Wij zijn heel goed geholpen.

Zeer nette zaak met vriendelijk personeel. We hebben een hele mooie auto gekocht en zijn daar heel tevreden mee. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Auto aangekocht. Prima advies welke auto bij mijn wensen past. Via zoekopdracht een VW Golf aangekocht. Netjes afgeleverd met.2 nieuwe voorbanden. Het onderhoud van mijn nieuwe auto geef ik met het volste vertrouwen in handen van Autohuis Capelle

We ervoeren het contact als bijzonder prettig.

Tja en moesten we weer de boer op voor een andere gebruikte auto. Dat zou een gedoe worden dachten we. Maar wat bleek: in een korte tijd zijn we geslaagd in onze keuze. En wel op een heel aangename manier. De verkoper wist ons vertrouwen snel te winnen wat het hele verloop tot een fijne ervaring maakte. Nu, 5 weken later is onze, zeer betaalbare aankoop, een zeer goede keus gebleken.

Super net bedrijf en heel gastvrij!! Word netjes geholpen en ziet er allemaal top uit. Echt een aanrader.

het was perfect

ik was daar voor de eerste keer perfect geholpen met apk. achter nieuwe rem schijven ed olie ver +nieuw remleiding. alles perfect gedaan

Supper aardig

Deze mensen zijn supper aardig en leggen alles heel goed uit. Alleen ik moet hun mijn excuses aanbieden ik zou zaterdag terug bellen dat heb ik niet gedaan was misselijk van corona prik die ik kort ervoor heb gekregen en was na 18.00 voor ik er aandacht.

Gemoedelijk

Hadden maar een half uur nodig om een auto te kopen. Goede uitleg,boekjes laten zien,geen opdringen. Al met al prima bedrijf.

Deskundig, vertrouwd, ,

Bij eerste bezoek aan showroom kreeg ik gelijk een goede indruk . Goede voorlichting . geen snelle praatje s , gewoon eerlijk en deskundig . Inmiddels hier een Skoda Octavia aangeschaft met 12700km op de teller en auto ziet er zo goed als nieuw uit. Na paar dagen gebruik was er een probleempje , maar is keurig opgelost, leenauto meegekregen. Dit bedrijf is zeker een aanrader .

Behulpzaam eerlijk en denken in belang van mij

Ik had een pittige schade aan mij mini. Met eerlijke advies en goed geïnformeerd worden zijn deze heren vakmensen. Ook voor het werk wat ze laten zien. 10 met griffel Groet Petra

Via via terecht gekomen bij dit bedrijf. Uitstekende service. Een leenauto mee en werd netjes gebeld dat er een paar onderdelen aan vervanging toe waren.

Wordt altijd netjes geholpen

Wordt altijd netjes geholpen en behulpzaam kan het iedereen aanraden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Behulpzaam, deskundig en dit alles tegen een redelijke prijs. Ben heel blij met zo een vertouwd autobedrijf in de buurt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op begin heel goed ervaring, hulpvol mensen, ik ben tevreden van prijs/kwaliteit van min auto, enkel probleem is die na dieper onderzoek kwam uit dat de auto geïmporteerd was en er is geen officieel garantie stickers van de Kia importeur, in conclusie na 4 maanden ik heb nog geen reactie gekregen van de verkoper, de auto was “nieuw” allen op advertentie, da auto was twee and half jaar oud en de 7 jaar Kia-garantie zijn niet geldig omdat iets “grijs” over de reëel kilometerstand en onderhoud beurt is, Kia geeft geen garantie voor auto die niet via de officiële importeurs ingevoerd zijn.\r\nSamenvatting? Na 4 maanden heel tevreden van de aankoop maar ik heb een “nieuwe” auto zonder garantie.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige garage! Onlangs mijn prachtige Citroën C5 1.6 thp automaat gekocht met 46.000 km op de teller. Mooi bedrijf met vriendelijke en dienstbare mensen! Geen gladde praatjes maar een goed verhaal. Kortom een tevreden klant. Ik kan dit bedrijf dus zeker aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK laten doen, snel een afspraak kunnen maken, nette prijs en snel weer klaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf. Supersnelle levering en op een zeer fijne wijze zaken gedaan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer zaken gedaan met autohuis Capelle na goede ervaringen de eerste keer. \r\n\r\nAuto ingeruild en nieuwe gekocht, binnen 2 dagen konden we onze auto al ophalen met nieuwe apk en Beurt.\r\n\r\nSuper service en klantvriendelijk, kunnen dealers een voorbeeld aan nemen. \r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nAuto gekocht maar koppeling bleek niet lekker te lopen en die is zonder enig probleem vervangen .\r\nGoede uitleg over de auto en reparatie .\r\nZeer vakkundig personeel , komen zeer betrouwbaar over , werken netjes en professioneel .\r\nKom hier zeker terug voor m\'n volgende auto .......

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands Citroen C5 gekocht afgelopen maart 2016