Word goed, snel en vriendelijk geholpen!!

Je word snel geholpen bij binnenkomst zijn vriendelijk kunt altijd een proefrit maken ook als het niet op afspraak is.

Goed contact gehad en snel geholpen. Duidelijk en eerlijk.

Netjes te woord gestaan, veel auto's op voorraad. Staan wel buiten dus niet altijd schoon. Proefritje gemaakt en auto gekocht met afspraak voor afleverbeurtje. Erg tevreden en goed geholpen.

Zeer tevreden,eerlijk bedrijf, denkt met je mee

Helemaal top

Zeer aangenaam en duidelijk met elkaar afgesproken

Ik had contact opgenomen met strikt auto’s over een auto dat ik zou gaan kopen. Bij aankomst zag het al netjes uit en mijn eerste indruk was al goed. Proefrit gedaan en was gelijk overtuigd dat dit het zou worden. We hadden afgesproken over het inruil auto en ook daarbij ging alles naar behoren en kon daarna gelijk wegrijden in de auto zonder probleem. Het beviel me goed zaken te doen met strik auto’s

Gewoon netjes geholpen

Auto is keurig netjes afgeleverd

Vriendelijke man. Ondanks dat hij het erg druk had nam hij alle tijd voor ons. De auto is ook keurig netjes afgeleverd. Ook sneller dan verwacht. Er zit geen garantie op maar Nard heeft zeker een keer of 3 gezegd als er iets is moet je bellen.

Positief

Nette garage, vriendelijk personeel. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij geholpen zijn bij het vinden en kopen van een nieuwe auto. Nemen de tijd voor ons als klant. Ruim aanbod in nette wagens. Alles snel geregeld.

Prettige service

Ik ben vriendelijk geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto. De verkoper was duidelijk en wist waar hij het over had. Dit bedrijf onthoud ik zeker voor de toekomst, echt een aanrader!

Super geholpen

Fijn en super geholpen

Een goed en eerlijk advies.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke en goede service. Duidelijk en recht door zee

Fijne Autogarage super

Super goed bezig daar Goed geholpen

Vriendelijke verkoper, alles in 1 keer goed geregeld, goede service en een nette mooie auto

Super mooie auto gekocht en erg goed geholpen. Zeker een aanrader!

Goede, vriendelijke en snelle service

Heel fijn geholpen

Ik ben door Johan heel goed geholpen , op alle vragen een eerlijk antwoord.

Transparant

Goed ontvangen door de beide heren. De een was bezig en gaf aan dat zijn collega ons kwam helpen. We konden rustig onze gang gaan en even de auto bekijken van binnen en buiten. Ondanks dat het weekend was en ze bijna gingen sluiten, hadden wij niet de indruk dat er werd gehaast. Vervolgens netjes een afspraak gemaakt wanneer het uitkwam om de auto op te halen, die kreeg namelijk nog een 'restyle beurt'. Al met al tevreden over de dienstverlening van Strik Auto's! Mocht je naar auto's zoeken voor de 'gewone' mens, ben je hier op het juiste adres.

fijne en vriendelijke verkoper

na lang zoeken eindelijk bij Strik de auto gevonden al bij het eerste bezoek voelde het goed hij gaf een goede uitleg over en het bedrijf en de auto was al helemaal vertrouwd. De auto is in prima staat afgegeven en kan ik weer veel kilometers maken zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen het is de moeite waard

Goede zaak

Goede autozaak

Iedereen staat altijd klaar, ook als het hun wat minder uit komt. Geweldige service.

Fijn zaken gedaan en mooie inruilprijs.

Prima auto gekocht en een mooie inruilprijs ontvangen. Er werd voldoende tijd genomen en het eea uitgelegd, op tijd afgeleverd. Fijne zaak, eerlijke eigenaar.

Super vriendelijk

Zonder afspraak gingen wij kijken. Werden vriendelijk maar duidelijk gehandeld. Na proefrit te hebben gemaakt hebben we onder genot van een kopje koffie de auto & mogelijkheden besproken. Bij ophalen van de auto werd ook alles duidelijk & vriendelijk uitgelegd. Zou ze zeker aanraden ;-)

geweldig bedrijf

goede dag ik wil even melden dat ik al weer een een auto heb gekocht bij strik. daar ik al meer dan 25 jaar mijn autos koop. ben ik nog steeds zeer tevreden hoe ze je te woord staan en ook zeer netjes helpen. eerst deed ik zaken met de heer toon strik ook een zeer geweldige man. en ook altijd vriendelijk. daarna met zijn zoon nard, ook een zeer geweldige man en ook altijd vriendelijk. ze hebben mij in al die jaren heel fijn en goed geholpen. plus de garantie is goed en ze helpen je ook heel netjes.

Super geholpen en netjes behandeld.

Op advies van een andere autoverkoper bij Strik terecht gekomen. Een auto gevonden passend in mijn budget. Tijdens de proefrit bleek er een klein probleem te zijn. Dit is keurig volgens afspraak verholpen. Door het bedrijf netjes op de hoogte gehouden en de auto stond de volgende dag netjes klaar.

About Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: