Op vakantie met een slappe band komen te staan. We wilden deze even oppompen maar bij het benzinestation was geen mogelijkheid om deze op te pompen. Hierop bij de naastgelegen dorpsgarage binnengelopen waarna er meteen naar de band werd gekeken. Zij constateerden dat er een schroef in de band zat. De band is direct hersteld terwijl wij een kopje koffie dronken, wat een goede service! Nogmaals ontzettend bedankt!

Service zoals het zou moeten zijn.

Lekke band, tuurlijk op het moment dat je “haast” hebt. Naar de garage en Viola, leenauto klaar gezet en we konden door. Ondertussen is onze eigen auto weer voorzien van nieuw rubber en klaar. Zonder extra kosten. Zeer prettig om te zien dat service nog bestaat. Dank!

super

Ben weer met mijn Wagon R bij dorpsgarage geweest voor de jaarlijkse beurt en APK ,ieder jaar op tijd ze vertellen wat er moet gebeuren en het word uitgevoerd . Ik kom al jaren bij dorpsgarage nooit geen problemen in het jaar en dat komt door goed onderhoud uit gevoerd . Deze garage is een echte aanrader kom er als 10 jaar . Er is een gezegde : Kwaliteit is onze reclame .

Klein maar fijn . . .

Mijn Honda had een grote beurt nodig volgens de display. I.p.v.de eigen garage in de randstad, op mijn vakantie adres de sprong gewaagd Mede door het goede kontakt met Dirk afspraak gemaakt en vandaag is de grote onderhoudsbeurt in Odoorn uitgevoerd En hoe ?! Geweldig open en eerlijk met een TOPresultaat als uitkomst. Iedereen die het horen wil: ga hier naartoe voor vakwerk met een alleszins redelijke prijs!

Geweldige serv

Knopje van handschoenenkastje was afgebroken en ging met geen mogelijkheid meer open, bijkomend probleem: onze huissleutels lagen erin dus wat nu te doen. Geen probleem voor deze garage, met wat gepriegel kreeg de monteur het kastje weer open en als klap op de vuurpijl werd daar niets voor in rekening gebracht, bedankt voor deze fantastische service!

De interesse en zorg voor mijn auto is aangewakkerd, wat bijdraagt aan de verkeersveiligheid!

Wat een leuke en leerzame klantenavond hadden we bij de dorpsgarage. Om 1 ding te noemen: bij controle van de bandenspanning bleken alle 4 de banden van mijn auto 1 bar te weinig te hebben. Ik kom net terug uit Groningen en zie dat het gemiddelde brandstofgebruik 5 l. op 100km. was, waar het daarvoor 12,5l. op 100km. was. Dat scheelt dus een aanzienlijke slok op een borrel.......Mijn les: elke maand de bandenspanning checken. We hebben hiervoor een handig trucje aangeleerd. Ik ga natuurlijk niet alles verklappen wat ik heb geleerd, want het is veel leuker aan den lijve te ervaren wat de dorpsgarage voor u kan betekenen. Een beetje meer knowhow heeft er bij mij toe geleid dat ik nu echt interesse heb in mijn auto, er alles over wil weten en geïnspireerd ben om er goed voor te zorgen. Ik besef dat dit bijdraagt aan zowel mijn als andermans veiligheid. Het team heeft niet alleen liefde voor het vak maar toont ook oprechte belangstelling voor de klant. Van mij krijgen ze mede door deze boeiende avond een dikke 10.

Goedemorgen Geja, Bedankt voor je positieve en inhoudelijke reactie! Fijn om terug te lezen dat het enthousiasme voor de auto en de techniek daaromtrent, aangewakkerd is. Wanneer er weer een klantenavond door ons georganiseerd wordt, sturen we op tijd bericht voor opgave. Vriendelijke groet, Dirk Smink.

