Zeer ervaren instructeur

heb mijn rijbewijs behaald dankzij rijschool Blij Dat Ik Les. Skills en mindset als instructeur zijn uitstekend. Trainer wist precies wat ik nodig had en heeft me op geweldige manier begeleid. Ondersteunt en gecoacht op mijn zwakke gebied om op volgende niveau te brengen. Goed georganiseerd, flexibele schema, vriendelijke en tegelijkertijd serieuze instructeur, feedback en communicatie duidelijk. Goede plan van aanpak. Kortom geweldige ervaring en zeker een aanrader voor de mensen die motor of auto instructeur zoeken. Geen op of aanmerkingen hierover.

Super motor instructeur

Weet door ervaring en inzicht precies hoe hij je moet begeleiden.

Gezellig, professioneel en persoonlijk

De gezellige en persoonlijke benadering van Maykel hebben er mede voor gezorgd dat ik steeds met heel veel zin naar mijn les toeging. Ik ga de lessen nog missen! Maykel is erg flexibel en dat waardeer ik zeer. Ik was niet altijd even snel met het toesturen van mijn beschikbaarheid, maar er was vaak alsnog wel wat mogelijk. AVB & AVD in een keer gehaald. Theorie ook, maar dat is natuurlijk vooral eigen verdienste.

eerste x geslaagd dankzij Maykel

Leuke en vlotte rijlessen gehad.

Goed, duidelijk met gevoel voor humor

Alles in 1x gehaald door duidelijke uitleg en goede tips met een op de juiste momenten gezonde dosis humor. Kan Blij dat ik Les bij iedereen van harte aanbevelen.

Leerzaam en tegelijkertijd gezellig

Erg leerzame maar ook gezellige lessen! Met een goed gevoel elke keer achter het stuur gaan zitten, ook al waren er zenuwen! In 1 keer geslaagd, dat zegt al genoeg!

Fijne en rustige rij instructeur? Geeft goed aan wat je moet doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Fijne instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed, duidelijke uitleg en geen gezeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een informatief gesprek vooraf over de kosten en mogelijkheden. Ben ik vrijwel direct begonnen met lessen. \r\n\r\nDit gebeurde op een rustige manier maar wel met duidelijke instructies. Het ligt er een beetje aan hoe serieus de situatie is, maar er zit ook vaak een stukje humor in de opmerkingen. \r\nZoals \"vooruit blijven kijken en niet naar de grond, als er geld op de weg lag had ik het allang gepakt\" Dit maakt het lessen erg leuk. \r\n\r\nBuiten de grappige opmerkingen zijn de instructies ook erg duidelijk en van serieuze aard wanneer er een slechte actie of gevaarlijke situatie voor doet. \r\n\r\nHeb het dan ook als zeer prettig ervaren en omdat Maykel zeer begaan is met de leerling zal hij je klaarstomen dat als je voor een examen op mag de kans vrij groot is dat je het haalt. Dit blijkt dan ook uit het slagingspercentage.\r\n\r\nHet is mij in ieder geval allemaal in één keer gelukt. En heb daarom nu mijn A rijbewijs in bezit. Dus \"Blij dat ik les\" is echt aan te raden en je kunt er terecht voor zowel de motor als de auto.\r\n\r\nNogmaals bedankt Maykel!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur die alles haarfijn uitlegt. Zowel voor de AVB en AVD in 1x geslaagd. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en flexibele rijschool met goed persoonlijk contact. Beide examens in 1 keer gehaald. Hoogkwaliteit lessen en advies. Zeker een aanrader voor iemand die zijn motorrijbewijs graag wil halen en ook echt goed wil leren rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, kundige en relaxte rijinstructeur die zijn vak serieus neemt.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb als leerling een fijne tijd gehad bij Maykel. Informeel contact over lessen en flexibiliteit met plannen zijn fijn. Maykel zelf is een goede en prettige intructeur die goed in kan schatten welke begeleiding iemand als individu nodig heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen waarin duidelijk je goede en slechte punten naar boven komen waardoor je efficient en effectief je rijvaardigheid kunt verbeteren, zodat je klaar bent om zelfstandig te kunnen rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne instructeur, speelt mooi in op de persoonlijkheid van de leerling. Hij heeft mij in een aantal lessen klaargestoomd voor een overstap van A2 rijbewijs naar onbeperkt vermogen. Voor mij een absolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool!!! Heb altijd met plezier gelest!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, ik heb van elke les/rit genoten.\r\nMaykel is een hele toffe gast! Oprecht en eerlijk, je weet precies waar je staat en waar je aan toe bent. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijke instructeur. Veel plezier maar serieus wanneer het nodig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke , leerzame en gezellige ritjes