Geweldig geholpen

Ik ben zeer goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto.

Uitstekend geholpen

Via james een auto gekocht en van begin tot eind zeer goed geholpen.

Ik ben heel blij met mijn auto

Top bedrijf met goeie service!

Een goed gevoel!

Wij waren op zoek naar een andere auto (occasion) en hadden al veel op internet gezocht.. anwb & AutoWeek naar een Nissan Qasqai connect met jaartal 2017 en toen we er eentje te koop zagen staan bij James Auto & Service Mijdrecht waren we best enthousiast over,want het voldeed aan al onze criteria. We besloten om een kenteken rapport op te vragen en aandachtig te verifiëren en wat de auto betreft waren we gauw eens dat het allemaal prima in elkaar zat,nu nog even poolshoogte nemen op de website van James Auto& Service Mijdrecht om te kijken wat voor een bedrijf dat was en na het één en ander te hebben uitgeplozen kregen we een fijn gevoel,ook omdat best veel klanten erg te spreken waren over het bedrijf en ook op bepaalde werknemers en dat ook nog bij naam...in het algemeen was het hun allemaal heel erg relaxed afgegaan.Dus togen wij 2wkn geleden met onze oude Ford focus 1600 erheen en tot onze verbazing... was het idd precies zoals al op de reviews werd aangegeven...no pressure on the person...en daar was mr Rudo die ons rustig kwam zeggen dat de auto klaarstond en mochten we daar interesse in hebben voor een kennismaking ritje met de Qasqai dat het zo geregeld was... zowel voor als daarna was alles top afgehandeld met als resultaat dat er meteen besloten werd om de auto te kopen!!! Mooie fles wijn gekregen als dank voor onze keuze voor hun bedrijf, Top... Bij het afhalen was er een soort van verrassing van dat de auto klaarstond maar bedekt met een doek en daarvoor een bord met Welkom en onze naam erop, maakt het toch net ff ietsjes specialer... nogmaals Top en vooral zo doorgaan! Carlos&Corry N-H

Klantgericht, transparant,adviserend, KWALITEIT!

Vanaf het telefoongesprek voor het maken van een afspraak tot aan het weer ophalen van de auto zeer Persoonlijk en Klantgerichte benadering. Prettige sfeer en omgangsvormen van alle medewerkers. Uitstekend overleg tijdens reparatie - onderhoudsproces. Ook in adhoc situaties oplossingsgericht en adviserend.

Niks te klagen

Audi A3

Super goed geholpen door Gerwin. Audi 3 aangeschaft, rustig kunnen beslissen , geen verkoopdruk. Ik ben blij met mijn Audi A3. Ik zou James aan kunnen bevelen bij iedereen. Een klein minpuntje: de koplampen van mij Audi staan niet goed afgesteld, maar daar kan ik geen 200 km. voor gaan rijden!

Goed geregeld

Ik ben echt super goed geholpen bij james, alles was duidelijk alles is goed uitgelegd!

Fijne service

Geen gladde verkopers. Nuchter en aardige mannen. Blij met de auto.

Fijne service, hele goeie ervaring !

Bij het eerste telefonische gesprek wist ik direct dat goed zat. Bij het kijken naar de auto verliep alles heel fijn goed contact, eerlijk vragen beantwoord en heel vlot. Waren het snel eens over de prijs. Ik raad James service echt aan !

Snel en duidelijk

Prima geholpen

Klasse bedrijf

Heb al een aantal auto's gekocht via James Mijdrecht en onze auto's zijn in onderhoud bij James Mijdrecht en het bevalt ons heel goed.

Geweldig geholpen door vriendelijk personeel

We hadden van tevoren gebeld omdat we interesse hadden in een auto. De auto stond al klaar dus we konden meteen een proefrit maken. Toen we hadden besloten om te kopen stond er een bordje met onze namen erop en de auto was ingepakt. Erg leuk

Super prettige meedenkende verkopers

Mijn zoon had een Audi A3 gezien in filiaal Mijdrecht. Contact gezocht. Zeer vriendelijke verkoper met eerlijk antwoord over alle vragen over deze auto. Zeer goede auto voor een goede prijs. De gehele aankoopbegeleiding is super te noemen.

fijne service

Bij James een mooie bakwagen gekocht van 1 jaar oud. Keurig geleverd met 2 nieuwe banden, telefoonhouder en achterdeur rubbers.

Prima geholpen

We waren hier voor het eerst, maar bedrijf komt vriendelijk en betrouwbaar over. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige service. Er wordt je niets aangesmeerd.

menselijk en realistisch

Vanaf het eerste contact open en eerlijk. Inruilprijs ok. Komt alle afspraken na. value for money.

Very helpful!

Good service, friendly, I would recommend.

Goede service, en ze staan voor hun product

Fantastisch!

Super ervaring gehad met James Mijdrecht. Goede service, communicatie, uitleg en aandacht voor de klant!

Duidelijke informatie en top service!

Bij de aankoop van onze auto zijn we erg goed geholpen, bijvoorbeeld vooraf met informatie over de auto, zoals ervaringen met dat type motor. De begeleiding, de communicatie en de service is heel fijn en goed. Erg tevreden over alles.

Excellent buying experience !

We came to James through the beautiful countryside. Unexpectedly developed our favorite skoda. Salesman Gerwin and his colleagues patiently introduced, let us experienced a test drive, checked our old car, and gave rationalization suggestions. When we picked up the car, everything was arranged properly, and it was displayed in front of us like a new car, which was pleasantly surprised and touched! We compared several car dealers and finally found what we were satisfied with (both car and price). What an unforgettable and pleasant car buying experience!We are glad to recommend James Autoservice to our friends and more people.

Mijn ervaring bij James autoservice was prima

Op de dag dat wij auto’s kwamen kijken was het al fijn om lekker nuchter en niet opdringerig benaderd te worden. We hebben een auto bekeken en mochten er gelijk een proefrit meemaken ondanks dat deze nog in de showroom stond. De vriendelijkheid en vertrouwen naar ons gaf ons een goed gevoel. Vandaag ben ik de trotse eigenaar geworden van de auto en hij rijdt heerlijk. Super tevreden over alles, en oja er was een klein foutje gemaakt, maar dat is menselijk en opgelost, iedereen moet dit speciale vak ook leren!!

Betrouwbaar autobedrijf, fijne mensen

Komend jaar zijn we 20 jaar klant bij deze garage. We hebben er drie auto's in onderhoud (en daar gekocht). Meest recente ervaring is dat ik een andere auto wilde, omdat ik van heel veel km's naar heel weinig ga. Diesel eruit, benzine erin dus. Ik vraag Paul (één van de eigenaren) dan altijd om voor me te zoeken. Ik had een verlanglijstje en stuurde wat auto's door die ik op internet zag. Die 'mochten' allemaal niet, niet goed genoeg. Na een week wat heen en weer appen was er één die er wel goed uitzag, stond in Friesland. Paul gaat dan naar de betreffende verkoper, checkt daar de auto en neemt die mee. Ik rij inmiddels een paar dagen rond in een auto waar ik zeker van weer dat die goed is. Net als de vorige - die diesel - waarmee ik probleemloos jarenlang 35 duizend km per jaar reed. Maar ook voor nieuwe klanten is dit een betrouwbaar adres, waar ze met je meedenken en niet automatisch voor de duurste oplossing gaan.

Zeer betrouwbaar bedrijf met fijne mensen