Goede ervaring, dik te treden met onderhoud auro

Zijn dik te vreden met deze garage,

Goede communicatie

Het werd duidelijk uitgelegd wat het probleem was .

Heel vriendelijk geholpen, een aanrader voor eenieder.

Toen we tot koop overgingen, zij mijn vrouw doe er maar een strik om, we nemen hem, en bij ophalen ja hoor mooie strik erop, en mooie bos bloemen. Dit geeft vertrouwen in de toekomst, zullen er voortaan komen voor service. Echt veel beter als grote bedrijven, waar je maar een nummer bent.

Graag gedaan en veel veilige kilometers!

uitstekende vakmensen.

afspraken worden goed nagekomen, vriendelijk personeel, ervaren monteurs.

Heel slecht, 45€ met 0 oplossingen

Ik heb problemen met mijn radio (er blijft fiat in beeld staan) dus die hangt hem aan een computer en die geeft aan touch screen geblokkeerd. Ik heb 3x tegen hem gezegd je moet de code invoeren, maar dat was volgens hem niet waar. En mijn raam gaat niet open, computer zegt relais kapot, en kwam hij met het verhaal dat alles door gemeten moet worden en dat dat wel een aantal uur kan duren. Nu moest ik 45€ betalen voor onderzoek terwijl hij niks opgelost heeft. Vandaag in emmen bij fiat dealer geweest code radio ingevoerd en relais vervangen(Er is er maar 1 voor het raam), 68€ en alles werkt. Dus mijn ervaring is ronduit belachelijk te noemen, of de persoon heeft er geen verstand van of hij probeert heel veel geld te vragen voor(in dit geval) nog geen 45 min werk. Ik kom er nooit meer.

Erg vervelend dat wij van u niet de tijd gekregen hebben om dit probleem op te lossen. U kwam maandag zonder afspraak bij ons binnen, terwijl u de zaterdag er voor een afspraak gemaakt had waar u helaas niet kwam opdagen. Wij hebben u desondanks onmiddellijk geholpen door de auto uit te lezen. Er zaten erg veel storingen in diverse systemen. Deze hebben wij gewist. Tenslotte bleven er 2 meldingen over. Omdat wij helaas geen gelegenheid meer hadden om hier op dat moment nog meer tijd aan te besteden, hebben wij u geadviseerd om hier een nieuwe afspraak voor te maken. Wij herkennen ons dan ook totaal niet in uw reactie dat wij dit probleem niet zouden kunnen oplossen.

Nette behandeling, fijne service

Een leenfiets stond al klaar, ik werd vriendelijk te woord gestaan en aan het eind van de dag stond mijn Bravo braaf klaar.

Geduld met mij, en daarbij gepaste bejegening!!!

Ik heb een auto gekocht met behulp van mijn broer ivm mijn mentale beperking. In afwezigheid van mijn broer bejegende “Kees” mij op geïnteresseerde/prettige wijze. Ik ben zeer tevreden over de verkoopwijze. De rust, tijd, en geduldige manier van doen, Wellicht kijk ik eerst bij dit bedrijf als ik weer een auto ga kopen

Flitsend geholpen

Moest een koplamp lampje vervangen hebben. Kon meteen terecht. Alles was zeer snel en goed geregeld.

Graag gedaan!

We hebben alleen goede ervaringen

Vriendelijk en zeer deskundig advies.

Je word altijd goed geholpen. Vriendelijk

vakkundig en goede service

Camper is daar in onderhoud en leveren altijd goed werk. overleggen als er iets gevonden wordt dat niet goed is. Vragen ook of het een probleem is als de reparatie uitloopt. Al met al erg tevreden.

Quick and fast

I am veyr happy with the service, car works really well after service.

Goede en snelle service

Staan altijd gelijk voor je klaar, deskundige mensen en een goede prijs prestatie bij reparaties.

Goed.

Goed.

Heb hier mijn eerste auto gekocht, deze is erg netjes afgeleverd!

Wij wensen je veel veilige kilometers met je eerste auto!

Eerlijk en duidelijk

Ik heb een toyota en heb bij de dealer al regelmatig dat ik meer kwijt ben dan nodig, of dat het onder garantie zou moeten vallen maar dat ze toch probeerden te rekenen. Daarom naar een andere garage, den Hartog, gegaan. Ze zijn erg duidelijk, leggen uit wat er moet gebeuren en denken mee. Ze doen wat ze zeggen en zijn zeer vriendelijk en dat maakt het een zeer betrouwbaar en fijn bedrijf.

Dank je wel voor deze mooie feedback!

Denken mee met de klant! Vakkundig, afspraken worden nagekomen!

Onze bijna Youngtimer Alfa heeft extra aandacht nodig, dit laten we met een gerust hart door Den Hartog doen. Alles wordt vooraf overlegd en vakkundig uitgevoerd!

Altijd goede service en behandeling

Top autobedrijf netjes geholpen

Top autobedrijf als ze de volgende keer weer wat naar mijn zin hebben ga ik er zeker weer naar toe netjes geholpen en aan de afspraak gehouden

Er is geen betere!

Denkt mee met de klant, levert altijd kwaliteit

Super service

Super service en kundig

Als vanouds, goed!

Auto voor APK, op tijd klaar en werd gebeld. Praatje over de auto en tevreden weer naar huis.

Top service

No nonsense bedrijf kwalitatief goed en vriendelijk personeel en up to date service !

Great service!

Great service and good communication. Recommended!

Den Hartog Autoservice is een garage waar je een band mee opbouwd.

Bij Kees, Jan en Gerlach kun je altijd voor advies terecht. Als ze het niet weten zoeken ze het op. Een bijna ouderwets bedrijf te noemen, waar je echt welkom bent.