Deskundig, vertrouwd, ,

Bij eerste bezoek aan showroom kreeg ik gelijk een goede indruk . Goede voorlichting . geen snelle praatje s , gewoon eerlijk en deskundig . Inmiddels hier een Skoda Octavia aangeschaft met 12700km op de teller en auto ziet er zo goed als nieuw uit. Na paar dagen gebruik was er een probleempje , maar is keurig opgelost, leenauto meegekregen. Dit bedrijf is zeker een aanrader .

Behulpzaam eerlijk en denken in belang van mij

Ik had een pittige schade aan mij mini. Met eerlijke advies en goed geïnformeerd worden zijn deze heren vakmensen. Ook voor het werk wat ze laten zien. 10 met griffel Groet Petra

Uitstekende service

Via via terecht gekomen bij dit bedrijf. Uitstekende service. Een leenauto mee en werd netjes gebeld dat er een paar onderdelen aan vervanging toe waren.

Wordt altijd netjes geholpen

Wordt altijd netjes geholpen en behulpzaam kan het iedereen aanraden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Behulpzaam, deskundig en dit alles tegen een redelijke prijs. Ben heel blij met zo een vertouwd autobedrijf in de buurt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op begin heel goed ervaring, hulpvol mensen, ik ben tevreden van prijs/kwaliteit van min auto, enkel probleem is die na dieper onderzoek kwam uit dat de auto geïmporteerd was en er is geen officieel garantie stickers van de Kia importeur, in conclusie na 4 maanden ik heb nog geen reactie gekregen van de verkoper, de auto was “nieuw” allen op advertentie, da auto was twee and half jaar oud en de 7 jaar Kia-garantie zijn niet geldig omdat iets “grijs” over de reëel kilometerstand en onderhoud beurt is, Kia geeft geen garantie voor auto die niet via de officiële importeurs ingevoerd zijn.\r\nSamenvatting? Na 4 maanden heel tevreden van de aankoop maar ik heb een “nieuwe” auto zonder garantie.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldige garage! Onlangs mijn prachtige Citroën C5 1.6 thp automaat gekocht met 46.000 km op de teller. Mooi bedrijf met vriendelijke en dienstbare mensen! Geen gladde praatjes maar een goed verhaal. Kortom een tevreden klant. Ik kan dit bedrijf dus zeker aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK laten doen, snel een afspraak kunnen maken, nette prijs en snel weer klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf. Supersnelle levering en op een zeer fijne wijze zaken gedaan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer zaken gedaan met autohuis Capelle na goede ervaringen de eerste keer. \r\n\r\nAuto ingeruild en nieuwe gekocht, binnen 2 dagen konden we onze auto al ophalen met nieuwe apk en Beurt.\r\n\r\nSuper service en klantvriendelijk, kunnen dealers een voorbeeld aan nemen. \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nAuto gekocht maar koppeling bleek niet lekker te lopen en die is zonder enig probleem vervangen .\r\nGoede uitleg over de auto en reparatie .\r\nZeer vakkundig personeel , komen zeer betrouwbaar over , werken netjes en professioneel .\r\nKom hier zeker terug voor m\'n volgende auto .......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands Citroen C5 gekocht afgelopen maart 2016

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vrouw en ik hebben een Fiat Panda uit 2008 aangeschaft bij Autohuis Capelle en zijn super goed geholpen en hebben er een pracht auto aan overgehouden.\r\n\r\nEerlijke mensen en eerlijke auto\'s naar mijn mening!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Postief. Tweede hands auto gekocht. zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijne heren,\r\nVoor mij was dit een uiterst vriendelijke en correcte ontvangst!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk personeel, keurig te woord gestaan, zeer hulpvaardig en bekwaam.\r\nZeker een aanrader als je op zoek bent naar een occasion !!\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gewoon, eerlijk, net, betrouwbaar Automobielbedrijf, dat graag zijn klantenbestand wil behouden en uitbreiden.\r\n\r\nIn Maart een occasion aangeschaft, gewoon een keurig nette probleemloze en zuinige auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer open, eerlijke communicatie lekker nuchter en recht door zee. Flexibel om een afspraak in te plannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, keurig geholpen. Bandenwissel was zo gebeurt