Perfecte service en uitstekend vakmanschap

Vriendelijk, helder en met aandacht voor de klant.

Supervriendelijk behandelt

Zeer klantvriendelijk. Snelle service.

lekke band reparatie.

Afgelopen maandag ben ik met een langzaam leeg lopende autoband naar de dorpsgarage in Odoorn gereden. Ik ben bij deze garage geen klant omdat ik daar in de buurt op vakantie was. Uit de band werd een schroefje gepeuterd en de band kon gerepareerd worden met een "prop". Dit werd geheel kosten loos gedaan, wat een service!!!!

Uitstekende service

Werd onmiddellijk te woord gestaan, en na een kopje koffie geholpen, hoewel ik geen vaste klant ben, ben ik erg tevreden over de bereidheid om mij te helpen met de reparatie van m’n lekke band. Het probleem werd vlot en snel verholpen.

Snel en vakkundig geholpen, super service!

Zeer vriendelijke en adequate hulp en oplossing van ons probleem.

Bij de benzinepomp constateerden wij een niet werkende tankklep. De garage bood gelukkig uitkomst. Anders hadden we ternauwernood in Utrecht kunnen komen. We zijn dankbaar voor de deskundige hulp en zeer vriendelijke benadering. Vriendelijke groet, Titia Esser en Huybert Knol

Vandaag een lampje opgehaald. Hoefde niets te betalen! Super service.

Kwaliteit zonder consensus

Communicatie: prima Vriendelijkheid: super Uitvoering werk: kwaliteit Service: uitmuntend Strategisch: beetje uit de buurt

Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam ook voor de kleine dingen . Vrijdagmiddag een lamp laten vervangen en toen het klaar was zei de baas veel plezier ermee en prettig weekend . Ga zeker terug voor de apk en onderhoud .

Afgelopen donderdag waren wij onderweg naar emmen om te shoppen helaas bleef in odoorn mijn vw polo staan alle koeivloeistof eruit. We ging langs de dorpgarge om te informeren geweldig ze gingen er gelijk even naar kijken. Helaas we konden er niet meer mee naar huis na een korte overleg mocht hij daar blijven staan voor reparatie. Vandaag mijn auto weer opgehaald en hij rijd weer als een zonnetje Super blij mee met eenwoord GEWELDIG.

zeer goede garage

Vandaag weer voor de keuring en de jaar beurt geweest alles was weer goed en geen problemen met mijn wagon r . Kom al jaren bij Dorpsgarage eerst in Nieuw Buinen nu was ik in Odoorn en de service was weer als van ouds . Toppie .

Zeer tevreden!

Deskundige garage, netjes afgehandeld. Na reparatie zelfs nog gebled of alles in orde was.

Klantvriendelijk, volledig onzorgent geholpen met een goede prijs kwaliteit verhouding

Eerste contact/kennismaking was vriendelijk. Alles duidelijk uitgelegd en als toekomstige klant zijn wij met een goed gevoel weggegaan. Auto heen gebracht volgens afspraak. Alles stond al klaar en er werd tussentijds nog even overlegd over een paar zaken. De auto opgehaald en betaald. In de auto lag nog een paar kleine cadeautjes. Wij hebben nu een dorpsgarage die zegt wat ie doet. Duidelijk is in de afspraken en alles netjes overlegd. De vriendelijkheid en duidelijkheid maar ook de service vooraf en daarna is top. Je komt niet voor onaangename verrassingen te staan en bent volledig ontzorgt. Wij raden deze garage aan en zijn blij dat het zo mooi in de buurt is. Dank medewerkers Dorpsgarage Odoorn.

Zeer tevreden’

Snel en vakkundig geholpen door Dirk. Geen kosten en een gastvrij ontvangst! Van harte aanbevolen!!

Direct geholpen aan nieuwe ruitenwissers, top

In Odoorn geweest. Ze hebben direct mijn banden spanning nagekeken. Blij mee.

Positief.

Na periodiek onderhoud, en keuring zeer tevreden.Daarna ook hardnekkige problemen met onze Citroën naar tevredenheid opgelost. En belangrijk tussentijds overleg, Top Eigenlijk nog wel effen onderhoud melding weer herstellen .

Goedemorgen Klaas, Enorm bedankt voor deze feedback! Voor het laatste puntje op de spreekwoordelijke i kun je zonder afspraak langskomen op 1 van onze vestigingen om de dashboardmelding alsnog weg te halen. Fijn weekend, hartelijke groet, Dirk.