5 sterren dik verdiend

Voor iedereen uit Odoorn e.o. raad ik de Klantenavond bij de Dorpsgarage aan. Na een aantal keren nieuwe data moeten plannen ivm de covidmatregelen, konden we “op les”. We hebben uitleg gekregen over een aantal praktische zaken die je zelf kunt doen aan de auto. De onderwerpen worden besproken en uitgelegd op/bij de eigen auto, en het zelf uitvoeren van handelingen is echt leerzaam. Geleerd waarom het regelmatig wassen van de auto goed is, de bandenspanning beter door de garage zelf gecontroleerd kan worden, olie peilen, wat betekenen al die lampjes, etc etc. Door deze avond kan ik preventief een aantal zaken zelf doen en weet nu ook het wáárom ervan (wat helpt bij de motivatie om het daadwerkelijk te doen). Was altijd al fan van Dorpsgarage Odoorn door de goede service, laagdrempeligheid en topteam wat zorgt dat mijn auto veilig de weg op kan, dit soort initiatieven maakt ze compleet als VAKgarage. Wil je ook wat meer weten over de auto en het zelf uitvoeren van preventieve handelingen, neem dan contact met ze op voor info over de volgende Klantenavond. Op de website van dorpsgarage.com vind je ook een blog, ook heel leerzaam (maar gezelliger is de Klantenavond zelf)!

Goedemorgen Anja, Heel leuk om te lezen dat onze informatieve avond zo goed bevallen is. Wanneer we de volgende op touw zetten, sturen we je weer bericht. Bedankt voor de uitgebreide reactie en tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk Smink.

Goede en fijne service

Heb mijn auto naar deze garage gebracht en tot de conclusie gekomen dat de remschijven totaal versleten waren en niks meer mee kon. Heb mijn auto laten staan en ter plekken laten klaar maken. Heb als service een leenauto gekregen om mijn afspraken wel na te komen en mijn auto de volgende dag in goede service afgeleverd gekregen en voor de leenauto alleen even moeten aftanken en daar geen verder kosten aan . Kortom fijne vriendelijke en geweldige service en zeker een aanrader !!

Goedemorgen, Bedankt voor de reactie, fijn om terug te lezen dat de reparaties goed bevallen zijn. Tot een volgende keer, Hartelijke groet, Dirk Smink.

Deskundig en duidelijk in communicatie naar de klant

Ik strandde in Odoorn met mijn auto. Gelukkig werd ik opgevangen door de Dorpsgarage. Mijn auto bleek helaas een moeilijke storing te hebben. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en kosten die het met zich meebracht. Nu rijdt de auto zelfs beter dan eerst. Ik ben dan ook heel tevreden en raad deze garage aan.

Goedemiddag, Fijn om terug te zien dat de auto beter rijdt dan voorheen, daar doen we het voor. Prettig weekend en graag tot een volgende keer - hopelijk voor "gewoon" onderhoud in plaats van pech onderweg dit keer. Hartelijke groet, Dirk Smink.

prims garage

Met met 2 auto bij dorpsgarage geweest een met een gebroken multiriem en een sterretje in een ruit en een met een kapotte dynamo , alles bij de reparatie waren weer perfect gerepareerd . Een echte aanrader deze garage .

Goedemorgen, Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer. Mvgr, Dirk.

Correct en vakkundig geholpen.

Lekke band op maandagochtend. Direct om 8 uur kon ik terecht en heel snel kon ik weer op weg naar mijn werk.

Goedemorgen Andries, Graag gedaan, we nemen het stukje "service" in "auto-service" graag serieus! Wellicht tot een volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

Geweldige service

Vanmorgen geweldig geholpen! Ik had een lekke band en er werd meteen ruimte voor mij gemaakt!! Ook was de oplossing die Dirk bedacht voor mij ideaal want ik kon door met rijles geven!! Dirk bedankt

Goedemiddag Koos, Alweer even geleden, toch wil ik je natuurlijk bedanken voor de reactie. Tot een volgende keer, Hartelijke groet, Dirk Smink.

vriendelijk personeel en hele goede service.

Goedemiddag, Bedankt voor de feedback, we gaan zo door. Hartelijke groet, Dirk Smink.

Vertrouwd en goed

Ontzettend vriendelijk personeel en goed in hun vak. Mijn auto werd geïnspecteerd tijdens de grote beurt. Daaruit kwam naar voren dat een van de remschijven/blokken kapot was, de monteur liet de schijf/blokken zien. Dezelfde dag werd het probleem verholpen en kon ik weer veilig de weg op. Het voelt vertrouwd en het verrichtte werk is goed.

Super vriendelijk en top

Hele prettige ervaring met leen auto en later met gratis even wat checken, vriendelijk en niet pushy!

