Goede service en fijne, meedenkende mensen.

Ontzettend prettig en servicegericht!

De aanschaf van een tweedehands auto bij Versteeg is mij ontzettend goed bevallen. Versteeg is zeer servicegericht en doet zijn best om alles tot in de puntjes te verzorgen (en dat is gelukt). Ik ga met een vertrouwd gevoel de weg op en kan Versteeg absoluut aanbevelen.

Top service

Nieuwe auto

Heeel netjes en snel aangeleverd met een onverwacht presentje.

Goede service en prettige klantbenadering

Al een aantal jaar naar volle tevredenheid met onze auto's bij autobedrijf Versteeg voor onderhoud en onze 3e nieuwe auto onlangs bij hun gekocht. Ze bieden goede service en denken oplossingsgericht mee mocht er toch wat zijn! Kortom, hele tevreden klanten hier en wij raden autobedrijf Versteeg zeker bij iedereen aan!

Goede service. Deskundige hulp.

Jan Versteeg en zijn mensen helpen je op een prettige en deskundige manier.

Uitstekende service en zeer deskundig

Uitstekende service en zeer deskundig

Mijn bedrijfswagen hier gekocht, Ook mijn twee dochters hebben hier een auto gekocht. Super bedrijf met hele goeie service. Als er iets is staan ze gelijk klaar. Zeer tevreden...

Zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jan zijn prima team ontzorgen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Storingslampje brandt\r\nTelefoontje gepleegd en we konden gelijk terecht.\r\nOuderwetse service met moderne apparatuur én kennis, Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderstaande beoordeling heb ik helaas bij het onjuiste autobedrijf geplaatst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sorry revieuw van roy uit kerkrade is niet van toepassing we hadden het verkeerde autobedrijf moest versteeg in ijselstein zijn kijken of dat5 verwijderd krijgen SOORY HIERVOOR U BENT EEN KEURIG BEDRIJF

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. No-nonsense mentaliteit. Lekker gewoon. Goede eerste indruk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goed geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ken J.Versteeg al jaren. \r\nHeb er meerdere keren onderhoud en APK laten uitvoeren. \r\ntevens auto aangeschaft.\r\nals er iets is wordt er altijd op een gepaste manier naar een oplossing gezocht. \r\ntop bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en klantvriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Diverse bedrijven bezocht,kwamen bij J Versteeg uit,prijs kwaliteit sprak ons wel aan,vandaar.vriendelijk en spontaan geholpen.\r\nVr gr J Drost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snelle en vriendelijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oude auto verkocht en ik had snel een andere nodig, maar die was niet direct beschikbaar. Ik kreeg een tijdelijke auto mee, en ondertussen zocht Versteeg naar de auto die ik wilde hebben. UItstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een leuke VW lupo gekocht ze waren absoluut klant vriendelijk en netje. auto zag er voor zijn leeftijd pico belo uit. Mijn complimenten ervoor. En werd er ook een nieuwe radio er in gezet door ze super geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmanschap kennis en klantgerichtheid onder een dak.