Helemaal Perfect

Alles was heel duidelijk over de email en de auto werd op tijd geleverd. De auto was ook helemaal schoon.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Via een familielid/vriend/kennis
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? De auto was van binnen niet schoon gemaakt

Snelle service

Een oprechte verhuurder

Goede motorvoertuigen die schoon zijn

Uitstekend!

In mijn voorbereiding voor mijn reis van 7 weken vanuit Curaçao naar Nederland, was het vinden van de juiste auto voor mij erg belangrijk. Via internet kwam ik in contact met meerdere verhuur cq shortlease auto bedrijven, waar Auto Shortlease Blankert uit Zwolle absoluut met het geven van alle benodigde informatie om tot een keus te komen als de beste uit de bus. Vragen werden snel beantwoordt via de telefoon alsmede de bevestigingen via de mail. Éénmaal de voor mij de juiste auto als keus te hebben gemaakt, ontving ik binnen een dag de offerte voor een zeer scherpe prijs voor de gekozen auto met de daarbij aangeboden service. Hier konden de andere twee concurrenten absoluut niet aan voldoen. Door de bijzondere vriendelijke en geduldige contact met Gideon van Auto Blankert en de geboden shortlease prijs was de keus snel gemaakt voor mij. Ook bij het afgeven van de auto werd ik vriendelijk ontvangen door de medewerkers en geholpen met het installeren van mijn mobiele telefoon voor de bluetooth connectie in de auto. Ook tijdens mijn verhuur periode werd ik uitstekend begeleid door Danny met het behandelen van een onterechte parkeer boete via de gemeente Amsterdam, die ook gecorrigeerd werd en verder keurig afgewikkeld werd. Al met al was mijn ervaring vanaf het eerste contact en gedurende mijn 45 dagen shortlease van de auto, een uitstekende ervaring met Auto Shortlease Blankert. Dank je wel voor jullie vriendelijheid, geduld, begeleiding, goede service en niet te vergeten de aantrekkelijke leaseprijs. Groot compliment voor jullie bedrijf en zonder twijfel zal mijn volgende huur cq shortlease auto wederom bij Auto Blankert Zwolle zijn. Met vriendelijke groet, Ronald Añes Curaçao

Snel en soepel traject

Zeer snelle acceptatie en snelle levering

Heel goed geholpen

Ik zocht een short lease auto die ik ook snel moest hebben. Ik ben door de verkoopafdeling zeer correct geholpen. Transparante informatie en afspraken zijn nagekomen.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Minder papieren administratie

Prima ervaring! Vriendelijke begeleiding aan de telefoon en snelle service!

Prima ervaring! Vriendelijke begeleiding aan de telefoon en snelle service!

Enorm klantvriendelijk.

Er wordt goed meegedacht met de klant. Ook de prijs is erg scherp.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasetrader
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Snelle klantvriendelijke service, scherp in prijs!

Blankert Shortlease is in tegenstelling tot andere leasemaatschappijen snel in reactie, goed telefonisch bereikbaar, zeer klantvriendelijk en scherp in prijs.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Auto had wat schoner gekund. Bandenspanning was niet goed, al na 1 dag brandde het dashboard lampje.

Voldoende

Auto op tijd geleverd zoals afgesproken. Buitenlant netjes gepoetst opgeleverd. Er is geen aandacht geschonken aan het poetsen van auto aan de binnen kant. Je kon goed zien dat de auto heeft stil gestaan. Ruitensproeistof was leeg.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Iets meer aandacht geven aan de finishing touch!

Heel erg prettig

IK heb 2 keer een auto voor korte tijd geleased en in beide gevallen was de ervaring erg goed. Het is professioneel en ze reageren snel en klantvriendelijk. De volgende keer dat een auto nodig heb ga ik zeker weer naar Blankert.

Top goede service

Top goede service

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Snel geregeld, duidelijk over de afspraken

Snel een auto kunnen regelen, zonder al te veel gedoe. Enige opmerking is dat er geen laadkabel voor thuis bij de auto zit, om via het 220 stopcontact te laden. Deze moet ik maar zelf kopen was het antwoord. Die hoort naar mijn menig gewoon bij de auto te zitten

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Tot volle tevredenheid en uitstekende service.

Vanaf het eerste telefonische contact met Gideon voor de procedure mbt het kunnen afsluiten van een shortlease contract tot en met het afleveren van de auto was een uitstekende ervaring.

Opgelicht

9 april jaarlijks lease ik een kia picanto bij deze bedrijf . Mijn eerste ervaring met shortlease. Alles liep soepel. 3 juli heb ik een wisseling gedaan van kia picanto handschakelen naar een Toyato aygo cross automaat want vanwege reizen voor mijn werk( korte ritten) was een automaat gunstiger. De wisseling liep ook soepel.En sinsdien is de ellende begonnen. De toyota aygo zat onder allerlei krassen en lak schade. Auto was niet gewassen. De achterbank bekleding was vies de dashboard en portieren zaten onder de krassen. Ik heb alles gemeld bij blankert via email. Al snel merkte ik dat het door hen verstuurde schade rapport overzicht niet klopte. Ik kreeg een inname schade rapport voor die kia. Hier word aangegeven dat ik moet 175 euro betalen voor onverklaarbare schade. Na heen en weer mailen kreeg ik een oprechte excuus email van Priscilla Berghorst met de mededeling dat de 175 euro word gecrediteerd. Ik heb snel besloten om de Toyota aygo in te leveren want ik had een zeer slecht gevoel gekregen over deze bedrijf. 11 juli is de wagen opgehaald. De chauffeur heeft de wagen nagelopen en los van de krassen was er geen deuk of kapotte lamp of spiegel. 18 juli krijg ik een mail van Angela van Riel. Met mededling dat ik moet 175 euro betalen voor de onverklaarbare schade voor de Kia picanto. Mijn moeder is 23 juli onverwacht overleden. Ik bel met Blankert mbt uitbetalen van mijn borg en restant van mijn vooruit betaling van mijn maandelijk lease bedrag. Want ik had de geld hard nodig om een vliegticket te kopen naar curacao. Terug in nederland heb ik deze zaak weer opgepakt. 25 juli is er een inname schade rapportvoor de toyota aygo naar mijn ge-emaild. 2 weken nadat ik heb de auto ingeleverd Ik wil weten wanneer mijn 175 euro. Krijg ik te horen dat ik heb schade gemaakt(kapotte spiegel) Bij de Toyota aygo. Dus kost wat kost wil blankert mijn geld houden. En dat gaat mooi niet gebeuren.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Mensen niet oplichten

