Klantvriendelijk ze nemen ruim de tijd voor je

Heb rustig een rondje mogen maken over het terrein waar alle bedrijfswagens staan. Heb er 1 uit gekozen en die genomen de met een goede verzekering via van de hurk!

Goede service met de vooraf overeengekomen prijs

Netjes gewerkt volgens overeengekomen afspraken.

Helemaal prima

Helemaal prima

Ik ben vriendelijk geholpen en heb een bestelwagen gekocht tegen een scherpe prijs. Met een goed gevoel ben ik de deur uitgegaan.

eerste keer

goede service, snel een kwestie van auto kopen geregeld

Nette firma

goede eerlijke garage die de afspraken nakomen

ik ben goed tevreden over de service en dienstverlening en dat we netjes behandeld worden0

Duideijk en eerlijke verkopers

Alles is gesprek naar en wordt goed uitgelegd.

Altijd perfect

Reparaties worden correct en netjes uitgevoerd. Serves is 100 % Krijg de auto ook nog gewassen terug

Heel veel hele courante voorraad bedrijfswagens, voor de koper die kwaliteit zoekt.

Een keurig bedrijf zonder de extreme showroom waarvan je je soms afvraagt waar dat van betaald wordt. Achter de showrooms staat de voorraad en daar bevinden zich ook de prachtige werkplaatsen. Het geheel geeft mij een goed gevoel en ik heb er dan ook een een bijna nieuwe bestelwagen gekocht die mij erg veel geld scheelt in vergelijking met nieuw en die ik elders niet kon vinden.

Slechte service

Nieuwe bestelwagen van 1.5 jaar oud gekocht. Bij proefrit brandde er een service lampje dit zou opgelost worden! Bij aflevering brandde dit nog! Ja meneer moet een olie wissel hebben dit valt niet in de prijs kwam er €180 ex btw bij! Ik vind als je een auto koop van €10.000 dat hij in orde moet zijn!

Probleem opgelost maar wel langzaam

Het verschil tussen de expert en de domme klant wordt erg aangedikt.

Vriendelijk en meedenkend

Als particulier was ik op zoek naar een bestelwagen en per toeval kwam ik bij Van den Hurk Bedrijfswagens terecht. het zag er netjes uit ik werd vriendelijk geholpen en de omgang met het personeel was super. de afwikkeling was ook geweldig uiteindelijk was iedereen blij. Ik zal Van den Hurk Bedrijfswagens zeker wel in gedachten houden en adviseren aan anderen ook al was het echt uit de buurt ruim 150km rijden voor mij.

Goed onderhandeld

Goede nette onderhandeling. Goed advies.

topservice

Service prima. De monteur kijkt preventief. De service met de leenauto is uniek.

goede ontvangst, goede uitleg, en met een goed resultaat weggaan.

Prima service en producten

Prettig team

ben keurig geholpen mijn complimenten

zeer snel.en correct geholpen.door de mensen.

Alles top geregeld!

Ik heb bij van den Hurk Bedrijfswagens een nieuwe bus besteld en bij alles werd ik heel duidelijk geïnformeerd. Top service!

super goed geregeld

correcte snelle afhandeling

Wat verkoop betreft altijd mee denken met de klant.

Goede en duidelijke afspraken.

Betrouwbaar en nuchter

Had een krap budget en verkoper Sven had daar begrip voor Verder komt het bedrijf normaal en zakelijk over , heb de bedrijfswagen nog niet in bezit want voor pakket C gekozen Ben hier naar doorverwezen door een opdrachtgever die al eerder een busje gekocht had hier (schilders)

Fijne indruk van het gehele bedrijf Zowel entree ontvangst en kundig vriendelijk personeel

Fijne indruk van het gehele bedrijf Prettige ontvangst en kundig vriendelijk personeel

Ben goed geholpen door de jongens die hier werkzaam zijn. Mijn volgende bedrijfswagen zal ik zeker hier vandaan halen !