goed en vakkundig geholpen

Voor onderhoud keurig geholpen

Erg vriendelijk , snelle afhandeling

Netjes en snel geholpen

Goede service! Klantvriendelijk! Juiste prijs-kwaliteit verhouding! Erg blij met mijn aankoop!

elke keer in orde.

Uitstekend bedrijf

Goeie communicatie,vriendelijk personeel.

De service is goed

De informatie en uitleg is duidelijk

goede service

Telefonisch goed op de hoogte gehouden van wat er uitgevoerd moest worden. Super. Vervangend vervoer goed geregeld, onze auto werd opgehaald en weer thuis afgeleverd.

Prima diensverlening!

Fijn om een goede garage in de buurt te hebben👍🏼

Zeer Tevreden

Vriendelijk ontvangen klant gericht en geen gevoel ik moet wat kopen. proef rit gedaan alles is mogelijk zelfs hebben ze kleine dingen vernieuwd bij de prijs in begrepen. En ik ben blij met mijn aankoop.

Top service !

We zochten een andere auto en zijn super geholpen door Autobedrijf van der Meij. De 2e auto die we bij dit bedrijf hebben gekocht. Klantvriendelijk en erg behulpzaam. Echt een aanrader!

Correct en vlot

Een vlotte en correcte service.

Super tof.👍👍

Een zeer plezierig bedrijf om een andere auto te kopen. Als alle bedrijven in nederland zo waren was er een hoop minder ellende. Erg goed en eerlijk.👍

Uitstekende ervaring

Gelukkig

Goeie service en behandeling. Deze jongens weten waar ze over praten en zijn vlot en erg behulpzaam

geweldige behandeling

super service

Prima werk.

APK en kleine beurt aan mijn Alto, vlot, goed en netjes geregeld! Goed hardwerkend team.

Klant vriendelijk

Prima Service

Goed.

Snelle keuring en geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Deskundig geholpen

zeer leuke mensen en goede service

Goede hulp gehad bij het kopen van een auto

Goede en vriendelijke service bij autobedrijf vd Meij. Ben goed geholpen bij het kopen van een nieuwe auto, en ook nog een mooi bosje bloemen erbij gekregen :)

Snel zaken doen

Goede deal kunnen sluiten. Da afhandeling ging snel en netjes.

Prima kwaliteit en service

De werkzaamheden zijn volgens afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd.