Goedemorgen Jans, Bedankt voor de bijdrage, tot ziens bij BandenPunt. Vriendelijke groet, Dirk Smink
Remko, Enorm bedankt voor de feedback, we proberen zo door te gaan. Tot een volgende keer, hartelijke groet, Dirk Smink
Goedemorgen, Bedankt voor deze bijdrage en tot de volgende keer! Goed weekend, vriendelijke groet, Dirk.
In ben het er niet mee eens dat u dit hier neerzet, aangezien u geen factuur heeft bent u strikt genomen geen klant van ons. Om andere lezers niet op het verkeerde spoor te zetten, zal ik hier mijn kant van het gebeurde uiteenzetten: U benaderde ons met de vraag de koppeling van uw auto te vervangen. Wij maakten een aanbieding en dit was akkoord. Wij konden de auto over 5 dagen aanpakken, u vroeg of deze eerder gebracht mocht worden- wat natuurlijk geen probleem is. Toen wij de auto eenmaal in de werkplaats hadden, bleken er (veel) meer gebreken te zijn - waarop wij u geprobeerd hebben te bellen, om te voorkomen dat u ondanks de gerepareerde koppeling alsnog met een hoop onvoorziene kosten kwam te zitten. Omdat we u niet te pakken kregen, hebben wij besloten te wachten met de reparatie tot we u gesproken hadden. Meneer belde die avond op, en er werd afgesproken dat de reparatie alsnog door moest gaan. Nu konden wij dit echter pas de week daarna oppakken, aangezien de werkplaats vol stond met eerder afgesproken werk voor andere klanten. In totaal zouden wij daardoor 4 dagen later klaar zijn als aanvankelijk (het weekend meegeteld). Echter konden wij vanwege omstandigheden de klus niet snel genoeg uitvoeren, waarop wij een collega-garage gevraagd hebben het van ons over te nemen. Dit bedrijf was € 50,- duurder als ons, maar na overleg was meneer akkoord met deze alternatieve oplossing. Aangezien de auto naar ons toe gesleept was, hebben wij de auto ook naar onze collega gesleept zodat zij konden beginnen. De volgende werkdag belt mevrouw op rond 1100u, met de mededeling dat de niet alleen de alsnog klus niet door mag gaan, maar ook dat men het vertrouwen in ons kwijt is. Hierop heb ik gereageerd dat onze collega's er waarschijnlijk al aan begonnen zijn, en dat ik deze gang van zaken niet correct vind - wij hebben immers met meneer afgesproken, en alles in het werk gesteld om de auto zsm bij onze collega te krijgen, daar de mensen aangejaagd vooral zo snel mogelijk de auto te repareren, onderdelen klaarliggen etc. Nu krijg ik het verwijt dat dankzij ons de auto al 2 weken hier is (hoewel u de auto zelf bijna een week voor de reparatie al bracht) en dat het overleg over de overige gebreken niet gewaardeerd wordt? Maar goed: Ik bel wel met onze collega's. Nog voor ik hieraan toe kom hangt meneer ook al aan de telefoon met een vergelijkbaar verhaal - maar aangezien meneer mij niet eens laat uitpraten hoe èèn en ander in elkaar zit, geef ik aan dat het dan ook klaar is en de opdracht door ons geannuleerd wordt. Heel simpel: Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Waar men elkaar de kans niet geeft het in goed overleg met elkaar op te lossen, is het einde zoek en daar leen ik mij niet voor. Wellicht treffen wij elkaar nog eens onder andere omstandigheden, Dirk WJ Smink
Enorm bedankt voor deze bijdrage Wendy! Hartelijke groet, Het BandenPunt team.
Nico, Hartelijk dank voor deze bijdrage, en hopelijk tot een volgende keer. Koffie staat altijd klaar, groeten, Het BandenPunt Team.
Ha Edwin, Bedankt voor je reactie - en veel rijplezier met de Astra weer! Vriendelijke groet, Dirk.
Martin, Bedankt voor je feedback, wordt erg gewaardeerd. Tot ziens bij BandenPunt - de Dorpsgarage van Nieuw-Buinen en omstreken. Groet, Dirk.
Bedankt voor de reactie en tot de volgende keer. Mvgr, Dirk.
Jan, Dankjewel voor deze beoordeling. Tot de volgende keer, de koffie staat weer klaar! Groeten, Dirk&Esther &Waakhond 1 t/m3
Gerrit, Enorm bedankt voor dit uitgebreide relaas, en veel plezier met de auto! Tot de volgende keer bij BandenPunt - dé dorpsgarage van Nieuw-Buinen. Groeten, Dirk.
Bedankt voor deze reactie en tot de volgende keer! Dirk.
Dario, Enorm bedankt voor deze 100e positieve beoordeling! Tot binnenkort, Mvgr, Dirk.
Bedankt voor deze 100e beoordeling! We zien u graag weer, de volgende keer Bij BandenPunt. Hartelijke groet, Dirk.
Bedankt voor deze reactie. Vriendelijke groet, Het BandenPunt Team.
Aly, Bedankt voor je reactie - en nogmaals voor de cake waar we samen met een paar andere klanten van genoten hebben! Tot volgende keer, Dirk.
Robert, Bedankt voor je feedback. Natuurlijk gaan wij voor een hoger cijfer, (liefst de 10!) dus zou het fijn zijn als je ons een meer inhoudelijke reactie kunt geven zodat wij ook echt aan de gang kunnen met die punten waarop wij naar jouw idee ons kunnen verbeteren. We horen dit graag, Vriendelijke groet, Dirk.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze waardering. Tot de volgende keer? Groeten van de vrolijkste autospecialist van Noord-Nederland, Dirk.
Tim, Enorm bedankt voor de feedback nogmaals! Tot de volgende keer met BandenPunt. Groeten, Dirk Smink.
Hartelijk bedankt voor deze bijdrage! Tot ziens bij BandenPunt, Mvgr, Dirk.
Bedankt voor de feedback, Tot de volgende keer. Dirk.
Dank voor de reactie en tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Dirk.
Goedemorgen, Bedankt voor de feedback en een veilige winter gewenst! Dirk.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor dit spontane verhaal! Tot de volgende keer, en goed weekend. Groet, Dirk.
Bedankt voor de reactie en tot volgende keer bij BandenPunt. Vriendelijke groet, Dirk
Hoofdstraat 22
7873 BC Odoorn
Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, aanhangwagen, motorfiets, 4x4, oldtimers en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn we gevestigd in Odoorn waar we honderden klanten per maand helpen hun auto optimaal te benutten. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.