Prima service en snelheid leuk jong bedrijf.

Altijd staan ze voor je klaar en trekken niet het vel over je oren.

Zeer goed en persoonlijk

Altijd vriendelijk geholpen. Fijne service en met een goed gevoel hier voor de 2x een auto gekocht.

Leuke fijne auto gekocht, goede service

Prima service!

Goed en vriendelijk geholpen. We hebben er een goed gevoel aan overgehouden.

we zijn goed geholpen door gerwin goede uitleg we zijn tevreden

dik tevreden!

Bij bezoek aan James Mijdrecht voor een 2e hands auto, alle tijd, prettige behandeling, echt heel goed. Bij het later ophalen van de auto, alles uitgelegd, alles lag klaar, weer rustige prettige behandeling en ja.... ze maken een bijzonder feestje van het ophalen van een "nieuwe" auto! echt heel leuk!

Super service!!!

Aardige mensen die waarmaken wat ze zeggen.

Aankoop occasion naar volle tevredenheid verlopen.

Na een tegenvallende proefrit bij James Mijdrecht in een nieuwe Skoda Kamiq hebben we direct daarna bij Paul/Gerwin een Renault Captur als occasion gekocht. De auto is vandaag 15 september 2020 in perfecte staat afgeleverd, kortom pico bello.

Super service

Door de hoge klantvriendelijkheid en het meedenken in oplossingen ben ik al vele jaren groot fan van dit bedrijf. They go the extra mile!

Aardige mensen, betrouwbaar.

Geen druk bij de aankoop van de auto, snelle reactie op maitjes met vragen en goede afleverservice. Persoonlijke aandacht.

Ik werd weer zeer correct geholpen

Zelfs als vaste klant blijf ik door James verrast worden. Ze namen weer uitgebreid de tijd en de (tweede hands) auto was tip top verzorgd. Voor mij een reden om volgende keer weer vol vertrouwen de opdracht voor een andere auto aan James Mijdrecht te geven.

James Mijdrecht is een deskundig en professioneel bedrijf

Ik had mijn vorige auto in onderhoud bij James Mijdrecht en begin augustus een andere auto aangeschaft. De informatie en adviezen evenals het bemiddelen om de nieuwe auto naar Mijdrecht te halen alles was prima naar tevredenheid.

Zoals gewoonlijk, prima service.

Voor de 2e keer een auto gekocht bij James Mijdrecht. De vorige tot volle tevredenheid in onderhoud gehad en nu een goede prijs terug gekregen. Heel blij met onze "nieuwe" auto. Bij afhalen werd er iets bijzonders van gemaakt. Was echt een leuke verrassing. We hopen ook van deze auto weer lang te genieten.

Geweldige service

Snelle afhandeling met de inruil en aankoop. En een prachtig gepoetste auto in ontvangst mogen nemen!

Heel plezierig,duidelijk en snel

geweldig

vriendelijk ontvangst en een gerust stellend gevoel! overigens zeer bekwaam personeel die antwoorden op al je vragen. goede deal gekregen bij inruil en top service gehad met levering. Gerwin nogmaals BEDANKT!

Goede en correcte service

Aardige en zeer nette garage duidelijk in communicatie en als het tegenzit gelijk een belletje doen en overleggen

Super blij met James

Allereerst.. ze denken met je mee. Vroeger meed ik een garage, kosten waren voor mij echt altijd te hoog. kocht er een 2e hands auto.. hij is gewoon als nieuw, t interieur, onder de motorkap, de buitenkant..etc. En zoo leuk gedaan.. Mocht m zelf uitpakken.. En een heerlijke fles wijn kado..kortom.. een SUPER garage...

Goed geholpen tijdens de aankoop en aflevering ging gesmeerd. Qua aflevering is er meer gedaan dan afgesproken dus blij verrast. Zeer tevreden over Gerwin.

Echt een top service !

Heel vriendelijk geholpen, alles netjes !

P:erfecte service!

Onderhoudsbeurt, APK keuring en een probleem door het niet functioneren van de clignoteurs en de alarmknipperlichten. Mede door de Corona crisis duurde het een aantal weken voordat de onderdelen, benodigd voor de reparatie, geleverd werden. Mijn dank voor de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers, waardoor ik toch wekelijks de noodzakelijke boodschappen in huis kon halen.

Onze auto hier gekocht. Sympathieke mensen en wat wij fijn vonden was dat er werd meegedacht zonder pusherig te zijn. Erg fijne ervaring!

Zeer klantvriendelijk en netjes geregeld Zelfs ook nog een presentje bij de koop en aflevering van de auto Na het eerste bezoek geen moeite meer gedaan om andere autobedrijven te bezoeken Bij jullie hadden we het juiste gevoel Dus heel blij met jullie en onze nieuwe auto

prima geholpen

netjes geholpen en alles correct afgehandeld

Super vriendelijke personeel.

Via internet hier een mooie renault megane stationwagen gekocht. Zowel de verkoper, als het personeel in de garage etcetera waren super vriendelijk en eerlijk in hun antwoorden. De auto is keurig netjes afgeleverd en, best wel apart, stond ingepakt onder een hoes klaar, dus dat werd uitpakken. Hadden we nog niet eerder meegemaakt. Hierna een uitgebreide uitleg gekregen over de verschillende functies in de auto en ook op onze vragen werd direct adequaat en vakkundig geantwoord. We hebben uiteraard nog geen ervaring met de service, onderhoud en reparaties maar afgaande op onze eerste indruk en de recensies die er te vinden zijn over James autoservice in Mijdrecht moet dit eigenlijk wel prima in orde zijn.