Diederik denkt echt met ons mee en onze portemonnaie mee en dat stellen we erg op prijs.

Geen onzindingen, gewoon goed onderhoud. Bedankt!!!

Doet wat moet.

Komt de afspraak na, geen flauwe kul. En dan bij de aanschaf van een gebruikte auto, ook nog een boeket bloemen, gewoon top.

Goede service vakkundige monteur

Onderhoud beurt correct uitgevoerd conform volvo richtlijnen

Zoals het hoort

kom zelf uit Brabant, ik heb een auto gekocht die na aankoop storing gaf. Eerst Zelf proberen op te lossen (natuurlijk in overleg met Snip), maar dat lukte helaas niet. Uiteindelijk toch afspraak gemaakt. huurauto stond al klaar en ze hebben buiten het verhelpen van storing (ook al had ik auto zonder garantie aangekocht) ook nog kosteloos de uitlaat gemaakt en gratis APK erbij geleverd. Zeer klantvriendelijk. zoals het eigenlijk hoort. Prima service dus. Deze garage kan ik dus aanraden voor aankoop van een 2e hands auto.

Goede en vriendelijke service

Online mijn droomauto zien staan. Gelijk gebeld en ik kon meteen langskomen voor een proefrit. Binnen vier dagen stond de auto klaar en was nagekeken op veertig punten. Uitstekende service.

Vriendelijk, netjes en goede service.

Onlangs een wat oudere auto gekocht bij hun (2004). Ze nemen ruim de tijd voor je en een uitgebreide proefrit is ook geen probleem. Alle gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen en binnen een week kon ik de auto incl. Afleverbeurt halen. Tijdens de afleverbeurt kwamen ze er achter dat de fabrieksradio kortsluiting maakte. Dit is keurig opgelost door een andere fabrieksradio te plaatsen, zodat alles mooi origineel bleef in de auto. Na een dikke week kwam ik erachter dat de thermostaat niet helemaal lekker was en de auto niet goed op temperatuur kwam. Na een belletje hebben ze er binnen elke dagen een nieuwe thermostaat in gezet en dat terwijl ik geen garantiepakket had afgenomen. Kortom uitstekende service! Ze willen gewoon goede auto's verkopen en willen hun goede naam hoog houden.

Vriendelijk, meedenkend en service.

Wij zijn bij autocentrum Snip terecht gekomen omdat wij een mooie auto bij hun hadden gezien. Wij hebben een vriendelijk gesprek gehad, waar erg in meegedacht werd in oplossingen. De auto zag er precies uit als omschreven en op de foto's. We kregen alle tijd om een proefrit te maken en die beviel prima. Onze auto ingeruild en een goed prijs voor gekregen, ook de nieuwe auto voor een mooie prijs gekocht. Autocentrum Snip is een bedrijf waar vriendelijkheid, meedenken in oplossingen en service hoog in het vaandel staat. Mijn complimenten voor dit bedrijf!

Super service

De auto gaf de melding een dag voor vertrek van een lange autorit dat de olie ververst moest worden. Dezelfde dag is dat door Snip gedaan: flexibel! Prima service

Prettig en hulpvaardig!

Geen klachten, alles liep op rolletjes. Auto voldoet aan alle verwachtingen!

Helemaal wat ik verwacht van een dienstverlenend bedrijf.

Er werd goed geluisterd naar de klacht en het gedrag van de auto en het aanbod hoe het opgelost kon worden was perfect.

Super vriendelijk en Netjes

Van koop tot ophalen netjes behandeld, goed meegedacht en netjes in het nakomen van de afspraken.

Zeer vriendelijk geholpen en goede service

Betrouwbaar, degelijk en klantvriendelijk

Geen gladde verkooppraatjes

Goed bedrijf

Goede service, zeer vriendelijk en professioneel. Echt een aanbeveling.

Top in alle opzichten!

Klantvriendelijkheid van de verkoper is gericht op meedenken met de wensen van de klant. Vakkennis wordt gedeeld naar behoefte van de klant. Informatie vooraf, kwam overeen met de realiteit.

Professionals

Inmiddels mijn zoveelste auto daar gekocht. Men weet waar men over praat en laat dat ook zien. Door goed management is het voor de medewerkers leuk om er te werken want ze klagen nooit. Ook niet als ik er specifiek naar vraag. Dus naast aandacht voor de zaak hebben ze ook aandacht voor de medewerker en uiteraard voor de klant. Dat zie je terug in het product dat ze leveren. Zelfs de directie is behulpzaam bij de uitvoering. Waar kom je dat nog tegen? Precies, bij Autocentrum Snip. Verder: De koffie staat altijd klaar.

In één woord, geweldig!

Een hele goede ervaring, meer hoeft er niet gezegd te worden.

No-nonsens garage

Prima garage, onderhouden de auto keurig vakkundig voor een goede prijs.

Klantvriendelijk en goed werk geleverd!

deskundige service en advies

Altijd meedenken, vlotte afspraak, snelle hulp

vakkundig, vriendelijk en bereikbaar

Al sinds eind jaren 80, vorige eeuw zijn we als klant altijd tevreden geweest en zijn we nog steeds tevreden over de bereikbaarheid , vakkundigheid en de prettige benadering door chef en personeel van de garage.

Een omweg waard!

Vriendelijk, deskundig. Aankoop occasion voldoet aan alle verwachtingen

Helemaal goed

Mooie auto voor een goede prijs. Met Bovag garantie en een extra APK. En de auto is zelfs helemaal naar Amsterdam gebracht!

Vriendelijke mensen & betrouwbaar

Een hele goede ervaring met de aankoop van onze auto. Warm ontvangen. Geheel open en transparant gesprek zonder onnodige verkooppraatjes. Afspraken worden nagekomen! Kortom: Een fijn en betrouwbare garage waar we zeker in de toekomst gaan terugkomen voor onze toekomstige aankopen! Speciale bedankje voor Onnie en zijn Oom!

Een goed bedrijf

Komen er al vanaf 1987 en altijd naar tevredenheid

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.