Niks te klagen

Het is altijd zeer gezellig in de auto en hij doet altijd zijn best om mij als leerling op mijn gemak te stellen.

In 1 keer geslaagd!!

Door Corona ging het allemaal niet zoals gepland maar Ricardo heeft ervoor gezorgd dat ik na een aantal maanden pauze (doordat de rijscholen dicht waren) en 2 weken intensief lessen toch in 1 keer ben geslaagd!

Leerzaam op een leuke manier

Duidelijk Gezellig Intensief

Een enorme leerzame en prettige manier van auto leren rijden!

Rijschool Company doet er alles aan om je ontspannen en veilig te laten rijden. Er is een goede balans tussen geduld en scherpte. Aan een gezonde dosis humor ontbreekt het ook niet.

Super fijn

Heel goed, Ricardo geeft je de push die je nodig hebt en goede begeleiding. Ook duidelijke uitleg

Super goede en leuke lessen!

Goede lessen en gezellig maar als het nodig is dan zegt Ricardo ook waar het op staat. En dat het soms dus gewoon beter moet. Maar overal beste rijschool!

Echt top.

Heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald bij rijschool Company bij Ricardo. Echt een hele goede en leuke tijd gehad bij hem in de auto. Enorm goede lessen en hij heeft er echt verstand van. Hij is altijd eerlijk en oprecht. Hij is relatief iets duurder vergeleken met andere rijscholen, maar dat is het echt 100% waard. Hij laat je vol vertrouwen je examen afleggen. Ergens vind ik het wel jammer dat ik ben geslaagd, want nu heb ik geen rijlessen meer :)

geweldige ervaring! in 1x gehaald!!

fijn les gekregen van Ricardo. Raad hem zeer aan.

Kennis, humor en goede adviezen

Rij instructeur Ricardo van Rijschool Company stelt je op je gemak tijdens het rijlessen. Hij de zorgt ervoor dat het rijden daardoor ook echt leuk blijft. Echter houdt hij je wel scherp, pept je op als het wat minder gaat en heeft vooral vertrouwen in je. Door zijn professionaliteit, kennis en goede adviezen kan ik rijschoolcompany voor 100 procent aanraden.

Ik heb genoten

Leuke rijles, streng op de momenten dat het moet

Voelen precies aan waar je sterke en zwakke punten liggen en zorgen er via een persoonlijke aanpak voor dat je 100% klaar bent voor je examen.

Professionele rijschool

Naast de goede en duidelijke lessen waren het ook altijd gezellige ritjes. Ricardo geeft op een prettige manier feedback en denkt goed mee met ieders persoonlijke leerstijl. Ik ben erg positief!

Waanzinnig

Dit is de beste rijschool die je je maar kunt wensen. Ik raad iedereen aan om bij Ricardo lessen te geven. Hij zorgt ervoor dat je optimaal bent voorbereid op het examen. Daarnaast is hij een ontzettend sociale en leuke man, waardoor je je vanaf seconde 1 op je gemak voelt in de auto.

Had me geen betere rijleraar kunnen wensen!

Toevallig bij rijschool company terecht gekomen, maar voelde me gelijk op mn gemak! Ricardo is super enthousiast, waardoor de lessen altijd erg gezellig waren. Hij is scherp, zegt waar het op staat, maar zorgt altijd dat je je fijn voelt en met een fijn gevoel de les eindigt. Hij heeft veel geduld en legt met alle liefde en passie alles uit op een manier die bij je past. Ben super blij dat ik mijn rijbewijs in 1x kon halen bij Ricardo!

Klasse

Docent Ricardo hanteert een goed uitgebalanceerde mix van ontspanning bieden en tegelijkertijd uitdaging bieden waarbij hij je weet te prikkelen waardoor je snel stijgt in niveau. Het is leuk, ontspannen, maar je moet ook hard aan de bak en je best doen. Kortom: perfecte leeromgeving.

Zonder Ricardo had ik het niet gered!

Hele fijne bijscholingscursus van Ricardo om mijn ingesleten Amerikaanse rij-gedrag eruit te rammen! Met resultaat! Thank you.

Zeer betrokken en empathisch!

Mijn lessen met Ricardo verliepen heel prettig. Ricardo is motiverend en weet zowel de successen goed te vieren als de pijnpunten betrokken en serieus te behandelen. Erg betrouwbaar en fijn om mee te lessen.

Top rijleraar die precies weet wat je nodig hebt.

Heb het autorijden op een fijne rechttoe rechtaan manier van Ricardo geleerd. Naast gezellig kunnen ouwehoeren weet hij ook precies wat je nodig hebt. Ik ben blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen, zeker een aanrader.

Ik moest van ver komen maar Ricardo heeft me er doorheen gesleept!!

Het autorijden was voor mij niet makkelijk, aan het begin wilde het me maar niet lukken. Maar doordat Ricardo een hele aardige gast is en bovenal geduldig is het me toch gelukt om in 1 keer te slagen! Ik heb veel gelachen met Ricardo in de auto; hij is heel oprecht en leeft met je mee!

Beste rijschool van Amsterdam

Altijd gezelligheid en serieus goed gecombineerd. Nooit met tegenzin rijles gehad!

Rijschool Company heeft mij klaar gestoomd voor het rijexamen

Ik kwam helaas van een rijschool die niet goed was, en Ricardo heeft mij in korte tijd de juiste dingen geleerd en hierdoor me zelfvertrouwen gegeven waardoor ik in korte tijd mijn praktijkexamen heb kunnen halen! Hij kon tijdens de lessen precies benoemen wat er beter kon tijdens het rijden, maar benoemde tegelijkertijd ook wat ik al goed deed, wat ik als heel fijn ervaren heb. De aanwijzingen die hij hierbij gaf waren heel duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne Amsterdamse instructeur die zich ook kan aanpassen naar jou leer stijl. Leren autorijden keek ik tegenop, maar terug kijkend heb ik zeker wel een leuke tijd gehad! Ik ben zeer tevreden en zou deze rijschool zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne ervaring, van de Amsterdamse directheid van Ricardo word je scherp en zelfverzekerd in het verkeer. Ik raad iedereen hem aan!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig met Ricardo maar weet ook serieus te zijn waar dat moet. Hij geeft altijd opbouwende kritiek en ook complimenten wanneer je het goed doet! Hij maakt ook vaak vergelijkingen met hoe iets in het examen zal gaan, waardoor je goed weet wat er van je verwacht wordt.