Vanaf het eerste telefonische contact met Gideon voor de procedure mbt het kunnen afsluiten van een shortlease contract tot en met het afleveren van de auto was een uitstekende ervaring.
9 april jaarlijks lease ik een kia picanto bij deze bedrijf . Mijn eerste ervaring met shortlease. Alles liep soepel. 3 juli heb ik een wisseling gedaan van kia picanto handschakelen naar een Toyato aygo cross automaat want vanwege reizen voor mijn werk( korte ritten) was een automaat gunstiger. De wisseling liep ook soepel.En sinsdien is de ellende begonnen. De toyota aygo zat onder allerlei krassen en lak schade. Auto was niet gewassen. De achterbank bekleding was vies de dashboard en portieren zaten onder de krassen. Ik heb alles gemeld bij blankert via email. Al snel merkte ik dat het door hen verstuurde schade rapport overzicht niet klopte. Ik kreeg een inname schade rapport voor die kia. Hier word aangegeven dat ik moet 175 euro betalen voor onverklaarbare schade. Na heen en weer mailen kreeg ik een oprechte excuus email van Priscilla Berghorst met de mededeling dat de 175 euro word gecrediteerd. Ik heb snel besloten om de Toyota aygo in te leveren want ik had een zeer slecht gevoel gekregen over deze bedrijf. 11 juli is de wagen opgehaald. De chauffeur heeft de wagen nagelopen en los van de krassen was er geen deuk of kapotte lamp of spiegel. 18 juli krijg ik een mail van Angela van Riel. Met mededling dat ik moet 175 euro betalen voor de onverklaarbare schade voor de Kia picanto. Mijn moeder is 23 juli onverwacht overleden. Ik bel met Blankert mbt uitbetalen van mijn borg en restant van mijn vooruit betaling van mijn maandelijk lease bedrag. Want ik had de geld hard nodig om een vliegticket te kopen naar curacao. Terug in nederland heb ik deze zaak weer opgepakt. 25 juli is er een inname schade rapportvoor de toyota aygo naar mijn ge-emaild. 2 weken nadat ik heb de auto ingeleverd Ik wil weten wanneer mijn 175 euro. Krijg ik te horen dat ik heb schade gemaakt(kapotte spiegel) Bij de Toyota aygo. Dus kost wat kost wil blankert mijn geld houden. En dat gaat mooi niet gebeuren.
We hebben de Toyota Pro ACE (9 persoons) gehuurd voor onze vakantie. We zouden het busje vooraf komen bekijken en hadden daarvoor een afspraak gepland. Daar aangekomen was het busje echter nog bij de garage voor onderhoud. Was wel netjes geweest als men ons dat had laten weten. Dat is ook het enige punt voor verbetering. Verder goede service, ook bij het inleveren (bij uitleen is minder schade gezien dan bij teruggave, maar fijn dat de medewerker mij (terecht) op mijn woord vertrouwde en geen discussie aanging). Het busje zelf is goed. Cruisecontrol en airco waren onze beste vrienden op vakantie. Volgend jaar wil ik deze wel opnieuw huren bij Blankert als het nodig is. Borg moeten we nog ontvangen, duurt een paar werkdagen zei men.
Nette schone auto gekregen, ben er heel blij mee
Zeer goede ervaring, maar zelf vind ik wel dat de autos een aparte zomer en winterbanden set zouden moeten hebben, veel lease maatschappijen laten de autos op winterbanden staan en dit is natuurlijk niet optimaal.
Ervaringen waren in het begin ok bij het bestellen van de auto en de aflevering, ook de auto Jeep Compass bevalt uitstekend. Echter na 3 dagen rijden gaf de auto aan motorolie vervangen, bellen naar jullie gaf aan dat de auto een onderhoudsbeurt moest hebben, hiervoor moest ik naar kwikfit en was de auto een volledige dag kwijt. En daar ben ik wat zal ik zeggen teleurgesteld over, we leasen een auto voor 3-4 maand met een km van 3000 km per maand en na 3 dagen had de auto al een beurt nodig, dit vind ik niet kunnen, daar had toch beter naar gekeken kunnen worden, want ik was hierdoor de auto een dag kwijt. De melding blijft de auto geven ondanks de beurt, na bellen met kwikfit kreeg ik te horen dat zei deze melding niet kunnen verwijderen dit kan alleen een Jeep garage.
Niek kende ik nog van mijn tijd bij leasemaatschappijen. Perfect en snel geregeld
Snel en prima communiceren en komen afspraken na
Moest bij ophalen best lang wachten omdat de auto gewassen moest worden. Tja, gewassen was ie dus niet, dikke stoflaag en een dashboard doekje was meermaals zwart. Heb alle vloeistoffen nagelopen en die waren voldoende. Al met al toch dank voor de snelle inzetbaarheid en de prettige communicatie. Auto rijdt prima!
Ik heb een kia picanto gehuurd. Alles liep prima. Ik kreeg een schade rapport via email. Die ik moets tekenen. Toe de auto werd bezorg was er geschade aanwezig. Ik gebeld met blankert ik kreeg een verbaasde antwoord van een medewerker Tim om de schaderapport te negeren. Inmiddels heb ik een wisseling gedaan van kia naar een aygo x cross. Auto werd bezorg en het was vies zat onder allerlei krassen binnen en buiten stoelen waren vies.Ruitensproeier tank was leeg bezine deksel krijg ik niet open. Nu komt het mooiste gedeelde ik kreeg een inamerapport ik moet 175 euro gaan betalen voor schade aan de kia. De oude schade die door een andere is gemaakt en die gerepareerd was word nog een keer bij mij geincasseerd. Blankert je moet je schamen.
