Gezellige en leerzame rijlessen

Gezellige en leerzame rijlessen bij roza gehad, en ik voelde me erg op mijn gemak! De 2e keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Top! Bedankt roza.

Fijne rijschool!

Goede ervaring met deze rijschool. Roza is netjes en punctueel, en ziet graag haar leerlingen slagen!

Gezellige lessen & duidelijke uitleg!

Ze legde alles duidelijk uit en gaf goede tips. Zo ben ik in 1 keer geslaagd!

Uitstekende rijschool waarbij ik in 1 keer geslaagd ben.

De instructrice is een aardige vrouw die je op je eigen tempo het auto rijden goed aanleert. Ze heeft geduld maar wijst je ook op de fouten die je maakt, waardoor ik in 1 keer ben geslaagd! Zeker een rijschool om aan te bevelen.

Erg fijn

Rijles bij Roza was altijd erg fijn. Ze heeft ontzettend veel geduld en aandacht voor haar leerlingen. Doordat ze uitleg stensels had kon ik alles thuis nog doornemen na de rijles. Dit was erg fijn en ook helpend. Ook is Roza altijd heel vriendelijk en beleefd en is het een prettig lessfeer.

Een instructeur met passie voor haar vak!

Je merkt aan de manier waarop Roza haar lessen geeft, dat zij het verkeer en het anderen wegwijs maken binnen het verkeer ontzettend leuk vindt. Daarnaast neemt ze echt de tijd om een leerling alles aan te leren. Hierbij komen ook handelingen voor die wellicht niet relevant zijn voor het praktijk examen, echter wel voor het zelfstandig kunnen deelnemen aan het verkeer. Als laatste bereidt Roza de lessen goed voor dit doet zij met behulp van video's en uitlegformulieren waardoor je zelfstandig thuis de les nog eens kan doornemen.

Fijne rijles!

Ik vond de lessen bij Roza goed. Ze had veel geduld met mij. Ze tekent alle wegen uit, zodat ik dat erna terug kon kijken. Dit was erg handig!

In 1x geslaagd door de goede en leuke autoritjes met Roza!

Hele fijne en goede lessen gehad. Bedankt Roza!

Leuke en leerzame rijlessen!

De rijlessen waren altijd gezellig en heb in de tijd dat ik rijlessen had een hoop geleerd. Roza legt alles heel goed uit waardoor je het goed begrijpt!

Gezellig en goed

Heel erg gezellige lessen gehad en goede uitleg van de lessen

Vriendelijk en duidelijk!

Mijn rijexamen in een keer kunnen halen dankzij de lessen van Roza! Ze was duidelijk met wat de bedoeling was en waar nodig ook extra uitleg! De dagen voor het examen nog even de lastige punten doorgenomen waardoor ik er goed door heen kwam! Mijn dank en zeker een aanrader!

Zeer vriendelijk, geduldig en duidelijk!

Roza is een zeer vriendelijke instructrice met veel kennis. Ze heeft veel aandacht voor haar leerlingen, onder andere met zelf gemaakte stencils laat ze precies zien hoe je moet rijden. Stapsgewijs laat ze je de auto steeds beter beheersen. Tijdens het rijden van zoveel mogelijk examenroutes is er altijd ruimte om gezellig te kletsen. Kortom een uitstekende keuze als je het mij vraagt!

Super fijn!

Onwijs veel geleerd bij Roza. Hele fijne lessen

Goede en leerzame rijlessen

De rijlessen waren erg goed en leerzaam. Er wordt gebruik gemaakt van stencils tijdens de rijlessen. Hierdoor leer je de verschillende routes goed kennen en is er de mogelijkheid om dit later nog door te nemen. Ik ga met een zelfverzekerd gevoel de weg op!

Super leuke en leerzame rijlessen!

Ik ben begonnen met rijlessen bij Roza omdat mijn broer ook een fijne ervaring heeft gehad met haar rijschool. Ik heb dit precies zo ervaren! Vanaf de eerste tot aan mijn laatste les heb ik me welkom en op mijn gemak gevoeld. Ik heb veel van haar geleerd en ik raad de rijschool zeker aan!

Een top rijschool!

Roza is echt een goeie rij-instructrice, ze kan heel goed informatie overbrengen op jou en laat je op je gemak voelen. Ze kent ook alle plekken en instinkers waar je bij rij-examen kunt verwachten. Daarnaast is ze ook erg gepassioneerd en wilt erg graag leerlingen zien slagen. Ik ben zelf doof (ik draag een implantaat), hier had ze erg goed rekening mee gehouden tijdens de lessen. Dat vond ik persoonlijk een grote pluspunt!

Uitstekende rijschool!

Zeer veel geleerd binnen aanzienlijke tijd. Ben zowaar in 1 keer geslaagd en het is zeker een aanrader om hier bij te gaan lessen !

Leerzame maar ook gezellige lessen

Het is erg fijn om in de auto te zijn met Roza. Ze laat je op je gemak voelen en legt alles erg duidelijk uit. Ik ben ook in één keer geslaagd voor mijn autopraktijkexamen. Ik zal het zeker aanraden voor beginnende rijders!

Professioneel, leerzaam en gezellig!

Roza is een hele fijne rijinstructeur en bereid je uitstekend voor op het praktijkexamen. Ze is zorgvuldig en legt belangrijke verkeerssituaties uit tijdens de les met tekeningen — iets wat ik heel fijn vond om op terug te kijken. Verder heb ik het heel erg naar mijn zin gehad met leuke gesprekken, en durf de weg nu met vol vertrouwen te betreden! Daarnaast leert Roza je ook belangrijke vaardigheden buitenom de veel voorkomende situaties die zeer nuttig zijn om kennis mee te hebben (stel je komt in een unieke situatie terecht). Zeker een aanrader! Boaz, 20

Fijne lessen

Van een andere rijschool bij Roza terecht gekomen en de lessen als erg fijn ervaren, bij Roza kreeg ik meer zelfvertrouwen achter het stuur. Fijn dat alles zo goed uitgelegd werd en dat je de formulieren ook mee naar huis kreeg! Heel blij met de keuze om over te stappen naar Roza & in 1x geslaagd!

Top rijschool

Zeer goede lessen en in 1 keer slagen

Top rijschool! Top instructrice!

Roza besteed goed aandacht aan de leerling en aan de belangrijke aspecten van het onder controle krijgen van de rijvaardigheid.

Echt een top rijschool!

Ik heb met plezier bij deze rijschool les mogen volgen. Roza geeft uitermate goed les, is duidelijk en direct. Geeft voldoende tips om je goed voor te bereiden. Lastige onderdelen of onderdelen waar je de mist in bent gegaan worden herhaald totdat je er zelf comfortabel bij voelt. Daarnaast was het altijd gezellig, de lessen vlogen voorbij.

Op een rustige manier geleerd auto te rijden

goede service, goed behandeld

Over Autorijschool Roza Rietveld

Rijschool Roza Rietveld is de rijschool voor rijlessen in omgeving Westland, Hoek van Holland, Rijswijk en Den Haag.