Hele fijne dealer, denkt fijn mee met de koper, echt een aanrader!

Wij hebben onze eerste auto hier gekocht. Toch een spannende ervaring voor een onervaren stel. Hier wordt heel goed meegedacht vanuit de wens van de klant, het voelt helemaal niet alsof je wat aangesmeerd krijgt. Oplevering van de auto was supernetjes en zelfs feestelijk; de auto was ingepakt en mocht door ons dochtertje uitgepakt worden.

Heel vriendelijk en netjes

Heel vriendelijk en professionelen medewerkers

Super service!

Hele vriendelijke mensen, fijn ontvangst, auto stond netjes klaar. Gezellig praatje na afloop en auto voldoet aan alle verwachtingen.

Prettig geholpen, goed gevoel!

Onlangs een mooie auto gekocht bij James. Werden heel prettig ontvangen door Rudo, later sloot voor een moment Gerwin aan. Na een tocht langs een 30-tal autobedrijven eindelijk een bedrijf gevonden waar je op gewone en vertrouwenwekkende manier geholpen werd. Uiteindelijk ging het om de auto die we uitgezocht hadden en dat gaf natuurlijk de doorslag, maar de manier waarop we geholpen werden was mede bepalend voor de uiteindelijke keuze. Nette onderhandelingen, eerlijk gesprek over de auto, goede afspraken die ook nagekomen werden, maakten dat we er wel een tweede rit vanuit Rotterdam voor over hadden. Auto stond er goed bij. Slechts de sleuteltjes van de trekhaak ontbraken, maar werden besteld en netjes nagestuurd. Leuk team, fijne tent.

Men luistert naar wat ik zeg, gelukkig is dat wederzijds. Je kan onderhandelen op een wijze dat beide blij zijn.

Betrouwbare service van uitstekende kwaliteit

Ik heb een tweedehands mini one gekocht en ben uitstekend geholpen! Vriendelijk personeel, betrouwbare service en natuurlijk een mooie auto :). Ik beveel deze zaak absoluut aan, de mensen hebben verstand van zaken en zijn ook nog eens ontzettend klantvriendelijk! Geen minpunten, alleen maar pluspunten!

Meedenkend maatwerk. Ook bij nieuwe auto's.

Tegen een faire vergoeding werd onze gewenste nieuwe auto in Noord-Nederland opgehaald en vervolgens voortreffelijk afgeleverd. Het hele traject volledig ontzorgd en met behoud van fabrieksgarantie. Wat wil een mens nog meer.

Vriendelijke en behulpzame service

Prettige sfeer met vriendelijke en behulpzame service

Top garage met vriendelijk en deskundig medewerkers

Super geholpen bij de aankoop en verkoop van onze peugeot 308 sw.

Heel netjes geholpen!

Afgelopen zaterdag een Fiat Panda gekocht. Stond ingepakt voor me klaar. Erg leuk gedaan. Zeer tevreden over de klantvriendelijk.

Super vriendelijk behandeld

Ik werd heel vriendelijk onthaald. De verkoper was eerlijk en realistisch.

Zoals voorgaande keren weer een goede koop gesloten...

Tweedehands auto gekocht en als nieuw afgeleverd..

Uitermate tevreden

Onze nieuwe Skoda werd afgelopen vrijdag afgeleverd. Er werd prima rekening gehouden met de Corona regels en toch was de aflevering heel netjes. Zoveel als nodig werd uitgelegd. Toen wij later toch nog vragen hadden werd daar heel goed op geantwoord

Goede service en eerlijke deal

Onlangs hebben wij bij James Mijdrecht een nieuwe cabrio gekocht. We zijn heel vriendelijk geholpen, eerlijke deal gesloten, er werd meegedacht over de verkoop van onze auto en we kregen een leuk cadeau mee. Kortom een zeer positieve ervaring. Hier kun je op een veilige en fijne manier je auto kopen.

Vakkundig en goede informatie

Zoals ik al jaren ervaar: Zeer behulpzaam en klantgericht.

James Auto & Service heeft ons nog nooit teleur gesteld. Wij hebben 2 auto's in onderhoud en zijn nog nooit tegen problemen of slechte ervaringen aangelopen. Een aanrader dus!

Prima service en snelheid leuk jong bedrijf.

Altijd staan ze voor je klaar en trekken niet het vel over je oren.

Zeer goed en persoonlijk

Altijd vriendelijk geholpen. Fijne service en met een goed gevoel hier voor de 2x een auto gekocht.

Leuke fijne auto gekocht, goede service

Prima service!

Goed en vriendelijk geholpen. We hebben er een goed gevoel aan overgehouden.

we zijn goed geholpen door gerwin goede uitleg we zijn tevreden

dik tevreden!

Bij bezoek aan James Mijdrecht voor een 2e hands auto, alle tijd, prettige behandeling, echt heel goed. Bij het later ophalen van de auto, alles uitgelegd, alles lag klaar, weer rustige prettige behandeling en ja.... ze maken een bijzonder feestje van het ophalen van een "nieuwe" auto! echt heel leuk!

Super service!!!

Aardige mensen die waarmaken wat ze zeggen.

Aankoop occasion naar volle tevredenheid verlopen.

Na een tegenvallende proefrit bij James Mijdrecht in een nieuwe Skoda Kamiq hebben we direct daarna bij Paul/Gerwin een Renault Captur als occasion gekocht. De auto is vandaag 15 september 2020 in perfecte staat afgeleverd, kortom pico bello.