Afspraak is afspraak,

Goede service, alles afgehandeld zoals afgesproken!

Dik te vreden

Heel goede behandeling.

Persoonlijke benadering

Wij kwamen 'bij toeval' bij van der Meij terecht vanuit het midden van het land. Wat je ver haalt is lekker, en de auto die we zochten stond in Ferwert. De eerste kilometers zijn veelbelovend, en het contact met Sjirk Holwerda verloopt prettig.

Onze ervaring. Alle tijd. Niet het gevoel van opdringerigheid. Vandaar van ons 5 sterren.

uitstekend bedrijf iedereen aan te raden

eerlijke handel en zeer vriendelijk

Gemoedelijk,meedenkend.!!

Gemoedelijk als zijnde "öuwe jongens onder elkaar". In ons geval ook nog meedenkend over ,na afloop van de garantieperiode een plotseling probleem."Tot tevredenheid en ongevraagd prima opgelost.Klant erbij gewonnen.! Prettige feestdagen.!! voor alle medewerkers.

Goede service , betrouwbaar

Geleverd volgens afspraak Altyd correct Zeker een aanrader Gr Wieger de boer

Alles keurig geregeld op afspraak en tijd.

Persoonlijk, toont belangstelling naar klant, neemt tijd voor de klant enz enz

Prettige mensen, goede service,

Heb er een gebruikte vw golf gekocht voor een prima prijs, nette inruilprijs gehad voor mijn oude auto.

Prettige mensen en goede service

Al jaren klant en tot volle tevredenheid.

Snelle, vriendelijke service

Snel, goed en vriendelijk.

Zeer vriendelijke en zeer goede service!

Zeer vriendelijke verkoper en zeer open en eerlijk. De bedrijfswagen die ik gekozen had stond netjes klaar voor een proefrit. Daarna enkele aandachtspunten besproken en werden aangevuld door verkoper. Bus is in perfecte staat bij ons thuis gebracht. Ik ben zeer tevreden en geef mijn complimenten aan Autobedrijf van der Meij.

is goed

Communiceren is het sleutelwoord, als dat van beide kanten goed is kom je een heel eind in de goede richting...

Vertrouwd

Geen gladde verkoop praatjes en kwam eerlijk over

Altijd goede service

Prettige sfeer, deskundig, eerlijk, overleggen waar nodig, geven onderbouwd advies, gastvrij.

Zeer persoonlijk en integer klantbenadering

Ik zou andere mensen zeker adviseren om een bezoek te brengen aan dit autobedrijf

Ik werd meteen geholpen. helaas viel alles wat duurder uit dan voorzien, maar daar kan niemand iets aandoen

Top service zoals altijd!

👍

Prima service, afsprak in korte tijd te maken, erg tevreden over de rijresultaten na de servicebeurt

Prima!!!

Er wordt op een vriendelijke manier tijd genomen voor de klant.

Zeer positief.

Poerbest

Wordt goed geluisterd naar de vraag en daar op ingespeeld.

een prima garage

p Prima garage, deskundige monteurs en respectvol naar de klanten

Klantvriendelijk geholpen

Auto wordt altijd goed afgeleverd en wordt altijd vriendelijk ontvangen en daar ik de rekening nooit ineens kan betalen krijg ik altijd de regeling om dit in termijnen te doen.. ben ik erg blij mee..