Vriendelijk personeel

Regelen alles netjes voor je en zijn zeer behulpzaam

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste R, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Op tijd auto afgeleverd. verder nog geen ervaringen.

tevreden tot nu toe, lease is pas 19 augustus ingegaan, dus nog weinig over te zeggen

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? informeren over mogelijkheden oplaadpas voor elektrisch rijden

Beste Harry, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

De volgende dag een auto prima geregeld.

Dit is mijn eerste ervaring met Blankert en die is positief. Ik heb nu een prima haast nieuwe auto waar een wel een tijdje in rond kan rijden. Eerst een iets oudere opel Astra, maar deze zat erg slecht. Direct om kunnen ruilen voor een veel beter zittende ford Focus.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Gerard, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Positief, goed geholpen

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Geachte heer/mevrouw Nijland, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Efficient

Was friendly and quick to get the lease contract done. From the day of application and the day I got my car, it only took me 3 days!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Dear Ching, Thank you for your review! It is good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) fun with the car! Yours sincerely, Blankert Shortlease B.V.

Goede service, nette auto

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Geachte mevrouw Van der Veer, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Redelijke prijzen en prima georganiseerd

Aanbod staat duidelijk op de website, er wordt snel gereageerd op mails en ze hebben een duidelijk proces om de deal eond te maken.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Proces kan wellicht makkelijker (aparte bieg en machtiging)

Beste Bert, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Fiat 500

Fijn contact gehad, er werd ruim de tijd voor ons genomen. Gekregen wat we wilden. Top

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Geachte heer/mevrouw Ekkelenkamp, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Perfect en snel geholpen

Heb 18 augustus mijn voorloopauto opgehaald bij Blankert Shortlease. Hier ben ik terecht gekomen via onze tussenpersoon Activ. Ik had een auto nodig omdat de oude leaseauto ingeleverd moest worden en mijn nieuwe auto nog niet beschikbaar is. Blankert heeft mij een nieuwe Mazda CX30 e-Skyactiv geleverd. Had de mogelijkheid om te laten brengen of om deze te halen. Omdat mijn agenda redelijk vol was heb ik de auto in Zwolle opgehaald. Deze stond daar netjes klaar. Werd keurig te woord gestaan en na een controle op schades (in theorie zou het kunnen met 16 kilometer op de teller) de sleutel in ontvangst genomen. Ik beveel Blankert van harte aan!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Marco, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Top service en meedenken met de klant!

Mijn ervaring met Blankert Shortlease was super! Enorme flexibele service, meedenken met de klant en de aflevering van de auto was top geregeld.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Anja, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Brilliant, cooperative and service-oriented

My initial inquiry with Niek was professional and prompt, resulting it the quote being shared with my new employer who has planned to meet you later this month to discuss becoming a permanent supplier/partner for car rental needs. I was also very appreciative of the quick dispatch due to a misunderstanding internally about the date for delivery. Niek was flexible and jumped into action to keep me satisfied. The delivery of the car, explanation of tips/tricks, setup of the media/phone connection and overall handover was wonderful. Very polite and joyful driver (apologies for forgetting his name).

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Nothing comes to mind

Dear L.M.C., Thank you for your review! It is good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) fun with the car! Yours sincerely, Blankert Shortlease B.V.

Goed verlopen, netjes op tijd. Kleine uitleg van de auto gekregen dus prima gegaan.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste M., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

prima service

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? niets

Beste Ingenieursbureau-XYZ B.V., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Wederom fantastische service!

Al jaren onze favoriete lease partner, altijd snel, daadkrachtig en enorm flexibel. Ons leven wordt een stuk gemakkelijker door de shortlease van Blankert! ;-)

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste R., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Snel en flexibel een goede auto ter beschikking

Ik had binnen enkele dagen een auto nodig. Deze werd bij mij thuis afgeleverd terwijl ik die avond nog thuis moest komen uit het buitenland. Alles precies volgens afspraak en zonder ingewikkelde voorwaarden of kleine lettertjes.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasevergelijker
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? auto die op de website stond onder direct rijden bleek niet leverbaar.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Werd uitstekend geholpen

Werd snel en uitstekend geholpen. Binnen enkele momenten was alles geregeld. Super gedaan! Ga zo door!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Ferron, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Fantastisch!

Van A tot Z fantastische service met uitstekende communicatie en dit gold voor iedereen binnen het bedrijf met wie ik contact heb gehad. Grote complimenten en een absolute aanrader!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Arie, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Prima allemaal

Prima geregeld.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Wervingen & Selectie Bureau Rijnmond B.V., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Goed, snelle en vriendelijke service. Auto had iets schoner afgeleverd mogen worden en ik had het wel prettiger gevonden dat alle mankementen/ schades van te voren gemeld waren (dit waren nog wel wat en ik kom ze nu nog wel meer tegen op plekken die iets minder snel zichtbaar waren). Auto rijdt verder voortreffelijk!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasetrader
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Alle schadepunten beter vermelden en de auto aan de buitenkant beter wassen. Binnenkant heb ik geen opmerkingen over.

Beste B., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

fijne snelle service

heel goed

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste C.H.G., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Thanks for personal approach!

Thanks a lot to Simo-Jan who took into account the situation with russian cards and did his best to provide me a car!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? work on weekends

Dear Sir. Trishchenkov, Thank you for your review! It is good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) fun with the car! Yours sincerely, Blankert Shortlease B.V.

Snelle reactie en fijne manier van zakendoen.

Ik heb in het verleden contact gehad met een andere collega maar door afwezigheid vakantie heeft Simon het overgenomen en was zeer snel in zijn reacties en heel professioneel. Super.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste P.E.L., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

In zeer korte tijd precies gevonden wat ik nodig had !

Na mijn eerste contact met Simo-Jan kreeg ik snel een offerte met een drietal opties. Een kort bezoek aan de locatie in Zwolle met rondleiding door de gebouwen en auto's op het parkeerterrein, was de keuze snel gemaakt !

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Bij de aflevering de laad-druppel / laadpas mogelijkheden even checken !!

Beste Hoody, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Perfect en snel

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Sander, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto verder! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Absolutely awesome

I have searched in the internet and found out your website. I sent an inquiry. The response from your site is very quick and I really impressed. After that, I have sent the documents, just one day after I got the car. It is very clean and very new. Thank you for all the effort behind my inquiry. I am really happy. In the future, I will continue to work with you. Thanks Zeynep

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? All is fine for now

Dear Zeynep, Thank you for your review! It is good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) fun with the car! Yours sincerely, Blankert Shortlease B.V.

Over Blankert Shortlease BV

Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.