Zeer fijne mensen

Mega fijne garage. Je word snel geholpen, ze zijn vriendelijk en denken met je mee. Eem garage waar je spreekwoordelijke poot niet word uitgedraaid en waar je normale facturen krijgt. Deze garage in één woord? Perfect!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Op vakantie in Uddel. Auto kon niet meer schakelen. Zeer fijn geholpen heel vriendelijke mensen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vanaf het begin een super goed contact gehad met de eigenaar voor de aankoop van mijn nieuwe auto. Alles tot in de puntjes geregeld.

Zeer klantvriendelijk en top service!

Ik heb veel flexibiliteit ervaren bij dit bedrijf. Communicatie is zeer vlot en duidelijk wat zeer prettig is. Geen vraag is te gek en ze denken erg goed met je mee. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Ik ga genieten van mijn mooie nieuwe auto!

Weten waar ze mee bezig zijn.

APK laten doen en bandenwissel, snel en goed geregeld!

super service

top

Super service!

Vanmorgen met het gezin aan het inpakken om na een heerlijke week op de Veluwe weer huiswaarts te keren. Als laatste de fietsendrager erop en bij het testen van de knipperlichten kwamen wij erachter dat deze precies andersom knipperde.. niet echt veilig om hiermee te gaan rijden. Vervolgens dichtstbijzijnde autobedrijf Versteeg gebeld. "Komt u maar langs dan gaan we kijken of we het kunnen oplossen". Ik er naartoe gereden, kwamen gelijk naar buiten. Euvel was vrij snel gevonden en alles werkte weer. Vervolgens vroeg ik wat de kosten zijn. "Niets, service van de zaak" en na nog wat aandringen van mijn kant bleef het antwoord hetzelfde. Hij wilde er niets voor hebben. Geweldig wat een service! Top bedrijf. Hartelijk dank nogmaals!

Goede communicatie en aardige mensen

Overzichtelijk, vriendelijk en meedenkend.

Vriendelijke mensen, auto was snel weer klaar en ze legden alles goed uit.

Autobedrijf Versteeg is een bedrijf met verstand van zaken wat graag meedenkt met de klant!

Autobedrijf Versteeg kenmerkt zich door vriendelijk en hardwerkend personeel. Ze hebben mij geholpen met het vinden van mijn droomauto, hebben erg goed naar mijn wensen geluisterd en hebben met mij meegedacht. Normaal gesproken schrijf ik eigenlijk nooit recensies, maar dit bedrijf heeft mij zo positief verrast dat ik het zeker de moeite waard vond om het met de rest van Nederland te delen!

Hele snelle service !!!!!

Half 6 kwam een monteur bij de camper kijken, moest nieuwe accu in. Half 7 waren we weer terug op de camping met een nieuwe accu Super de SUPER!!!!!!! Fam. Baas

super bedrijf zeer professioneel

We werden zeer goed ontvangen ,heb mijn oude auto in kunnen ruilen Kreeg er meer voor terug dan ik verwachte ,heb een super auto voor terug.top bedrijf kunnen nog een hoop bedrijven van leren. Nogmaals hartelijk dank Mvg Fred

Vriendelijk, kundig en snel geholpen

Top bedrijf en service

Top bedrijf. Vriendelijk personeel en eerlijke nette auto's. En waar zie je tegenwoordig nog bij aankoop een mooi gevulde precent als bedank voor aankoop occasion. Begin 2022 blij met onze aankoop. Absoluut aan te raden

Altijd bereid te helpen ..

Vriendelijk en behulpzaam is het motto bij deze jongens ..

Vakmanschap

Vakmanschap is meesterschap! Deze uitspraak is op alle vlak van toepassing op Autobedrijf Versteeg. Zowel zakelijk als privé jaren al voluit tevreden.

vriendelijk mensen

Ik ga er af en toe de auto wassen en stofzuigen, heel fijn. Goed en niet duur.

Goede service en vriendelijk geholpen

Autobedrijf Versteeg hebben wij benaderd door goede mond op mond reclame die wij gehad hadden. Wij waren op zoek naar een auto en hebben die zoekopdracht aan hen gegeven zodat zij op zoek gingen naar een goede auto voor ons. Dit is hen snel gelukt. En ik rijd nu in een goede, fijne en sportieve auto rond.

Perfect en vertrouwd

Onze ervaring is dat autobedrijf Versteeg eerlijk is en vertrouwen geeft. ook heeft hij een perfecte service en staat altijd voor ons klaar.

Uitermate sterk bij individuele service

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik voel me als klant bijzonder serieus genomen doordat er tijd en aandacht aan me besteed wordt. Ook wordt me zorgvuldig uitgelegd wat de problemen zijn en word ik op de hoogte gehouden van de mogelijke oplossing en bijbehorende prijs. Kortom: uitermate goede service!

Top service!

2 jaar geleden mijn auto gekocht. Nu toch wel eens tijd om een review te geven. Wat was ik blij verrast toen ik de auto ophaalde. Uitgebreide uitleg gekregen en een leuk pakketje met lekkers! Het idee was dat ik de auto weer bij mijn eigen garage in onderhoud zou doen. Maar door de service en vriendelijkheid die dit bedrijf levert besloten om hier te blijven. Eerlijk advies, extra services en leuk personeel. Kortom, ik rij graag vanuit Apeldoorn naar Uddel. Ga zo door jongens!

Tevreden

Goed contact, toegankelijk Komt afspraken na

Zoals boven: uitstekend

Goede zaak

zeer goed

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen Uitstekend.

Uitstekend geholpen met de aanschaf van een nieuwe bedrijfsbus.

Over AutoCrew Autobedrijf Versteeg

Autobedrijf Versteeg is een jong bedrijf met een enthousiast team die als doelstelling heeft om u als klant te ontzorgen en u zoveel mogelijk rijplezier te geven. Graag staan wij voor u klaar om voor u uw droomauto op te zoeken en deze in topconditie te houden!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.