Nette service

Kapotte voorlamp van de auto. Kreeg hem er zelf niet uit. Dus even naar de dorpsgarage. Netjes geholpen. Hoefde niets te betalen. Hartstikke netjes.

het was WEER meer dan super

Deze garage kan ik iedereen aanbevelen. Dirk (en zijn mensen zijn) is een perfecte gastheer voor je auto, en er wordt perfect werk afgeleverd. De communicatie is -zoals verwacht- prima, de kwaliteit uitstekend!

Top, gewoon top.

De man, de eigenaar enthousiast, klant gericht en weet waar hij overpraat. De jarenlange ervaring van hem blijft het prettig om terug te komen. De mannen van Odoorn dorpsgarage, daar kom je gewoon graag bij terug. Al is het voor een praatje ;) De kwaliteit en vertrouwen word gewaarborgd.

Goedemiddag Roland, Bedankt voor je mooie bijdrage! Tot de volgende keer, eerst een fijn weekend gewenst. Hartelijke groet, Dirk.

Top service!

Afgelopen weekend was ik met mijn VW up in Drenthe toen er een waarschuwingslampje ging branden. Zelf ben ik niet technisch en heb dan niet zo'n fijn gevoel, zeker als ik ver van huis ben (ik woon in het Westland). Toen ik bij de garage van Dirk in Odoorn kwam en vroeg of hij er naar wilde kijken was dat geen probleem. Hij zag dat het de bandenspanning was, die veel te laag was. Toen hij dit in orde had gemaakt en e.e.a had toegelicht en ook nog even een achterlichtje had vervangen en ik hem vroeg wat het koste zei hij: Het kost niets! Dit is service en het is vooral belangrijk dat je veilig weer de weg weer op gaat. Superaardig van Dirk. Ik vind het jammer dat Dirk niet met z'n garage in het Westland zit. Superservice, Bedankt!

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring - daar doen we het voor! Wellicht tot een volgende keer, Mvgr, Dirk Smink.

geweldig

Heb mijn Samurai voor de jaar beurt en keuring weer bij Dorpsgarage gebracht en gezegd grote beurt en keuren maar Dirk belde mij na een paar dagen op met de mededeling dat er nogal wat aan mankeerde. Dat de achter remmen verrot waren en het ergste ook het cardan was versleeten en van een auto van 27 jaar oud schrik je je echt rot want kom er maar eens aan . Nou de heren bij Dorpsgarage hebben er een gevonden , vandaag opgehaald nou hij rijd weer geweldig , en eerlijk de reparatie prijs viel echt mee . Hulde voor de Dirk en zijn mede werkers .

Goedemiddag, Fijn om de ervaring van uw kant zo terug te lezen. Inmiddels hadden we al gehoord dat de auto naar tevredenheid rijdt. Wanneer het weer zover is, helpen we graag weer. Fijn weekend! Groet, Dirk.

Gisteren mijn auto gebracht voor de APK keuring en een kleine beurt. Werd gebeld, dat er toch wat meer reparaties moesten plaatsvinden aan de remschijven en remblokken. Natuurlijk ben je dan niet blij als de kosten oplopen. Maar eerlijk voorgelicht en men heeft zich aan de afgesproken prijs gehouden. Toen ik mijn auto vandaag ging halen, stond hij te glimmen in de zon, want hij was ook nog gewassen. Dank heren voor de service !

Goedemiddag, Graag gedaan! Fijn om deze positieve reactie terug te lezen - hier doen we het voor. Fijn weekend en tot een volgend garagebezoek. Hartelijke groeten, Dirk Smink.

Goede garage met juiste diagnose van het probleem.

.Goede communicatie. Eerlijk. Gaan graag zelf uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kwam de oorzaak van het probleem naar voren.

Goedemiddag, Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met onze Dorpsgarage hier te delen. Mocht uw auto weer eens aandacht vragen, helpen we graag weer. Hartelijke groet, Dirk Smink.

Perfecte service en uitstekend vakmanschap

Vriendelijk, helder en met aandacht voor de klant.

Goedemiddag, Bedankt voor het delen van uw ervaring en graag tot ziens. Fijn weekend, hartelijke groet, Dirk Smink

Supervriendelijk behandelt

Zeer klantvriendelijk. Snelle service.

Graag gedaan! Tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

lekke band reparatie.

Afgelopen maandag ben ik met een langzaam leeg lopende autoband naar de dorpsgarage in Odoorn gereden. Ik ben bij deze garage geen klant omdat ik daar in de buurt op vakantie was. Uit de band werd een schroefje gepeuterd en de band kon gerepareerd worden met een "prop". Dit werd geheel kosten loos gedaan, wat een service!!!!

Goedemiddag, Bedankt voor de positieve bijdrage! Wellicht tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Dirk.

Uitstekende service

Werd onmiddellijk te woord gestaan, en na een kopje koffie geholpen, hoewel ik geen vaste klant ben, ben ik erg tevreden over de bereidheid om mij te helpen met de reparatie van m’n lekke band. Het probleem werd vlot en snel verholpen.

Goedemiddag, Fijn dat u onze service positief ontvangen heeft. We zien u graag weer wanneer er iets met auto, motor, camper of aanhangwagen verbetering of onderhoud behoeft. Fijn weekend, Hartelijke groet, Dirk Smink.

Snel en vakkundig geholpen, super service!

