prima ocasion gekocht bij James Mijdrecht

Kom al een aantal jaren bij James Mijdrecht, uitstekende ervaring met het onderhoud van mijn vorige auto. En nu een volgende auto bij James aangeschaft. Gaan we weer een paar jaar van genieten

Super service! Aardige mensen.

Daar auto gekocht met cruisecontrol. Maar het bleek er niet op te zitten. Afspraak gemaakt, ze hebben het er op gezet. Ik hoefde zelfs de leenauto niet te betalen.

De afspraken keurig nagekomen alles netjes afgewerkt absoluut geen reden om een andere garage te zoeken.

Rustige goede en niet opdringerige verkoper

Fijne garage. Laten je rustig over de aankoop nadenken. Niks opdringerig. Snel reactie op vragen. Aflevering van de auto boven verwachting netjes en schoon. Wij zijn zeer tevreden!

Goede service, goed op de hoogte gehouden.

Zeer goede en vriendelijke service.

We werden geholpen door Gerwin. Hij legde alles perfect uit en na de proefrit was de keus snel gemaakt. Fijn bedrijf waar je je als klant op je gemak voelt.

2e hands auto gekocht. Zeer professionele en zorgvuldige afhandeling. Auto wordt geheel nagekeken en evt mankementen worden aangepakt voor de voorafgestelde verkoopprijs, in mijn geval twee nieuwe voorbanden. Nieuwe APK ook in de prijs. Vriendelijk personeel.

Betrokken service

Er wordt goed geluisterd en adequaat meegedacht, ook bij onverwachte voorvallen.

heel goed

hele vriendelijke mensen,

Geweldige service en heel behulpzaam

Ik zocht een auto en vond er (hoopte ik) één in Etten-Leur. James Auto & Service Mijdrecht gevraagd er eens naar te gaan kijken en als zij hem goed vinden ga ik er voor! Zij hebben er proef mee gereden en zeiden mij dat ik hem best kon kopen; twee dagen later werd hij door James Auto & Service Mijdrecht opgehaald en vandaag heb ik hem op naam geschreven gekregen TOPPIE James Auto & Service Mijdrecht!!!

Goed geholpen en met een fijn vertrouwd gevoel een auto gekocht.

Prettig contact Vriendelijk geholpen Ontspannen sfeer Zojuist thuis aangekomen met mijn net gekochte auto, ik heb het koop proces als erg prettig ervaren. De auto lijkt, in hoeverre dat kan blijken uit het eerste rit, uitstekend afgeleverd te zijn.

We waren uitstekend geholpen met de aankoop van een nieuwe (tweedehands) auto. De service was zeer professioneel en uiterst vriendelijk, we werden voorzien van uitgebreide informatie en een snelle afhandeling zonder gedoe. Onze auto konden we zo op een goede manier van de hand doen. Wij raden James Auto & Service aan .

Super.

Goede kwaliteit van service. Men denkt met je mee om tot een ideale oplossing te komen!

Heel fijn klantgericht bedrijf. Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en nemen de tijd voor je.

We zijn netjes geholpen En een snelle afhandeling

zeer goed

Goede service, vriendelijke mensen. Luisteren goed naar je

Prettige omgang, vriendelijk, zorgvuldig

Ben erg blij met mijn ervaringen met James Mijdrecht. Fijn het vertrouwen om de auto mee te geven voor testrit zonder poespas, duidelijke bespreking over prijs, prettig dat auto mee mocht voor aankoopkeuring bij James Knoop, en heel nette service dat condensor airco geheel vervangen is. Al met al ben ik erg tevreden met hoe het ging, en natuurlijk ook heel blij met de nieuwe auto.

Goed geholpen met de auto

Goed en net personeel die je helpt met alles

Topbedrijf met zeer vriendelijk personeel

Ik ben gaan kijken voor een Swift. Afspraak gemaakt, Swift werd meteen apart gehouden voor me. Een automonteur meegenomen, auto mocht op de brug om gechecked te worden. Uiteraard gebruik van gemaakt. Auto zag er goed uit, 2 banden waren niet helemaal perfect. Hierover hebben we gesproken, in orde gemaakt. Topservice, vriendelijke mensen. ECHT EEN AANRADER!

Vertrouwd

Heb al veel mensen mijn zeer goede ervaringen met James gedeeld en een aantal hebben dat ook mogen ervaren. Ben zeer tevreden met de afhandeling van onze laatste nieuwe aanwinst. Een eerlijk en betrouwbaar adres. Zeker aan te bevelen.

Hele fijne dealer, denkt fijn mee met de koper, echt een aanrader!

Wij hebben onze eerste auto hier gekocht. Toch een spannende ervaring voor een onervaren stel. Hier wordt heel goed meegedacht vanuit de wens van de klant, het voelt helemaal niet alsof je wat aangesmeerd krijgt. Oplevering van de auto was supernetjes en zelfs feestelijk; de auto was ingepakt en mocht door ons dochtertje uitgepakt worden.

Heel vriendelijk en netjes

Heel vriendelijk en professionelen medewerkers

Super service!

Hele vriendelijke mensen, fijn ontvangst, auto stond netjes klaar. Gezellig praatje na afloop en auto voldoet aan alle verwachtingen.

Prettig geholpen, goed gevoel!

Onlangs een mooie auto gekocht bij James. Werden heel prettig ontvangen door Rudo, later sloot voor een moment Gerwin aan. Na een tocht langs een 30-tal autobedrijven eindelijk een bedrijf gevonden waar je op gewone en vertrouwenwekkende manier geholpen werd. Uiteindelijk ging het om de auto die we uitgezocht hadden en dat gaf natuurlijk de doorslag, maar de manier waarop we geholpen werden was mede bepalend voor de uiteindelijke keuze. Nette onderhandelingen, eerlijk gesprek over de auto, goede afspraken die ook nagekomen werden, maakten dat we er wel een tweede rit vanuit Rotterdam voor over hadden. Auto stond er goed bij. Slechts de sleuteltjes van de trekhaak ontbraken, maar werden besteld en netjes nagestuurd. Leuk team, fijne tent.

Men luistert naar wat ik zeg, gelukkig is dat wederzijds. Je kan onderhandelen op een wijze dat beide blij zijn.