Goede ervaring

Prima geholpen in dorpsgarage Odoorn met een relatief eenvoudig klusje. Als extra werden nog enkele essentiële punten nagelopen. Tarief aantrekkelijk.

Goedemorgen Gerard, Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

Goede service en duidelijke communicatie

Goede communicatie en tevens goede service. Alles ging netjes in overleg. Geen rare verassingen achteraf!

Goedemorgen, Fijn om terug te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier met de motor. Fijn weekend! Hartelijke groet, Dirk Smink

Fantastische service en snel geregeld

Wij zijn afgelopen vrijdagmiddag gestrand met onze BMW 1 serie. Via de eigenaar van ons hotel in Exloo naar de dorpsgarage in Odoorn verwezen die onze auto dezelfde middag nog kon ophalen en zelfs eind van de middag niet alleen belde met de diagnose maar ook het onderdeel wat nodig was de volgende ochtend monteren kon. Helemaal geweldig dat ze ons een gratis leenauto meegegeven hebben tot de eigen auto klaar was. Tenslotte vielen ook de reparatiekosten nog eens mee mocht ik nog eens in de buurt zijn zeker een aanrader, mannen bedankt. groet Harry.

Goedemorgen, Fijn dat u onze service zo positief ervaren heeft en uw weekendje weg door ons gered kon worden. Wellicht tot een volgende keer, altijd welkom. Hartelijke groet, Dirk Smink.

Sehr freundliche, professionelle und unkomplizierte Hilfe!

Wir waren mit der Familie im Kurzurlaub, unser Auto zeigte plötzlich Reifendruckverlust an und wir steuerten die Dorpsgarage an. Dort wurde uns sofort geholfen und der defekte Reifen wurde professionell repariert. Nach kurzer Zeit konnten wir unseren Urlaub fortsetzen. Danke für die unkomplizierte und schnelle Hilfe!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo, Vielen dank für ihne bewertung und vielleicht bis zum nächsten mal. Herzliche grüße, Dirk Smink Geschäftsführer

klasse, geen gezeur, gewoon gelijk afspreken en repareren .

Van begin af aan, geen probleem, direct een afspraak gemaakt, en op de dag van reparatie, geen maren en andere problemen, gewoon gerepareerd en op tijd gereed, perfect! Ga zo door Dirk en team, en blijf jezelf.

Ha Pieter, Bedankt voor deze leuke reactie en tot een volgende keer! Hartelijke groet, Dirk Smink

Top service

Top service , waar een klant nog gezien wordt , ga zo door en nu ook in Odoorn

Hoi Egbert, Leuk dat we je al hebben kunnen helpen zo kort na onze start in Odoorn. Fijn dat je de ervaring hier met anderen wilt delen, waarvoor bedankt! Tot de volgende keer, Vriendelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedenavond, Ik zie nu pas de online reactie, maar ben er natuurlijk erg blij mee dat u deze moeite genomen heeft. Bedankt, wanneer we weer kunnen helpen met de bestelauto of aanhangwagen (of iets anders kan natuurlijk ook, zolang er maar een motor in zit ;) ) staat ons technische team weer voor u klaar. Hartelijke groet, Dirk Smink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg kundig en vriendelijk bedrijf. Goed advies gekregen en mij zien ze zeker terug.

Goedemorgen, Bedankt voor deze bijdrage en tot de volgende keer ;) Mvgr, Dirk Smink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig en betrouwbaar zijn 2 woorden waar deze garage 100% mee beschreven.\r\nSpontaan, vakkundig en wijsheid zo hoort Dirk Smink beschreven te worden.\r\nAutomaat is geflushed en schakelt weer goed.\r\nBedankt!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

Goedemiddag Roland, Leuk dat het je goed bevallen is, en bedankt voor de inhoudelijke reactie en positieve beoordeling. Tot de volgende keer, Hartelijke groet, Dirk WJ Smink

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage.nl is begonnen als specialist in banden voor auto, motor en 4x4 en klassiekers en uitgegroeid tot keten van autoservicebedrijven die zich onderscheiden door persoonlijke karakter, heldere communicatie en verstand van zaken. Iedere vestiging heeft haar eigen specialisaties, een greep uit onze diensten: - Apk keuringsstations - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist - Trekhaakcentrum - Autohopper autoverhuur - Kentekenloket voor tenaamstelling - Stalling voor camper, caravan of klassieker In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete motoren uitgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)