Betrouwbare service van uitstekende kwaliteit

Ik heb een tweedehands mini one gekocht en ben uitstekend geholpen! Vriendelijk personeel, betrouwbare service en natuurlijk een mooie auto :). Ik beveel deze zaak absoluut aan, de mensen hebben verstand van zaken en zijn ook nog eens ontzettend klantvriendelijk! Geen minpunten, alleen maar pluspunten!

Meedenkend maatwerk. Ook bij nieuwe auto's.

Tegen een faire vergoeding werd onze gewenste nieuwe auto in Noord-Nederland opgehaald en vervolgens voortreffelijk afgeleverd. Het hele traject volledig ontzorgd en met behoud van fabrieksgarantie. Wat wil een mens nog meer.

Vriendelijke en behulpzame service

Prettige sfeer met vriendelijke en behulpzame service

Top garage met vriendelijk en deskundig medewerkers

Super geholpen bij de aankoop en verkoop van onze peugeot 308 sw.

Heel netjes geholpen!

Afgelopen zaterdag een Fiat Panda gekocht. Stond ingepakt voor me klaar. Erg leuk gedaan. Zeer tevreden over de klantvriendelijk.

Super vriendelijk behandeld

Ik werd heel vriendelijk onthaald. De verkoper was eerlijk en realistisch.

Zoals voorgaande keren weer een goede koop gesloten...

Tweedehands auto gekocht en als nieuw afgeleverd..

Uitermate tevreden

Onze nieuwe Skoda werd afgelopen vrijdag afgeleverd. Er werd prima rekening gehouden met de Corona regels en toch was de aflevering heel netjes. Zoveel als nodig werd uitgelegd. Toen wij later toch nog vragen hadden werd daar heel goed op geantwoord

Goede service en eerlijke deal

Onlangs hebben wij bij James Mijdrecht een nieuwe cabrio gekocht. We zijn heel vriendelijk geholpen, eerlijke deal gesloten, er werd meegedacht over de verkoop van onze auto en we kregen een leuk cadeau mee. Kortom een zeer positieve ervaring. Hier kun je op een veilige en fijne manier je auto kopen.

Vakkundig en goede informatie

Zoals ik al jaren ervaar: Zeer behulpzaam en klantgericht.

James Auto & Service heeft ons nog nooit teleur gesteld. Wij hebben 2 auto's in onderhoud en zijn nog nooit tegen problemen of slechte ervaringen aangelopen. Een aanrader dus!

Prima service en snelheid leuk jong bedrijf.

Altijd staan ze voor je klaar en trekken niet het vel over je oren.

Zeer goed en persoonlijk

Altijd vriendelijk geholpen. Fijne service en met een goed gevoel hier voor de 2x een auto gekocht.

Leuke fijne auto gekocht, goede service

Prima service!

Goed en vriendelijk geholpen. We hebben er een goed gevoel aan overgehouden.

we zijn goed geholpen door gerwin goede uitleg we zijn tevreden

dik tevreden!

Bij bezoek aan James Mijdrecht voor een 2e hands auto, alle tijd, prettige behandeling, echt heel goed. Bij het later ophalen van de auto, alles uitgelegd, alles lag klaar, weer rustige prettige behandeling en ja.... ze maken een bijzonder feestje van het ophalen van een "nieuwe" auto! echt heel leuk!

Super service!!!

Aardige mensen die waarmaken wat ze zeggen.

Aankoop occasion naar volle tevredenheid verlopen.

Na een tegenvallende proefrit bij James Mijdrecht in een nieuwe Skoda Kamiq hebben we direct daarna bij Paul/Gerwin een Renault Captur als occasion gekocht. De auto is vandaag 15 september 2020 in perfecte staat afgeleverd, kortom pico bello.

Super service

Door de hoge klantvriendelijkheid en het meedenken in oplossingen ben ik al vele jaren groot fan van dit bedrijf. They go the extra mile!

Aardige mensen, betrouwbaar.

Geen druk bij de aankoop van de auto, snelle reactie op maitjes met vragen en goede afleverservice. Persoonlijke aandacht.

Ik werd weer zeer correct geholpen

Zelfs als vaste klant blijf ik door James verrast worden. Ze namen weer uitgebreid de tijd en de (tweede hands) auto was tip top verzorgd. Voor mij een reden om volgende keer weer vol vertrouwen de opdracht voor een andere auto aan James Mijdrecht te geven.

James Mijdrecht is een deskundig en professioneel bedrijf

Ik had mijn vorige auto in onderhoud bij James Mijdrecht en begin augustus een andere auto aangeschaft. De informatie en adviezen evenals het bemiddelen om de nieuwe auto naar Mijdrecht te halen alles was prima naar tevredenheid.

Zoals gewoonlijk, prima service.

Voor de 2e keer een auto gekocht bij James Mijdrecht. De vorige tot volle tevredenheid in onderhoud gehad en nu een goede prijs terug gekregen. Heel blij met onze "nieuwe" auto. Bij afhalen werd er iets bijzonders van gemaakt. Was echt een leuke verrassing. We hopen ook van deze auto weer lang te genieten.