Prima service en heerlijk busje

We hebben de Toyota Pro ACE (9 persoons) gehuurd voor onze vakantie. We zouden het busje vooraf komen bekijken en hadden daarvoor een afspraak gepland. Daar aangekomen was het busje echter nog bij de garage voor onderhoud. Was wel netjes geweest als men ons dat had laten weten. Dat is ook het enige punt voor verbetering. Verder goede service, ook bij het inleveren (bij uitleen is minder schade gezien dan bij teruggave, maar fijn dat de medewerker mij (terecht) op mijn woord vertrouwde en geen discussie aanging). Het busje zelf is goed. Cruisecontrol en airco waren onze beste vrienden op vakantie. Volgend jaar wil ik deze wel opnieuw huren bij Blankert als het nodig is. Borg moeten we nog ontvangen, duurt een paar werkdagen zei men.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Nette schone auto gekregen, ben er heel blij mee

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring, maar zelf vind ik wel dat de autos een aparte zomer en winterbanden set zouden moeten hebben, veel lease maatschappijen laten de autos op winterbanden staan en dit is natuurlijk niet optimaal.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? winter en zomer banden set en onderhoud voordat auto naar de klant gaat

Begon heel goed vervelend dat de auto zo snel een beurt nodig had

Ervaringen waren in het begin ok bij het bestellen van de auto en de aflevering, ook de auto Jeep Compass bevalt uitstekend. Echter na 3 dagen rijden gaf de auto aan motorolie vervangen, bellen naar jullie gaf aan dat de auto een onderhoudsbeurt moest hebben, hiervoor moest ik naar kwikfit en was de auto een volledige dag kwijt. En daar ben ik wat zal ik zeggen teleurgesteld over, we leasen een auto voor 3-4 maand met een km van 3000 km per maand en na 3 dagen had de auto al een beurt nodig, dit vind ik niet kunnen, daar had toch beter naar gekeken kunnen worden, want ik was hierdoor de auto een dag kwijt. De melding blijft de auto geven ondanks de beurt, na bellen met kwikfit kreeg ik te horen dat zei deze melding niet kunnen verwijderen dit kan alleen een Jeep garage.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? auto controleren op km stand /onderhoud

Zoals gewend

Niek kende ik nog van mijn tijd bij leasemaatschappijen. Perfect en snel geregeld

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Prima service en komen afspraken na.

Snel en prima communiceren en komen afspraken na

Lang wachten bij ophalen

Moest bij ophalen best lang wachten omdat de auto gewassen moest worden. Tja, gewassen was ie dus niet, dikke stoflaag en een dashboard doekje was meermaals zwart. Heb alle vloeistoffen nagelopen en die waren voldoende. Al met al toch dank voor de snelle inzetbaarheid en de prettige communicatie. Auto rijdt prima!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Of ongewassen meegeven (sneller) of echt wassen!

Onbetrouwbaar

Ik heb een kia picanto gehuurd. Alles liep prima. Ik kreeg een schade rapport via email. Die ik moets tekenen. Toe de auto werd bezorg was er geschade aanwezig. Ik gebeld met blankert ik kreeg een verbaasde antwoord van een medewerker Tim om de schaderapport te negeren. Inmiddels heb ik een wisseling gedaan van kia naar een aygo x cross. Auto werd bezorg en het was vies zat onder allerlei krassen binnen en buiten stoelen waren vies.Ruitensproeier tank was leeg bezine deksel krijg ik niet open. Nu komt het mooiste gedeelde ik kreeg een inamerapport ik moet 175 euro gaan betalen voor schade aan de kia. De oude schade die door een andere is gemaakt en die gerepareerd was word nog een keer bij mij geincasseerd. Blankert je moet je schamen.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? EerlijkheidErlijkheid

Moeilijke start, prima vervolg

Kreeg een auto geleverd die niet schoon was, meer schade vertoonde dan in het rapport stond én uiteindelijk een zodanige beschadiging had aan de voorbumper, dat rijden boven de 70 kilometer een vreemd geluid opleverde. Bleek een loszittend deel van de bumper te zijn. Op mijn verzoek is de auto gewisseld voor een andere. Dat ging heel snel. Dus vanaf dat moment alles prima

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Betere controle op auto vor levering aan klant.

vieze auto

de communicatie vooraf ging goed. toen de auto eenmaal bezorgd werd was hij zowel binnen als buiten gewoon vies. de bezorger zei dat de bodemplaat in de kofferbak er niet was en dat doorgegeven had. zelf ook nog een mail gestuurd maar geen reactie gekregen en ook nog steeds geen bodemplaat

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? auto schoonmaken maken en zorg dat hij compleet is

Marsweg 3 B

8013 PD Zwolle

387200880

Over Blankert Shortlease BV

Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.