goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen met ervaren rij-instructrice die je erg op je gemak stelt. Ze weet goed wanneer je klaar bent voor je examen, welke ik ook in één keer haalde. Top rijschool!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend vriendelijk! Laat je op examen gaan als zij denkt dat je er klaar voor bent. In één keer mijn rijbewijs gehaald. Super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een jaar lang rijles gehad bij Roza. Ze had erg veel geduld met me en de uitleg met de formulieren erbij was ook super. Alles wordt uitlegt in kleine stapjes en elke les leer je weer wat bij. Erg tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor de fijne lessen, me rijbewijs in de pocket.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzaam en altijd goede uitleg

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerst bij een andere rijschool gezeten, over gestapt naar Roza. 10x beter dan me oude rijschool. Ik raad het zeker aan om bij Roza lessen te nemen. In 1 x me examen gehaald

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Roza geeft hartstikke leuk en goed les. Ik heb altijd met plezier gereden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede ervaringen met deze rijschool. Je werd genoeg klaargestoomd voor het praktijkexamen. Verder vond ik de lessen ook erg leerzaam mede door op papier getekende routes die je kon krijgen tijdens het praktijkexamen. Zo had je een duidelijk en overzichtelijk beeld hoe je moest rijden in een bepaalde situatie.

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Roza neemt de tijd voor je. Ze ziet jouw kwaliteiten maar ook je zwakkere punten en daar gaat mee aan de slag met jou. Ik voelde mij bij Roza erg op mijn gemak. Ze heeft veel ervaring en dat geeft ze ook door aan haar leerlingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top rijschool\r\nAlles sluit aan op jou niveau maar je blijft wel door gaan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf was hele lief vrouw ze gaaf super goed les ze leerde goed ze steun je goedtijdens de examen en ze wet echt goed wanner je examen mach doen en kan gaan doen ben 1 keer geslaagd je heb echt zelf vertrouwen gevoel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb na 3 verschillende rijscholen hier mijn rijbewijs gehaald

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! Duidelijke lessen, ook kreeg ik veel tips en tricks wat ik heel erg fijn vond. Ik voelde zeer comfortabel tijdens de rijlessen, waardoor ik er achteraf ook nog zeer positief naar terugkijk. Ook heel fijn dat de lessen heel realistisch waren en ik echt voorbereidt werd voor het hedendaagse verkeer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Roza Rietveld is een hele fijne rijschool. Ze zijn realistisch en begeleiden je goed naar je examen toe, Ze zeggen waar het op staat en jij krijgt goede tips. Door Roza heb ik tenslotte mijn rijbewijs gehaald!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier mijn lessen gevolgd bij Roza Rietveld. Ze is serieus in het begeleiden en herhalen van lessen. Eerlijk in haar advies, maar ook zeker erg gezellig. Serieus maar toch ontspannen. Een echte aanrader! Roza, hartelijk dank!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk

Over Autorijschool Roza Rietveld

Rijschool Roza Rietveld is de rijschool voor rijlessen in omgeving Westland, Hoek van Holland, Rijswijk en Den Haag.