Alles is top voor elkaar!

Fijne ervaring van A tot Z, alles soepel verlopen!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Top service, top prijs en top auto! En vooral flexibele voorwaarden!

Mijn contactpersoon Tim heeft enorm goed werk gedaan. Alles was constant erg duidelijk. Geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes waar ik me bij andere dealers toch zorgen om maakte. De auto was helemaal nieuw ook nog eens, kan een gelukje zijn natuurlijk, maar super wel. Voor een bedrijf als dat van ons is dit een ideale oplossing. Soms hebben we en enorm drukke maand en ben je veel onderweg en sommige maanden is het rustig en pakken we het OV. Wij hebben een volledig elektrische, nieuwe Volvo voor een mooie prijs kunnen huren en na 1 maand gewoon dagelijks opzegbaar. Netflix, maar dan voor auto's! Ik ben aangenaam verrast!

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? De laadpas/druppel zou handig zijn om die meteen bij het afleveren van de auto te doen, maar goed daar hebben jullie waarschijnlijk al naar gekeken en dat zal lastig zijn. Verder niks aan te merken!

Beste, Bedankt voor deze geweldige review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service. Wij streven er naar om onze klanten een transparante en flexibele huurervaring te bieden en we vinden het fijn om te horen dat dit bij u is bereikt. Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben bij uw mobiliteitsbehoefte, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Alles perfect en snel geregeld

Het is de 3e keer dat ik een shortlease periode heb via Blankert. Deze keer met hetzelfde type auto als vorig jaar. Mijn aanvraag verliep soepel en alles was duidelijk. Niek van Blankert acteert snel en accuraat. Formulieren.. zoals een bewijs voor mijn Parkeervergunning... zijn ook rap geregeld. Het afleveren van de auto voor mijn voordeur op de beloofde tijd. Ik kan allleen maar zeggen dat alles gaat zoals het moet gaan. Dus top.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Arthur, Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en het contact snel en accuraat heeft ervaren! Mocht u vragen hebben of in de toekomst hulp nodig hebben bij uw mobiliteitsbehoefte, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Soepel vriendelijk

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Maita, Bedankt voor het delen van uw ervaring en mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Al jaren goed

Netjes en optijd. Wat kun je nog meer verwachten.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent met onze diensten. Als u in de toekomst een vraag heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken er naar uit om u snel weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Snel en goed

Alles was zeer helder en bovendien snel en goed afgehandeld.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasetrader
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Prima service, snelle communicatie en zeer net bedrijf.

Doordat ik onverwacht overstapte van baan, moest ik mijn leaseauto inleveren. Ik moet nog een maand op mijn nieuwe auto wachten, dus is deze Shortlease constructie de beste optie. Zodoende kwam ik bij Blankert uit. De communicatie verliep vlotjes en binnen enkele dagen werd de auto netjes thuis afgeleverd. Oftewel een prims service tegen een nette prijs.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Er zat geen ruitenwisservloeistof in het reservoir, maar dat was gemakkelijk en snel op te lossen.

Beste Fulco, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij zijn blij om te horen dat onze service goed aan heeft gesloten bij uw wensen. Uw opmerking over de ruitenwisservloeistof heb ik intern doorgegeven. Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Tot de volgende keer en nogmaals dank voor uw support! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Zeer efficiënt en goed geholpen

Mijn ervaring met Blankert is een uitstekende, zeer professioneel geholpen, hele efficiënte afhandeling en prima prijzen. Verder valt de flexibiliteit in leasetermijn op

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Ik zou het niet weten

Beste, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Mocht u in de toekomst vragen of ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag bij ons terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Goede communicatie, komen afspraken na

Ik wilde van auto wisselen. Dat was snel geregeld. Blankert wilde de wissel wat eerder uitvoeren en ze hebben op het afgesproken tijdstip op de afgesproken locatie de auto’s gewisseld.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Bastiaan, Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de communicatie en de snelle wissel van uw auto. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Goed geregeld

Goed geregeld

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Jim, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! Wij zijn blij dat u heeft genoten van onze service. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Uitstekende voortzetting eerder sportlessen contract