Grandioze service

Onze auto maakte ineens een raar geluid, de Dorpsgarage gebeld, probleem uitgelegd en konden tussendoor komen zodat de auto geen eventuele motor schade zou oplopen, probleem verholpen en later werd er nog even gebeld of het probleem definitief weg was,,, in een zin top service mensen die weten wat ze doen en vooraf prijsopgave, super garage,

Zeer goede reparatie

Uitstekende reparatie tegen lager bedrag dan aangegeven

Mooi bedrijf met oog voor persoonlijke aandacht

Trekhaak gemonteerd door dorpsgarage Odoorn. Alles naar tevredenheid verlopen. De auto zelfs nog uitgezogen na het vervangen van de trekhaak. Top service.

Gastvrij

Mijn bankpas weigerde voordat ik wilde tanken....een heel spannend avontuur voordat ik uiteindelijk aankwam bij Dirk met weinig tot geen brandstof meer in de auto (bij alle onbemande benzinestations weigerde mijn pinpas). Dirk gevraagd of ik bij hem kon pinnen zodat hij voor mij kon tanken...weigerde mijn bankpas ook nog op zijn pinapparaat in de winkel (slik). Mijn man geld naar hem overgeboekt zodat hij voor mij de brandstof met zijn pas kon tanken (hij wilde niet dat ik vieze handen kreeg van de Diesel dus ook nog voor mij getankt...wat een service hé!!!). Achteraf bleek mijn bankpas niet geblokkeerd te zijn maar beschadigd. Waarom gastvrij? Dirk bood mee een kop koffie aan omdat ik al best een poos daar was ivm heen en weer gebeld met de bank (stond best lang in de wacht) en mijn man. Bedankt Dirk!!! Ik ben gelukkig veilig thuisgekomen mét brandstof !!! Hierbij je beloofde stukje. Groetjes Rita

Prima garage

Niet de goedkoopste, wel de beste en denken met je mee.

Geweldige service en duidelijke communicatie

Tweedehands auto gekocht die nog wat aandacht nodig had en voor de Dorpsgarage gekozen. Zeer tevreden met hoe alles werd doorgesproken. Ook in staat met de klant mee te denken. Ik kreeg een nette auto terug die een stuk beter rijdt. Aanrader!

Wat een geweldige, fantastische, sublieme en bovendien vriendelijke service

Op weg naar Valthe ging er een lampje branden: te lage bandenspanning. Daar adviseerde men mij naar de dorpsgarage in Odoorn te rijden. Een ontzettend vriendelijk welkom was mijn deel. En uiteraard werd ik geholpen en kon ik weer verder met spanning in mijn banden etc. En dat allemaal zaterdagmiddag 4 uur. SUPER. Jan, Zwolle

Goedemiddag Jan, Bedankt voor deze enthousiaste reactie - veel plezier met de auto en wie weet tot een volgende keer. Hartelijke groet, Dirk Smink Dorpsgarage Odoorn

Een vakkundige dorpsgarage

Op vakantie pannen met de auto heel vervelend, komen terecht in odoorn. Alsof ik een vaste klant was zo werd ik verwelkomd. Koffie aangeboden gekregen terwijl er naar de auto werd gekeken… helaas moest er een onderdeel besteld worden( heel gebruikelijk ), neem dan maar even een auto mee naar de camping. Echt super, eind van de middag was de auto weer klaar. Nogmaals dank hiervoor

Goedemiddag Gerhard, Leuk om terug te lezen dat de service goed bevallen is. Wellicht tot een volgende keer. Groet, Dirk Smink Dorpsgarage Odoorn

Wim Storm

Bij kleine ongemak auto gebracht. Werd meteen tijd voor gemaakt en voorzien van een kop thee in de wachtruimte binnen een uur weer op pad met mijn eigen auto. fijn dat ik er tussendoor mocht mannen, bedankt want het leek die dag best druk. Groet van Wim.

Goedemiddag Wim, Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Hartelijke groet, Dirk Smink Dorpsgarage Odoorn

Staat voor je klaar!

De DORPSGARAGE in Odoorn staat voor iedereen direct klaar om je probleem op te lossen. Hoe dom jezelf ook geweest bent. BEDANKT voor je slijptol.

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, motor, 4x4 en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - DPD pakketpunt - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er- onder de naam "Dorpsgarage" zelfs meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)