duidelijke uitleg

Super rijschool!

Super blij dat ik hier ben gaan lessen! Rijlessen waren altijd super relaxed en leerzaam, Maykel legt alles heel uitgebreid uit en blijft altijd rustig. Ik ben super tevreden!!

Zeer kundige en betrouwbare rijschool!

Maykel komt altijd zijn afspraken na en is flexibel in de planning. Hij weet veel over zijn vak en brengt dit op een goede manier over. Ik beveel iedereen aan om bij hem te lessen!

Top vent

In 1 keer geslaagd, leuke lessen.

Geweldige manier om je rijbewijs te halen

Bij Maykel lessen was echt heel leuk. Heb veel geleerd op zijn nuchtere manier dat ik rijles ook leuk bleef vinden hij liet weten wat je fout doet en wat je goed doet. Elke week vond ik het leuk en vindt het misschien zelfs een beetje jammer dat ik mijn rijexamen in één keer heb gehaald, ga de gezellig lessen toch wel missen.

Relaxt en leerzaam

Mijn ervaringen met de rijlessen zijn goed. Er was altijd ruimte voor eigen initiatief als je iets graag wilde. En daarnaast was het altijd gewoon heel relaxed en gezellig in de auto. Ook met mijn faalangst heeft maykel mij kunnen helpen en dat is echt top.

In één keer geslaagd, een aanrader!

Micheal van Blij dat ik les zorgt ervoor dat je met zelfvertrouwen aan je rijlessen en je examen begint. Hij zorgt ervoor dat je de weg op gaat met een zelfverzekerd gevoel zonder het gevoel te creëren dat er constant op je vingers wordt gekeken. Heel erg tevreden! :)

Geweldige rijschool

Ik heb lange gedaan over het behalen van mijn rijbewijs. Maar gelukkig ben ik geslaagd dankzij maykel met zijn uitstekende rijlessen waarin de rijles zowel leerzaam is maar ook leuk is voor studenten. Echt een aanrader dus.

Gezellige auto ritjes met Michael

Michael is een grappige, gezellige rij instructeur die je voorbereid om zelfverzekerd de weg op te kunnen gaan. Ik wil je bedanken voor de leuke rijlessen

Hij legt alles haar fijn uit en als je het de eerste keer fout doet rijd je nog een rondje en doe je het weer opnieuw tot dat je het begrijpt. Hij is ook een hele gezellige gast waardoor ik elke week weer niet kon wachten op mijn volgende rijles. Ik raad deze rijschool zeker aan.

Helemaal top!

Maykel is een aardige gast! Ik kon relax in de auto rijden en heb zeker een goede ervaring!

Prettige rijschool

Ik heb fijne lessen gehad met Maykel. Maykel heeft een hoop humor, maar hij kan ook direct zijn op de momenten waar nodig. Daarnaast ook fijn dat je altijd kan aangeven waar je tegen aan loopt tijdens het lessen en hier wordt dan extra aandacht aan besteed. Al met al heb ik er positieve ervaringen aan over gehouden.

heel fijn!

hele fijne rijschool, voelde me gelijk op mijn gemak en heb goed leren rijden!

Zeer goede rijschool

Maykel is een ontzettend ervaren instructeur die zijn leerlingen goed inschat en begeleidt.

Uitermate geschikt

Ik kan Maykel niet beter omschrijven als de meest competente rijinstructeur waar ik naast heb mogen zitten. Hij is eloquent, didactisch vaardig, en recht voor z'n raap. Hij komt werkelijk geen kwaliteit te kort. 100% een echte aanrader!!! Maykel enorm bedankt, ik kan oprecht zeggen dat dit een van mijn betere keuzes is geweest (had ik dit maar eerder geweten). Het gaat je goed en tot snel op de weg!

Rustige en vriendelijke instructeur

Na ongeveer 1,5 jaar bij deze rijschool rijles te hebben gehad. Kan ik terug kijken op een hele fijne tijd, doordat de instructeur stand van zaken heeft en je goed kan helpen met het leren van het rijden. Was ik hier altijd op mijn gemak. Zeker een aanrader!

Maykel is een goeie vent die goed kan inschatten hoe met verschillende mensen om te gaan!

Overgestapt van een andere rijschool en goed opgevangen. Snel stappen gemaakt en het rijbewijs gehaald.

Héél erg blij mee! Bewaart goed de rust en is erg aardig. Heeft veel kennis over het vak.

Hele leuke lessen waarbij goed wordt gekeken naar wat bij de leerling past. Wordt nooit boos en bewaart goed rust binnen de les. Maakt je gelukkig niet onnodig gestrest. Was ook flexibel in het inplannen van lessen. Binnen de les goeie afwisseling tussen serieus zijn en even kletsen.

Ik vond het altijd leuk om naar de rijles te gaan en ik vond het ook fijn dat je meteen alles zelf moet doen (schakelen, sturen, remmen/gassen), want zo leer je toch het snelst denk ik. Van vriendinnen hoor ik wel eens dat zij alleen maar mogen sturen de eerste lessen en alleen nog maar op een industrieterrein rijden. Dan ben ik toch blij dat ik gelijk alles leerde en meteen de weg op mocht!

Een ervaren instructeur!

Prima ervaring! Duidelijke uitleg

Maykel is een hele toffe vent, die jou de tijd geeft om in jouw tempo je rijbewijs te halen. Altijd goede, duidelijke feedback! Heb met veel plezier mijn motorrijbewijs bij hem behaald.

Gezellig, duidelijk en heeft het beste met je voor

Maykel is een gezellige kerel. Hij is makkelijk om mee te praten en dat maakt de lessen nooit saai. Hij is heel duidelijk met betalingen en lesplanning. De lesplanning krijg je ruim van te voren. En hij laat je pas op gaan voor je examen als hij zeker weet dat je er klaar voor bent

Een bekwame rijschool die je op een prettige manier kennis laat maken met het motorrijden.

Maykel heeft me spelenderwijs kennis laten maken met de motor en al wat daar bij komt kijken. Zo heb ik van begin af aan veel plezier gehad tijdens het lessen, voor zowel de bijzondere verrichtingen als de weg beheersing. Er is laagdrempelig contact, waardoor er snel lessen gepland kunnen worden. Er wordt per persoon gekeken naar plus en verbeterpunten, wat ervoor heeft gezorgd dat ik me nooit een nummertje heb gevoeld.