Prima uitleg en overleg

Net en goed georganiseerd bedrijf met prettige mensen.

netjes afgeleverd

wagen volgens afspraak netjes gespoten en afgeleverd

Fantastische service en zeer klantvriendelijk!

Zie opmerking hierboven. Goed geholpen, zeer tevreden.

Perfect uitgevoerd, maar zelf geen contact met de zaak gehad.

Alles is via mijn garage autodealer Beckers in Hengelo verlopen.

Prima schadeherstel verricht

Graag was ik pro actief geinformeerd over de opgetreden vertraging wgs foutief aangekomen onderdelen

Keurig herstelde schade

Goede ervaring

niets op aan te merken. Perfect

aanrijding op het rechter achterportier. Auto eerst helemaal van binnen en buiten schoongemaakt. Uitgedeukt en gehele zijkant gespoten. Vakwerk! Reserve busje met lak voor eventuele krasjes. Netjes opgehaald en weer bij de garage na drie dagen afgeleverd. De benzine voor de rit van Hengelo naar Oldenzaal en weer terug komt voor mijn rekening...

Prima service en kwaliteit geleverd

Ze doen exact wat ze beloven!

Goed en snel

Mijn auto zag er weer piekfijn uit en in korte tijd gerepareerd.

Zoals het hoort.

Schade op laten nemen, meteen afspraak gemaakt voor een paar dagen later. Herstel prima uitgevoerd en op afgesproken tijd weer klaar. Zo was het herstel een mooie pleister op de schadewond.

Top kwaliteit

Schade is vlot en als nieuw hersteld. Zeer goede kwaliteit

In één zin: "UITSTEKEND

"Vriendelijke ontvangst en een luisterend oor deskundige reparatie correcte afhandeling, goede koffie maar een toyota onwaardige aygo leenauto. Met vriendelijke groet

Perfecte service en informatie

Zeer goede afspraken, snel en efficiënt uitgevoerd.

Correct afgehandeld

Alles netjes afgehandeld.

Duidelijk en netjes

Net en deskundig bedrijf

alles prima geregeld

zie boven

Ziet er weer uit als nieuw

Goede service, klantvriendelijk, doorpakken, prima werk afgeleverd, ivm omstandigheden wel iets later klaar dan gehoopt, erg tevreden dus

uitstekend

uitstekend

Wederom heel prettig geholpen !

Prettige afhandeling ! Fijn dat je een leen auto mee krijgt

Top!!

Welkom gevoel bij binnenkomst. Goede uitleg gehad! Auto kwam als nieuw terug+

Fantastisch bedrijf en spontane medewerkers.

Toen wij aankwamen via uw Toyota dealer met een kapotte achterruit werden wij op een zeer spontane en vriendelijke manier ontvangen. Toen wij het probleem vertelden werd ons gezegd "dat lossen we wel op "en als u de auto hier laat staan dan bellen wij u als deze klaar is. U krijgt van ons een leenauto. Wij lichten de verzekering in en na enkele dagen kregen wij een telefoontje van uw auto is klaar. Wij op dezelfde dag naar Oldenzaal gereden en zie daar een nette gewassen auto en blinkend van binnen en buiten. Een uitmuntende service. Wij hadden dan ook vooraf al besloten om voor de medewerkers een pak Huizer speculaas mee te nemen. Alle complimenten voor dit schadebedrijf.

Top afspraak is afspraak

Ik hoop niet dat ik ooit weer schade krijg maar mocht dit gebeuren dan kom ik bij jullie terug

Perfecte behandeling en afwerking.!

Auto goed gerepareerd.

Vanaf 1e bezoek tot ophalen van gemaakte schade top

Vanaf 1e bezoek tot ophalen van auto na gemaakte schade top. Zeer klant- en service gericht.