Goed en vertrouwd!

Al jaren mijn vast adres voor reparatie en het kopen van auto’s Top bedriif!

Prima bedrijf

Prima geholpen vriendelijke mensen

Fantastisch geholpen

Ik heb een auto bij jullie gekocht en hij is zo super netjes afgeleverd. Boven verwachting. Echte toppers. Dankjewel voor de geweldige service.

Kennis, kunde, vertrouwen, oplossingen en service, dat is Van der Meij ten voeten uit.

Niet de allergoedkoopste maar vanaf het eerste moment had ik het vertrouwen dat het bij Van der Meij wèl goed zou komen, na bij een andere garage doodleuk weggestuurd te zijn. Een lekke koppakking. Niet het fijnste mankement, zeker niet vlak voor de feestdagen en met personeelsbeperkingen en de vele regen in die periode. Fantastisch opgelost met vervangend vervoer en met het nodige geduld stond m'n Volvo begin januari weer klaar.

GEWELDIG

Je word altijd vriendelijk te woord gestaan en er is overal een oplossing voor, er word meegedacht dat maakt een mens gelukkig.

Oké

O

super

vw tiguan gekocht , droom auto vandaag opgehaald en tot nu toe heel erg tevreden.

Een aanrader!

Uitstekende service. Realistische inruilprijs voor mijn vorige auto. Nieuw gekochte auto na zes dagen rijklaar inclusief nieuwe apk en volledige onderhoudsbeurt. Personeel (Sjirk) is vriendelijk, transparant en geeft eerlijk advies. Dit is een autobedrijf waar ik zeker terug ga keren. Bij aflevering ook nog voorzien van een prachtig bos bloemen.

Super service

Nieuwe auto gekocht. Super tevreden. Perfect afgeleverd

reparaties worden goed met klant overlegd

de reparaties worden netjes met klant overlegd hoe en wat.

Prima bedrijf, vlot geholpen

Uitstekende hulp en snelle service

Snel en goeie kwaliteit

Keurige net bedrijf

Een auto bedrijf wat eerlijk en met de klant meedenkt

Meedenken om het probleem op te lossen top

Wat een uitstekende service, meedenken van het probleem van de auto en klant ( vanaf Ameland service leen auto ) Nabellen of het probleem nu opgelost is. Hebben veel vertrouwen gekregen in uw organisatie. Dit maak je niet vaak mee.

Uiterst correct

Vriendelijk en correct

Super service!

Erg goede service. Er werd goed de tijd genomen voor het vinden van de juiste auto.

Alles perfect volgens afspraak

Verder geen opmerkingen

Alleen jammer dat de afspraak leenauto niet goed ging. Kreeg echter wel een bus mee.

Ongelofelijk vriendelijke bediening en klantgericht

Ik had een huur auto nodig en die hebben zij geregeld. Ontzettend dankbaar ben ik voor wat zij voor mij hebben gedaan en erg blij bedankt

Lieve en professionele mannen

Ja, professioneel, hulpvaardig personeel, maar te weinig aandacht soms door de hoeveel klanten.

Goeie service en vriendelijke behandeling

Voor t eerst hier een auto gekocht en Mocht ik in de toekomst weer aan een nieuwe auto toe zijn zal ik eerst hier weer gaan kijken. Gewoon een ‘nugter’ bedrijf met normale mensen die zich zelf niet beter voelen als een ander (zoals bij de merkgarages of de prijsstunters met verkopers die geen verstand van auto’s hebben maar alleen mar mooie verkoop praatjes) gewoon eerlijk en recht door zee. Daar hou ik van. Tige dank

Eerlijk en vriendelijk

Goed en zeer gastvrij!

We hebben afgelopen week onze nieuwe auto opgehaald. Was een behoorlijk stuk rijden, maar werden zeer gastvrij ontvangen met een kop koffie! Voor onze oude auto kregen we een schappelijke prijs terug! Ze komen betrouwbaar over en nemen alle tijd voor je. Wat ook erg leuk is, is dat je een mooie bos bloemen mee krijgt! Tot nu toe zeer tevreden.