Heel erg tevreden!

Snel en naar volle tevredenheid geholpen!

Klantvriendelijk

Heel gemoedelijk in de omgang geen druk om een auto te kopen.

Een prima autobedrijf

Gister onze nieuwe auto opgehaald, Een prima fijne ervaring. Vanaf het eerste contact, De keurig de auto stond netjes klaar voor een proefrit. Goede deal kunnen maken en toen bij aflevering ook nog een bosje bloemen! Bedankt autobedrijf van der Meij.

Prettig, persoonlijk en klantvriendelijk geholpen.

Zeer toegankelijke en ongedwongen sfeer. Staan altijd voor je klaar.

Pech hulp echt prima en vakkundig gedaan.

Zeer tevreden met van der Meij. Prima monteurs.

Gewoon goed !

Uitstekende garage. Veel deskundigheid in huis. Duidelijke en transparante factuur. Netjes uurtarief arbeidsloon. Je auto is hier in goede handen.

Fijne service

Je wordt altijd goed geholpen.

Geweldige vriendelijke normale mensen.

Het bovenstaande zegt genoeg. Geen poes pas

goed adres

Voor de 2e keer een auto gekocht bij vd Meij. Er wordt goed met je mee gedacht over de aanschaf. Auto wordt super netjes mee gegeven. hij lijkt wel nieuw.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk

Prima de luxe

Wordt goed mee gedacht.

gewoon goed zoals het hoort.

vriendelijk geholpen door de mensen en de auto waar ik voor kwam gekocht en zeer goed afgehandeld

Super geholpen

Goed advies ge had kwa auto wat het beste voor mij was

Klantvriendelijk behandel

Er wordt geluisterd en getest 't.a.v. het probleem met onze audi Q5, waar de eigen audigarage er niets mee doet.

Prefect adres voor je volgende auto

Ruimte keuze met kwalitatief goede autos. Met eigen garage om die kwaliteit te waarborgen. Komen afspraken na. En prettig zaken doen met een ervaren verkoper

Fijn persoonlijk contact en goede deskundigheid. Top!

Fijn persoonlijk contact en goede deskundigheid. Top!

Heel vriendelijk en goede service.

Goede service.

Goede service.

Prima service.

Voor de 1e keer de Peugeot 207 voor onderhoud en apk gebracht. Alles top geregeld. Blijft vanaf nu in onderhoud bij Van der Meij.

Goede en vriendelijke service

Goede en vriendelijke service bij het maken van de keuze voor een andere auto. Een aanrader!

Zeer correcte ervaringen

Top ervaring

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben erg goed geholpen met het aanschaffen van mijn eerste auto. De auto was erg netjes gemaakt door Van der Meij.