Fully recomand !

I have recently buy Mercedes Vito from Van der Hurk and make import to Croatia. Car was described well, documentation was fast and what was the best for me i very very fast comunication with staff over Whapp. They answered all questions, send me photos and videos. Yesterday I was at service in Croatia to make maintenance and check up from bottom, and car is in excellent condition. No hiden damages or repairs. Thank you VD Hurk, will buy again !

• Would you recommend us? Yes

Wij zijn voor de eerste keer in zee gegaan met Van Den Hurk Het contact met Stijn was vlot, correct en aangenaam Wij kochtten 3 voertuigen in 1 keer en deze werden volgens de afspraken netjes op locatie afgeleverd Ik raad hen zeer zeker aan!

Goed geholpen.

Ik heb goede ervaringen met Van den Hurk bedrijfswagens. Afspraken worden goed nagekomen. Auto's worden netjes afgeleverd.

Gewoonweg goed bedrijf

Nu de 3de bedrijfswagen daar gekocht en wederom naar tevredenheid geholpen.

Goed bedrijf

Werd goed geholpen, geen gladde praatjes, ze zeggen waar het op staat. Goed aanbod van bedrijfswagens.

Vriendelijk geholpen

Goed behandeld

Netjes geholpen en kwam tot nu toe onze afspraken na!

Erg blij

Zeer vriendelijk personeel en open voor de behoeften van de klant. Ik ben zeer tevreden met de gemaakte keuze, ik raad het met vertrouwen aan.

Klantvriendelijk

Maken tijd voor je dat je de juiste keuze maakt! Zijn niet opdringerig

Heb hier een auto gevonden en zoals besproken ook zeer snel geleverd. Top en bedankt voor de snelle service.

Al met al een prima ervaring

Minpuntje was de aflevering: - Accu was dood, is wel gelijk vervangen - Aanhanger kentekenplaat was niet aanwezig, wel van tevoren afgesproken. Is wel gelijk hersteld - Papierwerk was wat rommelige ervaring (mede door ziekte verkoopmedewerker wellicht) - Vocht in het rechterachterlicht, alhoewel dat volgens de monteur normaal is ... - Poetsbeurt was slecht gedaan, veel witte waxplekken overal op de auto

Fijne mensen, goede communicatie

De contacten waren goed, aardige mensen doen niet moeilijk en weten waar ze over praten

Goed bedrijf

Oplegger gekocht voor be trekker en goeie zaken gedaan dik te vreden!

Prima en fijn bedrijf. kunt er voor alle vragen terecht en groot keuze aan occasions. het vriendelijke team staat er voor je klaar..

Klantvriendelijk

Ik werd heel goed geholpen door lucas geen poespas gewoon direct en alles was zo geregeld vond het een goede ervaring

opgelicht

Inmiddels is er contact geweest met van de Hurk waarbij de intentie uitgesproken is dat dit wordt opgelost.

Beste Michael, Vervelend dat je negatieve ervaring hebt met van den Hurk Bedrijfswagens. We reageren hier even kort en bondig om deze zaken de kop in te drukken voor anderen klanten; -Je hebt zelf een aparte handtekening gezet bij het feit dat je de wagen in de huidige staat mee neemt én je de wagen zelf zou laten klaarmaken, door je eigen garage. Dit heb je verzaakt en hiermee neem je een onnodig risico (voorkomen is beter dan genezen). -Meer dan een half jaar laten hebben we je zelfs uit coulance financieel gecompenseerd. Na aanpassing van je onjuistheden staan we na anderhalf jaar tóch klaar om nog één keer met je mee te denken. We zijn geen boeven maar werken met ondernemers, wij houden ons aan afspraken en verwachten dat van u ook. Met vriendelijke groet, van den Hurk bedrijfswagen

Vriendelijk geholpen

Ze waren erg transparant en behulpzaam met het bekijken van bestelauto waar ik in geïnteresseerd was. Fijn bedrijf

Goed geholpen zeer te vreden

Top stijn goede kerel bedankt voor de goede service !!!

Tot nu toe zeer matig gelopen

Na het maken van een afspraak voor een proefrit ben ik gaan proefrijden. De brandstofmeter stond net onder de helft dus wat kan er mis gaan. Eenmaal de snelweg opgedoken hielt de auto, waarna ik een duik in de vluchtstrook heb moeten maken. Men wist van de defecte brandstofmeter, maar was het vergeten, kan gebeuren. Uiteindelijk heb ik de auto toch genomen want naast een paar andere zaken zou dit worden verholpen. Dit is niet het geval geweest, dus heb ik een afspraak gemaakt ter reparatie. De dag van de reparatie heb ik gelukkig nog even gebeld hoe laat ik verwacht zou worden, want ze hadden geen tijd, en geen beloofde vervangauto staan. Nu heb ik een nieuwe afspraak staan, en meteen gevraagd of er nog iets na kan worden gekeken. Men reageert niet op mail. Alles bij elkaar opgeteld vind ik het een zooitje, dat te veel voor de omzet en dit ten koste van de klant gaat. Pluspunten: -Super vriendelijke en snelle verkopers die snel communiceren Minpunten: -Te lange levertijd (3 weken) -Niet nakomen van afspraken/ vergeten -Geen tot zeer trage communicatie met de werkplaats -Aangegeven probleem niet verholpen

Toppers

Gewoon SUPER

Super service en heel snel geholpen

Leveren super service vriendelijke mensen helpen graag en super klantvriendelijk goed geholpen !

Nette snelle service

Nette snelle service donderdag avond bus gezien woensdag rij je er mee weg alles netjes en goed geregeld

Helpen graag en snel, goed aanbod van bedrijfswagens

Behulpzaam, oplossingsgericht, klantvriendelijk

Super vlotte, vriendelijke service

Vriendelijke ontvangst, snel geholpen met veel informatie en vlot geholpen. Ook na aankoop goede service en hulp. Voertuig ook volledig na wens, goede prijs kwaliteit. Top ervaring.

Snelle afhandeling!

Alles werd netjes en snel afgehandeld. Kleine tip: Iets meer aan klantbeleving doen in de showroom. Goed en betrouwbaar bedrijf!