Goedemiddag, We willen u bedankt voor de positieve reactie. Wie weet tot ziens bij Dorpsgarage Odoorn - altijd welkom! Hartelijke groet, Dirk Smink.

Zeer vriendelijke en adequate hulp en oplossing van ons probleem.

Bij de benzinepomp constateerden wij een niet werkende tankklep. De garage bood gelukkig uitkomst. Anders hadden we ternauwernood in Utrecht kunnen komen. We zijn dankbaar voor de deskundige hulp en zeer vriendelijke benadering. Vriendelijke groet, Titia Esser en Huybert Knol

Vandaag een lampje opgehaald. Hoefde niets te betalen! Super service.

Kwaliteit zonder consensus

Communicatie: prima Vriendelijkheid: super Uitvoering werk: kwaliteit Service: uitmuntend Strategisch: beetje uit de buurt

Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam ook voor de kleine dingen . Vrijdagmiddag een lamp laten vervangen en toen het klaar was zei de baas veel plezier ermee en prettig weekend . Ga zeker terug voor de apk en onderhoud .

Afgelopen donderdag waren wij onderweg naar emmen om te shoppen helaas bleef in odoorn mijn vw polo staan alle koeivloeistof eruit. We ging langs de dorpgarge om te informeren geweldig ze gingen er gelijk even naar kijken. Helaas we konden er niet meer mee naar huis na een korte overleg mocht hij daar blijven staan voor reparatie. Vandaag mijn auto weer opgehaald en hij rijd weer als een zonnetje Super blij mee met eenwoord GEWELDIG.

zeer goede garage

Vandaag weer voor de keuring en de jaar beurt geweest alles was weer goed en geen problemen met mijn wagon r . Kom al jaren bij Dorpsgarage eerst in Nieuw Buinen nu was ik in Odoorn en de service was weer als van ouds . Toppie .

Zeer tevreden!

Deskundige garage, netjes afgehandeld. Na reparatie zelfs nog gebled of alles in orde was.

Klantvriendelijk, volledig onzorgent geholpen met een goede prijs kwaliteit verhouding

Eerste contact/kennismaking was vriendelijk. Alles duidelijk uitgelegd en als toekomstige klant zijn wij met een goed gevoel weggegaan. Auto heen gebracht volgens afspraak. Alles stond al klaar en er werd tussentijds nog even overlegd over een paar zaken. De auto opgehaald en betaald. In de auto lag nog een paar kleine cadeautjes. Wij hebben nu een dorpsgarage die zegt wat ie doet. Duidelijk is in de afspraken en alles netjes overlegd. De vriendelijkheid en duidelijkheid maar ook de service vooraf en daarna is top. Je komt niet voor onaangename verrassingen te staan en bent volledig ontzorgt. Wij raden deze garage aan en zijn blij dat het zo mooi in de buurt is. Dank medewerkers Dorpsgarage Odoorn.

Zeer tevreden’

Snel en vakkundig geholpen door Dirk. Geen kosten en een gastvrij ontvangst! Van harte aanbevolen!!

Direct geholpen aan nieuwe ruitenwissers, top

In Odoorn geweest. Ze hebben direct mijn banden spanning nagekeken. Blij mee.

Positief.

Na periodiek onderhoud, en keuring zeer tevreden.Daarna ook hardnekkige problemen met onze Citroën naar tevredenheid opgelost. En belangrijk tussentijds overleg, Top Eigenlijk nog wel effen onderhoud melding weer herstellen .

Goedemorgen Klaas, Enorm bedankt voor deze feedback! Voor het laatste puntje op de spreekwoordelijke i kun je zonder afspraak langskomen op 1 van onze vestigingen om de dashboardmelding alsnog weg te halen. Fijn weekend, hartelijke groet, Dirk.

Goede ervaring

Prima geholpen in dorpsgarage Odoorn met een relatief eenvoudig klusje. Als extra werden nog enkele essentiële punten nagelopen. Tarief aantrekkelijk.

Goedemorgen Gerard, Bedankt voor de reactie en tot een volgende keer, Mvgr, Dirk.

Goede service en duidelijke communicatie

Goede communicatie en tevens goede service. Alles ging netjes in overleg. Geen rare verassingen achteraf!

Goedemorgen, Fijn om terug te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel rijplezier met de motor. Fijn weekend! Hartelijke groet, Dirk Smink

Over Dorpsgarage Nederland

Dorpsgarage.nl is begonnen als specialist in banden voor auto, motor en 4x4 en klassiekers en uitgegroeid tot keten van autoservicebedrijven die zich onderscheiden door persoonlijke karakter, heldere communicatie en verstand van zaken. Iedere vestiging heeft haar eigen specialisaties, een greep uit onze diensten: - Apk keuringsstations - Bandenspecialist - Motorfietsonderhoud - Diagnosespecialist - Trekhaakcentrum - Autohopper autoverhuur - Kentekenloket voor tenaamstelling - Stalling voor camper, caravan of klassieker In 2011 begon Dirk Smink een bandenspeciaalzaak in Nieuw-Buinen. Met een achtergrond als all-round monteur werden echter binnen afzienbare tijd complete motoren uitgebouwd. Een groeiend klantenbestand deed ook het technische team groeien en inmiddels zijn er meerdere vestigingen. Wat nooit veranderd is, is het oog voor kwaliteit, liefde voor het vak en persoonlijk contact met de klanten. Dorpsgarage: Haalt het beste uit uw auto ;)