Eerste kennismaking maar direct een super service geleverd.

Een paar honderd meter verwijderd van de Dorpsgarage stond ik dan met een lekke band. De medewerkers van de Dorpsgarage boden direct aan de auto op te halen en om de band te bekijken. Na hun analyse werd er keurig contact opgenomen en uitleg gegeven, een oplossing was ook direct voor handen. Ondanks de drukte waar de vestiging mee te kampen had werd ik binnen afzienbare tijd geholpen en was de auto weer gereed om de weg op te gaan. De auto werd zelfs voor de deur afgeleverd. Aardig, klantvriendelijk en correct personeel, super service geleverd!

auto wellnesscentrum

Agila (nu 19 jaar) na verhuizing voor het derde jaar in onderhoud bij deze garage. Ik noem het een auto wellnesscentrum. Zeer tevreden. Heldere prijsopgave en vakkundige reparaties. Krijg de auto altijd wer als nieuw terug. Ook een aantal keren busje of bakwagen gehuurd. Geen problemen en een nette prijs. Vriendelijke staf. Kortom heel tevreden klant.

Ouderwetse, snelle en persoonlijke service

Tijdens onze autoreis van Geldermalsen naar Odoorn werden we er op geattendeerd dat onze verlichting niet correct was. Tegenover ons hotel gelukkig een garage en daar werden wij snel en vriendelijk geholpen. Zelfs een kopje koffie tijdens het wachten. Kortom in één woord AF.

Ouderwetse, snelle en persoonlijke service

Goede vakkundige service

De automaat laten flushen. Er werd vakkundig verteld hoe het proces in zijn werk gaat. Voorafgaand aan het flushen heeft men een proefrit gemaakt en deelde ze hun bevindingen met mij. Ik kreeg eerlijk en transparant advies. Na het flushen voelde de automaat vele malen beter en schakelde weer boterzacht.

Ouderwetse snelle service

Tijdens onze autorit van Geldermalsen naar Odoorn werd er meerdere malen naar ons geseind en bij aankomst bij ons hotel constateerde we dat de linkerkoplamp niet brande. Gelukkig zit er er een garage tegenover het hotel en daar werden we gelijk geholpen. Tijdens de wachttijd kregen we ook nog een kop koffie aangeboden, extra service. Kortom in één woord AF.

Ouderwetse snelle service

Op vakantie op snelle, vriendelijke, vakkundige manier geholpen met autopech. Top!!!!

Supersnelle en vakkundige hulp toen we met autopech stonden op onze vakantie! Top!

Vriendelijk en snel geholpen

Na diagnose bleek onze auto een probleem te hebben met de ontsteking. Voor reparatie netjes een prijsindicatie ontvangen. Na akkoord was de reparatie snel gedaan en het probleem verholpen.

Life saver

We just noticed the place next to our hotel and went in for a chat. They were very helpful and we got our motorcycles in for the night. I had huge electrical problems with my motorcycle and we were on a month long trip. We have had managed to get my motorcycle running, but it was a daily struggle. Next morning it was fixed!

• Would you recommend us? Yes

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage Odoorn is begonnen als specialist in banden voor auto, motor, 4x4 en klassiekers. Door nooit "nee" te verkopen hebben we ons door de jaren heen in vele technische disciplines weten te verdiepen. Zo werd de klantenkring steeds groter en komen klanten van steeds verder op de specialistische kennis af. Hiermee worden niet alleen particulieren maar ook collega-garagebedrijven bedient. Een andere klantengroep die steeds groeiend blijft, is het MKB. Hiervoor bieden we aanvullende voorwaarden waarbij alles erop gericht is dat de ondernemer door kan pakken als er iets met een (bestel)auto moet gebeuren. Een greep uit de diensten: - Apk keuringsstation - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist / Elektronicaspecialist / Specialist in motorschade - Autoverhuur personenauto's - Autoverhuur bestelauto's - DPD pakketpunt - Onderhoudsabonnementen - Pechhulp bij onderhoud In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete voertuigen uit elkaar gehaald en weer opgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er- onder de naam "Dorpsgarage" zelfs meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)