Rijschool Company is de beste rijschool van Amsterdam!

Door puur toeval ben ik bij de beste rijinstructeur van Amsterdam terecht gekomen. Rijschool Company heeft mij op een prettige manier in één keer mijn rijbewijs laten halen; het hoge slagingspercentage dat je terug kunt vinden op de website van het CBR hebben ze niet voor niets! Ik ben blij dat ik nu mijn rijbewijs heb, maar ik mis de gezelligheid in de leswagen... Ricardo, bedankt voor de leuke lessen!

Mijn ervaring bij Rijschool Company was erg goed!

Ik heb een fijne ervaring gehad tijdens de rijlessen bij Rijschool Company (Ricardo). Ik voelde mij erg op mijn gemak en de sfeer in de auto was relaxed. Ricardo heeft alles stap voor stap en rustig uitgelegd, maar kan je af en toe ook goed aanspreken als iets even niet zo goed gaat, zodat je het de volgende keer beter doet.

Positieve ervaring

Het traject was best lang en zwaar, maar Ricardo is erg goed in het herkennen van de oorsprong van je fouten zitten. Dat helpt enorm bij het verbeteren. Daarnaast is hij een zeer relaxte vent.

Heel veel lol gehad en op de juiste momenten serieuze feedback en heeft beste met je voor!

Goede rij-instructeur en heeft het beste met je voor.

Top rijinstructeur! Leerzaam en tegelijkertijd op een gezellige manier je rijbewijs halen!

Haal je rijbewijs bij Rijschool Company! De lessen waren goed opgebouwd! Ricardo is scherp, geduldig, duidelijk en daarbij ook nog eens reuze gezellig! Ik vond het heel spannend maar dankzij Ricardo heb ik vertrouwen in mezelf gekregen en het zelfvertrouwen om met plezier de weg op te gaan en mijn rijbewijs weten te halen! Dank je wel!!

Helemaal top!

Gezellige en leerzame rijlessen , betere combi bestaat er niet

Geweldige rijschool

Goede ervaring met Rijschool Company. Rijinstructeur is een topper!

Hele fijne gast die goed zijn best doet om zo goed mogelijke les te geven

Hij steekt veel energie in de les en legt alles goed uit.

Ik zou het zo opnieuw doen

Ik heb een geweldige ervaring gehad bij Company! Ondanks de grote vertraging die er is ontstaan door Corona, ben ik dankzij Ricardo toch zo goed door mijn lessen geleid dat ik in 1 keer klaar was. Ik zou het zo opnieuw doen! Dankjewel Ricardo!

In een keer op weg naar je rijbewijs…

Dankzij Ricardo heb ik succesvol mijn rijbewijs kunnen halen… Geduld en begrip onderscheiden hem van andere rijscholen… Ik raad hem ten zeerste aan voor een ieder… Hartstikke bedankt!!!

Helemaal top zonder minpunten.

Leuke vriendelijke instructeur. Goeie uitleg en goeie tips. Niks op aan te merken. In 1 keer geslaagd bij rijschool company! Zeker een aanrader.

Riccardo is top!

Dank voor de leuke en leerzame lessen!

Fijn

Goede instructeur, gezellige rijlessen, fijn leren rijden

Topperrrrrr in 1 keer geslaagd

Ricardo is een uitstekende rijinstructeur en staat altijd voor je klaar met een glimlach. In het begin moet er hard gewerkt worden want Ricardo zit overal bovenop, maar zijn directe aanpak werpt al snel zijn vruchten af. Daarna is er meer tijd voor ontspanning en kun je zelfverzekerd toewerken naar je rijbewijs.

Effectief lachen, gieren, brullen!

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij Company. Elke rijles was weer anders en elke rijles lagen Ricardo en ik in een deuk. Hij heeft me naar mijn rijbewijs toe geholpen met goede begeleiding en een leuke uitstraling.

Top rijles

Ricardo is een uitstekend instructeur die me in een keer mijn rijbewijs heeft opgeleverd. Het is gezellig maar tegelijkertijd is hij super scherp en stoomt hij je vanaf les 1 al klaar voor je examen. Hij geeft altijd positieve feedback en coacht je altijd waar kan. Aanrader!!

Relaxed en gezellig mn rijbewijs gehaald!!

Altijd gezellig met Ricardo!!

Thanks Ricardo!

Ricardo is een topper! Hij is streng, maar rechtvaardig. Ik voel me veilig op de weg nu!

Ricardo is een topgozer

Vanaf de eerste dag had ik al een klik met Ricardo, echt een topinstructeur die fijn les geeft en met wie het ook gewoon heel gezellig is in de auto (en dat is niet onbelangrijk als je veertig uur naast elkaar zit). Richting het einde liep het traject een beetje stroef (als in: ik ben twee keer gezakt en was daarna zelf minder flexibel), Ricardo heeft er toen alles aan gedaan om rekening met me te houden, de herexamens en lessen op momenten in te plannen die voor me uitkomen.

Prettig

Met Ricardo in de auto is het altijd gezellig. Hij kan het serieuze lesgeven goed combineren met een paar grapjes zodat je je snel op je gemak voelt.

Wat een geweldige rijmeester!

Ik voelde me volledig op m'n gemak, kreeg duidelijke instructies en feedback. Ricardo is erg scherp en let goed op, ondanks de gezelligheid. Hij weet precies wat hij doet en ik ben dan ook in een keer geslaagd!

Ricardo is een topperrrrrr

Kan iedereen aanraden om bij rijschoolcompany te lessen. Zelf ben ik overgestapt van een andere rijschool. Bij Ricardo was ik helemaal op m’n plek en heb ik m’n rijbewijs binnen no time gehaald. Had niet beter kunnen wensen

Goede rij instructeur en heb het ook in 1 keer gehaald. Zeker aan te raden

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

Dankzij Ricardo heb ik mijn rijbewijs in 1 x gehaald. Hij zorgt ervoor dat je zelfverzekerd en veilig de weg op kan. Ik ben enorm blij dat ik mijn rijbewijs bij hem heb gehaald. Dank Ricardo, Rhett