Schitterende schone auto op tijd aan huis!

Dank voor de prettige ervaring.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste S.V., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Comfortabele auto

Comfortabele auto. Ik heb wat meer kilometers gereden dan verwacht, maar ik hoop dat er niet veel extra kosten worden gerekend. Snelle levering trouwens. Het is niet de goedkoopste shortlease, maar al met al tevreden.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste W., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Extra gereden kilometers worden afgerekend met een voorafbesproken prijs. Op de eindafrekening zal alles duidelijk worden qua kilometers. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

uitstekenden service

zeer duidelijk vrijdag een auto gekozen maandag geleverd daarna na een maand per dag opzegbaar wat een geweldig bedrijf en goede service en uitstekende bereikbaarheid

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? ga zo door

Beste Marc, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie is fijn

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste R.K., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Prima en snel geholpen zonder.afspraak

Helaas werkt de cruise control niet

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Wiepke Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Excuus voor het ongemak wat betreft de Cruise Control. Dat hendeltje is de zogenoemde limiter Je stelt zelf een limiet in qua snelheid en de auto zorgt ervoor dat je niet harder gaat rijden, dit resulteert in een verminderde verbruik en een fijnere rit. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Snelle levering en professioneel

Ik ben erg goed geholpen en alles was op maat voor me! Ik ben zeer zeker tevreden en natuurlijk lekker flexibel.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Mahmut, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Auto in onberispelijke staat

Ik heb een prachtige auto gekregen, bedankt dat ik er gebruik van mocht maken.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Balazs, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Uitstekend!

Snelle afhandeling en juiste communicatie

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Niets

Beste K.R., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Fast, flexible and good service

We have had a good experience renting from Blankert - they replied and delivered us a car quickly, and when the car wasn't right for us, it was easy to exchange it for a better option.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Dear A.L. Thank you for your review! Good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) pleasure with the car! Sincerely, Blankert ShortLease B.V.

Top klasse

Buiten het feit om dat ze zeer goede tarieven en auto's hebben reageert Blankert ook heel snel met goed advies. Zeer klant vriendelijk en professioneel. Het is een verademing, ik raad het iedereen aan.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Rene, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Ontzorgt met een hoofdletter B

De communicatie voorafgaand aan de levering van mijn auto was geweldig. Ik wist precies welke fleetdriver er voor mijn deur zou staan en het tijdstip was bijna op de minuut nauwkeurig. Klein foutje van mijzelf was dat ik niet doorhad dat hij op mijn privé adres zou worden afgezet, was dus zelf haasten om op tijd thuis te zijn. Auto werd als nieuw afgeleverd en bevalt mij prima. Al kijk ik wel uit naar mijn bestelde auto. Tot die tijd geniet ik van deze auto

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Helmut, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Kleinigheidjes hou je :). Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Snel, duidelijk en geen verrassingen

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste P.M., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Topservice!

Ik had met spoed een auto nodig. Binnen 1 dag mijn lease auto (een gloednieuwe op voorraad) geregeld en afgeleverd gekregen. Kan niet beter!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Marin, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Ik ben zeer veel tevreden over Blankert Shortlease

I am very content about Blankert Shortlease

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? You are the Best

Dear M.T. Thank you for your review! Good to hear that you are satisfied with Blankert Shortlease. We wish you a lot of (driving) pleasure with the car! Sincerely, Blankert ShortLease B.V.

Prima!

Keurige communicatie, supersnel, duidelijk, vriendelijk en Hidde is erg kundig. Aardige, nette jongen, leuk bedrijf voor zover ik dat nu meemaak

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Overige
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? niets

Beste Carine, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease (en uiteraard over Hidde!) Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Prettige communicatie en prima prijzen

Via Google bij Blankert terecht gekomen, mede ook dankzij de goede reviews. Communicatie was altijd prima en de geleverde auto ook.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Geen idee

Beste Ronald, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Een voldoende

Op het moment van groen licht was het allemaal moeilijk qua directe aflevering. Er werd naar mijn idee niet eerlijk gecommuniceerd. Binnen een dag rijden standaard werd op, op dat wordt een spoedlevering, opzich niets mis mee maar spoed blijkt helemaal geen spoed te zijn. Spoed wordt in een j jij eer leveren tussen 9 en 17?? Dat is geen spoed!! Maar leveren tussen 9 en 17 kon niet eens worden gehaald. Na herhaaldelijk bellen, moest ik er zelf achter komen dat het 18:00 werd of eigenlijk nog iets later. Communiceren is dan ook geen goed punt. Wel betalen naar niet leveren. Waar betaal je dan voor???? Gewoon Kut geregeld!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Dat staat boven breed uit beschreven 1 belangrijke is proactief communiceren.

Beste M.J.M., In onze voorwaarden staat inderdaad vermeld dat wanneer een levering dezelfde dag nog dient te geschieden, dit een spoedtransport wordt. Voor een spoedtransport kunnen wij niet de 9 tot 17 uur regel hanteren, wij zijn hier dan ook afhankelijk van een andere partij en factoren. Dat dit naar uw mening niet goed gecommuniceerd is nemen wij onszelf kwalijk. Wij gaan dit dan ook verbeteren! Wij hopen dat u geniet van de auto en de rest van onze service! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Duidelijk, snel, vriendelijk, persoonlijk en flexibel

Duidelijk, snel, vriendelijk, persoonlijk en flexibel

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasevergelijker
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Henk, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Snel en goede service

Offerte snel ontvangen en alles was super snel geregeld vanaf afstand. Auto werd keurig thuis afgeleverd.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Via een familielid/vriend/kennis
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Afspraken intern duidelijker afspreken, aflevering van de auto was intern niet helemaal goed afgestemd waardoor ik er zelf nog achteraan moest bellen.

Beste, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Excuses wat betreft het afstemmen van de aflevering, wij gaan hiermee aan het werk! Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Nieuwe auto correct afgeleverd.

Auto snel, correct en volgens afspraak afgeleverd. Medewerker reageert vlot en correct. Top service!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Via een familielid/vriend/kennis
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Standaard 1 of 2 gele hesjes in de auto, verder geen op- of aanmerkingen. Top!

Beste H.P., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Vlot geregeld, uitgevoerd volgens afspraak, alleen veel papierwerk

Wat Blankert shortlease claimt mbt wat ze bieden maken ze waar

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Minder papierwerk.... schijnzekerheid

Beste Mark , Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Regelt zeer snel een shortlease auto

Blankert kan zeer snel een auto leveren met een goede leaseprijs. Contact verloopt vlot en er wordt snel teruggebeld.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Betere controle op schade aan auto

Beste Rudy, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Tot de volgende shortlease! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Zeer soepel, eerlijk en snel

De doorlooptijd tussen aanvraag, inzet en daadwerkelijk rijden ging super soepel en snel. Groot compliment. Het gebruik van studenten die de auto komen brengen is echt ideaal en ook erg vriendelijk. Een aanrader!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Jurjen, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

levering terwijl ik niet thuis was, krasjes op motorklep

Fijn dat de auto thuis geleverd werd. Wel jammer dat ik niet tghuis was en er meer schade op de auto zat als op het formulier aangegeven

Allemaal zeer goed geregeld

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Z., Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over Blankert Shortlease. Wij wensen u nog veel (rij)plezier met de auto! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease B.V.

Over Blankert Shortlease BV

Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.