Na een leasecontract van één jaar, “moest” ik mijn eerdere auto teruggeven en opzoek naar een nieuwe shortlease auto. Dit wederom bij Blankert ondergebracht, o.b.v. goede eerdere ervaringen. Nieuw jaarcontract snel en prima opgevolgd, alsmede nieuwe shortlease auto. “Goede club”

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel rijplezier en mocht u in de toekomst vragen of ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

top service

snel schakelend bedrijf en en ook bij het helpen met uitzoeken

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Mustapha, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat uw ervaring positief was. Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Tot de volgende keer en nogmaals dank voor uw support! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

zeer snel schakelen en zeer snel geregeld

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Prima service. Snel en correct

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent met onze diensten. Als u in de toekomst een vraag heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken er naar uit om u snel weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Fijne leasemaatschappij

Blankert is een echt no-nonsense bedrijf, eerlijk, servicegericht, groot aanbod en daarnaast ook scherp geprijst.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Niels, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat uw ervaring positief was. Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Tot de volgende keer en nogmaals dank voor uw support! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Goede Service. Goede Verhouding prijs kwaliteit!

X

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasevergelijker
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring en mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent. Als u in de toekomst vragen heeft of hulp nodig heeft, laat het ons gerust weten! Wij zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Goede aflevering bij mij thuis

Goede en snelle aflevering bij mij thuis. Binnen 3 dagen was alles geregeld.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze snelle service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Perfecte service

Auto werd keurig afgeleverd met een korte uitleg. Vriendelijke Fleetdriver.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Marco, Heel erg bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met hoe de aflevering van de auto is gegaan en de korte uitleg daarbij. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen dan horen wij het graag. We hopen u snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Persoonlijk geholpen, onwijs mee denkend

Complimenten voor hoe alles afgehandeld is, en hoe snel de auto gereed is gemaakt.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Instagram

Fast and reliable.

Nice, fast and friendly.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Onze website
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? Should provide 2nd hand too.

Dear, Thank you so much for your review! We are glad to hear that you are happy with our service and communication. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Blankert Shortlease

Snelle en goede service

Er werd snel gereageerd en de auto was zo geregeld! Fijne service, aardige mensen.

• Hoe bent u met ons in aanraking gekomen? Leasevergelijker
  • Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen dan horen wij het graag. We hopen u snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Top service, alles snel en goed geregeld

Ik rijd nu mijn 2e auto van Blankert. Willem heeft mij beide keren erg goed geholpen. Snelle reacties, fijn contact. Mijn 2e auto werd binnen 2 dagen na mijn keuze al omgewisseld bij mij thuis. Duidelijke uitleg van de chauffeur over hoe alles werkt. Ik ben erg tevreden en raad Blankert zeker aan!

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste Mike, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldeed en dat u tevreden bent met onze diensten. Als u in de toekomst een vraag heeft of als we u op een andere manier kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Mijn ervaring was zeer positief, met duidelijke communicatie en een efficiënte afhandeling.

Mijn ervaring met Blankert Shortlease is over het algemeen zeer positief geweest. De communicatie was duidelijk en efficiënt, en de afhandeling van de autoverstrekking verliep vlot. Ook de auto zelf voldoet aan mijn verwachtingen en ik ben tevreden met de staat waarin deze is afgeleverd.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Very happy, great customer care!

Very happy, great customer care!

Snel en duidelijk

Ik werd uitzonderlijk snel geholpen en meteen duidelijk welke auto’s beschikbaar waren.

• Wat zouden wij volgens u beter kunnen doen? N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor deze mooie review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze snelle service en dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Als u in de toekomst vragen heeft of als er iets is waarmee wij u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Blankert Shortlease

Over Blankert Shortlease BV

Bij Blankert Shortlease vinden wij het belangrijk dat u snel en goed wordt geholpen. Daarom hebben wij altijd een shortlease auto voor u beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een personenauto of een bestelbus; bij ons kunt u altijd direct over een geschikte shortlease auto beschikken. Ook kunt u een keuze maken uit een benzine, diesel, hybride of elektrische uitvoering. Ons wagenpark breiden wij daarnaast wekelijks uit met diverse nieuwe auto’s. Hierdoor hebben wij altijd een geschikte en representatieve shortlease auto voor u beschikbaar.