Goedendag graag wil ik onze ervaring delen over onze aanschaf van een A5 cabriolet bij jan Versteeg auto te udddel. Een no nonsens garage die zijn afspraken nakomt. Gewoon goed

goede service nette prijs

fijne service er word goed overlegt en voor een nette prijs

Hele goede service en afspraak is afspraak

Een hele mooie fijne bus gekocht bij versteeg in uddel We zijn super tevreden over de service Duidelijke afspraken goed contact En bij dit bedrijf geld ook echt afspraak is afspraak super service Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Vriendelijk en goed geholpen, Blij met onze aanschaf van de seat, bij ophalen kregen we nog een leuke attentie, Goede service en vele extra. We raden deze garage zeker aan.

goede service

als ik ze bel word ik altijd vriendelijk ontvangen en geholpen zelfs bij pech schieten ze me gelijk te hulp en kan ik een auto lennen

Wat een top bedrijf!!

Ik kwam bij Jan om een tweedehands auto voor mijn moeder te bezichtigen, en eigenlijk was mijn gevoel al direct goed! Ze zorgen ervoor dat alles tot in de details geregeld word. Hier kunnen velen een voorbeeld aannemen en ik beveel hun dan ook zeker aan iedereen aan! Dank jullie wel voor de verleende service!

Top bedrijf

Je wordt echt als een klant behandeld niet opdringen neemen alle tijd voor alles duidelijk uit leggen gewoon perfect

top bedrijf

versteeg uddel top bedrijf ben er al jaren klant kun er altijd terecht zelfs in de avonduren wordt er nagedacht over een oplossing. is iets niet goed dan wordt dit gelijk verholpen.

Eerlijk vriendelijk no-nonsens bedrijf

Wij hebben een auto gekocht bij Versteeg. Na meerdere autobedrijven gehad te hebben waar nog een hoop kosten bovenop de geadverteerde prijs kwamen (groot onderhoud, BOVAG-garantie, volle tank), was dit de eerste waar de prijs ook daadwerkelijk de prijs was. Verder uiterst vriendelijk ontvangen. Jan Versteeg is een eerlijk vriendelijk no-nonsens man. Wij komen zelf van de utrechtse heuvelrug en raden aan om een naar uddel af te reizen!

Goede service en fijne, meedenkende mensen.

Ontzettend prettig en servicegericht!

De aanschaf van een tweedehands auto bij Versteeg is mij ontzettend goed bevallen. Versteeg is zeer servicegericht en doet zijn best om alles tot in de puntjes te verzorgen (en dat is gelukt). Ik ga met een vertrouwd gevoel de weg op en kan Versteeg absoluut aanbevelen.

Nieuwe auto

Heeel netjes en snel aangeleverd met een onverwacht presentje.

Goede service en prettige klantbenadering

Al een aantal jaar naar volle tevredenheid met onze auto's bij autobedrijf Versteeg voor onderhoud en onze 3e nieuwe auto onlangs bij hun gekocht. Ze bieden goede service en denken oplossingsgericht mee mocht er toch wat zijn! Kortom, hele tevreden klanten hier en wij raden autobedrijf Versteeg zeker bij iedereen aan!

Goede service. Deskundige hulp.

Jan Versteeg en zijn mensen helpen je op een prettige en deskundige manier.

Uitstekende service en zeer deskundig

Uitstekende service en zeer deskundig

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn bedrijfswagen hier gekocht, Ook mijn twee dochters hebben hier een auto gekocht. Super bedrijf met hele goeie service. Als er iets is staan ze gelijk klaar. Zeer tevreden...

Zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jan zijn prima team ontzorgen !
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storingslampje brandt\r\nTelefoontje gepleegd en we konden gelijk terecht.\r\nOuderwetse service met moderne apparatuur én kennis, Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderstaande beoordeling heb ik helaas bij het onjuiste autobedrijf geplaatst.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sorry revieuw van roy uit kerkrade is niet van toepassing we hadden het verkeerde autobedrijf moest versteeg in ijselstein zijn kijken of dat5 verwijderd krijgen SOORY HIERVOOR U BENT EEN KEURIG BEDRIJF

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. No-nonsense mentaliteit. Lekker gewoon. Goede eerste indruk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goed geholpen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ken J.Versteeg al jaren. \r\nHeb er meerdere keren onderhoud en APK laten uitvoeren. \r\ntevens auto aangeschaft.\r\nals er iets is wordt er altijd op een gepaste manier naar een oplossing gezocht. \r\ntop bedrijf.

Noord Riezenweg 21 3888LT Uddel

577401999

Over AutoCrew Autobedrijf Versteeg

Autobedrijf Versteeg is een jong bedrijf met een enthousiast team die als doelstelling heeft om u als klant te ontzorgen en u zoveel mogelijk rijplezier te geven. Graag staan wij voor u klaar om voor u uw droomauto op te zoeken en deze in topconditie te houden!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.