Een mooie Ford Focus voor een nog mooiere prijs en met fantastische service!

No nonsense bedrijf waar ze doen wat ze zeggen.

Onlangs een gebruikte Suzuki Grand Vitara gekocht. Onderhandelingen verliepen in een open, prettige sfeer. Een storing die nog opgelost diende te worden, werd uiteindelijk verholpen, hoewel de vermelde prijs voor het vervangende onderdeel mij aan de hoge kant leek. Ook de schriftelijke garantie dat er opnieuw naar gekeken wordt als de storing terugkomt is geruststellend. Je bent als klant in goed handen.

Zeer tevreden !

Goed geholpen , klantvriendelijk, goede inruil, netjes afgeleverd !

Goede service en klantvriendelijk.

Bij het telefonische contact al vriendelijk te woord gestaan en de mogelijkheden besproken. Bij het de auto brengen ook vriendelijk benaderd en de werkzaamheden nogmaals door genomen. (Roetfilter verwijderen, er eruit, chiptuning en apk) Een prima leenauto meegekregen. En de volgende dag was mijn auto weer gereed. Ook de factuur was wat er van verwacht werd. Geen onverwachte kosten en alles duidelijk omschreven. Prima bedrijf dus en zeker een aanbeveling waard.

Vriendelijk en met kennis van zaken.

De service was vriendelijk en een vlotte aflevering.

Al meer dan 35 jaar blij met garage van der Neij!

Het personeel is altijd vriendelijk en, hoe druk het ook is, altijd wordt er gegroet. Gosse heeft advies gegeven en gelukkig mee gedacht en mij er op gewezen dat ik de baas ben over mijn auto. Sjirk heeft ook mee willen denken en geholpen met het zoeken naar een ander geschikt autootje en zelfs bij een andere verzekeraar. Afspraken zijn afspraken en worden nagekomen. Kwaliteit en service:: Ik hoef maar te bellen en ik word geholpen, het orobleem wordt opgelost.

Goede service ne nette afhandeling

Goede en duidelijke uitleg en afhandeling.

Ze helpen direct

Klant vriendelijke denken in oplossingen

Dichtbij en prima bedrijf

prima bedrijf met goede service

Prima vlotte vriendelijke vakmensen

Vlotte vriendelijke vakkundige mensen

uitstekend

een hele fijne gemoedelijke sfeer vriendelijk behulpzaam

Vriendelijke bejegening,garage met lage instap,heel gemoedelijk!!

Garage met ruim assortiment aan jonge occasions,we zochten al een tijdje naar een VW variant en vonden deze via advertentie krant bij deze garage en de koop was snel gesloten. Ben heel erg blij met deze auto!!

Voor een tweede keer met een goed gevoel een auto gekocht.

Voor een tweede keer met een goed gevoel een auto gekocht.

Snelle service, top

Vlotte service.

Goede service. Vriendlijk personeel

Heel vriendelijk, goede informatie over de auto, heel blij met mij auto

Ha dr beide auto’s ien ûnderhâld

Goeie en snelle service

zoals altijd: Geweldige service

Mijn auto werd afgekeurd. Er werd eerst even gebeld over de minpunten en we kwamen overeen dat het beter was dat ik afscheid moest nemen van mijn trouwe zwarte vriend. De volgende dag werd ik weer gebeld omdat ze een nieuw maatje voor me hadden gevonden. We werden het weer eens. Een goede en service en hartelijk personeel. Ik kan deze garage heel hartelijk aanbevelen.

Prima geholpen

Erg goed geholpen in mijn zoektocht naar een andere auto. Stond altijd klaar voor advies en was altijd bereid om te helpen.

kon niet beter

best tevreden

vriendelijk, klantgericht

zeer tevreden, goed te woord gestaan, aanrader

Tot nu toe goed, auto vanmiddag keurig afgeleverd. Verder nog geen ervaringen, de toekomst zal het uitwijzen.

Afspraak is afspraak,

Goede service, alles afgehandeld zoals afgesproken!

Dik te vreden

Heel goede behandeling.

Persoonlijke benadering

Wij kwamen 'bij toeval' bij van der Meij terecht vanuit het midden van het land. Wat je ver haalt is lekker, en de auto die we zochten stond in Ferwert. De eerste kilometers zijn veelbelovend, en het contact met Sjirk Holwerda verloopt prettig.