Super service, super begeleiding in zowel theorie als praktijk.

Gezellige hardwerkende eerlijke mensen!

I have passed the CE exam with the best Rijinstructeur

I really appreciate the time that I have it in the school. I was know nothing about trailers and towing! I have learned a lot, and finally.. pass. Hope you all the same.

Een fijne, veilige en betrouwbare ervaring

Alles ging vanaf de proefles tot het examen erg goed. Alles is goed geregeld en de tijden zijn ook altijd fijn geweest. Voor de rest goede instructeur die goede instructies kon geven.

Goede begeleiding en gezellige lessen

Goede begeleiding en gezellige lessen

Fijne rijinstructeurs, heel lief! Alles is top verlopen!

Helemaal top

Ik vond het super gezellig met Jos in de auto. Jos legt goed uit en ik mocht alle vragen stellen die ik wou.

Uitstekende rijschool met geweldige begeleiding

Ik ben pas op wat latere leeftijd begonnen met lessen omdat ik best angstig was om te gaan autorijden. Ik heb les gehad van Linda en Sophie en zij hebben mij niet alleen over mijn angst heen geholpen maar zij hebben er ook voor gezorgd dat ik autorijden leuk ben gaan vinden. De instructeurs zijn zeer bekwaam, geduldig en aanmoedigend. Maar daarnaast was het ook nog eens reuze gezellig! Uiteraard ben ik blij dat ik mijn rijbewijs heb behaald maar ik zal leuke lessen/gesprekken missen!

Goed.

Fijne en leerzame rijlessen gehad.

Heel fijne en goede begeleiding

Mijn ervaring is dat ik heel goed ben begeleid met de rijlessen. Vriendelijk en duidelijk. En fijn onderling contact

Ik ben blij dat ik mijn rijopleiding hier heb gevolgd!

Helaas niet in 1x geslaagd, maar ondanks de tegenslag toch samen met de instructeur goede stappen gezet en mede door de goede begeleiding en goed ingevulde lessen toch geslaagd. Ook kiest de instructeur (Wilfried) goede, uitdagende routes uit waardoor de kwaliteiten en vaardigheden van de chauffeur echt op de proef worden gesteld en je zo ook enorm veel leert.

Fijne rijschool

Wordt op een fijne manier les gegeven zeker een aanrader

Goed, veel geleerd, maar was wel wennen om 2 keer van instructeur/instructrice te wisselen.

Ik heb fijne lessen gehad en er veel van geleerd, maar aan het begin was plannen lastig en kon ik soms lang niet lessen, daarnaast was het wel wennen om meerdere keren van instructeur/instructrice te wisselen, maar over het algemeen zou ik VSL wel aanbevelen!

Het is een top rijschool!

Vanaf de proefles tot aan het examen word je goed begeleid door deze mensen. Als je vragen hebt wordt het goed beantwoord maar ook de begeleiding in de auto is goed. Ook is de communicatie goed ze reageren snel op vragen etc. Ook als er een les niet door kan gaan melden ze dit ruim van te voren en kijken ze dan ook zo snel mogelijk naar een andere datum.

Top Rijschool!!!

De rijlessen bij deze Rijschool heb ik goed ervaren. Altijd fijne rijlessen en advies gehad van Jos! :)

Educatieve lessen

Ik heb veel geleerd tijdens mijn rijlessen.

Hele fijne rijschool waar je goed les krijgt en goed voorbereid wordt op je examen

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij vsl (Jos). Veel geleerd en gezellige ritten. Ik voelde me vertrouwd om uiteindelijk het examen in te gaan.

Ik ben goed begeleidt in het rustiger rijden.

Ik heb tijdens de 5 examens die ik heb gereden veel spanning ervaren. Ik werd hier erg onrustig van. Ik ben tijdens de rijlessen goed begeleidt om rustiger te zijn tijdens het rijden. Hierdoor ben ik met meer zekerheid kalm keuzes gaan maken.

Gezellige sfeer en positieve coaching.

Een prettige sfeer in de auto, alleen ging het wat stroef met inplannen in het begin.

Het is een goede en fijne rijschool

Ik heb er een goede en fijne ervaring aan over gehouden.

Jos heeft het uitstekend gedaan

Ik heb veel geleerd in de tijd en dat heeft gevolgd door een geslaagd examen

Goed voorbereid op het examen

Tot het begin van de lessen tot het einde ben ik goed voorbereid op het examen. Met opbouwende kritiek en tips ben ik met zelfverzekerde moed het examen in gegaan

Ik heb enorm genoten

Ik stapte altijd met zin de auto in.

Super, compleet en snel

Na een proefles voor rijbewijs-C als redelijk snel kunnen beginnen met lessen. Kreeg het vertrouwen om het kleine lespakket te nemen en na 3 geweldige en zeer leerzame lessen het examen kunnen behalen. De lessen kreeg ik van Wilfried, een super, complete en ervaren instructeur. Bedankt voor de lessen en voor verdere toevoegingen aan mijn rijbewijs kom ik zeker naar VSL

In een keer geslaagd!

Fijne instructeur/instructrice. Kan goed met beiden over weg. Waar nodig streng maar rechtvaardig. Erg fijn om les gehad te hebben van Wilfried en Sophie. Zeker een aanrader. Ook ik ga hier mijn C-E behalen.

Schaapsdrift 2

7037 CJ Beek Gem Montferland

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl