Educatieve lessen

Ik heb veel geleerd tijdens mijn rijlessen.

Hele fijne rijschool waar je goed les krijgt en goed voorbereid wordt op je examen

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij vsl (Jos). Veel geleerd en gezellige ritten. Ik voelde me vertrouwd om uiteindelijk het examen in te gaan.

Ik ben goed begeleidt in het rustiger rijden.

Ik heb tijdens de 5 examens die ik heb gereden veel spanning ervaren. Ik werd hier erg onrustig van. Ik ben tijdens de rijlessen goed begeleidt om rustiger te zijn tijdens het rijden. Hierdoor ben ik met meer zekerheid kalm keuzes gaan maken.

Gezellige sfeer en positieve coaching.

Een prettige sfeer in de auto, alleen ging het wat stroef met inplannen in het begin.

Het is een goede en fijne rijschool

Ik heb er een goede en fijne ervaring aan over gehouden.

Jos heeft het uitstekend gedaan

Ik heb veel geleerd in de tijd en dat heeft gevolgd door een geslaagd examen

Goed voorbereid op het examen

Tot het begin van de lessen tot het einde ben ik goed voorbereid op het examen. Met opbouwende kritiek en tips ben ik met zelfverzekerde moed het examen in gegaan

Ik heb enorm genoten

Ik stapte altijd met zin de auto in.

Super, compleet en snel

Na een proefles voor rijbewijs-C als redelijk snel kunnen beginnen met lessen. Kreeg het vertrouwen om het kleine lespakket te nemen en na 3 geweldige en zeer leerzame lessen het examen kunnen behalen. De lessen kreeg ik van Wilfried, een super, complete en ervaren instructeur. Bedankt voor de lessen en voor verdere toevoegingen aan mijn rijbewijs kom ik zeker naar VSL

In een keer geslaagd!

Fijne instructeur/instructrice. Kan goed met beiden over weg. Waar nodig streng maar rechtvaardig. Erg fijn om les gehad te hebben van Wilfried en Sophie. Zeker een aanrader. Ook ik ga hier mijn C-E behalen.

Gezellige en vakkundige opleiders

Professioneel materieel met deskundige opleiders. Altijd gezellig tijdens de lessen.

GE-WEL-DIG!

Samen met Wilfried en Sophie mijn C-Rijbewijs mogen halen. Echt twee toppers die van het rijden altijd iets gezelligs en leerzaams maken.

Alles word goed en rustig uitgelegd. Ben ook in 1x geslaagd

Gewoon goed

Goeie les van Jos gehad. Kon grapjes maken maar was ook sirieus wanneer nodig. Tevreden

Very very good school

a very professional school. the boss and the instructor are one person. very nice and professional teaching

Vakbekwame instructeurs die je op een goede manier klaarstomen voor het examen

Zowel met Wilfried als Sofie gelet. Mooi dat ze beide andere accenten leggen en zeer kritisch zijn zodat je optimaal voorbereid het examen ingaat.

Fijne omgang en gezellige sfeer

Er hangt een fijne sfeer, de uitleg is duidelijk en leerzaam.

Ik heb een goede ervaring met VSL de Liemers

Goed dat alles in je eigen tempo wordt uitgelegd! Feedback: - Ik heb een keer een wissel gehad van instructeur, misschien in het vervolg de leerling bij 1 instructeur houden. - Ik heb 3 wissels van lesauto gehad, dat is ook even wennen. Maar ik snap dat het niet anders kon!

Goeie rijschool

Erg fijne lessen gehad en veel geleerd van Jos.

Zeer geschikte rijschool!

Wat heb ik met plezier de lessen gevolgd bij jos! Hij is rustig neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Maar er blijft altijd ruimte voor een grapje en even lachen. Dat maakt het rijden een stuk relaxter waardoor je veel minder spanning hebt en dus ook meer leert. Ik zou vsl zeker aanraden. Super bedankt (jos) voor de leerzame periode.

Zeer fijne instructeur, geduldig en goed de oefeningen uitleggen.

Heb een hele goede ervaring gehad met wilfried, nam de tijd voor je. goed de oefeningen uitleggen en als je iets niet goed deed werd daar ook goed op geanticipeerd. Kan niks minder zeggen dan bedankt voor de fijne rijlessen

Aanrader

Dank voor de goede instructies

Goede uitleg

In een woord een top rijschool.

Deze rijschool heeft mij echt doorheen geholpen. Deze rijschool is zeker aan te bevelen. De mensen die daar werken slepen jou er wel door heen geweldig.

Geweldige rijschool

Ik kwam bij VSL nadat ik eerder 4 jaar terug een hele slechte ervaring met een andere rijschool had. Daar was ik zo van geschrokken en bang van geworden dat ik eigenlijk gezworen had nooit meer in een auto te stappen. Totdat ik VSL leerde kennen. En vooral Linda die heeft mij zo geholpen met mijn faalangst, ik heb zoveel zelfvertrouwen gekregen, iedere week merkte ik dat ik steeds meer plezier kreeg in het autorijden. En uiteindelijk echt verlangde naar mijn rijbewijs. Ik ben van best ver gekomen. Maar linda had die angst er zo snel uit. De vertrouwen, de rust, de geduld, de leermomenten zijn zo fijn. Linda luisterde echt naar mij, alles wat ik aangaf nam ze serieus. Het was echt een hele fijne contact met mijn rijinstructrische. Ik ben linda zo dankbaar voor alles, dat ik nu kan zeggen Yessss ik heb mijn rijbewijs. En ik rijden echt leuk vind. Ik ben VSL heel erg dankbaar! En raad iedereen deze rijschool aan.

Bedrijfsgegevens

Schaapsdrift 2

7037 CJ Beek Gem Montferland

[email protected]

Over VSL Verkeerseducatie

"Op weg naar een geslaagd resultaat" VSL Verkeerseducatie uit Doetinchem geeft bromfiets (AM) , Motor (A), auto (B), aanhanger (BE) en vrachtauto (C/CE/LZV) rijles in een groot gedeelte van oost Gelderland. Sinds 2021 / 2022 heeft VSL ook de rijschool activiteiten overgenomen van Verkeersschool Wienholts uit Wehl en Gendringen, Verkeersschool De Haas uit ‘s-Heerenberg en Verkeersschool Anneveldt uit Doetinchem. Dankzij onder andere deze overnames is VSL, naast toonaangevend, ook een van de grootste opleiders geworden in de prachtige streken de Liemers en de Achterhoek. VSL Verkeerseducatie is aangesloten bij Vereniging Rijschool Belangen (VRB), hiermee weet je 100% zeker dat het goed zit. Nieuwsgierig? Vraag vandaag nog een vrijblijvende proefles aan via onze website: www.rijschoolVSL.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.