Ha dr beide auto’s ien ûnderhâld

Goeie en snelle service

zoals altijd: Geweldige service

Mijn auto werd afgekeurd. Er werd eerst even gebeld over de minpunten en we kwamen overeen dat het beter was dat ik afscheid moest nemen van mijn trouwe zwarte vriend. De volgende dag werd ik weer gebeld omdat ze een nieuw maatje voor me hadden gevonden. We werden het weer eens. Een goede en service en hartelijk personeel. Ik kan deze garage heel hartelijk aanbevelen.

Prima geholpen

Erg goed geholpen in mijn zoektocht naar een andere auto. Stond altijd klaar voor advies en was altijd bereid om te helpen.

kon niet beter

best tevreden

vriendelijk, klantgericht

zeer tevreden, goed te woord gestaan, aanrader

Tot nu toe goed, auto vanmiddag keurig afgeleverd. Verder nog geen ervaringen, de toekomst zal het uitwijzen.

Afspraak is afspraak,

Goede service, alles afgehandeld zoals afgesproken!

Dik te vreden

Heel goede behandeling.

Persoonlijke benadering

Wij kwamen 'bij toeval' bij van der Meij terecht vanuit het midden van het land. Wat je ver haalt is lekker, en de auto die we zochten stond in Ferwert. De eerste kilometers zijn veelbelovend, en het contact met Sjirk Holwerda verloopt prettig.

Onze ervaring. Alle tijd. Niet het gevoel van opdringerigheid. Vandaar van ons 5 sterren.

uitstekend bedrijf iedereen aan te raden

eerlijke handel en zeer vriendelijk

Gemoedelijk,meedenkend.!!

Gemoedelijk als zijnde "öuwe jongens onder elkaar". In ons geval ook nog meedenkend over ,na afloop van de garantieperiode een plotseling probleem."Tot tevredenheid en ongevraagd prima opgelost.Klant erbij gewonnen.! Prettige feestdagen.!! voor alle medewerkers.

Goede service , betrouwbaar

Geleverd volgens afspraak Altyd correct Zeker een aanrader Gr Wieger de boer

Alles keurig geregeld op afspraak en tijd.

Persoonlijk, toont belangstelling naar klant, neemt tijd voor de klant enz enz

Prettige mensen, goede service,

Heb er een gebruikte vw golf gekocht voor een prima prijs, nette inruilprijs gehad voor mijn oude auto.

Prettige mensen en goede service

Al jaren klant en tot volle tevredenheid.

Snelle, vriendelijke service

Snel, goed en vriendelijk.

Zeer vriendelijke en zeer goede service!

Zeer vriendelijke verkoper en zeer open en eerlijk. De bedrijfswagen die ik gekozen had stond netjes klaar voor een proefrit. Daarna enkele aandachtspunten besproken en werden aangevuld door verkoper. Bus is in perfecte staat bij ons thuis gebracht. Ik ben zeer tevreden en geef mijn complimenten aan Autobedrijf van der Meij.

is goed

Communiceren is het sleutelwoord, als dat van beide kanten goed is kom je een heel eind in de goede richting...

Vertrouwd

Geen gladde verkoop praatjes en kwam eerlijk over

Altijd goede service

Prettige sfeer, deskundig, eerlijk, overleggen waar nodig, geven onderbouwd advies, gastvrij.

Zeer persoonlijk en integer klantbenadering

Ik zou andere mensen zeker adviseren om een bezoek te brengen aan dit autobedrijf

Ik werd meteen geholpen. helaas viel alles wat duurder uit dan voorzien, maar daar kan niemand iets aandoen