Goede service, aardig mensen

Ze weten echt wel waar ze het over hebben. Kreeg goede tips. Probleem alleen niet goed genoeg nagecheckt, waardoor ik nu nog een keer terug moet.

Klantvriendelijkheid en deskundigheid ten top

Zoals altijd weer correct en vriendelijk geholpen.

prettig

Er werd mooi de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Een klein minpuntje was dat de factuur niet klopte maar na overleg zijn we er over uit gekomen. Tot volgend jaar, Steven

al jaren klant

met de Fiat Punto en Panda goede ervaring. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zoals altijd perfect

Gewoon weer goed geholpen

Altijd goed !!

Fijne garage, komen altijd met een nette eerlijke oplossing.

Geweldige service!

Kom al jaren met mijn camper bij den Hartog en ook nu met mijn nieuwe camper meer dan tevreden over de service, het meedenken in vooral oplossingen en de voortreffelijke persoonlijke aandacht van zowel den Hartog zelf als zijn mensen op de vloer!

Prima zaak.

Kon snel terecht voor APK van mijn Mercedes.Kon er op wachten.

Prima!

Aandachtig,meedenkend,let op de schaarse km die ik rij ! Dikke pluim!

Goed geholpen

Een prettige ervaring om bij Den Hartog mijn camper te laten maken en servicen. Er wordt met aandacht voor de camper gewerkt. Ik ben een klant van het type dat alles opzoekt op internet en Den Hartog staat daarin open om suggesties van mij aan te horen. Dat vind ik prettig. Er heerst een prettige sfeer. Niet gehaast. Geen gezucht. Flexibel. Geen weken wachten. Het uurtarief is niet te laag of te hoog maar rechtvaardig.

Goede en transparante service zoals gewoonlijk

Alles prima geregeld, kon op tijd de auto weer ophalen.

Zeer goede garage!

Het personeel is vriendelijk, er wordt vooraf duidelihk gecommuniceerd over de evt. reparatie en de auro rijdt weer perfekt.

Ongekend goed!

Goede dienstverlening door mensen die weten wat de klant verwacht. Een hoog kennisniveau!

Top bedrijf

Snelle service, duidelijke afspraken.

Perfect.

Van tevoren juiste prijsopgave, auto keurig op tijd klaar.

Een hele nette en vriendelijke auto bedrijf

We hebben een auto gekocht vandaag en het bedrijf is netjes en de manier waarop de auto verkocht is vinden wij heel prettig en vooral vriendelijk rustig en heel ontspannen zonder mooie verkoop praatjes van de verkoper. De auto is netjes afgeleverd en we kregen ook nog een mooie bos bloemen van de verkoper nadat we de sleutels in ontvangst hadden gekregen...gewoon top!! We hopen dat de auto het goed blijft doen en dan zijn wij zeker een vaste klant geworden bij deze auto dealer. Mvg...Fred

Leuk contact, en afspraken worden nagekomen.

Doordat mijn vaste campergarage geen tijd had voor Apk ben ik bij Den Hartog terecht gekomen. Zij hebben me vlot geholpen, ook een kleine reparatie uitgevoerd (na overleg met mij), en alles binnen een dag geregeld. Prima adres, kan ze zeker aanbevelen!

Uitstekend, goed contact en prima service

Uitstekend, goed contact en prima service

Vriendelijk personeel, makkelijk zelf een afspraak kunnen inplannen via de site, snel en goed geholpen. Ze komen hun afspraken na.

Altijd goede ervaringen. Kundige, vriendelijke mensen.

Afspraken worden altijd nagekomen. Eerlijke mensen, vakkundig. Gemoedelijke sfeer.

Prettige en vakkundige mensen

Komen al jaren bij deze garage en worden altijd beleeft en vakkundig geholpen.

Ruim voldoende

Vriendelijke

Exact wat je verwacht

Apk keuring gepland, netjes gebeld over uitslag. Ze denken mee. Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk ontvangen

Zeer positief aantebevelen goede surfers

Superrrr tevreden

Ik heb een oldtimer (Burton op basis van 2cv). De techniek is nog van vroeger en ook daar gaan ze meer dan uitstekend mee om en denken ook goed mee naar oplossingen. Ik ben superrr tevreden