Vriendelijk en duidelijk

Prima garage, altijd vriendelijk en behulpzaam

Top gedaan weer Auto een kleine beurt gehad niks bijzonders aan de hand Kunnen weer kilometers maken

Super vriendelijk

Voor het eerst hier geweest en een goed gevoel hierover.. aanrader

Altijd vriendelijke behandeling!!

Netjes geholpen en uitleg van het mankement

Duidelijke uitleg en de auto op tijd klaar.

Altijd berijd om mij te helpen met mijn auto

Een eerlijke afhandeling van APK keuring geen gezeur als ik om de dingen vraag.

geweldige service

Je wordt gelijk en goed geholpen en vertellen je wat er aan de hand kan zijn met jou reparatie en wat het ongeveer kan gaan kosten. prima

Staan meteen klaar en ondernemen gelijk actie. Mooi!

En ze kijken ook de algemene gesteldheid van de auto na (Volvo 1994). Daar kwamen wat 'dingetjes' aan het licht, waarvan één op hun eigen initiatief vervangen is (aangetaste benzineslang...). Prima. Vervolgafspraak gemaakt.

Top service!!

Super snel geholpen

Super!

Aanschaf auto ,alles prima verlopen van interesse en bezichtiging van auto tot aan de aankoop en aflevering gewoon super Daarom gewoon een 10.

Zeer correct. Attend.

Prima alles.

Servicegeichte benadering en vriendelijk uitstraling

Bereidheid om bij kleine ongemakken direct tot reparatie over te gaan danwel te verhelpen indien zich dit voordoet.

Goed en netjes geholpen

Relatief laat aangemeld voor een uitgebreide reparatie en uiteindelijk ook een apk. Goed verlopen.

Zeer deskundig personeel

Er werd goed geluisterd en de juiste diagnose gesteld.

Prima garage, service en snelheid

Snelle hulp en reparatie als er iets is. Goeie en vriendelijke service.

Garage die meer doet als het probleem oplossen, maar ook meedenkt en aangeeft als er andere zaken aandacht nodig hebben en dit ook direct proberen op te lossen. Alles netjes op tijd klaar volgens afspraak.

Heel vriendelijk en deskundig geholpen

Denken met de klanten mee. Gewoon een goede garage

Na afloop laten zien waarom e.e.a. vervangen is.

Zoals altijd weer top!

Heel tevreden!

Zoals altijd goed geholpen

Bandenwissel snel en goed uitgevoerd. Aandacht voor een vraag en duidelijk advies gekregen

Vriendelijk en deskundig

Na jaren heen issues had mijn 159 veel werk te doen: remschijven, remblokken, nieuwe banden, een reparatie aan een deurslot, een reparatie aan het koppelingspedaal, kleine beurt en apk. Dat was even slikken. Maar ik werd rustig over de auto geleid, waarbij duidelijk werd dat het zeker geen verzinsel was. Fijn dat men even de tijd nam om alles uit te leggen en te tonen. Enthousiasme over mijn 1750 motor. Kees heeft een eerlijke offerte gedaan, adviseerde om ondanks de kosten niet van originele onderdelen af te stappen. Een paar dagen later kon ik de auto weer ophalen. Fijn van binnen en van buiten schoongemaakt. Hij rook weer als nieuw. En hij rijdt weer heerlijk. Bedankt voor de goede zorgen. Tot volgend jaar.

Uitstekend werd gelijk en goed geholpen

Ik kwam zonder afspraak op een vrijdag langs. Ze hebben gelijk een diagnose gemaakt. Daarna kreeg ik te horen wat het probleem is en wat het mij zou kosten als ik het bij hum zou laten maken.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Erg prettig zoals altijd.

Auto weer lekker gekeurd zoals altijd goede service.

Vriendelijk en zoals het hoort !

Standaard altijd perfect !