v riendelyk en correct behandeld

uitvoering goed uitgevoerd en de extra gebreken eerst over gebeld

Prettig geholpen. Nuchter, met kennis van zaken

Geweldig. Klantvriendelijk, maar ook eerlijk en direct.

Open eerlijk zaken doen. Geen mooie praatjes maar eerlijke zaken.

Een prettige garage waar je met Friese nuchterheid geholpen wordt!

Onlangs een auto aangeschaft bij Autobedrijf van der Meij. Ik werd vakkundig geholpen en meerdere proefritten waren geen probleem. De auto werd keurig gepoetst en compleet met bloemetje afgeleverd. Ik kom hier zeker terug.

Ik ben super tevreden over deze garage.

Voortreffelijk geholpen en de auto ziet er goed uit.

Goed en vriendelijk, alles netjes uitgelegd

Mooie auto gekocht tijdens handelen smeren ze je niks aan. Er werd gezegd jullie moeten doen wat goed voelt.

Zeer kundig geholpen

We zijn op een prettige en kundige manier geholpen

Geen poespas

Altijd dik tevreden.

Vakkundig advies en uitstekende service

Van mijn merkdealer een offerte gekregen voor een reparatie. Dit naar aanleiding van een motormanagement storing. Mijn onderbuikgevoel gaf aan dat er ergens iets niet klopte, dus op zoek gegaan naar een second opinion. Bij Van der Meij terecht gekomen, ondanks dat het bedrijf helemaal niet in de buurt van mijn woonplaats ligt. Echt een super vakkundig advies gekregen en uiteindelijk ook de reparatie hier laten uitvoeren. Van begin tot eind duidelijkheid over alles. Uitstekende service en een hele eerlijke prijs. Absoluut aan te bevelen voor iedereen.

Vlotte afwikkeling van probleem.

Vlotte afwikkeling van probleem. Super.

Top service inclusief gratis halen en brengen

Klant staat centraal, prima kwaliteit en prijs verhouding. Denkt met de klant mee

Prima advies en service

Plezierig zaken doen met v.d. Meij B.V.

Betrokken, ruimdenkend en goede service.

Voor de tweede keer een auto gekocht bij van der Meij, waarbij ik de service net als bij de aankoop van mijn eerste auto als zeer goed heb ervaren. Sjirk heeft mij hierbij geholpen. Het bedrijf is betrokken, denkt met je mee en is bereid om een stapje meer te zetten. Zeer tevreden met mijn aankoop en de service hierbij!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

prettige ervaring om hier een auto te kopen

perfect.

Zo en vanmiddag was het dan zover.ik kon mijn auto de Hyunda IX 35 ophalen.goeie garage .aardige mensen.en super goed behandeld Van der Meij te Ferwert.

Betrouwbaar en eerlijk

Autobedrijf van der Meij staat altijd vriendelijk en kundig voor je klaar. Het is een bedrijf die je wensen belangrijk vindt, en dat ook waar kan maken. Wij hebben een andere auto gekocht, die aan onze wensen voldoet.

Zeer verzorgd

Gevonden op internet. 240 km gereden. Wat een bijzonder fijn bedrijf. Klantvriendelijk, ter zake kundig. Wij hebben er een fantastische auto aan over gehouden en bevelen het ten zeerste aan. De moeite waard om naar toe te rijden.

Geweldig!!

Een bedrijf dat alles voor zijn klanten doet. En ook kennis van zaken heeft. Een aanrader om zaken mee te doen!

Zeer prettig geholpen

Goede ervaring een bedrijf om aan te bevelen

Plezierig en prettig

Men staat hulpvaardig klaar en levert goed werk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Remlampje wisselen duurde al met al 45 min.; best wel een beetje lang eigenlijk.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goeie koffie