• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg kundig en vriendelijk bedrijf. Goed advies gekregen en mij zien ze zeker terug.

Goedemorgen, Bedankt voor deze bijdrage en tot de volgende keer ;) Mvgr, Dirk Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig en betrouwbaar zijn 2 woorden waar deze garage 100% mee beschreven.\r\nSpontaan, vakkundig en wijsheid zo hoort Dirk Smink beschreven te worden.\r\nAutomaat is geflushed en schakelt weer goed.\r\nBedankt!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag Roland, Leuk dat het je goed bevallen is, en bedankt voor de inhoudelijke reactie en positieve beoordeling. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer bij Dorpsgarage geweest voor de jaar beurt en APK . Door dat ik mijn auto altijd bij Dorpsgarage breng en met de kundigheid van de monteurs sta ik nooit voor onvoorziene kosten . Dus tot volgend jaar .
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemorgen, Fijn om deze positieve bijdrage terug te lezen. Bedankt voor de genomen moeite en tot de volgende keer. Mvgr, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en snel geholpen. Vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe trekhaak geinstalleerd. Vergeten te attenderen op een hulpkoppeling.

Goedemorgen, Bedankt voor de reactie, hulpkoppelingen hebben wij op voorraad dus wanneer u in de buurt bent kunt u deze meenemen. Mvgr, Dirk Smink

voldoende, een redelijke ervaring

Goedemiddag, Bedankt voor deze positieve reactie. Weer tot ziens bij onze Dorpsgarage. Mvgr, Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goede service zoals je mag verwachten, maar lang niet overal krijgt. Dirk ik kom terug.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Bedankt voor de positieve reactie en natuurlijk de genomen moeite. Tot de volgende keer, Mvgr, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service .\r\nRedelijke prijzen.\r\nGeeft netjes aan wat het kost

Goedenavond, Fijn dat alles weer goed bevallen is en tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Dirk WJ Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Wat niet onmiddellijk werkt wordt zorgvuldig uitgeplozen en alsnog aan de praat gebracht. Eigenaar straalt plezier in het werk & in ondernemen uit\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Bedankt voor deze enthousiasmerende reactie op onze werkzaamheden! Mochten we in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan staan we weer voor uw klaar. Fijne avond en tot ziens, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bestaande klant en ervaar dit als een vertrouwd adres. Werkzaamheden worden perfect uitgevoerd. Ik kan altijd snel terecht ook voor onverwachte reparaties. Service gratis leenauto is top.

Goedenavond, Kom er nu eindelijk aan toe eens de reacties terug te lezen. Wat een mooie reactie van jullie kant, bedankt voor de genomen moeite, we doen er alles aan onze service bij een volgend werkplaatsbezoek op niveau te houden of zelfs te overtreffen. Meteen een kleine reminder: Aanstaande zondagmiddag is er om 1300u weer een hardloopclinic, deze maal voorafgegaan door een interessant verhaal over voedingsmiddelen. Mocht je dit interessant vinden (of iemand in de nabijheid hebben hint hint) dan graag vooraf opgeven. Fijne avond en tot ziens, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud en vervangen onderdelen X5

Goedemiddag, Bedankt voor deze positieve bijdrage en tot de volgende keer. Fijn weekend, Mvgr, Dirk.

• Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag Lammert, Bedankt voor deze positieve reactie. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs geweest voor de APK-keuring. Weer heel tevreden over dit bedrijf. Kundig personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.

Goedemiddag, Leuk om te vernemen dat het werkplaatsbezoek weer goed is bevallen. Tot de volgende keer, hartelijke groet, Dirk Smink

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Set goede winterbanden op nette velgen gekocht. Vervolgens heeft Dirk Smink de set zomerbanden op velg van mijn vorige auto voor mij verkocht en na verkoop contact opgenomen na verkoop om geld over te maken.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goedemiddag Ronald, Fijn dat alles zo goed bevallen is. Heel toevallig: Net hedenochtend een nieuwe bandenmachine geïnstalleerd (speciaal voor onder andere run-flat-banden etc.) Bedankt voor de reactie, Tot een volgende keer. Mvgr, Dirk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer te vrede over de klantvriendelijkheid, ik werd netjes geholpen en kreeg alle tijd om een proefrit te maken met de auto

Goedendag, Mooi dat de service goed bevallen is, we gaan er vanuit dat de auto net zo goed blijft bevallen. Tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto.\r\nGoede service, vriendelijke eigenaar.\r\nAlles snel geregeld.\r\nTop service!!

Goedemiddag Edwin, Vriendelijke dank voor de positieve bijdrage! Tot ziens, Vriendelijke groeten, Dirk Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aankoop occasion.\r\nwerden goed geholpen, fijne communicatie en alles snel geregeld.\r\nga zo door!

Goedemiddag, Bedankt voor de reactie en tot de volgende keer! Hartelijke groet, Dirk Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop auto na zoekopdracht.\r\nSnelle en goede service! Klantvriendelijk en betrouwbaar \r\nEen absolute aanrader! \r\n

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van de ervaring met ons autobedrijf. Fijn om te lezen dat de aankoop en service eromheen zo goed bevallen is. Tot ziens bij Dorpsgarage Nieuw-Buinen, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundige garage, die weten waar ze over praten.\r\nApk keuring laten doen en een poosje terug remmen laten vervangen.

Goedemiddag, Fijn om deze reactie te lezen - mooi dat het weer goed bevallen is. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren zeer goed. Afgelopen week met de Panda van mijn vrouw geweest om de remmen voor te vervangen. De Fiat Panda is een beestje zonder heel veel rembekrachtiging. Dorpsgarage kwam met het idee een ander type remblok te plaatsen. Voordeel betere remkracht en geen productie van fijnstof meer. En dat voor enkele euro\'s per remblok meer.
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag, Bedankt voor deze vrolijke&inhoudelijke reactie. Fijn om te horen dat ons advies goed bevalt - tot een volgende keer, Hartelijke groet, Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekke band gratis gerepareerd. Schroef in band. Snel gerepareerd en zeer vriendelijke en gastvrije monteur en eigenaar Erik. Aandacht en service zijn groots!

Goedemorgen, Bedankt voor het delen van de ervaring met ons auto&motorbedrijf. Tot een volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel zafira gekocht bij de dorpsgarage,\r\n\r\nGoede service, vriendelijke eigenaar.\r\n\r\nHij heeft oog voor detail, en staat voor kwaliteit.\r\n\r\nDoet net even wat extra.

Goedemorgen, Fijn om te horen dat dit ervaren is zoals wij het bedoelt hebben. Veel plezier met de nieuwe auto en tot ziens. Hartelijke groet, Dirk Smink.