Goedemiddag, dank u voor uw review, wij vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met uw auto. Wij doen ons best om iedere auto zo goed als mogelijk af te leveren. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om contact te leggen via [email protected], met als het kan wat foto's dan nemen wij contact met u op om e.e.a. uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Kreeg een auto geleverd die niet schoon was, meer schade vertoonde dan in het rapport stond én uiteindelijk een zodanige beschadiging had aan de voorbumper, dat rijden boven de 70 kilometer een vreemd geluid opleverde. Bleek een loszittend deel van de bumper te zijn. Op mijn verzoek is de auto gewisseld voor een andere. Dat ging heel snel. Dus vanaf dat moment alles prima
de communicatie vooraf ging goed. toen de auto eenmaal bezorgd werd was hij zowel binnen als buiten gewoon vies. de bezorger zei dat de bodemplaat in de kofferbak er niet was en dat doorgegeven had. zelf ook nog een mail gestuurd maar geen reactie gekregen en ook nog steeds geen bodemplaat
Prima service, geen gedoe komen na wat beloofd wordt.
Klein puntje van kritiek, auto was niet volledig vol getankt. Dit was de eerste keer dat dit niet geheel correct was.
Top
Vorige week 1 telefoontje gehad met medewerker Blankert en 2 shortlease auto's snel kunnen regelen. Deze zijn donderdag afgehaald en waren beide echt in top conditie. Eerdere ervaringen met Blankert was ook al zeer positief. Andere leasemaatschappijen kunnen hier zeker een voorbeeld aan nemen. Go zo door. Groet directie RieVisie MRS BV Harderwijk
Snel en goed geholpen. Ruime keus en flexibel. Top
Goede service / prima ! medewerkers; hier en daar een beetje omslachtige procedure.
Het hele traject verliep vlot. Duidelijke informatie en goede communicatie. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord.
Net een weekje een auto via Blankert gehuurd. Alles ging redelijk vlot en werd goed afgehandeld. Was alleen wel verbaasd dat het ineens om een witte auto ging terwijl ik een zwarte had verwacht. Maargoed, als dat het alleen is ben ik niet de moeilijkste. Auto is verder prima. De volgende keer mag de auto wel na een schoonmaak beurt worden meegegeven. Vooral de binnenkant!
Beste, Hartelijk dank voor uw review! Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent geweest met onze service. Wij begrijpen uw verbazing over de kleur van de auto, wij streven er altijd naar om onze klanten de auto van hun keuze mee te geven, maar helaas kan het soms voorkomen dat we een andere kleur in moeten zetten vanwege onvoorziene omstandigheden. Onze excuses voor het ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. Wat betreft uw punt over de binnenkant van de auto, ik heb dit intern doorgezet zodat hier in de toekomst beter op gelet kan worden. Mocht u nog vragen hebben of in de toekomst graag weer een auto willen huren, dan staan wij voor u klaar! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Prima.
Beste, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij om te horen dat onze service goed aan heeft gesloten bij uw wensen. Uw opmerking over het eerder melden wanneer de auto geleverd wordt heb ik intern doorgegeven. Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Tot de volgende keer en nogmaals dank voor uw support! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Goede site, snelle service, goede prijs!
Beste Laurens, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Fijne ervaring van A tot Z, alles soepel verlopen!
Beste, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Mocht u in de toekomst vragen of ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Mijn contactpersoon Tim heeft enorm goed werk gedaan. Alles was constant erg duidelijk. Geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes waar ik me bij andere dealers toch zorgen om maakte. De auto was helemaal nieuw ook nog eens, kan een gelukje zijn natuurlijk, maar super wel. Voor een bedrijf als dat van ons is dit een ideale oplossing. Soms hebben we en enorm drukke maand en ben je veel onderweg en sommige maanden is het rustig en pakken we het OV. Wij hebben een volledig elektrische, nieuwe Volvo voor een mooie prijs kunnen huren en na 1 maand gewoon dagelijks opzegbaar. Netflix, maar dan voor auto's! Ik ben aangenaam verrast!
Beste, Bedankt voor deze geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij streven er naar om onze klanten een transparante en flexibele huurervaring te bieden en we vinden het fijn om te horen dat dit bij u is bereikt. Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben bij uw mobiliteitsbehoefte, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Het is de 3e keer dat ik een shortlease periode heb via Blankert. Deze keer met hetzelfde type auto als vorig jaar. Mijn aanvraag verliep soepel en alles was duidelijk. Niek van Blankert acteert snel en accuraat. Formulieren.. zoals een bewijs voor mijn Parkeervergunning... zijn ook rap geregeld. Het afleveren van de auto voor mijn voordeur op de beloofde tijd. Ik kan allleen maar zeggen dat alles gaat zoals het moet gaan. Dus top.
Beste Arthur, Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en het contact snel en accuraat heeft ervaren! Mocht u vragen hebben of in de toekomst hulp nodig hebben bij uw mobiliteitsbehoefte, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease
Marsweg 3 B
8013 PD Zwolle
Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.