Goede en snelle afhandeling en informatievoorziening

Benaderbaar, snelle reactietijd en prima aflevering.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Iets duidelijker nog de offerte completer maken met wat er bij in zit/wat niet en voorwaarden voor aflevering iets beter omschrijven.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat uw ervaring positief is en zullen uw opmerking wat betreft de offerte meenemen in ons offertetraject. Als u in de toekomst vragen heeft of ergens hulp bij nodig heeft, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Uitstekend!

Doordat ik later dit jaar een studie ga volgen in het buitenland, leek het mij handig om een auto te leasen in plaats van kopen en per toeval kwam ik Blankert Shortlease tegen op het internet. Vorige week donderdagmiddag contact opgenomen en een dag later, vrijdagmiddag, zat ik al in de auto. Ik werd geholpen door Willem, een vriendelijke jongen. Het hele proces verliep erg snel en ik werd continu op de hoogte gehouden via de mail en de telefoon. Kortom, een uitstekende en snelle service tot nu.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Oguz, Hartelijk bedankt voor het delen van uw geweldige ervaring en lovende woorden! We zijn super blij dat onze snelle service heeft voldaan aan uw verwachtingen en dat u blij was met het contact met Willem. Als u in de toekomst vragen heeft of ergens hulp bij nodig heeft, geef ons gerust een seintje! We kunnen niet wachten om u opnieuw te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Qua snelheid prima

Alleen was er gezegd dat we een kleur konden kiezen en dat was niet het geval. Ook is de auto niet gewassen. Verder snel

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Niet aangeven dat ik zelf een auto kan kiezen als er maar 1 beschikbaar is

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat uw ervaring positief is en zullen zoals telefonisch besproken ervoor zorgen dat er beter gelet gaat worden op de netheid van de auto en het communicatietraject vooraf. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Heeft u een auto nodig in Nederland voor een maand of twee/drie/vier ? Prive of Zakelijk? Dit is de juiste plek. Top klantenservice en communicatie.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Top service en enorme flexibiliteit

Top service en flexibiliteit met een enorme snelheid van regelen

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Leon, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Vlotte afhandeling.

snelle reacties op vragen. duidelijk verhaal .

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring en mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Prima seevice

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent met onze diensten. Als u in de toekomst een vraag heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken er naar uit om u snel weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

The car was delivered on time and with friendly service

I was satisfied.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Dear, Thank you very much for this review! Thank you for taking the time to share your experience! We are happy to hear that you enjoyed our service. If you have any comments regarding the cleanliness of the car, we would like to hear from you. We look forward to seeing you again in the future! Kind regards, Blankert Shortlease

Heel klantvriendelijk en klantgericht

Heel snel, zeer correct en klantvriendelijk.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van onze service en dat dit aan je verwachtingen voldeed. Als je in de toekomst vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Ik ben onwijs goed geholpen met het snel regelen van een nieuwe leasewagen. omdat ik recent ben gestart als zzp en ik de auto van mijn werkgever moest inleveren, hierdoor moest er snel geschakeld worden en dit hebben ze perfect gedaan.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Wat geweldig om te horen dat we u zo snel konden helpen met het regelen van uw nieuwe leaseauto! We begrijpen hoe belangrijk het is om snel te schakelen, vooral als u net bent gestart als zzp'er. Bedankt voor uw positieve review en veel succes met uw nieuwe avontuur! Als u nog iets nodig hebt, we staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Altijd vriendelijk, behulpzaam en nieuwe auto´s.

Als wij in Nederland verblijven, huren we sinds 3 jaar bij Blankert shortlease in Zwolle. Van aanvraag tot afhandeling gaat altijd vlot en zonder bijkomende kosten zoals dat bij de reguliere autoverhuur bedrijf het geval is. Bij Blankert kun je vertrouwen op betrouwebare, jonge auto´s, schoon en een snelle service.

ok

ok

Goede duidelijke service

Ik ben snel op weg geholpen en heb binnen een dag een auto geregeld.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service! Als er ooit iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen dan horen wij het graag! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Netjes afspraken worden nagekomen

Geen op of aanmerkingen

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Als u in de toekomst weer iets nodig heeft, staan we altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Bestelling en levering van lease-auto super geregeld

Bij overgang naar nieuwe werkgever (Prinsen Berning) per 1 januari 2024 is de bestelling en levering van de (tijdelijke) lease-auto (op 29 december) super geregeld. Tot onze verbazing betrof het ook een splinternieuwe auto die volledig aan onze wensen voldoet (en ook nog eens supermooi was ie alles zwart tot en met velgen en gril). Enige opmerking is dat ik nog steeds geen groene kaart en kentekenbewijs heb en die heb je wel nodig als er naar gevraagd wordt bij een ongeluk.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Documenten meeleveren

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat uw ervaring positief is en zullen ervoor zorgen dat de groene kaart en het kentekenbewijs er een volgende keer uiteraard wel direct bij zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Goed contact met Simo-Jan reageert duidelijk en eerlijk perfect

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat uw ervaring positief was! Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Tot de volgende keer en nogmaals dank voor uw support! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Prima dienstverlening

Naast dat de communicatie goed en snel is, zo worden ook de afspraken nageleefd

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog iets nodig hebt, wij staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Vriendelijk en overzichtelijk.

Dit is mijn tweede keer om hier een auto te leasen en ik vind het een duidelijk en overzichtelijk process. De mensen zijn vriendelijk en professioneel.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Ontvangst zonder aanwezig te zijn: veel meer krassen dan de bezorger heeft geregistreerd

De auto werd zoals besproken afgeleverd zonder dat de berijder thuis was. Ideaal, maar niet in dit geval. De auto had namelijk flink wat krassen aan alle kanten, maar de bezorger had niks aangevinkt op het formulier (dus alsof er geen schade was). Ben uiteindelijk nog meer tijd kwijt geweest om foto’s te maken en te mailen dan wanneer ik een uur had uitgetrokken voor ontvangst.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat dit bij u heeft veroorzaakt. Het spijt ons te horen dat de aflevering niet naar wens is verlopen. We begrijpen dat dit extra tijd en inspanning van uw kant heeft gevergd en dat is zeker niet de service die we willen bieden. Daarom hebben we stappen ondernomen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij kijken uit naar uw volgende ervaring. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Prettige ervaring

Mijn eerste contact was ruim een maand voor de start van de Shortlease periode. Goed te woord gestaan, vele opties (auto’s) aangeboden. Enkele daarvan waren nieuw. Gekozen voor een nieuwe Peugeot 5008. Iets eerder laten leveren dan oorspronkelijk de bedoeling was. Aflevering was netjes en op tijd. Al met al een heel positieve ervaring!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Snelle reactie en prima service

Uitstekend geholpen

Ondanks krap tijdschema mijnerzijds naar volle tevredenheid geholpen.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Enig minpuntje betreft de locatie Vaak overvol met geparkeerde auto's en daardoor slecht bereikbaar

Altijd flexibel en snel

Ik kom geregeld bij Blankert en wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen. Zelfs als ik op korte termijn bel. Blankert biedt altijd een oplossing op maat.

Goede service, fijne mobiliteitspartner

Mijn tweede auto via Blankert Shortlease ontvangen. BMW iX. Ben er super blij mee omdat deze auto erg luxe is en ook nog eens een trekhaak heeft. Lekker voor de kerstdagen. Ben goed geholpen in de keuze van het voertuig en daarom ook blij zo'n mooie auto te mogen rijden.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Wordt een beetje vol op de huidige lokatie :-)

Snel en zeer vriendelijk.

Snel en zeer vriendelijk.

Over Blankert Shortlease BV

Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.