Deskundig en vriendelijk

Voor de APK keuring naar de garage. Auto bleek perfect in orde, maar ook bleek dat de ophanging van de uitlaat veel te strak tegen het chassis stond gemonteerd. Die montage van overigens elders verricht. Zeer deskundig is de uitlaat nu flexibel en met minimale spanning onder de auto geplaatst. Hiervoor was het nodig een steuntje te lassen. Tevoren was hiervoor geen tijd gereserveerd. Maar de reparatie werd toch aansluitend aan de APK gedaan.

zeer klant verdelijk

Heeft alles voor de klant over en staat meteen klaar

Deze garage is top. Als je komt, wordt het altijd opgelost. Prima.

uitstekend

deskundig, vriendelijk, en betrouwbaar.

Vandaag onverwacht bij de garage: monteur staat weer direct klaar!

Zoals eerdere bezoeken aan Den Hartog, niets dan lof.

Goede communicatie: heldere uitleg van de gestelde diagnose, de uit te voeren werkzaamheden en de te verwachten kosten.

Wederom weer goed geholpen.

Snel geholpen en de prijs is goed.

Vriendelijk snelle service

Zeer goede service tegen redelijke prijs

Altijd een zeer goede service tegen een redelijke prijs

Relaxed, kundig en goed gecommuniceerd.

Ik laat mijn auto met vertrouwen achter bij Den Hartog Autoservice! Vertrouwen dat ze ‘m maken en dat ze me niet voor de gek houden :-)

Goede service.

Bekende monteurs. Met ervaring.

Kennis van zaken, service. Vertrouwd persoonlijke benadering Niks te veel.

Klantgericht

Vriendelijk en adequaat geholpen voor onderhoudsbeurt Fiat 500c.

Top garage met vriendelijk personeel!!

Zeer behulpzaam personeel dat hart heeft voor het vak en klanten. Probleem met mijn auto werd snel gevonden en goed verholpen. Ze zijn open en eerlijk over de kosten. En denken met je mee! Ik kom er al jaren en elke keer als ik er geweest ben, kan ik met een gerust hart de weg weer op. Mannen super bedankt!

Vakmensen en een top garage

Zeer behulpzaam personeel dat hart heeft voor het vak en klanten. Er word met je meegedacht, ze houden je op de hoogte als er extra problemen voorkomen. Ik kom er al jaren en elke keer als ik er geweest ben, kan ik met een gerust hart weer op weg.

Deskundigheid en persoonlijke begeleiding.

Zeer tevreden met de tijd die in ons probleem gestoken is. Ook het zoeken maar de oorzaak en meedenken over de oplossing was erg goed

Topservice zoals altijd!

Ben nog steeds heel tevreden over de Hartog. Even een reparatie tussendoor is nooit een probleem.

Heel goede service

Wordt altijd snel en goed geholpen, reparaties worden goed afgewerkt.

Gewoon goed.

Klant gericht, vakkundig....gewoon goed.

Nieuwe klant erbij

Dit was mijn eerste bezoek maar netjes geholpen en snel. Nog mooier was dat de auto ook nog even gewassen was, top! Den Hartog heeft er een nieuwe klant bij.👍

Super geholpen

Ik ben zeer tevreden. Er is veel moeite gedaan om mij te ontzorgen.

een prima bedrijf

wordt goed geholpen.

Snel, deskundig en vriendelijk

Ik kan altijd gelijk langskomen, krijg duidelijk, deskundig advies en ze zijn er allemaal even vriendelijk!!

Deskundige probleemanalyse en aanpak

Probleem met auto werd snel gevonden en goed verholpen. Waren uit zichzelf alert op garantie van een eerder vervangen onderdeel, waardoor kosten konden worden beperkt. Denken mee. Prettig!

Goede service!!

Kon snel terecht; duidelijke info; goed advies. Tevreden en ga zeker terug indien nodig.