Fijne garage je kunt erop vertrouwen.

Op mijn vraag via e-mail snel antwoord. Afspraak gemaakt en alles naar tevredenheid gemaakt. No nonsens. Houden zo.

Goede hulp!

Fijn geholpen bij het kopen van ons auto! Ze nemen echt de tijd

Vakkundig en eerlijk

Een topbedrijf met eerlijke verkopers. Goede garantievoorwaarden en nette aflevering van onze nieuwe Mazda CX-5.

Vriendelijk

Helpen op de juiste manier ...

No nonsens

Fijne auto!

Zeer vriendelijk ontvangen, prettige onderhandeling en alles snel geregeld.

Prima.

Ik kom hier al sinds begin jaren negentig. Het team is door de jaren heen zich zelf gebleven. Het zijn mensen zonder gezeur en men hanteerd hier geen gelul garantie en ze weten wie je bent. Zij kunnen een voorbeeld zijn voor andere vak garages.

Eerlijke zaak en fijne communicatie

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van mijn Mercedes Vito. Eerlijke garage, komen afspraken na en communiceren goed. Prima inruilwaarde gekregen. Enorm bedankt voor de fijne aankoop! Groeten uit Lelystad

zoals altijd vriendelijk prima service!

Vandaag mijn nieuwe auto gehaald prima service alles wordt geregeld overschrijving verzekering voelt heel vertrouwd altijd vriendelijk met de nodige humor zeer zeer tervreden bedankt Sjirk en Johan

Goed bedrijf met lange historie.

Eerlijke mensen.

Geweldige service! Vooral de koffie was heerlijk :P

Ontzettend vriendelijk ontvangen. Geweldige auto aan ons geleverd en we werden tijdens het wachten goed verzorgt. Zelfs nog een bosje bloemen meegekregen, super service! Ik kan iedereen Autobedrijf van der Meij aanraden! Heel erg blij met de aanschaf van een SUPER auto!

Dikke prima, en vakkundig zoals altijd!

Gewoon een goed adres, vriendelijk en vakkundig en kwaliteit!

snel en goed geholpen

plezierige behandeling

top sevice ze regelden zelfs mijn nieuwe voorruit

top sevice ze regelden zelfs mijn nieuwe voorruit, en handelden alles af met mijn verzekering.

Klantvriendelijk en goede service.

Hier een auto gekocht en zeer klantvriendelijk geholpen. Auto was door de drukte 2 dagen later klaar dan afgesproken, maar bij het mededelen daarvan werd ons wel meteen een leenauto aangeboden zonder extra kosten. Hier geen gebruik van hoeven maken, maar toont wel de goede service van dit bedrijf aan.

Nieuwe auto bij hun gekocht

Wij zijn al jaren klant bij autobedrijf van der Mey en ook deze keer weer een nieuwe auto bij hun gekocht. Het zijn korte lijntjes met de verkoop en de garage zijn wat ons betreft een heel groot voordeel. Perfecte service en heel vriendelijk personeel.

betrouwbaar

Vriendelijke betrouwbare medewerkers

Goede service, top auto!

Heel tevreden over de auto. Rijdt goed.

Vriendelijk garagebedrijf met oog voor de klant.

Mijn Volvo heen gebracht voor een grote beurt en apk. Daarbij zijn de afspraken die ik met de garage heb gemaakt top uitgevoerd en de kosten waren volgens verwachting. Daarnaast hebben ze mij advies over het vervangen van de draagarm rubbers en daarbij de kosten goed in beeld gebracht. Nu heb ik weer een prima Volvo die veel beter rijdt. Kortom een goed bedrijf.

Klantvriendelijk, duidelijk en 'no nonsens'.

Dit is mijn eerste ervaring met autobedrijf van der Meij en dat lijkt vooralsnog een prima keus. De tijd zal leren of dat inderdaad zo is en zal blijven. Verkoper Holwerda is een prima visite kaartje voor het bedrijf.

Vriendelijke verkoper en goede en eerlijke service!

Vandaag een mijn nieuwe auto opgehaald. In 1 woord super tevreden. Zowel met de auto als met de verleende service voorafgaande aan de koop. Graag wil ik 1 persoon nog even bedanken. Sjirk Holwerda, bedankt voor de eerlijke en open verkoop.

Zeer services gericht, en vakwerk.

Zeer services gericht, en vakwerk

uitstekend

prima service klantvriendelijk